Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Eindelijk zwanger en ziekenhuisopname door OHSS

Eindelijk zwanger en ziekenhuisopname door OHSS
maymar

Posting Freak

Topics: 7
19-04-2013 14:59
Ik dacht laat ik eens mn eigen topic starten om mijn verhaal te doen en bij te houden voor diegene die willen weten hoe het gaat.

Zoals in mijn onderschrift staat hebben wij een lange en moeilijke weg af moeten leggen om zwanger te raken. Eindelijk is het gelukt!!! Na 3 pogingen om de eerstevpunctie door te laten gaan. Vandaag ben ik precies 4 weken zwanger.

Ik zal beginnen met mijn verhaal bij de punctie. Deze was op vrijdag 5 april, was best zenuwachtig en zou een soort van roesje krijgen waardoor ik er minder van mee zou krijgen. Helaas heb ik alles toch bewust meegemaakt en ook best wel pijn gehad.
Nadat ze klaar waren lag ik op een kamertje en daar kregen we te horen dat ze 11 eicellen hadden gevonden. WAUW! We waren best wel trots Wink
De volgende dag zouden we gebeld worden over het aantal bevruchtingen en dit waren er 6!! Nog mooier nieuws. Zondags begon ik wat last te krijgen van mijn buik, deze was behoorlijk opgezet enhrb voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld. Deze gaven aan dat dit geen kwaad kon en dat met 11 eicellen de kans klein was dat er overstimulatie was. Ik zou toch de dag erna, op maandag 8 april weer komen voor de terugplaatsing.
De volgrnde dag was het zover!! We gingen ons prulleke ophalen :mrgreen: er werd ons verteld dat het een goede kwaliteit embryo was van 8 cellen en dat ze al 4 emmy's hadden ingevroren. Nóg mooier nieuws dan we al hadden gekregen aangezien ze maar bij 1 op de 5 stellen iets kunnen invriezen.

De dagen na de tp ging het eigenlijk steeds slechter en mn buik werd alsmaar dikker en pijnlijker tot het moment dat ik er kortademig van werd. Weer contact gehad met het ziekenhuis emoest langs komen voor bloedprikken en een echo, dit was donderdag de 11de. Met de echo bleek ik wat vocht achter mn baarmoeder te hebben en vergrote eierstokken (3-4x groter dan normaal) dit was het gevolg van de pregnyl, ik had nog geen overstimulatie! Pfew!
De volgende dag moest ik weer terug voor bloedprikken en echo, het vocht was al iets minder en mn bloed zag er ook al beter uit dus het ging de goede kant op. Voor de zekerheid moest ik maandag de 15de weer ff komen. Gelukkig voelde ik me toen al stúkken beter en hoefde niet weer te komen. Wel kreeg ik nog mee dat als ik zwanger zou zijn het weer kon verergeren.

Dinsdag de 16de kreeg ik weer meer last en mijn test was donkerder dan de dag ervoor. JAAAAAA het is weer gelukt, ik ben weer zwanger :mrgreen: :mrgreen:

Afgelopen woensdag ging ik weer voor een ochtend aan het werk sinds 2 weken, de pijn werd alsmaar erger en erger maar heb doorgezet tot ik vrij was. Wel tijdens mn werk het ziekenhuis weer gebeld en moest smiddags maar weer ff langs komen en bloed prikken. Aan de hand daarvan zou er gekeken worden of de arts
Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis kon ik steeds moeilijker lopen van de pijn, bloedwaardes bleken ook te hoog en de arts wou me toch ff zien. Er werd een echo gemaakt en daaruit blee dat het vocht achter mijn baarmoeder flink was toegenomen en dat icm de pijn die ik had besloten ze me direct op te nemen..Poehhhh daar sta je dan in je eentje met de verwachting dat je gewoon weer naar huis gaa

Het ging in een vrij snel tempo dat ik op een kamer werd gelegd en een infuus met vocht en paracetamol kreeg. In de tussentijd mn vriend en wat mensen geïnformeerd van mijn opname die natuurlijk best wel ff schrokken. Mijn vriend helemaal ivm mijn BBZ in 2011.

De eerste nacht best beroerd geslapen door het infuus, het bed en de pijn...
Donderdagochtend werd er bloed geprikt op vanalles en ook mijn hcg aangezien ze vermoedde dat ik zwanger ben. Ik was natuurlijk erg benieuwd naar de uitslag hiervan en de verpleegster wist me te vertellen dat dit 19 was... Confusedhock: dit had ik niet verwacht zo laag!! Ik hoopte dat ze het verkeerd had en een paar uur later kwam ze gedag zeggen omdat ze vrij was en maakte ze der excuses omdat ze zich vergist had. Het was namelijk 91 en niet 19... Pfffff wat een opluchting!!
Niet veel later kwam mn eigen gyn en die kwam vertellen dat hij idd denkt dat het een prille zw.schap is en dat daardoor mijn klachten zo verergert zijn. Ik vroeg hem wanneer hij dacht dat ik naar huis kon en kreeg te horen dat ik hier waarschijnlijk nog wel een week lig *slik*.

Vanmorgen is er wederom bloed geprikt en werd er gevraagd hoe ik me voel. Nou ja om herl eerlijk te zijn eerder slechter dan beter... Mijn bloed bevestigde dit ook. Ik heb gisteren 5 liter vocht binnen gekregen maar heb maar 1,5 liter uitgeplast.
De eiwitten in mijn bloed zijn te laag waardoor het vocht uit mijn bloed trekt en mijn bloed dus dikker word, dit kan zeer gevaarlijk zijn.
Vanmiddag is mn gyn weer ff geweest en mn hcg was weer verhoogd dus idd wel zwanger!! Whiehoew extra bevestiging!
Ik krijg nu eerst extra eiwitten via infuus toegedient in de hoop dat dit werkt.
Werkt niet niet zoals ze hopen krijg ik een drain die het vocht uit mn buik afdrijft.
In het alleruiterste geval als dit alles niet werkt dan word de zwangerschap afgebroken. Zelf denk ik niet dat het zover komt en de gyn verwacht dit zelf ook eigenlijk niet.

Als de zwangerschap goed blijft gaan is de kans zeer groot dat ik nog wel wat langer hier moet vertoefen...

Ik zal proberen elke dag wat te schrijven hoe het gaat Smile
maymar

Posting Freak

19-04-2013 15:07
Sorry voor de typfouten Wink op mn telefoon gaat het niet zo makkelijk
maymar

Posting Freak

20-04-2013 09:26
Goede morgen,

Weer ff een update...

Vanmorgen is er wederon bloed geprikt en mn bloed zag er door het eiwit infuus ietsje beter uit. Zelf merk ik heel minimaal verschil.
Wel ben ik zo beroerd als een hond. Ik weet niet of het door de zwangerschap komt of doordat mn maag in de verdrukking zit.
Vandaag kreeg ik wederom te horen dat ik hier voorlopig nog wel lig zolang de zwangerschap goed blijft gaan.

Ik besef me eigenlijk nog helemaal niet zo goed dat ik zwanger ben door dit alles. Hopelijk kan ik toch over een tijdje genieten ervan ondanks dat ik dan nog in het ziekenhuis lig Smile
Tijger1

Unregistered

20-04-2013 09:48
Ik blijf je hier volgen meid!
Fijn dat het eiwit in je bloed iets beter is.
Hoop dat het elke dag beter gaat en ook dat bij jouw de pijn steeds minder wordt!
Dikke knuffel!!
Bati

Posting Freak

Topics: 4
20-04-2013 13:10
Heey meid, ondanks dat je in het ziekenhuis nu ligt wil ik je toch feliciteren met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles snel goed en mag je snel naar huis, zodat je volop kunt genieten van je zwangerschap! Duim voor je!
buddha

Posting Freak

Topics: 2
20-04-2013 13:15
heftig, moeizame start maar er komt vast verbetering. gefeliciteerd met je zwangerschap!
belle

Posting Freak

Topics: 10
20-04-2013 17:59
Ik blijf je hier ook volgen hoor Maymar....
Nou das nog een klein pluspuntje dan dat je bloed er wat beter uit ziet, ik hoop echt dat het steeds een stukje beter zal gaan en vooral dat die beroerdheid weg gaat, zodat je eindelijk een beetje kan genieten, we gunnen jou dat ontzettend hoor......
Sterkte en vooral beterschap liefs Belle........
maymar

Posting Freak

22-04-2013 08:43
Mogguh!

Bedankt voor de berichtjes Smile doet me goed en voel me dan ietsje minder eenzaam in mn cel hier Wink

Zaterdagavond ff flinke dip gehad.... De combinatie van hormonen, pijn, vriendlief die ziek was en dus niet kon komen en de wetenschap dat ik hier nog wel ff lig was me ff teveel, voelde me enorm eenzaam en had eventjes (evht maar heel even) de gedachte dat ik wou dat ik niet zwanger was nu Sad die gedachte maakte dat ik me nóg slevhter voelde want dit is toch wat ik wou?!
Gelukkig was vriendlief gisteren alweer beter en issie wat langer bij me gebleven, ondanks dat we niet veel praatte (want ja ik beleef niks en over zijn werk zijn we ook snel uitgepraat Wink ) is het gewoon erg fijn om samen te zijn. We missen elkaar ontzettend!!
Het was prachtig weer gisteren en ik kreeg toestemming om ff een kwartiertje naar buiten te mogen in een rolstoel, ooooohhhh wat knapt een mens daarvan op zeg. Heerlijk wat zon en frisse lucht meegepikt! Heeft me weer wat kracht gegeven.

Elke dag heb ik wel een andere verpleegster aan bed en gisteren was er 1 die echt ff aan mijn welzijn dacht!! Ik
ben namelijk al 10kg aangekomen van het vocht en doordat ik alleen maar mag liggen (behalve om te douchen en toileteren) en in mijn buik echt niet meer vocht past, zakt het naar mn rug, heupen en benen. Ik begin echt van die zadeltassen te krijgen Sad, kan mn eigen ondergoed niet eens meer aan dus heb van die netbroekjes. Maargoed deze verpleegster ging mn rug en stuitje bekijken en kwam tot de conclusie dat ik absoluut een ander matras moest hebben!! Ik heb een matras gekregen die gevuld is met lucht die zich aanpast aan mijn lichaam. Hrt matras verdeel constant de lucht wat ook nog beter is voor mn doorbloeding aangezien er trombose gevaar is (waar ik wel elkedag een spuit voor krijg hoor).
Vannacht eenmalig toch een plastablet gekregen aangezien ik per dag 3L vocht binnenkrijg, maar gisteren nog niet eens een liter weer uitgeplast heb, en dat vocht gaat overal in mn lichaam zitten waar het niet moet.

Hopelijk komt vandaag mn eigen gyn weer langs en gaan ze een keer wat ondernemen ipv alleen af te wachten.

Ook komt vandaag de diëtiste langs aangezien ik alleen maar crackers kan eten. Alleen de gedachte aan warm eten al brrrrrrr. Heel stom, gaan soep en vlees wel goed maar dat zet geen zoden aan de dijk Wink
maymar

Posting Freak

22-04-2013 09:58
Helaas word er nog steeds niks ondernomen en moet mn lichaam het zoveel mogelijk zelf proberen te doen. Wel komt er straks waarschijnlijk nog ff een longarts langs omdat ik een iets versnelde ademhaling heb en wat druk op mn longen heb. Ze willen zeker zijn dat er geen/niet teveel vocht achter mijn longen zit.
flower

Posting Freak

Topics: 0
22-04-2013 16:50
Jeetje maymar wat een verhaal zeg. Ongelooflijk, sta er echt van te kijken wat OHSS doet zeg... wauw! Wist niet dat dat zo erg was.. damm... meid heb zo met je te doen. Het is je zo enorm gegund een zwangerschap en dan krijg je dit er bij.. wow wat je er allmeaal wel neit voor over moet hebben zeg. Meid denk aan je en hoop zo enorm voor je dat het vocht af gaat zakken. Flink balen dat je lichaam het zelf allemaal maar moet doen. Ik hou je in de gaten, ben erg benieuwd hoe het met je afloopt! Hou je taai he
Bati

Posting Freak

22-04-2013 20:22
@ Maymar: hoe gaat t nu met je? Heeft de longarts nog iets gevonden? En qua eten en plassen nog altijd niet goed? Sterkte!
maymar

Posting Freak

22-04-2013 21:44
Geen longarts of diëtist gezien :? .... Vandaag eigenlijk niet misselijk geweest, alleen begint het nu toch wel weer een beetje... Plassen is vandaag voldoende geweest maar dat was het werk van de plastablet, naarmate de dag vordede werd de frequentie en hoeveelheid minder en de kleur ook weer stuk donkerder. Zal verder wel weer niks aan gedaan worden...
maymar

Posting Freak

22-04-2013 21:46
Oh ja vandaag ook amper gegeten hoor... Alleen de gedachte al aan aardappels en groente maken me bluuuhh.
maymar

Posting Freak

23-04-2013 09:46
Vandaag is er weer hcg geprikt en het is goed gestegen naar 417!! Yeahhhhh gelukkig maar! Er is helaas nog geen echo ingepland vanwege mn lichamelijke conditie. Dat is wel vervelend want de ene gyn zegt dit en de ander zegt dat, maarja ik ben de arts niet....

Verder lijkt het erop dat mn bloedwaardes er ietsje beter uit gaan zien en dat de albamine (eiwitinfuus) zn werk aan het doen is.
Ik hoop ook dat door het hcg hormoon ik wat meer ga plassen zodat ik het vocht ga afdrijven.

Vandaag moet de diëtiste toch echt langs komen en krijg dan sowieso eiwit/proteïne drankjes aangezien ik amper wat kan eten en dat maakt mn lichamelijke toestand er natuurlijk niet beter op Smile
maymar

Posting Freak

23-04-2013 17:16
Vandaag wederom geen diëtiste gezien terwijl er 2x achteraan is gebeld vandaag :?

Zojuist buitenom de ongikrampjes die de zwangerschap bevestigen, het 1ste kwwaltje gehad Wink een bloedneus!! Niet het meest prettige maar toch weer ff bevestiging
lein1979

Posting Freak

Topics: 1
23-04-2013 18:53
Lieverd, het doet me best wat om dit allemaal te lezen. Je zou nu lekker thuis in de wolken moeten zijn, omdat het eindelijk gelukt is! Helaas mag het niet zo zijn. Ik hoop echt dat jouw lichaam gaat doen wat het moet doen...al zal het even duren voor al dat vocht weg is.
Pff. de reden dat ik het best pittig vind om het te lezen is de overeenkomst tussen al het vocht wat je vasthoudt met Hellp en jij nu met OHSS...je voelt je net een Michelin-vrouwtje...
Nou lieverd, denk aan je en we houden contact.

Dikke xxx Lein
maymar

Posting Freak

23-04-2013 19:16
Lein je bent een schat!!!!!!!!! Bedankt voor je woorden lieverd! Xxx
Mickey1979

Senior Member

23-04-2013 20:12
Zie nu net je topic hier. Ga je zeker hier ook volgen, moet veel aan je denken. Wat ellendig zeg, zo... Hoop dat de lichte verbetering door gaat zetten en dat je je snel beter voelt. Dikke knuffel, meis!
Bati

Posting Freak

23-04-2013 20:25
Nog steeds geen diëtiste gezien? Je weet ook zo niet echt waar je aan toe bent, erg rommelig daar! Wist niet dat een bloedneus ook een kwaaltje was. Heel veel succes en hopelijk schiet t daar eens op qua onderzoeken enzo! Is al niet prettig om in een zh te liggen en al helemaal niet als ze niet doen wat ze zeggen!
maymar

Posting Freak

23-04-2013 20:56
Micky bedankt!!! Jij veel succes met je laatste loodjes Wink en geniet er vooral nog ff van want straks moet je de kleine gaan 'delen' (al is dat ook mooi natuurlijk)

Bati ja doordat je doorbloeding wat beter is heb je wat meer kans op een bloedneus. Net als dat er wel een een adertje bij je baarmoeder knapt na bijv. de sex (en nee heb geen sex gehad waardoor ik een bloedneus kreeg :p )
Idd zeer vervelend dat er wederom niemand gekomen is. De verpleegster was ook wel aardig narrig erover! Vriendlief heeft echt zoiets van ik trek die slangen uit je en ga je zelf thuis wel verzorgen!!
Dus ff afwachten of er morgen wel iemand komt
patrieske

Posting Freak

23-04-2013 21:46
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Das iig iets positiefs!
Kan je de dag daar een beetje doorkomen? Wel frustrerend hoor dat de dietiste niet komt!
Hou je taai!!!
maymar

Posting Freak

23-04-2013 22:11
Joahhh kom de dag wel door met mn telefoon voornamelijk haha, heb van een forum-genootje veel boeken gekregen voor op mn telefoon dus lig lekker veel te lezen Smile
Ik lig hier morgen alweer een week dus is vrij snel gegaan
Tessa23

Posting Freak

24-04-2013 09:47
Dan ga ik je idd hier volgen , hoop echt dat je je snel iets beter voelt ! Gaan ze nu steeds prikken op je hcg waarde ? Xx sterkte !!
Mickey1979

Senior Member

24-04-2013 19:24
Hoe is het vandaag gegaan, lieverd???
maymar

Posting Freak

24-04-2013 20:50
Joah op zich wel goed voor zover dat kan Smile

Het bloed blijft stabiel dus geen verbetering maar nog belangrijker, geen verslechtering!!

Vandaag is dan toch echt de diëtiste geweest en krijg 2x per dag een nutridrankje. Ook heb ik nu een "wensdieet" dit houd in dat als ik iets wil wat niet op de menulijst van die dag staat, ik het kan aanvragen zodat hun gaan proberen dit te regelen voor mij. Zo krijg ik bijv morgen druiven terwijl een ander daar niet voor kan kiezen Wink
Verder heb ik wat tips gekregen waar eiwitten inzitten, dus ga elke dag een broodje met ham kaas en ei eten. Dan heb ik 3 dubbel-op aan eiwitten in 1 maaltijd Smile.
Ook wist ze me te vertellen dat de eiwitten in je bloed boven een waarde van 35 moet zitten en die van mij zijn op het moment 29 dus mn aders blijven vocht lekken. Op mn dieptepunt waren mn eiwitten zelfs 26. Helaas duurt het erg lang om je eiwitgehalte weer op norm krijgen, dit is een traag proces.

Waarschijnlijk krijg ik begin volgende week ook al de eerste echo Smile

Ook is er een fysiotherapeut geweest aangezien ik alleen maar in bed lig en compleet buiten adem ben van een toiletbezoek. Heb een ademhalingsoefening/techniek gekregen en ik moet/mag nu om het uur ff een stukje gaan wandelen zover als dat ik kan (en dat is misschien maar 50m en daar doe ik al gauw 5 minuten over haha). Dit moet er hopelijk ook voor zorgen dat het vocht wat meer "beweging" krijgt en daardoor wat sneller uit mn lichaam trekt of word opgenomen door mn lichaam.

Verder ga ik nu 2x per dag een klein kopje thee drinken en af en toe wat cola, hier moet ik altijd vaak van plassen dus hopelijk ga ik daardoor meer vocht afdrijven. Vandaag iig meer geplast dan de afgelopen dagen daardoor Smile

Bedankt voor jullie interresse Smile
Bati

Posting Freak

24-04-2013 21:00
Gelukkig gaat t al een stuk beter en weet je eindelijk wat meer. En leuk volgende week een echo! Is echt super sjiek!!
Eliza82

Posting Freak

25-04-2013 08:25
Ook maar even hier bijlezen dan ;-) wist niet dat je hier was gestart met een eigen topic. Maar wat goed dat die dietist eindelijk actie ondernomen heeft en je ook fysio krijgt. Hopelijk gaan je eiwitwaarden zo snel als kon omhoog en dat vocht omlaag! Zet hem op daar!!
maymar

Posting Freak

25-04-2013 08:40
Zojuist is er weer een gyn geweest, hij vond me er beter uitzien dan maandag. Klopt ook wel want voel me ook wel wat beter Smile
Het vochtinfuus is weer verlaagd naar 1L per dag omdat ik nog steeds veel minder uitplas dan dat ik binnenkrijg. Hopelijk blijf ik door het hcg wel veel plassen en gaat het vocht minderen Smile

Vanmiddag zou mn eigen gyn ook nog ff komen.

Nu dat ik me iets beter voel heb ik echt zoiets van ik wil naar huisssssssss.
Semmie

Posting Freak

25-04-2013 10:14
Jeetje Maymar: wel superfijn dat het na al die jaren proberen nu eindelijk gelukt is om zwanger te raken.. wel vervelend dat je meteen het ziekenhuis in mag.
Hopelijk komen de waardes van je eiwitten snel weer op peil en mag je lekker thuis gaan genieten van je zwangerschap!
maymar

Posting Freak

25-04-2013 10:58
Bedankt Semmie Smile

Nou ik voel me echt wel beter zeg... Wat heerlijk!! Net ff wezen douchen maar dat was toch wel een hele opgave hoor haha pfffff afdrogen had vrij weinig nut want ik zweette me rot van de inspanningen. Ben nu compleet gebroken maar ooohhhh wat knapt een mens op van een uitgebreide douche. Had ook ff heerlijk de vrijheid want ik werd ff afgekoppeld van het infuus.

Het af en toe ff de gang op en neer wandelen doet me ook goed!!
Mickey1979

Senior Member

25-04-2013 11:49
Wat goed om te horen, zeg! Nu hopen dat dit zo doorzet en dat je binnenkort thuis verder uit mag zieken....
Spannend, volgende week dus je eerste echo!
Trotsemama

Posting Freak

25-04-2013 12:46
pff meis wat heftig!!

Heerlijk dat je even hebt kunnen douche meis!
maymar

Posting Freak

25-04-2013 17:24
Zojuist is mn eigen gyn ff geweest (hele fijne man) en die hoorde al goede berichten over mij. Mijn eiwitten zijn nu gestegen naar 33 whiehoewwwww het advies van de diëtiste doet zn werk goed!!*Ook gaat het plassen idd een stuk beter nu en misschien heb ik vanavond wel meer uitgeplast dan binnen gekregen**Heb gevraagd of hij enig idee heeft wanneer ik naar huis mag en hij hoopt dat ik de kroning thuis kan gaan kijken!!! Oooohhhhh dat zou fantastisch zijn!!!!
lein1979

Posting Freak

25-04-2013 19:22
Wat een goede berichten!!! Super dat je waardes stijgen, want lekkende aders willen we niet hebben...haha...En douchen is idd heerlijk na een paar dagen op bed liggen. Nou, meis, zo door blijven gaan dan kun je een oranje-tompoes eten thuis! xxx
Bati

Posting Freak

26-04-2013 12:32
Benieuwd of je zo snel mogelijk naar huis mag. Hopelijk blijft alles goed gaat en heb je een geweldige echo volgende week!
belle

Posting Freak

26-04-2013 17:58
Zooo meis weer ff een stukje bijgelezen..... Wauw wat een goeie berichten en ik ben zooooo blij dat het steeds beter met je gaat, wat zou het fijn zijn dat je met koninginnedag thuis bent, ik hoop het heel hard voor je hoor!!! Ik blijf je hier volgen en blijf je vanachter mijn pctje alle geluk van de wereld sturen.....
En heel veel plezier met je echo komende week, even lekker van genieten meid wat een wonder...... heel veel liefs van mij....
maymar

Posting Freak

26-04-2013 21:53
Erg fijn om alle steun en berichtjes te krijgen van iedereen Smile

Vandaag voel ik me best wel goed, er komt echt verbetering eindelijk!
Gisteren voor het eerst meer geplast dan dat ik aan vocht heb binnen gekregen. Ik ben een stuk minder benauwd en het zit me niet meer zo "hoog". Inmiddels krijg ik een heel broodje op ipv een half broodje, al zit ik wel vol hoor na 1 broodje haha.
Vandaag heb ik me suf gelopen naar de wc en heb vandaag bijna 4L!!!! Uitgeplast en 2L binnen gekregen whiehoehhh!! Me happy :mrgreen:
De fysiotherapeut heeft me ook weer op sleeptouw genomen en is zeer blij dat ik regelmatig ff over de gang wandel en het dus serieus neem. Tsjah ik wil gewoon naar huis dus neem elk advies aan!!

Ook is de diëtiste weer geweest en ook die is zeer blij met het aantal eiwitten wat ik tot me neem km het eiwittekort goed aan te vullen Smile

A.s. maandag word nogmaals mn hcg geprikt en brrrrrr kvind het doodeng zeg!! Ondanks dat ik er diep in mn hart een goed gevoel over heb, ben ik onwijs bang voor de teleurstelling en dat dit alles voor niets is geweest. Hopelijk kan er dan ook zo snel mogelijk een echo gemaakt worden.

Vandaag is mn gyn ook weer ff geweest en hij ziet verschil aan mij Smile hij kon mij vertellen dat sls het zo doorgaat dat ik maandag naar HUIS mag :mrgreen: JAAAAAAAA ik kan niet wachten pfffff

Lein ik heb vandeweek ff aan jou moeten denken Smile ik raakte in gesprek met de vrouw die in de kamer naast mij ligt en zij is afgelopen zaterdag met 35 weken met spoed ingeleid vanwege het HELLP syndroom. Je was de eerste die door mn gedachte schoot toen ze het vertelde.
Tijger1

Unregistered

26-04-2013 22:05
Maymar jippie het gaat de goede kant op.
Eindelijk begin je het vocht kwijt te raken.
Fijn!,
Hoop dat je maandag lekker naar huis mag
Tessa23

Posting Freak

27-04-2013 08:17
Gelukkig gaat het de goede kant op , hoop dat je maandag weer lekker naar je huis kan , met je vriend en katjes Wink

Succes maandag , xxxx
lein1979

Posting Freak

27-04-2013 20:03
Fijn om te horen dat het beter gaat en dan je snel naar huis kan.

Da's idd heftig Hellp...en dan is 35 weken ook nog te vroeg. Moet wel zeggen dat het altijd wel blijft meespelen. F is de 20e mei jarig, maar 13 mei werd ik opgenomen...
maymar

Posting Freak

27-04-2013 21:05
Lein het is idd nog te vroeg maar "gelukkig" niet zo vroeg als bij jou F. Zij was er wel vrij nuchter onder en wist ook pas nadat de kleine geboren was dat het HELLP was. Ze lag hier al vanaf maandags en zaterdags ging het op de kop verkeerd alleen heeft zij dit niet geweten. Ze wou zich er ook nog niet in verdiepen dat wou ze later pas gaan dien (echt een nuchtere fries denk ik dan maar Wink ) Ze is zelf vandaag ontslagen maar de baby moet nog paar daagjes blijven.
Ik hoop iig dat het jou deze zwangerschap blijft bespaard lieverd!! Ik gun je een onbezorgde zwangerschap en kraamtijd bij dit ukkiej!

Met mij gaat het steeds beter!!! Vanmiddag woog ik 2kg minder dan gister en mn buik was ongeveer 1,5cm kleiner :mrgreen:
Vandaag wel minder geplast dan gisteren maar alsnog meer eruit dan dat er binnen is gekomen Smile

Ook heb ik vandaag een superlief kaartje gehad, bedankt lieve Lein!!!
En ook nog een cadeaumand met allerlei leuke en lekkere dingen erin van 3 andere forumgenootjes. Ik kan er nóg niet over uit hoe geweldig ik het vind!! *snif*

Hopelijk is mn hcg maandag goed gestegen... Ik knijp em behoorlijk brrrr
maymar

Posting Freak

28-04-2013 16:21
Vanmorgen is mn infuus eruit gegaan, wat een opluchting!!! Ik kan me weer "vrij" bewegen heerlijk!!
Kan ook steeds meer lopen (al is het nog niet veel hoor, de parkeerplaats haal ik niet Wink )

Morgen eindelijk naar huis, dan heb ik hier 13 dagen gelegen!! Kan niet wachten om mn puddy cats weer te knuffelen.
Ondertussen loopt de spanning van het hcg prikken toch wel hoog op bij mij...
Nikita

Unregistered

28-04-2013 19:12
Wat fijn dat je naar huis mag!!!!!
Bati

Posting Freak

28-04-2013 20:02
Gelukkig dat je naar huis mag! Hopelijk is de hcg gehalte goed!
Tessa23

Posting Freak

29-04-2013 08:55
Yes , fijn dat je naar huis mag !!!! Succes xxxx
maymar

Posting Freak

29-04-2013 13:55
Eindelijk thuis wat een heerlijkheid zeg!! En het is prachtig weer!!

Mijn hcg was 4189 dus helemaal super :mrgreen: ben vandaag 5w3d en bij mn BBZ was het bij 5w4d 2100 nogwat dus het stelt me gerust!!
Donderdag de eerste echo en nogmaals bloedprikken. Wie weet zien we zelfs al een hartje kloppen Smile
Nikita

Unregistered

29-04-2013 18:03
Wat een goed nieuws!
Trotsemama

Posting Freak

30-04-2013 07:12
ohh meis was een goed nieuws!! Op naar donderdagSmile!
maymar

Posting Freak

30-04-2013 13:07
Nog 2 nachtjes slapen, hopelijk zien we het hartje van ons prulleke en zit het op de juiste plek Smile

Vannacht wat beroerd geslapen hahahaha nu mis ik het ziekenhuisbed weer LOL. Daar had ik het hoofdeind iets omhoog en het deel onder mn knieën had ik omhoog zodat mn kont zeg maar ik een kuil lag. Dit gaf mij het meeste verlichting, maarja dat kan niet met mn eigen bed hahaha. Al met al na heel lang woelen en draaien en nog een toiletbexoek ben ik toch in slaap gevallen Wink Vanavond maar ff een oplossing zoeken, ik heb al een idee.
Bati

Posting Freak

01-05-2013 17:23
Gelukkig ben je thuis! Hoe gaat t slapen nu? Suc6 morgen bij de eerste echo en probeer er wat van te genieten! Liefs
maymar

Posting Freak

01-05-2013 17:33
Ja vannacht stuk beter geslapen ondanks dat ik er een keer uit ben geweest om te plassen Wink heb een bankkussen onder mn knieën en een voedingskussen onder mn hoofd en schouders, dus dat geeft voldoende ondersteuning. Het scheelt ook wel dat het lichamelijk steeds minder pijnlijk word.

Vanavond een stukkiej wandelen met me beste dinnetje om mn conditie weer wat op te bouwen.

Dank je Bati Smile Ga proberen ervan te genieten morgen, moet vast gaan lukken als het op de juiste plek zit Smile
lein1979

Posting Freak

03-05-2013 20:28
Meissie, ben zo blij dat het gelukt is!!! En nu idd lekker bewegen, veel drinken en dan gaat dat vocht vanzelf weg. En dan..een fijne zwangerschap!!!
Hier is het genieten lekker bezig, ik voel soms een klein vlindertje in mijn buik. Hartje weer gehoord en alles is goed. Bloeddruk van mezelf is mooi laag.
maymar

Posting Freak

03-05-2013 21:08
Oohhhhh wat lijkt me dat een heerlijk gevoel Lein!!! Kan niet wachten tot ik het ook mag ervaren Smile.
Het vocht zal idd langzaam aan weggaan, heul langzaam aangezien het hcg nog steeds stijgende is en mijn eierstokken nog steeds stimuleert. Gelukkig liet de echo ook zien dat mn linker eierstok al wel 10mm geslonken was, wel nog steeds 2-3x zo groot als normaal maar zeker een verbetering Smile. Ik merk dat ik lichamelijk ook slweer iets meer kan, moet alleen oppassen dat ik niet weer zoals vanmiddag dan weer ff flink tekeer ga Wink haha oeps daar heb ik nu dus last van... Naja iig blijf ik volgende week ook nog thuis van het werk.

Bedankt lieve Lein voor alle steun!!
belle

Posting Freak

06-05-2013 14:11
Hey Maymar,

hoe gaat het vandaag met jou? Ben je wel even goed aan t genieten van het fijne weer meid? En vooral lekker rustig aan doen, gezellig haken met je buuf in t zonnetje had ik ergens gelezen ;-)
lein1979

Posting Freak

06-05-2013 19:42
Lekker aan het genieten??? Goedzo!!! Ikke ook haha
maymar

Posting Freak

07-05-2013 13:33
Haha idd Belle, heb met de buuf in het zonnetje gehaakt. Het gaat elke dag een beetje beter, blijf wel een buikje houden en dat is erg vervelend aangezien we het graag nog geheim willen houden. Voel me erg onaantrekkelijk door die losse kleding die nu echt niet mooi vallen gezien mn buik. Zou graag met mn bolle buikiej willen showen kndanks dat het een vochtbuikiej is hahaha Wink Zie dat jij je ei heb gehad en weer op et wachtbankje zit?! Hopelijk niet nog een pandapunt erbij maar heb je em goed benut :p

Lein willen jullie trouwens weten wat het geslacht is van jullie ukkiej??
Genieten van het weer doe ik zeker!! Van de zwschap nog niet echt... Durf het nog niet echt. Hopelijk als we vrijdag een hartje zien dat het besef dan wat meer komt.
lein1979

Posting Freak

07-05-2013 20:40
Meissie...je gaat een hartje zien!!!

We willen het een verrrassing houden, dus willen het niet weten. Voel me dan een surprise-ei...niet mee schudden hoor haha.
maymar

Posting Freak

07-05-2013 21:11
Whoehahaha Lein, hoop ook dat de kleine er in 1 geheel uit komt en niet dat je hem/haar nog in elkaar moet bouwen met de gebruiksaanwijzing erbij Wink
lein1979

Posting Freak

08-05-2013 20:00
:-D
Bati

Posting Freak

10-05-2013 13:40
@ Maymar: ik las in een ander topic dat je een prachtige echo hebt gehad en een hartje hebt zien kloppen, geweldig! Geniet ervan!
maymar

Posting Freak

10-05-2013 13:45
Idd Bati :mrgreen: dank je meis.Ik zie dat jullie voor een 2de gaan?? wat leukkkkk hoop dat het snel mag lukken
lein1979

Posting Freak

10-05-2013 19:38
Meis, superrrrrr!!!!! En nu lekker groeien ukkepuk!!!
belle

Posting Freak

31-05-2013 20:10
Hey Maymar long time neat hjerd ;-)
Hoe gaat het met jou en met je zwangerschap?
maymar

Posting Freak

12-06-2013 21:44
Heeeyy Belle lief dat je aan me denkt Big Grin

Sorry voor de late reactie, we waren een weekje op vakantie dus had het wel gelezen maar niet gereageerd en daarna ook vergeten :oops:

Maar hier gaat het goed!! 2 weken terug een mooie echo gehad met jumpend kindje haha, vriendlief had een smile van oor tot oor :mrgreen: echt zoooo mooi!! Hoop dat je het snel mee mag maken!
Verder totaal geen last meer van de overstimulatie maar nu echt een buik van de darmen ipv het vocht haha Wink

Hoe voel jij je?? Zie dat je bijna je NOD heb?! Spannend!!
Tessa23

Posting Freak

12-06-2013 21:49
Wat fijn te horen dat het zo goed met je gaat! Ben echt blij voor jullie!!!
belle

Posting Freak

13-06-2013 18:07
Hey Maymar ja ik dacht al, vast op vakantie...... Wat fijn dat t zo goed gaat yeeeeeaaahhh lekker van genieten hoor en veel feest vieren dat hebben jullie wel verdiend..... Aaah gelukkig is het vocht weg meid en een buikje van de darmen moet absoluut kunnen, ze zijn lekker ruimte aan het vrijmaken voor t kleintje yeejj!!! En willen jullie van tevoren ook weten of het een jonkje of een famke wordt?
Yup heb aankomend weekend ergens mn nod, is idd weer spannend, ik loop me toch altijd weer die laatste dagen gek te maken he ;-) We wachten toch maar 'geduldig' af..... Ik hoop het wel, want heb er al weer veel te veel hoop op zitten ;-)
maymar

Posting Freak

13-06-2013 18:34
Tessa dank je meis!!

Hahahaha Belle, et dringt nu pas tot me door Wink maar woon jij in Fryslân??

Zoals we er nu over denken willen we het een verrassing laten, lijkt ons wel heel leuk Smile
Vanmiddag met een thuisdoppler het hartje van ons prulleke gehoord :mrgreen: dus durf nu wel wat meer te gaan genieten! Volgende week hebben we nog een echo voor de nekplooimeting en als dat goed is dan mag de hele wereld het weten!!

Ooohhhhh spannend het weekend je NOD. Het is juist goed om hoop te hebben, probeer dit ondanks alle tegenslagen vast te houden Smile
Ik persoonlijk ben van mening dat een positieve houding je veel verder brengt dan in een dip te gaan zitten, dusseh you go girl!! Keep the positive attitude :mrgreen:
Heb je bepaalde klachtjes waardoor je denkt dat het misschien wel eens zou kunnen??

Bij hoeveel weken had je je mk eigenlijk?? Had je toen het idee dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn??

Meis ik hoop het van harte voor je!! Laat je het wel ff weten?
Xx
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 19:11
Maymar wat fijn dat je ze.f hethartje ,et de dler hebt kunnen horen!
Geeftje weer wat zekerheid he!
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 19:12
Hmm even opnieuw.
Maymar wat fijn dat je het hartje nu zelf hebt kunnen horen.
Geeft je weer een stuk meer zekerheid he.
Geniet er maar lekker van!
maymar

Posting Freak

13-06-2013 19:40
Dank je lieverd!! Ik heb je de afgelopen week gevolgd maar "durfde" je geen berichtje te doen, was bang dat het misschien te confronterend zou zijn.

Nog gefeliciteerd met jullie zoon! Hebben jullie heb wat kunnen vieren??
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 19:55
Jij mag altijd een berichtje doen hoor!

Dank je wel.
Rustig dagje gehad. We zouden naar de juliana toren met hem gaan, maar helaas gaat dat voor mij nu even niet.
Gelukkig zei een vriendin gelijk dan kom ik even langs met de kids, en haar dochter is ook r zijn vriendinnetje.
Zondag vieren we het verder en komen ze weer.
En maar even wezen eten bij de mac, dat wilde r graag
maymar

Posting Freak

13-06-2013 20:03
Jammer dat het dagje weg niet door kon gaan, zou wel ff lekker zijn geweest om er tussen uit te zijn met je gezinnetj. Zodra je beter bent maar lekker alsnog heen gaan Smile
Maar wel nog ff lekker naar de mac geweest (oehhhhh heb ik ook al tijden trek in Wink)

Wat fijn dat je zown vriendin heb!

Heb je wat steun aan de mensen om je heen?

Hele dikke digiknuffel meis, denk dagelijks aan je!!
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:10
Heb heel veel steun om mij heen. En heel veel hulp.
Ik belande dinsdag natuurlijk onverwachts in het ziekenhuis. En moest r zijn tractatie nog maken voor psz.daaar had hij gister afscheid.
Zou popcakes maken, dat heeft nu de moeder van vriendje van r voor mij gedaan. Zo lief.
Mijn vriend is ook echt super lief. Die zorgt ook echt dat ik mij rustig hou.
En van mijn collega's ook veel steun, krijgen heel veel lieve kaartjes van ze en lieve berichtjes. Dat doet je echt goed
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:11
En de juliana toren komen we vast nog heel vaak. Hebben een abonnement erop.
maymar

Posting Freak

13-06-2013 20:26
Wat ontzettend fijn dat jullie zoveel lieve mensen om jullie heen hebben!!
Voel je je lichamelijk al ietsje beter??

Oohhhh een abbo op de julianatoren, nou dan komt dat zeker goed Smile
lein1979

Posting Freak

13-06-2013 20:26
Meissie, fijn dat alles goed is met je! En dat jumpende kindje is idd het allermooiste...geniet lieverd
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:29
Lichamelijk ben ik niets waard.
Merk dat ik lichamelijk dinsdag een ontzettende klap heb gehad, en koorts en in erg korte tijd de tweede narcose. Hakt er echt in.
maymar

Posting Freak

13-06-2013 20:29
Wooooowwwwwwww Lein wat ga jij hard Confusedhock:

Het is absoluut het mooiste wat je mee kan maken!! Wat kun je al ontzettend veel houden van iets wat nog maar iets van 5 á 6cm is hè!!

Hoe gaat het met jou dan lieverd??
maymar

Posting Freak

13-06-2013 20:32
Ja dat zijn fysiek gezien behoorlijke klappen (al wegen die niets op tegen het verdriet Sad)
Ik hoop dat je je elke dag een beetje beter gaat voelen en je weer snel wat "actiever" kunt worden want bedrust en je lichamelijk zwak voelen werkt niet echt mee aan je state of mind.
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:34
Ik lig gelukkig niet de hele dag op bed.
Doe af en toe even iets, zoals r naar school brengen. Maar lig tussen door veel op de bank en 's avonds op tijd in bed.
Maar heb wel iets teveel tijd om na te denken,
belle

Posting Freak

13-06-2013 20:42
Tijger mag ik jou een suggestie doen? Misschien helpt het je..... Ik ben zelf sinds korte tijd weer bezig met zwemmen, omdat ik meer bewegen moet (jaja ;-) ) En sportscholen en fitness dat vind ik niks, vandaar dat ik voor zwemmen heb gekozen dan hou je het ook langer vol......
Alleen ik sla 2 vliegen in 1 klap, het werkt namelijk voor mij ook heel ontspannen, eigenlijk wel therapeutisch, ik voel me daarna altijd heul moe maar wel een heerlijke soort moe lekker ontspannen (ja en extreem honger en vooral snackjes smaken dan goed maar das nie de bedoeling Belle), het werkt als een soort uitlaatklep voor mij. En het mooie is je kan ook vriendinnen meenemen, of familie of gewoon lekker alleen dat maakt ook niks uit....
Nou misschien vind je zwemmen wel niks, maar misschien vind je wel iets in een andere sport of hobby..... Hoop je een ieniemienie klein beetje geholpen te hebben en een knuffel voor jou, ik hoop dat het je gauw wat beter vergaat meid.......
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:56
Belle het probleem is dat ik nu niets mag doen van de gyn, en ook even lichamelijk niets kan doen.
Daardoor te veel tijd om na te denken.
Mag zelfs zo wie zo 2 weken nog niet werken.
Normaal doe ik inderdaad ook al aan zwemmen samen met een vriendin. Heerlijk.
En normaal altijd wel een bezig bijtje.
Lief dat je meedenkt hoor
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 20:57
En helaas moet nu eerst het bloedverlies over zijn voordat ik weer mag gaan zwemmen, anders nog meer kans op een infectie.
belle

Posting Freak

13-06-2013 21:06
Maymar haha jawis ik kom ût fryslân boppe......
Voor jou nog een weekje wachten en dan kun je het van de daken schreeuwen yeeeaaahhhhh!!!! Hebben jullie nog een speciale manier om het te vertellen aan de familie? Ik kijk zelf vaak van dat soort filmpjes waar mensen vertellen dat ze zwanger zijn op youtube, ben ik echt een sucker voor haha tis natuurlijk wel redelijk overdreven amerikaans, maar ach, blijft leuk vind ik....
Over mijn miskraam in november.... Das heel raar en heftig gegaan... Zal t zo kort mogelijk proberen te houden.... Ik was een week voor nod onwijs kotsmisselijk hele dagen en dat ging zo raar op en neer, als je ging eten werd je gelijk misselijk en uurtje later weer extreem honger, als ik dan wachtte met eten werd ik ook kotsmisslijk, dus beide keren misselijk, ik dacht nog: wat zal ik ontzettend veel aankomen zeg als dit zo door gaat...... Toen kwam nod, wel ongi geworden, maar na 2 daagjes was het over, 1 dag niks en daarna waren er elke dag kleine beetjes oud bloed en weefsel steeds, heel eng.... 2 dagen later toch maar getest en een vage streep, dus positief.... Ik en mijn vriend waren beide toch dolgelukkig, maar de kleine beetjes weefsel bleven komen, dat ging een paar dagen door, ik werd er zelf ook erg bang en gefrustreerd van, ik weet nog dat ik tegen hem geschreeuwd had dat ik noooit meer in de wcpot wilde kijken (en daarna gelijk sorry gezegd en gejankt), maar zo bang word je ervan.... Ondertussen ging mijn werk gewoon door, en op een middag kreeg ik zo'n zware kramp dat ik naar de wc op mijn werk ging en daar zag dat het heel veel helderrood bloed was, doodeng en van binnen breek je...... Het was de ergste dag van mijn leven.... Heb daar op de trap zitten janken, en toch verder gewerkt, op de werkvloer nog gejankt, ze vroegen mij wat er was maar wou hen dat niet aan de grote neus hangen dus maar gezegd dat ik me erg ziek voelde, ze hebben me alsnog de rest van de dag laten staan...... Mijn lieve vriend kwam me ophalen van het werk, zodra ik die autodeur dichttrok ben ik ingestort..... Wat een dag.... Heb gelijk met hem afgesproken om naar de ha te bellen de volgende dag want zo kon het niet langer doorgaan..... Volgende dag met knikkende knieen naar de ha (ik ben iemand die eigenlijk de mazzel had die nooit iets had en vandaar toch een enorm hoge drempel ontwikkeld om naar de dokter te gaan) en daar ook nog eens zitten janken (ja ik ben overgevoelig ik denk altijd niet huilen niet huilen maar t helpt nooit) En daar moest ik een test weer doen.... Dat was ook nog wel weer grappig want zo dom als ik was ik had sóchtends natuurlijk al geplast en daar heb ik er echt even wat uit moeten wringen en naderhand toilet moeten schoonmaken omdat ik nou eenmaal geen richter ben haha...
Nou die test bleek negatief, dokter zei dat ik het moest loslaten dat mijn lichaam in de war was (heb trouwens nog nooit de pil gehad) en dat testen ook wel eens vals kunnen zijn, en dit weet ik wel maar heb nooit weer een positieve test in handen gehad, en dat rare gevoel van kotsen ook niet, dus ik ga wat dit betreft op mijn eigen gevoel af en dat zegt dat t niet goed heeft gezeten en dat t lichaam het heeft afgestoten omdat er misschien wel wat mee was want dat kan....... Al met al heb ik dikke 3 en een halve week gebloed.... En ik ben altijd regelmatig en nog nooit zoiets meegemaakt, ik ben blij dat er dokters zijn en ze heeft mij echt geholpen en gerustgesteld, maar dokters maken ook fouten.....
Nou ik zou het kort houden maar ja.... vrouwen he ;-)

Wat voor gevoel heb ik voor deze nod? Afgelopen week misselijk geweest en vooral sávonds veel buikkrampjes, t zou kunnen..... Ik blijf hopen en ik blijf jou volgen haha!!!
maymar

Posting Freak

13-06-2013 21:23
Dat is wel fijn Tijger dat je niet compleet aan bed/bank gekluisterd bent maar ooohhhh wat voel ik met je mee lieverd!! Die tijd om na te denken is niet fijn en zeker niet sls je normaal een bezig bijtje bent!!

Belle jeetje wat heftig zeg!! Ik kan me je verdriet goed voorstellen vanaf het eerste moment hecht je je aan zown wezentje wat in feite nog maar een klompje cellen is, maar voor ons al dat kindje wat je in je armen ziet liggen in je fantasie.

Mag ik vragen waar uit Friesland je komt?? Mag ook prive hoor Wink Ikzelf ben een rasechte importfries hshaha ik spreek ook totaaaaal geen fries LOL zelfs met verstaan heb ik al moeite, laat staan lezen hahaha.
Heb een periode in een stad gewerkt in de winkel waar alléén maar fries gesproken werd Confusedhock: voelde me net een buitenlander hahaha

Spannenddddddd ik hoop van harte dat jullie in februari een beebje mogen verwelkomen Big Grin
maymar

Posting Freak

13-06-2013 21:29
We hadden eerst het idee om het de hrle familie tegenlijk te vertellen door mn achternichtje van 3 (waar ik voogd van ben) een t-shirt aan te laten trekken met op de voorkant: ppsssssst ik heb een geheimpje. En dan op de rug: Nee niet op m'n rug maar in "maymar" haar buik.
Maarja door mijn onzekerheid word dit em helaas niet want dan moeten we iedereen in 1 dag op zien te trommelen en dan hebben ze iets door... Anders moeten we het plannen en dan kan/wil ik het gewoon niet meer verbergen Wink

Dus nu maar foto lijstjes met het welbekende tekstje erin en bij iedereen langs gaan...

Denk dat de moeder van vriendlief compleet uit der plaat gaat hahaga word der eerste kleinkind...
Mijn eigen moeder niet zulk goed/hecht contact mee en is der 2de kleinkind... Zal het alsnog leuk vinden hoor Wink
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 21:29
Dank je wel maymar!!
Het komt wel weer goed hier, alleen heeft mijn lichaam even de tijd nodig.
Ik doe elke keer nu kleine dingen en zorg dan dat ik tussen door weer rust pak. Zo kan ik elke keer wat doen. En huishouden doet vriendlief nu allemaal. Mag dan ook niets van hem doen in huis. Hahs
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 21:30
Leuk hoor maymar om het te gaan vertellen!!
Veel plezier alvast
maymar

Posting Freak

13-06-2013 21:32
Je bent een topper Tijger!! En een sterke vrouw!
Tijger1

Unregistered

13-06-2013 21:35
Dank je wel lieverd!!
lein1979

Posting Freak

14-06-2013 21:07
@Maymar: hier gaat het goed. Rug en bekken doen wel zeer, maar fysio helpt goed...heb oefeningen gekregen. Verder druk met alles, kamertje van uk en Florine's kamer omtoveren tot 'grote meisjes'kamer.

Voor de andere meiden, ken jullie nog niet zo goed...maar sterk zijn jullie sowieso...
Eliza82

Posting Freak

15-06-2013 10:27
Kwam hier even spieken en lees alle berichten van Tijger, meid wat heb jij een nare en ontzettend zware nasleep zeg!! Wat een rotmaanden heb jij achter de rug en beleef je nog!
Dacht dat mijn mk zwaar was geweest (was hij ook en de nasleep ook), maar het valt bijna in het niet bij jou, zeker ook al door wat je tijdens je zwangerschap al allemaal door hebt moeten maken en dan ook nog eens 2x een curettage Cry
Ik hoop zo voor je dat de komende 2 weken een beetje snel voorbij willen gaan en dat je je snel fitter voelt!!
Mij heeft het toen erg geholpen om Floradix (drankje of pillen bij de apotheek) te gebruiken en iedere dag wat (verse) noten (volgens mij waren cashewnoten en amandelen het beste) en gedroogde abrikozen te eten. Dat kreeg ik als tip van mijn nichtje die vk is en door al dat ijzer en die vitamines kreeg ik mijn ijzerpeil goed en voelde me alleen daardoor al ietsje beter ondanks het grote verdriet. Misschien weet je en doe je dit allang, maar misschien heb je er ook wat aan.
Heel veel sterkte meid!!
belle

Posting Freak

15-06-2013 19:28
Maymar wel hele leuke manieren om het te vertellen zeg.... Lekker van die momenten genieten hoor!!
Ik kan je wel vertellen dat ik in de buurt van dokkum woon, maar veel specifieker kan ik het niet maken, want ben altijd bang dat hier bekenden zullen zitten of familieleden stel je voor zeg....... Wil alles niet aan de grote klok hangen ;-)
Aha dus een rasechte-import-fries, dan zal ik mijn friese-schrijven maar even laten ;-) Maar ik vind wel import of niet, je bent een echte fries, hartstikke nuchter en positief!!! Soooo je hoort er heulemaal bij wat mij betreft hoor.....
belle

Posting Freak

15-06-2013 19:31
Lein1979 dankje lief van jou..... Aan je handtekening te zien heb je zelf ook genoeg dingen moeten doorstaan zeg, jij bent zelf ook een hartstikke sterke dame!!!! En zag dat je in verwachting bent van je 2de wonder, meid heel erg gefeliciteerd ookal is t laat, maar wel gemeend....
lein1979

Posting Freak

15-06-2013 19:42
Dankjewel Belle!
Tijger1

Unregistered

15-06-2013 20:05
Lein dank je wel!
En jij gefeliciteerd met de zwangerschap!! Echt super leuk voor jullie!!

Eliza dank je wel!
had jij dan ook veel bloed verloren?
Ik heb alleen de dagen dat ik geholpen ben wat meer bloedverlies gehad en verder niet.
Maar ga zeker je tips onthouden en die pillen van floradix halen, drankje vind ik er ontzettend vies van. Hihi.
Ik hoop zo dat de gyn donderdag goed nieuws heeft, dat de ontsteking weg is.
Maar heb nog steeds veel buikpijn en antibiotica is morgen afgelopen.
Ik doe wrl weer wat dingen, maar daarna helemaal kapot en meer pijn. Ook met toiletgang doet het nog zeer. Dus ben bang dat ontsteking niet over is.
Eliza82

Posting Freak

16-06-2013 07:34
Ja ik had onwijs veel bloed verloren, ruim 1,5 liter en misschien nog wel wat meer tijdens de daadwerkelijke miskraam en toen nog een curettage gehad en daarna ook nog 2-3 weken bloedverlies gehad wat ook bij mij afhankelijk was van wat ik deed; zeker op het laatst.
Dat Floradix drankje is ook heel vies. Die pillen zijn goed te doen. het enige lastige is dat je ze geloof ik een half uur voor het eten in moet nemen en dat is iets om te vergeten als je niet op vaste tijden eet.

Klinkt dan idd nog niet alsof de ontsteking weg is :-( Kun je anders morgen niet alvast naar het zkh bellen en je zorgen delen? Misschien kunnen ze dan al iets voor je doen?
Tessa23

Posting Freak

21-06-2013 11:32
Succes met je echo maymar!!! Xx
Tijger1

Unregistered

21-06-2013 11:49
Eliza sorry zie nu pas je stukje staan.
Heb gewoon tot gister gewacht.
De buikpijn was volgens de gyn normaal omdat ze twee keer in hele korte tijd in mijn baarmoeder bezig zijn geweest en dan de ontsteking die ik erbij had.
En de laatste keer zijn ze behoorlijk in mijn baarmoeder bezig geweest volgens de gyn omdat de resten nog erg vast zaten.
En ook de vermoeidheid is heel normaal. 2 x achter elkaar narcose en de ontsteking, moest ik niet te makkelijk over denken.
We hoeven nu verder niet te wachten met zwanger worden. Dus we gaan er maar weer voor
Eliza82

Posting Freak

24-06-2013 16:06
Nee het klikt ook wel logisch dat het lichaam ff tijd nodig heeft om te herstellen. Knap dat jullie maar door blijven gaan hoor ondanks alle ellende!! Heel veel geluk maar weer en alle plakkers naar Tijger!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave