Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwangerschapsverschijnselen

Zwangerschapsverschijnselen
lini

Unregistered

28-04-2008 15:47
Heej allemaal,
wij zijn nu 7 maanden bezig om in verwachting te raken, ik heb nu wel het idee dat er iets rommelt in mijn buik, maar ik heb geen echte zwangerschapsverschijnselen, zijn er meer dames die dit niet hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn?
groetjes een hoopvolle meid!
Meissie

Unregistered

30-04-2008 07:57
Hoi Lini.

Ja dat kan zeker. Maar achteraf dacht ik: oh daar had ik het aan kunnen merken en daaraan! Als ik nu weer zwanger raak zal ik het waarschijnlijk eerder herkennen. In ieder geval Succes!
Fleur de Lys

Unregistered

30-04-2008 08:13
ik ga nu rustig mijn 6e week in en langzamerhand krijg ik bandenpijn, iets prikkelbare borsten en wat minder eetlust.
De eerste anderhalve week voelde ik NIETS - behalve de zenuwen dat ik maar niet ongesteld werd...!!
lini

Unregistered

01-05-2008 11:23
Thanks, ik wacht gewoon geduldig af, :|
jannie

Posting Freak

Topics: 4
01-05-2008 13:19
Ik had de laatste keer, net voor ik ongesteld werd, echt het gevoel dat ik zwanger was: mijn buik voelde anders, en ik dacht het echt. Toen werd ik twee dagen later toch ongesteld, en was ik heeeel verdrietig. Achteraf denk ik nu dat het misschien wel een mislukte innesteling was ofzo: schijnbaar gaat dat nog heel makkelijk en vaak mis.

Afgelopen keer dat ik ongi moest worden, nu drie weken geleden, voelde ik helemaal niks vreemds, en ik had niet het gevoel dat het nu wel raak was. Mijn borsten zijn altijd gevoelig net voordat ik ongi moet worden, en pas toen ik dat niet werd en mijn borsten gevoelig bleven, ging ik eraan denken. En toen was het dus wel raak, ben nu zeven weken zwanger.

Ik weet het dus ook niet zo goed, mijn lichaam was dus niet heel duidelijk..

Hoop voor je dat je zwanger bent!
ikke1982

Unregistered

12-05-2008 12:14
Hallo, ik ben nog niet overtijd, maar heb wel steeds steken en af en toe zeurderige pijn in de onderbuik.
Zou dit kunnen wijzen op innesteling ofzo? Of kun je dat niet voelen?
Verder heb ik nergens specifiek last van, wel meer moe, maar kan ook aan het weer liggen.
Het is ook nog vroeg, zou pas rond 20 mei mijn NOD moeten hebben, is pas over 8 dagen, maar ben toch wel beetje nieuwsgierig Smile
Iuno

Senior Member

Topics: 0
12-05-2008 21:18
lini schreef:Heej allemaal,
wij zijn nu 7 maanden bezig om in verwachting te raken, ik heb nu wel het idee dat er iets rommelt in mijn buik, maar ik heb geen echte zwangerschapsverschijnselen, zijn er meer dames die dit niet hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn?
groetjes een hoopvolle meid!

Ik heb 2 weken geleden positief getest Big Grin . De enige 3 'verschijselen' die ik had, was een - voor mijn doen - idioot hoge en stabiele temperatuur, geen :twisted: :twisted: :twisted: en natuurlijk de positieve test... :lol:
Verder eigenlijk niets gemerkt, behalve de normale ongi-rugpijn (tot een paar dagen na NOD). Merk nu eigenlijk alleen dat m'n darmen wat langzamer werken en wat opgezet zijn.

Bij ons zoontje had ik eigenlijk (nagenoeg de hele zwangerschap) ook geen echte zs-verschijnselen. 8-) Wink
lini

Unregistered

13-05-2008 11:51
Ha meiden,
het is toch echt waar, gisteren twee positieve testen!!!!
En nog steeds zonder verschijnselen, ben alleen wat sneller moe..
Big Grin Big Grin Big Grin
bedankt voor de reacties!
Athena

Unregistered

13-05-2008 12:01
das pas leuk nieuws :mrgreen: Big Grin harstikke gefeliciteerd alvast Wink

hoever ben je al?
lini

Unregistered

13-05-2008 12:05
Ik ben op dit moment 5 1/2 week, nog erg pril dus! Kan ook nog steeds niet geloven dat je aan de hand van zo'n test weet dat het zo is, erg onwerkelijk allemaal!
kaatje85

Unregistered

13-05-2008 14:56
Hey lini,

Wat leuk, gaaf man!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en nu gaan genieten!!

Liefs, Karin
jannie

Posting Freak

13-05-2008 19:47
Gefeliciteerd, goed om te horen!
Dan heb je het toch aan je lichaam gemerkt!
Geniet ervan!
ikke1982

Unregistered

14-05-2008 07:27
Gefeliciteerd Lini Smile
Lowiena

Unregistered

14-05-2008 15:04
gefeliciteerd, geniet ervan
lini

Unregistered

14-05-2008 17:18
Ik zal er zeker van genieten, nu alleen nog onwerkelijk dat je uitgaande van zo'n plastic staafje weet dat je zwanger bent :mrgreen: 3 juni de eerste echo, dan weet ik zeker dat alles goed is!!! Big Grin
daisymakkink

Unregistered

15-05-2008 14:39
@lini,

gefeliciteerd.
was het dus toch raak.
geniet er zeker van
opzich gaan de maanden wel snel.
maar het lijkt altijd eeuwig te duren als je geen gedult heb hihi
ik ben nu bijna 35 weken en nog 5 weken klinkt mij ook nog te lang in me oren.
gewoon te nieuwschierig inmiddels naar onze 2de kleine.
maar goed er is er nog nooit 1 blijven zitten dus ook die van ons komt er een keer uit
heb al flink last van harde buiken dus hopelijk duurt het niet zo lang meer.
Iuno

Senior Member

15-05-2008 20:15
daisymakkink schreef:@ik ben nu bijna 35 weken en nog 5 weken klinkt mij ook nog te lang in me oren.
gewoon te nieuwschierig inmiddels naar onze 2de kleine.
maar goed er is er nog nooit 1 blijven zitten dus ook die van ons komt er een keer uit
heb al flink last van harde buiken dus hopelijk duurt het niet zo lang meer.

Hihi, zou het niet al te hard wensen, hoor! Wink
Ik zag ook tegen het einde op en hoopte erg dat beebje zich al vroeger aan zou dienen.
Nou, ik heb het geweten, hoor!
Toen ik precies zo ver was als jij nu bent (34 + 5), lag ik om deze tijd al met gebroken vliezen op de kraamkamer, weeën 'weg te puffen'... :lol:
daisymakkink

Unregistered

16-05-2008 09:34
@Iuno,

nou ik moet nog volhouden tot 2 juni
dan ben ik 37 weken en 2 dagen en dan mag ik gewoon thuisbevallen.
dus 2 weken is nog te doen.
maar goed het kan zo zijn dat de kleine denkt ik vindhet prima hier ik blijf zitten tot ze
me komen halen en dan zou het nu nog 7 weken kunnen duren Confusedhock:
dus ik zie het wel.
ukkie komt pas wanneer het er klaar voor is.
maar 1 ding vind ik wel fijn elke dag dat het langer duurt is weer een stapje dichter bij de veiligheid
ikke1982

Unregistered

16-05-2008 12:22
Spannend zeg voor jullie beiden Smile
lini

Unregistered

16-05-2008 14:43
35 weken, das toch al een hele tijd, dan kunnen die vijf weekjes er nog wel bij Wink , ach, misschien zijn het er nog maar drie, wie weet Big Grin . Ik moet er nog 32, haha :mrgreen: . Trouwens nog steeds geen zwangerschapsverschijnselen hoor...nu zit je er stiekem toch wel op te wachten wanneer je misselijk wordt...
spannend voor jullie zeg....houd ons maar op de hoogte!
daisymakkink

Unregistered

16-05-2008 15:12
ja dat is waar die 5 weken kunnen er ook nog wel bij.
maar wachten duurt altijd lang als je ergens naar uit kijkt.
ik hou jullie zeker op de hoogte.
we weten al dat het jongen is.
de geboorte kaarten zijn besteld en de enveloppen al geschreven.
de babykamer is bijna klaar (met eigen knutsel creatie)
ik zal eerdaags wat foto's plaatsen.
dus alleen het kind ontbreekt nog.
lini

Unregistered

17-05-2008 08:43
vandaag de 7e week in:
leuk een jongen, is de eerste een jongen of een meisje? Ben benieuwd naar de foto's! Ik werd vanacht wakker met buikkrampen die naar de rug trokken, bah :x , maar heb al gelezen dat dit normaal is, de baarmoeder rekt zich uit en het vruchtje nesteld zich in blijkbaar. Hebbben jullie dit ook gehad? Gos wel spannend allemaal zeg....
Liefs Lini
daisymakkink

Unregistered

17-05-2008 14:06
nee wij hebben al een dochter van bijna 5 jaar.
en nu dus een zoon op komst.

nee dat heb ik nooit gehad.
heb wel hele erge maagkrampen gehad met de kerst.
en dat was echt niet fijn goh wat een pijn zeg.
maar verder begint het bij mij nu pas een beetje op te komen.
de krampjes en zeurtjes in me buik en rug.
en dan is er ook nog iemand die lekker oopt te porren en te schoppen.
ikke1982

Unregistered

18-05-2008 20:24
nee niet zwanger, ben vandaag ongesteld geworden, Sad door naar de volgende ronde dan maar.
lini

Unregistered

19-05-2008 15:05
Heej ikke1982,
wat jammer voor je, volgende keer beter! Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig? Weet dat ik op een gegeven moment ook zoiets had van nu mag het wel, maar het komt wel! Succes met de volgende ronde!
Liefs Lini
ikke1982

Unregistered

19-05-2008 22:38
Hoi Lini,
Wij zijn nog maar net bezig, dit was ronde 2, op naar ronde 3 nu.
Hopelijk is het gauw raak Smile
lini

Unregistered

20-05-2008 14:10
wat duren twee weken lang als je op een echo aan het wachten bent, nog steeds geen zwangerschapsverschijnselen, iedereen vind me een geluksvogel, maar ik wordt er alleen maar onzeker van :| , gek zo zo'n eerste keer, je bent alleen maar bang dat het mis gaat die eerste weken.....
:roll:
Iuno

Senior Member

20-05-2008 16:33
lini schreef:wat duren twee weken lang als je op een echo aan het wachten bent, nog steeds geen zwangerschapsverschijnselen, iedereen vind me een geluksvogel, maar ik wordt er alleen maar onzeker van :| , gek zo zo'n eerste keer, je bent alleen maar bang dat het mis gaat die eerste weken.....
:roll:

Ik heb over een week m'n eerste echo (met 8,5 weken Wink). Heb ook nog steeds (nagenoeg) geen zwangerschapsverschijnselen en hoewel dit m'n 2e zwangerschap is (toen eigenlijk ook nagenoeg geen klachten gehad, de hele zwangerschap niet 8-) ), ben ik tòch onzekerder dan de 1e keer (had toen een echo met bijna 7 weken, waaruit bleek dat ik pas bijna 6 weken was). :| Wellicht omdat ik de eerste keer nog werkte en niet veel tijd had er echt over na te denken... :roll:

Onzekerheid is dus heel normaal, hoor, òòk als het niet je 1e is! Big Grin
meisje25

Unregistered

21-05-2008 12:14
Ik ben af en toe toch wel blij om te lezen dat er mensen zijn zonder zwangerschapsverschijnselen! Ik zie daar namelijk best tegenop Wink Maar ik kan me jullie onzekerheid ook wel voorstellen!!!
Hebben jullie ook geen zere borsten of donkere tepels ofzo? (Ik heb nl. bij mijn eisprong ook al geen gevoelige borsten)

Groetjes Meisje
lini

Unregistered

27-05-2008 16:08
Heej dames, het is stil hier, hoeist met jullie??? Dinsdag krijg ik mijn eerste echo, spannend... Nog steeds goed eraan! Gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzusje ook zwanger is, een weekje korter dan ons, is dat ff toevallig!!
Dakota

Unregistered

28-05-2008 13:13
Ik wist de eerste 5 weken van niets.

Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik maakte me niet zoveel zorgen over het overtijd zijn.
Na 5 weken toch maar even een test gedaan en die bleek positief..vervolgens nog 1 ( en nog 1 en nog 1 serieus Big Grin!) en toe kon ik er niet meer omheen.

Al die tijd heb ik geen enkel kwaaltje gehad.

Ik ben nu ronde de 10/ 11 weken en ben af en toe een beetje misselijk maar heb al wel een paar weken erg pijnlijke borsten.
Dakota

Unregistered

28-05-2008 13:22
Trouwens..van de 4 testen was de Clearblue het duidelijkst.

Misschien een tip voor aankomende 'testers'
RIESJANNELA

Unregistered

28-05-2008 13:51
hoi meiden ik heb even een vraagje.

zijn er ook dames die vanaf hun ei pijnlijke borsten hebben :?: tot de ongie door komt of zwangerschap Smile
ik heb namenlijk altijd vanaf de dag dat ik mijn ei heb tot ik ongie ben.pijnelijke borsten.
zijn er meer dames met deze ervaring :?:

liefs riesjan
Dakota

Unregistered

28-05-2008 14:02
Vanaf hun ei..Ik hoor steeds grappiger termen hier.
Anyway..
Ik had altijd pijnlijke borsten rondom een menstruatie
bambam71

Unregistered

28-05-2008 20:55
Hallo,

Normaal gesproken kreeg ik een aantal dagen voor mijn ongi last van mijn borsten, ongeveer 4 a 5 dagen van te voren.
Heb nu al sinds eergisteren last van mijn borsten, terwijl het nog 7 tot 9 dagen duurt voordat ik ongi moet worden. ( heb een cyclus van 28 a 30 dagen)

Dus normaal als ik zere borsten krijg is het een voorteken dat mijn ongi :twisted: er weer aan komt, maar het is nu wel heel erg vroeg. Zal het al een voorteken zijn....??
Ik hoop het...maar volgende week woensdag ( of do of vr) is pas mijn NOD...nog ff afwachten dus..... en dat is zo lastig!!!!

Ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen..

Groeten,

bambam71
jannie

Posting Freak

28-05-2008 21:26
Hee bambam,

Bij mij was het een beetje anders. Ik kreeg altijd de dag voordat ik ongesteld moest worden gevoelige borsten. Vervolgens werd ik niet ongesteld, maar bleven mijn borsten gevoelig. Dat was eigenlijk het enige waar ik aan kon merken dat ik zwanger was (toen ik drie dagen over tijd was, heb ik getest, en toen wist ik het). Maar het zou een goed teken kunnen zijn, ik hoop het voor je!

Ik had ook een test van clear blue! Vond ik ook fijn en duidelijk, maar niet eentje met een smilie, maar met een plus. Maar de test had meteen gelijk! Big Grin
Momo28

Unregistered

29-05-2008 08:56
Hey meiden,

heb even door alle berichtjes heen gekeken want ben zelf ook vlak voor onze bruiloft (9/5)gestopt met de pil. Ben in de week van 27 april voor het laatst ongesteld geweest en had dat dus (als ik tenminste een normale, regelmatige, 28-dagen cyclus zou hebben) afgelopen zondag weer moeten worden, maar niet dus.
Dat kan natuurlijk komen door het ontpillen en het weer op gang komen van mijn eigen cyclus maar toch... hoop natuurlijk toch dat het allemaal al in 1x raak was!!

Vind het wel eng om te gaan testen en denk ook al vanalles te voelen wat te maken heeft met een mogelijke zwangerschap. Heb telkens zo'n gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, (al sinds een week), maar heb ook last van mijn darmen (dunne ontlasting en opgeblazen gevoel, had ik normaal altijd alleen als ik ongesteld was) en had direct na het stoppen met de pil al veel gevoeliger tepels, dat had ik nooit toen ik nog de pil slikte.

Herkennen jullie dit?

Ben benieuwd, lijkt me leuk om via dit forum op de hoogte te blijven van jullie ervaringen!

Groetjes,
Momo28
lini

Unregistered

29-05-2008 09:19
Heej momo
er is maar 1 ding wat je zekerheid geeft en dat is toch testen... Ik had toen ik stopte met de pil ook allerlei kwaaltjes, maar telde pas na een half jaar aan, dat is in de regel ook de tijd die ze voor "ontpillen" geven... En nu ben ik zwanger (8wkn) en heb nergens last van! Wat ik geleerd heb is dat je je met n iemand kan vergelijken, iedere zwangerschap is anders Big Grin Ik hoop voor je dat het raak is!
lini

Unregistered

29-05-2008 09:21
Trouwens even terugkomend op de testen, bij mij was de test van het kruidvat het meest duidelijk!!! En scheelt een hoop geld!!! Zelfs mijn huisarts gebruikt ze altijd!!! Big Grin
Dakota

Unregistered

29-05-2008 15:13
Die van de kruidvat was bij mij het meest onduidelijk Big Grin

Cearblue vond ik fijn idd zo'n plus.
Athena

Unregistered

30-05-2008 10:15
Confusedhock: ik heb nou ook gevoelige/licht pijnlijke borsten .. heb ik anders zelden tenzij mss rond men ongi , maar men NOD is pas volgende vrijdag ofzo.

Lijkt me toch wat vroeg om nu al ongi te worden, en ook wellicht wat te vroeg om al zwangerschapssymptomen te hebben denk ik :oops: :?: of niet :?:
Meissie

Unregistered

30-05-2008 10:23
@Athena: Als je zwanger bent, kun je dat zeker al wel voelen aan je borsten. Maar het kunnen inderdaad ook tekenen zijn van een naderende ongi. Trouwens niet iedereen heeft tijdens de zwangerschap last van gevoelige borsten hoor.
Athena

Unregistered

30-05-2008 11:20
:oops: het is een beetje wishfull thinking denk ik :oops: , zou zo graag hebben dat ik op een natuurlijke manier zwanger wordt ipv al dat gedoe bij de gyn. Sad .

Gisteren waren er schattige babies op tv en allebie zo van 'ohhh Smile Tongue ', nou ja dat versterkt dan het 'ik wil ook' gevoel natuurlijk :roll: Smile
RIESJANNELA

Unregistered

30-05-2008 11:39
hoi dames ja het kan er natuurlijk ook allemaal door komendat we alles tegraag willen voellen.en dat we de link willen leggen van het kan komen om dat ik mischien wel zwanger ben Wink ik net zo hoor leg natuurlijk ook graag de link na het zwanger zijn maja we kunne er natuurlijk lang over door praten want ieder lichaam is anders Smile maja wel leuk dat we ervaringen kunne uit wissellen Big Grin

ik heb trouwens ook nog steeds last van me borsten moet nog een week wachten op mijn nod ,dus afwachten maar weer :!:

liefs riesjan
Athena

Unregistered

30-05-2008 11:48
het wordt stillaan druk op de wachtbank :mrgreen:
RIESJANNELA

Unregistered

03-06-2008 10:51
dat word het zeker Smile
meisje25

Unregistered

03-06-2008 13:32
Hallo allemaal,

heb af en toe ook meegelezen hier. Weet nu 3 dagen dat wij een kindje verwachten. Ik heb eigenlijk pas sinds gisteren gevoelige tepels (anderhalve week overtijd) en verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen! Dat kan dus ook!!!
Ik wens jullie heel veel succes!

Veel liefs Meisje
RIESJANNELA

Unregistered

03-06-2008 14:33
hoi meisje25

gefelicteerd :!:

nou dat geef ons toch weer hoop ,dus als we niets voelen kunnen we dus toch zwanger zijn Smile
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
03-06-2008 16:17
Toen ik er zo mee bezig was voelde ik idd ook elke maand wat. Op een gegeven moment heb ik tegen mezelf gezegd en nu is het afgelopen, pas als ik gevoelige borsten heb mag ik denken dat ik zwanger ben. Want normaal heb ik die dus nooit. En zo geschiedde....ik had echt steken in mijn borsten, echt groeipijnen zeg maar en was supermoe maar daar lette ik niet zo op, en jawel zwanger!! Twee testen gedaan, kruidvat en clearblue. Ik vond ze beide wel duidelijk maar was dan ook al 1 week overtijd dus zat vol HCG Wink
Hoop voor jullie allemaal dat jullie dit ook gauw mogen meemaken!!
Kelly1980

Unregistered

05-06-2008 09:16
Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil.

Nu heb ik al 2 weken iedere dag verschrikkelijk veel afscheiding. Weet iemand of dit komt doordat ik gestopt ben met de pil en mijn lichaam van slag is of is het iets anders?

GR. Kelly
Lowiena

Unregistered

09-06-2008 07:15
Hoi,

Hier kreeg ik altijd net voorbij de helft van mijn cyclus (duskort na de ovulatie) last van gevoelige/pijnlijke tepels. Deze ronde echter niet. Ik wist zeker dat mijn vruchtbare periode voorbij was, want ik had de baarmoedermondopening test deze keer gedaan. Maar geen pijnlijke tepels. Hierdoor begon ik steeds meer het vermoeden te krijgen. Verder merkte ik dat ik meer last van mijn suikerspiegel had, wat meer trek/behoefte aan eten.
Eigenlijk bleven erbij bij mij juist meer syptomen weg dan dat er andere kwamen.
De enige tips die ik kan geven is, maak een dagboekje, wat je voelt en wanneer, en kijk als de onig komt hoeveel dagen voor je ongi of na je ovu die symptomen waren, zijn ze in ene weg dan ja wie weet is het dan gelukt. Heeft mij wel geholpen.

Oja en laat je man niet naar de sauna gaan als de vruchtbare periode komt, dit hebben wij 2 keer (2 ronde) gedaan en ronde 3 niet en zowaar ik ben zwanger (kan ook toeval zijn natuurlijk Wink )
ikke1982

Unregistered

11-06-2008 10:40
Hallo, mijn nod zou 17 juni moeten zijn.
Is het mogelijk dat ik nu al iets merk aan zwangerschapsverschijnselen? Het enige wat ik nu voel is wat gerommel in mijn buik en ik ben duizelig. Maar ja, heb ook hooikoorts en verkouden, dus ben ook niet helemaal lekker.... lekker onduidelijk eigenlijk dan.
Iemand ooit hetzelfde gehad?
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
11-06-2008 10:53
ikke1982 schreef:Hallo, mijn nod zou 17 juni moeten zijn.
Is het mogelijk dat ik nu al iets merk aan zwangerschapsverschijnselen? Het enige wat ik nu voel is wat gerommel in mijn buik en ik ben duizelig. Maar ja, heb ook hooikoorts en verkouden, dus ben ook niet helemaal lekker.... lekker onduidelijk eigenlijk dan.
Iemand ooit hetzelfde gehad?

Duizeligheid wel.. Maar kben nog niet zwanger! Wel was ik vanochtend misselijk toen ik opstond! Gebeurt me eigenlijk ook nooit. Het zou zo fijn zijn als je je gewoon kon meten aan keiharde feiten, dat het zeker weet zonder een test te doen.. Wink
Frummel

Unregistered

14-06-2008 21:24
Heel herkenbaar...als je ook nog een beetje vreemd droomt en je borsten gevoeliger zijn, hoef je niet meer te testen Smile Maar doe het toch maar eventjes, want het klinkt erg hoopgevend...dan wil ik je daarna graag feliciteren Smile
Kelly1980

Unregistered

14-06-2008 22:01
TESTEN.... ik zou echt meteen testen, dit klinkt wel erg hoopvol!

Laat ons even weten als je hebt getest.

Wel knap dat je zolang kan wachten tot het testen...pfff, ik kan het niet hoor.
tammyke1

Unregistered

15-06-2008 08:10
Kelly1980 schreef:TESTEN.... ik zou echt meteen testen, dit klinkt wel erg hoopvol!

Laat ons even weten als je hebt getest.

Wel knap dat je zolang kan wachten tot het testen...pfff, ik kan het niet hoor.

hehe nee ik zou het ook niet kunnen :d na de eerste dag overtijd ga ik testen maar jah is nog 2 lange dagen wachten Smile
ochja ooit zal het wel is prijs zijn zeker positief blijven denken..... Big Grin
Meissie

Unregistered

15-06-2008 08:13
Jeetje met zulke kwaaltjes kan je er al bijna niet meer om heen. Gewoon testen joh!
Ik ben benieuwd!

Groeten Meissie
Dakota

Unregistered

16-06-2008 09:54
ik ben nu 12 ween en 5 dagen zwanger en ik heb helemaal geen last meer van kwaaltjes :o
Elmas

Unregistered

16-06-2008 19:04
Lowiena schreef:Hoi,

Hier kreeg ik altijd net voorbij de helft van mijn cyclus (duskort na de ovulatie) last van gevoelige/pijnlijke tepels. Deze ronde echter niet. Ik wist zeker dat mijn vruchtbare periode voorbij was, want ik had de baarmoedermondopening test deze keer gedaan. Maar geen pijnlijke tepels. Hierdoor begon ik steeds meer het vermoeden te krijgen. Verder merkte ik dat ik meer last van mijn suikerspiegel had, wat meer trek/behoefte aan eten.
Eigenlijk bleven erbij bij mij juist meer syptomen weg dan dat er andere kwamen.
De enige tips die ik kan geven is, maak een dagboekje, wat je voelt en wanneer, en kijk als de onig komt hoeveel dagen voor je ongi of na je ovu die symptomen waren, zijn ze in ene weg dan ja wie weet is het dan gelukt. Heeft mij wel geholpen.

Oja en laat je man niet naar de sauna gaan als de vruchtbare periode komt, dit hebben wij 2 keer (2 ronde) gedaan en ronde 3 niet en zowaar ik ben zwanger (kan ook toeval zijn natuurlijk Wink )

He Lowiena,

Nou ik heb nu dus precies wat jij hier boven vermeld...Ik heb de afgelopen maanden inderdaad erg zere tepels...En deze maand heb ik dat nog helemaal niet gehad...De de 2e en 3e week na mijn ongi had ik wel pijn in mijn buik en ben ik een dag of 3 misselijk geweest...Ook heb ik deze maand erge pijn in mijn rug gehad...Verder voel ik me nu eigenlijk top verder nergens last vast...Af en toe wat pijn in mijn buik...Ik heb een cyclus tussen de 40 en 47 dagen, en had dus tussen 9 en 16 juni ongi moeten worden, maar tot op heden nog niks...Ik heb vorige week een negatieve test gehad...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ik wordt gek van onzekerheid...Als ik deze week nog niet ongi wordt en negatief test ga ik volgende week naar de HA..

Gr. Elmas
meisje 26

Unregistered

29-06-2008 17:11
hallo,

ik ben een nieuweling hier.. mijn vriend en ik hebben sinds een maand besloten dat we ervoor gaan, heel spannend allemaal,
ik vraag me alleen af, misschien klinkt het raar, maar er komt een wittige vloeistof uit mijn tepels sinds vandaag. zou dat iets kunnen betekenen? ik moet aankomende donderdag ongesteld worden...

en ik heb nog een vraag;vanaf wanneer hebben de meeste mensen de eerste verschijnselen?
cb

Unregistered

29-06-2008 17:58
Hoi meisje,
ik heb in het andere forum waar je de vraag stelde ook al antwoord gegeven. Er is nog een forum, dat heet oops.. waar iemand ook hetzelfde als jou had, zij was zwanger! Ik hoop voor jou ook, maar zou nog wel even tot donderdag wachten met testen.
Ik geloof, maar dat weet ik niet zeker (heb nog geen ervaring), dat je de eerste verschijnselen kan merken vanaf je innesteling, en dat is geloof ik 5 tot 10 dagen na de eisprong.
Succes!
Groetjes
ikke1982

Unregistered

05-07-2008 19:42
Hallo, ik heb een beetje een "viezige" vraag sorry alvast.
De afgelopen 2 dagen (mijn eisprong is al geweest volgens ovulatietesten) is het wat slijmerig daar beneden tijdens het afvegen als ik net naar de wc ben geweest.
Betekent dit iets? Normaal gesproken let ik hier eigenlijk nooit op....niet handig, maar nu viel het me op.
Maar kan dit misschien ook betekenen dat mn menstruatie eraan komt? Mijn nod zou pas 14 juli ongeveer moeten zijn en niet komende week al....zou het een zwangerschapsverschijnsel kunnen zijn?
Wie heeft dit ook weleens(gehad)?
Vast bedankt hoor Smile
Frummel

Unregistered

05-07-2008 22:23
Hoi Ikke,

In de tweede helft van je cyclus kun je een roomkleurig, wit slijm afscheiden. Is het doorzichtig, dan is je ovulatie mogelijk nog niet geweest (een ovulatietest geeft een lh-piek aan, hierop volgt gewoonlijk een eisprong, een temperatuurstijging kan aantonen dat je eisprong inderdaad plaatsgevonden heeft).

Je menstruatie volgt meestal 12-16 dagen na je eisprong.

Heel veel succes.

Frummel
ikke1982

Unregistered

08-07-2008 12:31
Hmm nou aan de verschijnselen die ik heb denk ik eerder dat mn menstruatie zich aan het klaarmaken is: steken in de onderbuik, emotioneler dan anders, moe, vaker plassen....ik hoop nergens op in ieder geval
ninke

Unregistered

09-07-2008 08:47
he dames

ik ben nu 2 maanden bezig en ben nu op dag 26 van mijn cyclus, mijn cyclus duurt gemidd 28 dagen maar ik kan bijna niet meer wachten!! .. ik heb gevoelige borsten, opgezette buik en banden pijn. wat denken jullie? x
cb

Unregistered

09-07-2008 08:55
Hoi Ninke,
ik kan je geen duidelijkheid geven, ik ben ook twee maanden bezig geweest (heb veel mazzel gehad!!). Maar ik had voor mezelf het gevoel dat het raak was, aangezien ik zulke pijnlijke borsten had!!! Bij trapaflopen of rennen moest ik ze haast vasthouden!!!
Verder had ik helemaal geen verschijnselen, af en toe wat steekjes in mijn onderbuik, maar dat had ik die maand ervoor ook en toen was het niet raak.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook gelukt is!!
Succes met wachten nog even!! Ik duim voor je! En als het raak is kan je ook komen kletsen bij de maartmoeders!!
Groetjes
ninke

Unregistered

09-07-2008 09:04
he cb

bij de maartmoeders waar kan ik dat vinden?

thanx voor je antwoord x
cb

Unregistered

09-07-2008 09:18
Hoi Ninke,
bij forum clubje zwanger zijn 2008 en dan "uitgerekend in maart".
Wie weet zie ik je daar!
ninke

Unregistered

09-07-2008 09:27
he dank je wel

ik ga gelijk ff kijken, als ik vrijdag nod ben x
ikke1982

Unregistered

09-07-2008 13:07
Hopelijk nod voor jou Ninke, ik hoop mijn nod a.s. maandag te hebben....maar voel nu al wel wat pre menstruele dingetjes....
margie

Unregistered

09-07-2008 19:35
ook ik denk dat ik (weer) zwanger ben!!
zou ik erg blij mee wezen na mijn miskraam.
ik heb flink geklust tijdens de ovulatie en ik zou zondag of maandag weer ongesteld moeten worden. noemen jullie nod of zoiets toch???
maar reden waarom ik dat denk is volgende;
ik heb soms een enorm weeig gevoel in mijn buik. dit ebt na enkele minuten weg.
en ik kwam dr achter dat ik vorige zwangerschap lang zo onzeker niet ben als ik normaal ben.
ik doe nu dingen waarvan ik me anders wel 1of 2 keer bedenk..
dus ik hoop zo dat t deze maand weer raak mag zijn..
hou jullie op de hoogte!!!
groetjes margie
cb

Unregistered

10-07-2008 08:33
Hey Margie, ik ga voor je duimen!!!!!!!!!
*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
10-07-2008 15:01
ik duim heel hard mee!!!
13 juli is mijn nod...heb laatste dagen steeds hoofdpijn....en heb raar slijm ( bah :o )

Is het wel raak..dan ben ik 19 maart uitgerekend..lang leve de berekening van predictor.nl Wink

Wie weet kom ik dan ook meekletsen! durf er bijna niet op te hopen omdat dit ronde 9 al is.... :oops:

ruthje
margie

Unregistered

10-07-2008 20:51
kreeg vandaag wel erge rugpijn maar is nu over ik wacht t nog ff af...
ik hoop zo dat t raak is deze maand..
leuk dat jullie zo mee leven..
zat eerst op ander forum,maar daar gebeurde weinig helaas. hier is t stukken gezelliger
maar ruthje vertel es 9 de ronde?
ben je al even bezig??
groetjes margie
Kelly1980

Unregistered

10-07-2008 22:19
Ruthje ik hoop het ook voor je.... Hou je ons wel op de hoogte?
ikke1982

Unregistered

11-07-2008 07:20
Ik hoop het voor jullie allemaal dat je snel zwanger mag zijn en dat je nod ook echt een nod is Smile
Helaas vrees ik het ergste...mijn nod is als het goed is a.s. maandag 14 juli, maar heb deze week al verschillende pre mentruele kwaaltjes....ik bereid me vast voor op ronde 5 Sad
ruthje

Posting Freak

11-07-2008 08:15
Citaat:maar ruthje vertel es 9 de ronde?

Ik ben in okt 2007 gestopt met de pil
en tot maart bijna alleen maar bloedingen gehad met 1 of 1.5 week ertussen.
Vandaar dat ik bij gyn terecht kwam, want HA dacht aan baarmoederhalskanker...wat GELUKKIG niet zo was.
Nu kan de gyn steeds geen eitjes vinden...maar ik heb volgens hormonen in het bloed wél een eisprong...
Beetje raar, maakt me onzeker en aan de andere kant stelt gyn me wel gerust. Ze zegt: gewoon doorgaan en het komt vast wel goed. ( ja ze moet natuurlijk ook een slag om de arm houden voor als het niet goed komt)

Ik heb de 13e of 14de mijn NOD...ik mag de 14de testen!!
Durf bijna niet te hopen, maar voel me anders dan anders... Confusedhock:

En hoe is het met jullie allemaal?

ruthje
ikke1982

Unregistered

11-07-2008 08:58
Spannend Ruthje! Ook wel verwarrend, wel een eisprong maar geen eitjes....nou ja wie weet heeft de gyn. gelijk en komt het gewoon vanzelf goed.
We hebben trouwens dezelfde nod Smile Ben benieuwd of je kunt testen...ik denk ik niet, maar ik wacht gewoon af.
ruthje

Posting Freak

11-07-2008 09:09
hee ikke,

Ja afwachten is het enige wat we kunnen doen!
Ik denk ook dat ik ongi word hoor...durf bijna niet eens te denken dat het raak kan zijn...
Spannend dus! We horen het wel de 14de Big Grin

ruthje
margie

Unregistered

11-07-2008 21:12
shit vandaag wel weer ongesteld geworden....
na deze week vriendlief en ik allebeide vakantie dus om de dag klussen..
mijn vriend is doordeweek weg op zijn vrachtwagen.
dus nu maar nog beter klussen Wink
ruthje

Posting Freak

12-07-2008 18:16
Citaat:shit vandaag wel weer ongesteld geworden....

he bah margie!
Straks wel lekker vakantie lees ik!!
Je weet het he, tijdens de vakanties worden de meeste babies verwekt Wink
Er flink tegenaan :mrgreen:

Ik moet morgen ongi worden, maar voel alles heel vaag.
rare tikjes in mn buik, vanacht werd ik wakker van de krampen, maar nog steeds geen bloed Big Grin

Wij zijn rond mijn eisprong 4 dagen naar Terschelling geweest, en hebben heerlijk geklust! Volgens de berekening heb ik de dag voor de eisprong geklust met mn poppie..dus wie weet!
Durf bijna niet te hopen, heb steeds een trekkerig gevoel in mn buik, en wat rare tikjes...
En zomaar plotseling ineens heb ik al mn strings weg gegooid en vanmiddag allemaal hipsters gekocht Confusedhock:
Hoe ik daar in vredesnaam bij kom....maar ben erg blij met mn nieuwe onderbroeken... Big Grin

@ ikke: spannend he, morgen? succes, ik hoop dat het raak was!!

liefs ruthje
margie

Unregistered

13-07-2008 19:03
hee ruthje dat is grappig.
ik deed ook allemaal gekke dingen toen ik zwanger was, maar die van jou had ik nog nooit gehoord!!!
en je komt ook uit leeuwarden zie ik in je profiel..
toevallig ik ook!!
groetjes margie
ruthje

Posting Freak

14-07-2008 08:01
Hee Margie,

Oh wat leuk, een plaatsgenoot hier op t forum!
Tja ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ben nog steeds niet ongi..al wel dagen buikpijn..
Gister getest..denk dat het nog te vroeg was..maar ik was zo ongeduldig...
Negatief! Ik heb dus een zootje bier gedronken....slecht eigenlijk :oops:

Ga vandaag maar weer zw.testen halen, want morgen test ik wel nog een keer..kijken wat ie dan zegt!
Anders gaan poppie en ik de 10de ronde in! Zal ooit wel eens goed komen!

liefs ruthje
Sassefras

Unregistered

14-07-2008 10:08
Hee Ruthje

Ik ben ook zo ongeduldig hoor... Heb 4 dagen voor m'n NOD getest en op m'n NOD.... beide negatief. Ben nu 4 dagen overtijd... wil eigenlijk vrijdag weer testen als ik een week overtijd ben maar weet niet of ik zo lang kan wachten!!!! Ik wil het gewoon weten!
't is gewoon elke keer weer spannend om naar 't toilet te gaan... tot nu toe nog geen drupje bloed te zien, wel wat meer witte afscheiding
AAAHHHH ik word gek van die onzekerheid!!!
babytje

Unregistered

14-07-2008 10:51
spannend om al jullie verhalen te lezen zeg!!

we zijn de 23e mei gestopt met de pil en sindsdien voel ik vanalles, dat zal wel het ontpillen zijn denk ik dank
puisjes die overal zitten :x
eigenlijk sinds een maand alleen maar een ongesteldheids gevoel ik heb een cyclus van tussen de 11 en 21 dagen dus daar is ook geen echte pijl op te trekken Confusedhock:
geen ochtend misselijk maar middag en avond misselijk Big Grin
een gerommel in m'n buik en gewoon zoals altijd lekker kunnen janken met jankfilmpjes

dus ja wanneer is iets een zwangerschapsverschijnsel? ik denk als je weet dat je zwangerbent en dan ergens last van hebt Big Grin

we zijn dus maar pas bezig en we houden ons hebben we afgesproken het 1e jaar niet met data etc bezig. ondanks dat ik nu wel eens heb gecheckt hoe dat allemaal zit hoor met ovulaties etc etc.

het is nu de 14 jullie nod(de mijne geloof ik ook in een van de tellingen :?: ) spannend dus ben benieuwd naar de uitkomst van de test
Succes
ruthje

Posting Freak

14-07-2008 11:15
hee sassefras
Citaat:'t is gewoon elke keer weer spannend om naar 't toilet te gaan... tot nu toe nog geen drupje bloed te zien
ik weet het...ik heb net opnieuw getest en wéér negatief....bah bah bah!
Na ja...mss heb ik wel geen eisprong gehad..kan ook..maar vind het zo klote!
Ik hoop dat ik snel ongi word, en dan ronde 10 in...bah bah bah!

Het stomme is dat hoe langer we bezig zijn des te meer ik me zwanger voel...want tja het moet toch eens een keer raak zijn denk ik dan :lol:
Maar de teleurstelling word ook elke keer groter en ik ga me afvragen wat er mis is met me, waarom kan ik mijn man geen kind schenken?
Maar wie weet ligt het wel aan hem...

Ik word er ook bijkant gek van...vooral van mezelf. Maar loslaten heb ik al 6 mnd gedaan en toen werd ik ook niet zwanger bah bah bah!

Nou ja we houden maar weer goede hoop! Ik hoop dat je test positief is!

liefs ruthje
Kelly1980

Unregistered

14-07-2008 12:16
@ Ruthje, ik had net ook al wat gezegd op het andere forum. Maar bedenk nu ineens dat het pas vandaag je nod is. Dat je vandaag dan negatief test net als gister lijkt me logisch. Je hcg neemt iedere 2 dagen toe. Dus je kon overmorgen pas weer testen....en wie weet?! Er zijn meer mensen die pas later positief testen.
Sassefras

Unregistered

14-07-2008 12:17
@Ruthje: Misschien toch te vroeg getest? Zou het over een paar dagen gewoon nog eens proberen... duim voor je!

Ik blijf toch nog n beetje hoop houden. Ben sinds vanochtend echt misselijk. Niet overgegeven ofzo maar wel af en toe kokhalzen... Sad
Ik had nog een stuk pizza over van gister, die heb ik net even opgewarmd en ik werd ineens ziek van die geur, bah ging er bijna van over m'n nek!
Ineens was m'n eetlust voorbij... Maar moet zo gaan werken tot 23.00 uur, dus hoop dat m'n misselijkheid een beetje zakt...
ruthje

Posting Freak

14-07-2008 12:28
@ Kelly:
Volgens de lijst op fertilityfriends heb ik de 9de mn ei gehad..
en volgens de lijst op menstruatiekalender had ik de 13de ongi moeten worden ja!
Mss volg ik teveel sites, je hebt gelijk..mn NOD is vandaag volgens gyn berekeningen...

Tsjong ik maak mezelf nog gek :lol:
Laten we vandaag aanhouden, mag ik overmorgen weer testen! :mrgreen:
Dank je voor het terugkrijgen van mijn overzicht, ik was hem even kwijt!

@sassefras:
Die misselijkheid is wel apart ja! Zou hardstikke fijn zijn als je zwanger bent zeg!
Hopelijk ben je op de werk niet meer misselijk, das lastig! Ik duim voor je, op een positieve test!!!

liefs ruthje
margie

Unregistered

14-07-2008 18:29
hmm zijn we dr misschien teveel mee bezig??
vraag ik mij zelf af na dat vriendinnen van mij daar op attent maakten...
ik volg dat ene schema dus niet meer van een bepaalde site die zegt wanneer je eisprong is e.d..
ik ben vorige jaar november gestopt met de pil in de mening van; nou dit duurt nog wel ff en in februarie was t al raak..
is mis gegaan. en sinds die tijd ben ik misschien iets teveel geobsedeerd door een aanstaande zwangerschap..
nu vestig ik mijn hoop op onze vakantie.omdat mijn vriend door de week is weg is op vakantie en wij dan beter kunnen oefenen..
hoeze geobsedeerd?? :oops: wat vinden jullie?

groetjes margie
babytje

Unregistered

15-07-2008 11:54
Te veel mee bezig??

Kan natuurlijk altijd Wink

het loslaten als je iets heel graag wilt is natuurlijk moeilijk merk wel dat ik door het lezen van sommige verhalen heeeel onrustig wordt Confusedhock:

heb de afspraak dat we het eerste jaar gewoon kijken dus in de termen van dit forum zijn dit 12 rondes voordat we actief gericht en met hulp aan de slag gaan. En dan zijn al die rondes natuurlijk best lang :o

Ik duim voor een positieve test bij allen die gaan testen Big Grin

Veel succes en plezier bij het mogelijk verwekken van een mooi babytje, het plezier in de sex mogen we toch eigenlijk niet vergeten? Tongue
san-ne-ke

Unregistered

15-07-2008 13:07
hoi dames!

Als het over mogelijk verschijselen gaat ben ik hier goed volgens mij...

Misschien een hele stomme vraag maar heeft gele stinkende urine er ook iets mee te maken?
Verder geen last ergens van, alleen moe (maar ben aan vakantie toe) en gevoelige tepels.

en 7 dagen overtijd nu....
cb

Unregistered

15-07-2008 14:33
Hoi Sanneke,
gele stinkende urine heb ik nog nooit gehoord als zwangerschapsverschijnsel... Misschien te weinig gedronken?
Moeheid wel, gevoelige tepels ook en 7 dagen over tijd? Ik zou een testje wagen als ik jou was...
Succes! Ik duim voor je Wink
san-ne-ke

Unregistered

15-07-2008 14:42
ik bedenk er maar vanalles omheen.
denk ook echt dat ik het niet ben, gewoon ontpillen.
Wilde nog tot zadag wachten met een test, maar ik zie wel!
thx
Friend

Unregistered

21-07-2008 10:34
Herkent iemand misschien het gevoel van tintelingen in de onderbuik?
Ik heb dat van de week een keertje gehad toen ik op bed lag, heel apart gevoel.
Kelly1980

Unregistered

21-07-2008 15:57
Nee helaas niet friend, maar ben dan ook nog nooit zwanger geweest. Ik duim voor je!

Heeft iemand enig idee of een verschrikkelijk smaak in je mond of dat ook al een zw.verschijnsel is in de beginperiode? Mijn nod is denk ik zaterdag.
babytje

Unregistered

21-07-2008 19:02
neen nog nooit van gehoord

maar het kan natuurlijk altijd een teken zijn of niet

blijft moeilijk

de test geeft het duidelijkst resultaat en voor de rest blijft het gissen ontpillen, zwanger of gewoon hormonen Confusedhock:
m@rjon

Unregistered

22-07-2008 07:02
Hoi ,

Ik weet dat je een aparte ijzersmaak kan krijgen , ik zou niet weten hoe dat smaakt maar denk dat dat niet lekker smaakt!!!

Niet de afgelopen 2 weken ergens heel erg zin in gehad of juist niet ..
Bij mijn vorige zwangerschap at ik van begin af aan tomaten , luste ik voor zwangerschap niet en ik wilde beslist geen chinees en normaal gesproken vind ik dar erg lekker.

En sanneke weet je al iets???

Groetjes M@rjon Wink
babytje

Unregistered

22-07-2008 12:43
ohh ik heb wel al 2 dagen gehad dat ik dacht dat ik de paracetamol aan het opgooien was.(zou dat ijzersmaak zijn?)

heb veel last van maagzuur en oprispingen gewoon veel lucht in de buik denk ik zo :?

nog steeds veel plassen vooral als ik klaar ben om naar bed te gaan dan kan ik echt wel 3 keer extra gaan plassen Cry

ach ja heb gisteren via de post zo'n zwangerschapstesten aangevraagd dus eens benieuwd wanneer dat ik ze heb waarschijnlijk morgen kan ik in elk geval eens testen Sad
m@rjon

Unregistered

22-07-2008 13:25
veel plassen kan ook een teken zijn , ik hoop het voor je ..
Laat die test maar komen !!!

Succes en ik lees het hier wel .

Groetjes M@rjon Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop