Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden na chemotherapie

Zwanger worden na chemotherapie
Tante80

Unregistered

13-07-2011 10:15
Toen bij mij kanker werd geconstateerd viel mijn droom om moeder te worden in duigen. Dat ik misschien geen moeder meer zou worden vond ik nog erger dan de wetenschap dat ik kanker had. We waren al een jaar aan het proberen om zwanger te worden. Nu moest ik weer aan de pil en mijn dromen parkeren....

Maar nu... alweer een tijdje na de laatste chemokuren, komt daar weer voorzichtig die hoop om de hoek kijken: zal het dan toch nog lukken?

We zijn nu weer een half jaar zonder succes aan het proberen. Binnenkort willen we met de oncoloog en gynaecoloog bespreken hoe we er voor staan. Zooo spannend! En zo moeilijk dat er in mijn omgeving eigenlijk geen mensen zijn die weten hoe deze extra onzekerheid voelt. Bijvoorbeeld ook mijn lieve vriendinnen niet, die nooit zo ziek waren en nu natuurlijk zwanger worden. Is dat ooit voor mij weggelegd?

Hopelijk zijn er hier meiden die iets soortgelijks meegemaakt hebben en dat met mij willen delen. Ik ben benieuwd.
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
31-07-2011 08:20
Hee meid,
Ik kom je topic tegen, heb zelf geen ervaring met zwanger worden na een chemo.
ken wel iemand die als kind leukemie heeft gehad, zij heeft wel een kindje gekregen. Het kan dus in sommige gevallen wel.
Weet je al meer? Ben je al bij gyn en onc geweest?
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
03-08-2011 08:21
heeh tante! nog geen meiden gevonden die iets soortgelijks hebben meegemaakt, zie ik. Hoe gaat het nu? Ik hoop dat je hier snel kunt melden zwanger te zijn.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
13-01-2012 05:18
Hoe is het je?
greetje83

Posting Freak

Topics: 10
27-01-2012 22:53
Hoi Meissie,
Tjonge, wat vreselijk dat je dit op zo´n jonge leeftijd al meegemaakt hebt! Ik kan er zelf (gelukkig) niet over meepraten, maar weet dat de zus van mijn schoonzus tijdens de chemokuur per ongeluk zwanger is geworden en nu mama is van een prachtig, gezond kindje. Dus kan me zo voorstellen dat het na een chemokuur ook goed moet gaan komen! Heel veel sterkte in deze spannende tijd en weet: Every cloud has a silver lining!

Greetje83
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave