Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam Kan ik zo snel zwanger zijn na een miskraam???

Kan ik zo snel zwanger zijn na een miskraam???
tanita

Unregistered

02-02-2010 14:04
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag. Ik heb twee miskramen gehad Cry Bij de eerste miskraam bleek al vrij snel uit een bloedtest dat de hcg waarde verlaagd was en het dus niet goed was gegaan en bij de tweede kwamen we er na 7 weken achter tijdens een echo. Gelukkig hoefde ik niet gecuretteerd te worden, maar ging het allemaal vanzelf (ik heb er behalve een beetje bloed niet zo heel veel van gezien). Zo’n drie dagen nadat er geconstateerd was dat het niet goed was, kreeg ik mijn menstruatie. Maar het duurde korter en het was ook niet zoveel bloed. Nu komt mijn vraag: kort een week na deze menstruatie voel ik mij opnieuw zwanger. Een paar dagen buikpijn gehad die me bekend voorkwam en mijn borsten veranderen (weer). Volgens mij kan dat helemaal niet, toch? Kan ik zo snel een ovulatie hebben gehad??? Ik hoor graag van jullie.
Eva_697

Unregistered

02-02-2010 21:17
alles kanWink zou even een testje wagen, de kans is klein dat je zo ontzettend snel een ei hebt gehad, maar waarom niet?

succes!
miek4

Posting Freak

Topics: 9
03-02-2010 12:01
hcg blijft na een miskraam nog een tijdje in je lichaam aanwezig.
Je kan het zwangere gevoel dus ook nog steeds hebben.
Het lijkt me allemaal erg snel als ik zo je verhaal lees, dus ik heb mijn twijfels of dit kan...
Maar, ik ben geen dokter, dus ik zou navraag doen bij iemand die hiervoor geleerd heeft!
Let op als je test; hcg kan nog van de miskraam aanwezig zijn...
annemieke1980

Posting Freak

Topics: 18
03-02-2010 12:24
Ik weet niet of het kan, maar ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn en dat je deze keer een gezonde zwangerschap hebt, want 2 miskramen achter elkaar is wel heel hard! Geef de moed niet op en veel sterkte! Liefs Annemieke
tanita

Unregistered

03-02-2010 14:30
Vanmorgen een bloedtest laten doen, niet speciaal om hcg te meten maar de gyneacoloog heeft allemaal bloedtests aangevraagd om erachter te komen waarom ik telkens miskramen heb (en mijn vriend zijn zus doet de bloedtests in het ziekenhuis... dus ik vroeg haar om ook hcg te meten). Mijn hcg was 70 maar ja de vraag is dus of dit nog van de miskraam is of niet. Ik vind het in ieder geval wel verdacht dat mijn borsten ineens weer zo kriebelen en 'groot' aanvoelen.
snippie

Unregistered

03-02-2010 14:34
wanneer moet ej weer prikken?
tanita

Unregistered

03-02-2010 15:28
Ik zal mijn vriend zijn zus vragen of ze volgende week nog een keer wil prikken. Dan kunnen we zien of de hcg waarde omlaag of omhoog gaat. Mijn progesteron waarde was aan de lage kant zei ze. Bij mijn vorige miskraam, toen ik begon te bloeden, schreef de gyneacoloog progesteron voor, maar dat was pas in de zesde week dus waarschijnlijk te laat. Misschien is dat de oorzaak wel? In ieder geval is het allemaal heel verwarrend, want tussen de eerste en tweede miskraam zat ook nog eens geen menstruatie.... Het is toch niet meer te volgen allemaal??
miek4

Posting Freak

Topics: 9
03-02-2010 21:51
Het is inderdaad moeilijk te volgen... Wat een ellendige situatie voor jullie!
Ben benieuwd wat de komende keer je HCG waarde is...
Veel succes en ik hoop snel een goede zwangerschap voor jullie!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave