Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Yes!! Na alles stress.....:goede echo gehad!!!! Jippie!

Yes!! Na alles stress.....:goede echo gehad!!!! Jippie!
meesje

Unregistered

10-04-2008 18:39
Eindelijk was het vandaag dan zover! Confusedhock:
Na 3 positieve testen, maar met heel veel negatieve gevoelens vanwege een eerdere miskraam, vandaag naar de verloskundige geweest. Echo gehad: vandaag 7 weken zwanger, en een vruchtje gezien en het hartje gehoord Big Grin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben door het dolle heen! Ben gelijk in huilen uitgebarste toen ik het hartje zag kloppen. Stiekem ben ik nog wel een beetje bang dat het alsnog mis zou kunnen gaan, maar verloskundige heeft me gerust gesteld dat ik ervan moet gaan genieten!
Ik kan het gewoon NIET geloven!
Uitgerekend op 27 november.
Iedereen die ook net een positieve test heeft gehad: Gefeliciteerd, en GENIET!!!!
Alle anderen die aan het wachten zijn: geef de moed nooit op, ooit komt jullie tijd!
XXXX
Kiekeboe

Unregistered

10-04-2008 18:58
Wat fijn Meesje, van harte gefeliciteerd. Lekker van genieten nu!!
Fijne zwangerschap!
titusenherbie

Unregistered

10-04-2008 22:05
Gefeliciteerd! Lijkt me ook moeilijk te geloven dat het echt goed zit na een miskraam, mijn schoonzusje heeft ook net gehoord dat het goed zit (is nu 9 weken zwanger), maar durft er ook nog niet echt aan om te enthousiast te zijn. Verstandelijk is het natuurlijk goed te beredeneren, maar je gevoel zegt dat je toch niet te blij moet zijn, want stel dat...
Maar dit is wel een grote stap in de goede richting!!!
Hoop voor je dat de rest van je zwangerschap gladjes (figuurlijk dan) mag verlopen, veel plezier.

Laura.
Lowiena

Unregistered

11-04-2008 07:43
Gefeliciteerd en geniet ervan
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
13-04-2008 13:26
Gefeliciteerd!!! En geniet er maar van!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave