Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden zwart gat

zwart gat
Sapphire

Senior Member

Topics: 9
30-08-2014 17:07
Ik zit er doorheen. Ik trek het niet meer en ik overweeg gewoon om ermee te stoppen met het proberen en het maar gewoon aan te kijken. Het is niet leuk mee zo en ik wordt er alleen maar depressief van.

Afgelopen ronde was ik super positief. Ik had mijn ei gevonden en we hebben daar gebruik van gemaakt (en de trucs, benen in de lucht randje fietsen etc.). Mijn temperatuur deed alles wat het moest doen tot het 2 dagen voor mijn NOD kelderde. Ik was kapot en heel verdrietig, want zelfs als je alles goed doet is dat nog niet goed genoeg.

De 28ste was mn NOD en toen brak het door. Dezelfde dag vertelde een goede vriendin me dat ze zwanger is. Ze durfde het me niet te vertellen in het begin, ze wachtte tot het laatste moment met vertellen.

Toen ze het vertelde was ik sprakeloos voor 30 seconden. Ik wilde eigenlijk huilen voor mezelf en het was alsof ik wakker werd en dacht ''oh ja er wordt van me verwacht dat ik haar feliciteer'' En dat heb ik ook wel oprecht gedaan want ik ben ook verschrikkelijk blij voor haar.

Ze is al 13 weken zwanger en ik dacht aan alle momenten die zij al heeft gehad waar ik nu al bijna een jaar van droom.

We hebben binnenkort een meidendag en dan gaat ze het de rest van de vriendinnen vertellen. Ik had gehoopt dat als ik nu zwanger was dat ik dat dan ook zou mogen vertellen. Helaas wordt dat dus haar momentje.

Nogmaals ik ben blij voor haar en ik sta hier niet als een klein kind te jengelen dat ik dit ook wil, maar man wat doet dit pijn! Ik heb niemand om mee te praten. Het voelt zo dubbel en ik weet niet wat ik met deze gevoelens aan moet. Ik kan niet met haar erover praten want ik wil haar niet een nog groter schuldgevoel geven want dat verdient ze niet.

Ik ben heel erg bang dat ik in een depressieve spiraal terecht komt (Helaas ben ik daar vatbaar voor door een eerdere depressie) Ik kan op dit moment gewoon niets positiefs vinden.

Aankomende donderdag, 4 September, heb ik de uitslag van de eerste ziekenhuis onderzoeken. Dus als er iets mis is dan hoor ik dat dan. Ik ben klaar met de onzekerheid en het afwachten.

Ik ben er gewoon klaar mee. Ik wil zwanger zijn en ik wil een kindje.
Mickey2014

Posting Freak

Topics: 4
30-08-2014 17:29
Och lieverd toch. Wat naar! Ik ken het wel hoor. Onze eerste duurde een jaar en dat ging ook gepaard met depressie. Ook onderzoeken gehad. Alles in orde. Na de baarmoederfoto werd ik meteen daarna zwanger. Ik hoop dus dat dat bij jou ook mag gebeuren.
Lieve85

Member

Topics: 0
30-08-2014 17:44
Ach meissie toch! Ik snap heel goed dat je er doorheen zit. Je wilt maar één ding op dit moment en dat is zwanger zijn.
En als je dan ook nog allemaal zwangeren in je omgeving hebt, valt dat niet mee. Je gunt het iedereen, maar zelf wil je ook zo graag.

Maar geef de hoop niet op! Vergeet niet dat de gemiddelde tijd om zwanger te worden 1 jaar is.. Dus dat dat normaal is. Tuurlijk snap ik dat t voor je gevoel lang duurt en dat je t onzeker maakt als t niet wil lukken. Tenslotte wil iedereen graag zsm een positieve test in handen hebben. Helaas is dat bij iedereen anders..
Probeer ervoor te waken dat je je er niet TE veel mee bezig bent en daardoor in n negatieve spiraal komt, dat kan ook averechts werken.

Ik weet dat ik makkelijk praten, ik was binnen 5 maanden zwanger en ben inmiddels 19 weken.
Maar ik hoop dat je er weer positief in kunt gaan staan en dat je binnenkort een positieve test in handen mag hebben!
Succes voor as donderdag!
sharon24

Senior Member

Topics: 1
30-08-2014 18:06
Jeetje meis wat een kl*te situatie he! Ik hoop voor je dat de uitslagen van het ziekenhuis goed zijn. Ik snap heel goed je verdriet, al ben ik nog niet zo lang bezig. Maar ik vind het ook heel knap van je dat je blij kunt zijn voor je vriendin!! Wat jaloerzie met een mens kan doen he. Ik hoop echt voor je dat je snel een mooie positieve test in handen mag hebben. Geef de moed niet op!
kim88

Posting Freak

Topics: 4
30-08-2014 21:21
Geef de moed niet op.

Ik ben in 2010 naar de HA gegaan voor hulp met zwanger worden.
En nu net 21 weken zwanger van mn 1e kindje.
Het is vooral vanaf 2013 een hel geweest.
Met een MK en totaal geen hoop meer om ooit een kindje te krijgen.
Ook depressief geworden het hoefte allemaal niet meer zo ik vond het leven af en toe zo
doelloos zonder gezinnetje. Maar echt het geluk als het eenmaal gelukt is maakt alles goed.
Veel praten heel veel praten. Af en toe gewoon lekker janken en droevig zijn met een bak ijs op de bank mag allemaal best.
En dan er weer vol goede moed tegenaan.

Heel erg veel sterkte en geluk voor de toekomst.
Hopelijk komt jullie momentje van geluk snel.
Lelie88

Senior Member

31-08-2014 09:09
Ach wat zuur!!
Houd je maar vast aan donderdag want je wordt nu iig onderzocht. Als er een oorzaak is dan weet je het dan en krijg je hulp. Misschien ben je wel heel dichtbij een zwangerschap!
Uiteindelijk zijn er maar heel weinig mensen die ondanks medische hulp niet zwanger worden. Het komt goed! Echt! En dan ben je dit weer snel vergeten!
dani

Posting Freak

31-08-2014 12:59
Heel veel sterkte! Helaas herkenbaar jouw verhaal. Fijn dat je het wel je vriendin kunt gunnen. Da's wel belangrijk om te blijven zien vond ik. Ik dacht altijd maar zo: ik werd er niet gelukkiger van als anderen ook ongelukkig zouden zijn. Wij waren ook de laatsten in onze vriendengroep en toen ik na 3 jaar wachten eindelijk zwanger raakte (ivf) was iedereen al van nr 2 of zelf 3 bevallen. Dus heel wat jaloerse steekjes gevoeld. Blijf hoop houden! En fijn dat je nu al je zkh uitslagen krijgt! Bij ons werd niks gevonden. Omgeving vond dat fijn. Ik baalde als een stekker want uiteindelijk mochten we daarna pas na 2 jaar zelf proberen de medische molen (iui en daarna ivf) in. Maar wat iemand hier al schreef: houd vol want als t eenmaal zover is zul je zien dat het t allemaal waard is geweest!!
myka27

Posting Freak

31-08-2014 13:50
*knuffffffff*
Sapphire

Senior Member

01-09-2014 21:42
Dank jullie wel Smile manlief en ik hebben gepraat en het was een goed gesprek. Geen testen en geen temp deze maand en eigenlijk voelt dat nu al heel bevrijdend (en een beetje eng) hopelijk wordt het wat rustiger in m'n hoofd dan. Muts er donderdag geen rare dingen naar boven komen
Sapphire

Senior Member

05-09-2014 06:38
Gisteren de diagnose PCOS gehad
Lelie88

Senior Member

05-09-2014 07:34
Sapphire hoewel je natuurlijk liever gewoon snel zwanger was geworden is het wel fijn dat je nu wel weet waarom dit nog niet zo is. Nu kunnen ze een behandeling met je starten en gaat t veel sneller.

Mocht je over pcos en/of voorgestelde behandeling willen praten dan ben je ook van harte welkom in het PCOS topic.
Sapphire

Senior Member

05-09-2014 13:17
dank je Smile ik mag nog niet aan de chlomid. Ik moet in totaal 14 kilo kwijt en ben er nu al7 kwijt maar mag wss pas in december aan de chlomid
Joyce167

Senior Member

13-09-2014 12:38
Meid wat balen! Maar je hebt nu wel een reden waarom het niet lukt en nu kunnen ze je op weg helpen en dat is ook wel fijn!
En zodra je zwanger bent maakt het alles weer goed Smile
buddha

Posting Freak

Topics: 2
13-09-2014 15:14
Succes meid met afvallen!! Als je straks een positieve test hebt kun je al die negatieve gevoelens van je afschudden Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave