Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Buitenbaarmoederlijke zwangerschap Gaat het nog lukken?

Gaat het nog lukken?
Syl

Posting Freak

Topics: 50
15-01-2008 08:46
Welkom!

een kennis van me is 4 maanden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer in verwachting geraakt en alles gaat goed met haar!

Dus het kan wel.

Als je onzeker bent zou ik toch even een afspraak maken met je huisarts.

Groetjes Syl
karin26

Posting Freak

Topics: 30
15-01-2008 20:09
mijn tante is ook na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gewoon weer zwanger geworden. En idd net wat syl zegt, als je het niet vertrouwt gewoon naar de huisarts gaan!!!
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
15-01-2008 20:37
Ik heb zelfs een collega gehad die 2 keer achter elkaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad. Waarbij ze dacht ik ook 1 van de eileiders hebben moeten verwijderen. Maar ze was niet al te lang daarna weer zwanger en ze hebben nu een gezonde zoon!!
angelsvleugels

Unregistered

15-01-2008 21:08
hoi mijn naam is angelsvleugels,ik hed dit ook mee gemaakt,ik was in april2005 geopereerd aan mijn eileiders de rechter zat dicht en de linker had verkleefingen,ze konden de rechter mooi openen aan de onderkant,en aan de linker werd niks gedaan,toen ik december eindelijk zwanger was kon mijn geluk niet op,maar hij zat in de linker ik was al 8weken ze hedden me met spoed geopereerd.ze hebben mijn hele linker eileider weg gehaald.dit was 6januari 2006,ik was augustus uitgerekend,in die maand overleed ook mijn vader.dubbel op dus mijn verdriet.ik weet zeker dat je met een eileider zwanger kan raaken,ik ken er genoeg in mijn omgeving.ik hoop ook voor ons dat het dit jaar een vruchtbaar jaar word,alleen denk ik zelf dat mijn rechter weer dicht zit,ik bedoel we zijn al weer tweejaar verder en ik wil echt zo graag een kindje ben er de heletijd mee bezig,ik heb gelukkig een gezonde dochter van elf zij was mijn eerste zwangerschap,me tweede werd een miskraam,en mijn derde een buitenbaarmoederzwangerschap.ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

groetjes angelsvleugels
m@rjon

Unregistered

11-07-2008 09:30
Hoi ,

Je kunt zeker met een eileider zwanger worden, het is zelfs zo als de eileider het helemaal doet zoals hij het hoort tw doen dan neemt hij de functie van de andere eileider over ...(80%kans op zwangerschap dan )

Dat vertelde de gyneacoloog mij , ben namelijk 24 juni jl ook geopereerd aan bbz , maar bij mij hebbn ze eileider wel kunnen sparen....
Wel voor volgende keer veel meer kans om het weer te krijgen ong 1 op 4 of 5..

Succes ik hoop dat je snel zwanger zult zijn ...

Ik heb al wel het geluk dat ik al 2 kindjes heb mogen krijgen wat het verdriet en de ellende van een bbz erg verzacht..

Veel liefs,

M@rjon :| Wink
mamamandy85

Unregistered

16-10-2008 21:02
dit verhal komt mij heel bekend voor is mij ook overkomen pas
en ben ook bang dat niet meer lukt
mamamandy85

Unregistered

16-10-2008 21:03
dit verhal komt mij heel bekend voor is mij ook overkomen pas
en ben ook bang dat niet meer lukt
charythepooh

Unregistered

23-10-2009 13:43
:x hier ook zo'n verhaal!

ik had op 22 juni 09' een positieve test, op 29juni, exact een week later was het al weggenomen, het was ook een BBZ, ze hebben me in spoed geopereerd, want mijn leven hing zelfs aan een zijden draadje, mijn eileider stond op punt om te ontploffen! Sad

ik ben nu 4 maanden verder, en heb het gevoel dat het nooit meer gaat lukken, en ik heb echt zin, en sta zelfs op het punt om te stoppen ermee!

ik loop elke maand naar de gyne, om clomid in te nemen, foliekelmetingen te laten doen, dan pregnylspuiten te krijgen, en zelfs dat lukt allemaal niet zo heel goed!

ik kan enkel zeggen, ik ben het ferm moe, en heb het gevoel dat het nooit nooit nooit meer gaat lukken!
Babeloe

Unregistered

20-04-2010 06:24
ik ben heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. zijn jullie zwanger, zijn jullie nog aan het proberen of zijn jullie ermee gestopt. zelf heb ik net een bbz gehad, gelukkig is het vruchtje zelf weggegaan en mijn eileider zit er nog. maakt dat ik wel bang ben voor de volgende keer.

mijn moeder vertelde dat haar oma ook een bbz had gehad. Een eileider werd bij haar verwijderd en vervolgens kreeg ze te horen dat ze geen kinderen kon krijgen. daarna heeft ze er nog 11 gehad. hihi, vond het wel een lekker positief verhaal.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave