@wendy...ja wil zo graag steeds wat nieuws, maar nu kun je het hieronder niet meer aanpassen...
Ja alleen een foto óf tekst en nie allebei bahbah
Dus moest ik die maar ff aanpassen :-D
nou lieverds, mocht het zondag tegenvallen, dan hebben we in ieder geval volgens mij een nieuw record toppik vagina's typen!
en ik vind jullie allemaal lief! haha
Oeh ik hoor mijn droger niet meer.... Moet ik nou dan echt uit bad vandaan?! Moet er wel weer om zes uur uit morgen dus is wel de verstandigste keuze...
Ik wilde zowiezo de camera meenemen, maar hij heeft een beetje kuren dus gaan we vrijdag mee naar de winkel terug...weet niet of ik een "leencamera" krijg of dat we het een weekje verschuiven haha
Aha deel 3 slim
Ik ben niet zo snel hoor, zit ondertussen het digitale fotoboek van Jolijn te maken, maar ga ook zo mn bedje opzoeken.
Volgens mij wordt mijn huis zwaar misbruikt zondag haha
Ik heb trouwens nog steeds 2 banners. Wilde laatst de bovenste weghalen, maar toen ik dat op wilde slaan ging ie zeuren dat dat niet kon iets met een afbeelding en een banner. Ja duh, das die onderste!!!! Toen heb ik maar niks opgeslagen en nu staat alles er nog. Alleen die onderste banner moet wel kunnen volgens mij, want anderen hier hebben ook een foto'tje naast hun banner....
als ik zou zien dat ik meer dan 50 vagina's bij moest lezen, dan zou ik gewoon inhaken, echt niet zoveel terug lezen. dan weten jullie het vast, morgen lees ik echt niet alles terug als jullie nog flink blijven kletsen...
Haha ja bijlezen... Succes voor de meiden die er nu niet zijn... Een troost, het is allemaal onzin wat er allemaal geschreven is dus dat scheelt! Hee, mijn droger gaat weer verder...
haaaj dames pfffffffffffffff wat een hoop gepraat joh niet normaal hahaha
enne mij niet verwijderen hoor ook al ben ik er niet zo heel veel hahahah
heb eindelijk met nageltjes ma wat een rot werk om nou te typen...
ik wou dat ik er zondag bij kon zijnwil jullie ook allemaal ontmoeten hahah ik zal nog ff met dan.. over hebben want lijk me toch wel heel leuk
en wat gaat het hard deeln 3 alweer
steeds op de maandag word er zoveel gepraat gezellig hoor
hahaha ik zal me best doen... zit een beetje met de vader van de kleine kweet niet of hij het wel goed vin klink raar ma hij is altijd werken en ik had het laats al met hem erover en hij zei toen liever niet want ik heb dan nacht en dan zie ik de kleine ook een keer:S maja zal morgen wel ff vragen want hij is nou werken zou het wel mega gaaf vinden om jullie allemaal een keer te zien we kletsen nu al zooo lang met elkaar gewoon geweldig
Ik sluit internet af voor vandaag meiden. Ik plaats nog een paar foto's in het album dat ik aan het maken ben en dan ga ik mn nestje opzoeken!
Tot morgen