Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Even voorstellen Do-tje

Do-tje
do-tje

Member

Topics: 2
01-07-2009 09:36
Hallo allemaal,

Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben 26 jaar en ben ruim 7 jaar samen met mijn lief. Hij wilde altijd al heel graag kinderen. Bij mij is het nooit vanzelfsprekend aanwezig geweest (ik was ook pas 19 toen we wat kregen en zijn wens maakte hij vrij snel kenbaar). Mijn vriend heeft het er daarna bijna nooit meer over gehad. Totdat het vorig jaar bij mij ging kriebelen: wat was de volgende stap, is dit het allemaal wel, hoe nu verder, etc. Jullie kennen die onzekerheid vast wel. Nou na wat denken en wikken en wegen was ik eruit waardoor ik me zo 'raar' voelde. Het ging nu bij mij ook kriebelen!! Dat heb ik aangegeven en gevraagd waarom hij het er nooit meer over gehad had. Hij wilde dat het bij mij vandaan kwam, niet dat ik gepusht werd. Dus dat vond ik wel weer heel lief!! Nou toen zijn we februari dit jaar samen op vakantie geweest naar een heerlijk tropisch eiland en daarna ben ik met de pil gestopt (in maart dit jaar). De eerste maand hebben we afgewacht en daarna zijn we voor het echie gegaan. We staan er wel vrij relaxt in en hebben zoiets van: misschien duurt het wel een jaar. We zien het wel, we gaan er niet om stressen. Inmiddels zitten we in de derde echte ronde (de eerste tel ik niet mee als ronde) en is mijn zusje ook zwanger. Nu begint het toch wel te kriebelen hoor! En al die tegenstrijdige gevoelens (we hebben de tijd, maar willen het toch wel erg graag etc) zijn natuurlijk voor iedereen herkenbaar hier.
Deze week moet ik ongesteld worden. Ik heb verder nergens last van, dus verwacht dat ik gewoon ongesteld wordt. Heb vorige maand wel al allerlei kwaaltjes gehad en was ook 5 dagen over tijd, maar dat was uiteindelijk niets. Ik denk dat dat toen ook nog ontpillen was. Deze maand heb ik ook voor het eerst m'n eisprong gevoeld. Dus het zijn nu weer spannende dagen!

Dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop hier gezellig m'n ei (ha ha ha) kwijt te kunnen!!

Groetjes Do-tje
MissMini

Unregistered

01-07-2009 09:47
Hey Do-tje, welkom hier! Hopelijk voel je je hier snel thuis Wink
Lief van je mannetje dat hij niet meer gesproken heeft over zijn eigen kinderwens.. Nu het van jou vandaan komt heeft hij ook wel een echte bevestiging dat jij echt wil he?
Die onzekerheid kende ik ook ja, je vertelt tegen iedereen dat je geen haast hebt om zwanger te worden, maar iedere keer ongesteld is toch een keer te veel...
Heel veel succes & plezier met zwanger worden!

Liefs, MissMini
H83

Posting Freak

01-07-2009 10:24
Welkom!
Ik ben ook nieuw hier Wink
do-tje

Member

01-07-2009 10:31
Bedankt allemaal!

Ik heb het idee dat ik me hier heel snel thuis zal voelen. Heb eens zitten lezen bij wat onderwerpen en zoveel herkenbaarheid!!!

Ja ben ook erg blij dat m'm mannetje er verder geen druk achter heeft gezet. Hij is er nu ook heel erg mee bezig hoor. Wel leuk om mee te maken. We lachen ons soms kapot! ha ha ha!

MissMini ik zie dat jij net ontdekt hebt dat je zwanger bent! Gefeliciteerd hoor!!! Voel je je goed? Ik hoop het. Geniet er lekker van!!
Nadine

Unregistered

01-07-2009 10:53
Welkom do-tje
herkenbaar verhaal hoor Wink

Ik zit (zonder de 1ste ronde mee te tellen) ook in de derde ronde. En wij hadden ook zoiets van: we zien het wel. Jaja, ondertussen branden we elke ronde van nieuwsgierigheid: is het deze keer gelukt?! Wel wacht ik nu ruim mijn NOD af, voordat ik er testen aan ga verspillen.
Dus.. verstandiger, maar niet geduldiger geworden Big Grin

hier is ook een topic over de leuke reacties van onze mannen, kun je lachen :lol:
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
01-07-2009 11:48
Welkom op het forum, Do-tje!
Het is heel herkenbaar hoor, je houd er rekening mee dat het misschien 1 jaar kan duren, maar je hoopt toch dat het zo snel mogelijk raak is!
Bij mij was het in ieder geval heel snel, na 2 rondes!
Succes en hopelijk ben je snel zwanger!!
vlindertje23

Unregistered

01-07-2009 16:14
Welkom hier!
En inderdaad ook voor mij een erg herkenbaar verhaal!
Wat leuk trouwens om te horen dat je vriend al zo vroeg die kinderwens had..
Dat hoor je niet vaak. Nouja, ik in iedergeval niet.. Wink
MissMini

Unregistered

01-07-2009 16:41
do-tje schreef:MissMini ik zie dat jij net ontdekt hebt dat je zwanger bent! Gefeliciteerd hoor!!! Voel je je goed? Ik hoop het. Geniet er lekker van!!

Hey,
ja sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben! Voel me echt heel goed, heb nergens meer last van dus dan is het extra onwerkelijk. Vorige week was ik nog misselijk enzo, maar nu helemaal niets meer.
't Gevoel dat ik zwanger ben zal vanzelf wel een keer komenWink!

Liefs, MissMini
do-tje

Member

02-07-2009 09:22
Nadine, wanneer is jouw NOD dan? Mijne zoals je in de banner kunt zien dit weekend (maar had al vanaf gisteren kunnen zijn, omdat ik normaal 29 dagen heb en de laatste keer ineens 34 dagen had). Spannend hoor! Heb vannacht voor de tweede keer achter elkaar slecht geslapen. Voel m'n borsten en was in een slecht humeur gisteravond joh! Wist gewoon niet waar ik het zoeken moest! Maar ja, dat kan natuurlijk ook allemaal wijzen op m'n ongesteldheid. We wachten het maar af!

Gefeliciteerd Leeuwinnetje!! Wat goed dat je zo snel al zwanger was!!! Voel je je verder goed?

@Vlindertje: ja hoor vaker dat mensen het apart vinden dat mijn vriend al zo snel zo'n duidelijke kinderwens heeft. Heeft ie echt al van jongs af aan. Wel fijn, want nu hoefde ik alleen nog over de streep! ha ha ha

@MissMini: Heb je eerder getest vorige week (omdat je nu vier weken bent)? Of precies op je NOD? Had je al een idee? Voelde je iets (behalve misselijk dan)? Nu voel je dus niet veel meer. Hmmm, nou ja dat komt vanzelf zeggen ze he! En anders alleen maar beter!!

Hebben jullie nog leuke tips welke onderwerpen leuk zijn om te posten of gewoon beetje rond surfen en uitvogelen???

Bedankt in ieder geval voor jullie welkom!!

xxx Do-tje
MissMini

Unregistered

02-07-2009 21:42
@Do-tje, ja ik had al 4 dagen voor mijn NOD getest! Had enorm veel last van misselijkheid en gespannen + grotere borsten. Nu zijn die klachtjes zo goed als weg, alleen heb ik de kwaal menstruatiekrampen erbij gekregen Sad Dus dan voel je je extra onzeker! Maar ik probeer er zeker van te genieten, stress is ook niet goed voor het kindje he.

Ik zou als ik jou was mee gaan kletsen in het forum zwanger worden 2009, keigezellig :mrgreen:
Chan82

Unregistered

02-07-2009 22:52
Welkom en heel veel succes

Liefs Chan
Angellove82

Member

Topics: 0
03-07-2009 08:49
Hallo dames,

ik heb een vraag, ik had gister of eergister ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet, ga onderhand om het half uur naar het toilet om te kijekn :oops: Nu heb ik afgelopen zaterdag een test gedaan van Clear Bleu die Niet Zwanger aangaf Sad Maar nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld en heb wel een opgeblazen gevoel en ongesteldheidskrampjes... Wie kan mij helpen Big Grin

Groeten
MissMini

Unregistered

03-07-2009 08:51
Hej Angellove,
Ik zou als ik jou was opnieuw een test doen, was die van afgelopen zaterdag de laatste? Sommige meiden testen pas na 1 of 2 weken positief, of je ongesteldheid komt gewoon wat later...

Groetjes
Joya

Posting Freak

Topics: 21
03-07-2009 12:00
do-tje schreef:Dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop hier gezellig m'n ei (ha ha ha) kwijt te kunnen!!

Groetjes Do-tje

Heey welkom hier!! En wat dat hierboven betreft.. Hou je ei maar lekker zelf want die zal je nog hard nodig hebben Wink Wat leuk dat je vriend al zo lang een kinderwens heeft! Is hij ouder dan jij??

Liefs
do-tje

Member

03-07-2009 12:11
Big Grin Hahaha Mama2b!!! Ok dan hou ik dat ei wel zelf!!! hihihi
Hij is wel ouder, maar nou ook weer niet zo veel. Hij is afgelopen jaar 30 geworden. Maar die wens was er dus al heel vroeg. Hij wist altijd al dat hij graag kinderen wilde. En hij meldde dat dus ook gewoon toen we elkaar net konden. Ach, het kan maar duidelijk zijn!

Angellove: ik zou gewoon nog een test doen. Als je gisteren pas ongesteld moest worden, dan was zaterdag misschien nog te vroeg. Laat je het ons weten? Veel succes!!
Jenny89

Unregistered

05-07-2009 13:54
Angellove82 schreef:Hallo dames,

ik heb een vraag, ik had gister of eergister ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet, ga onderhand om het half uur naar het toilet om te kijekn :oops: Nu heb ik afgelopen zaterdag een test gedaan van Clear Bleu die Niet Zwanger aangaf Sad Maar nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld en heb wel een opgeblazen gevoel en ongesteldheidskrampjes... Wie kan mij helpen Big Grin

Groeten

En is het gelukt? Ben je al ongi geworden of wacht je nog steeds in spanning af?
Angellove82

Member

Topics: 0
05-07-2009 21:56
Ik ben nog niet ongesteld ... En afgelopen zaterdag weer een test ook weer negatief Sad Wat nu ?????

Jenny89 schreef:

Groeten

En is het gelukt? Ben je al ongi geworden of wacht je nog steeds in spanning af?
Jenny89

Unregistered

06-07-2009 09:51
Angellove82 schreef:Ik ben nog niet ongesteld ... En afgelopen zaterdag weer een test ook weer negatief Sad Wat nu ?????

Jenny89 schreef:

Groeten

hmmm.. ik zou zeggen doe een bloedtest bij de huisarts
Feline

Unregistered

07-07-2009 10:39
Hi Angellove,

Bij mij precies hetzelfde hier. Ik had maandag 29 juni ongesteld moeten worden, maar hier ook nog steeds geen ongi te zien. Ik heb al 5 testen versleten en heb mezelf nu verboden om nieuwe in huis te halen. Afgezien dat die dingen harstikke duur zijn kun je je er ook helemaal gek mee maken. Elke keer weer die teleurstelling....

Zit nu te denken om toch naar de huisarts te gaan voor een bloedtest. Heb nl wel een positieve ovulatietest gehad (16 dagen voor 29 juni)

En jij, ga je gewoon afwachten?

Feline
Joya

Posting Freak

Topics: 21
07-07-2009 20:11
Do-tje je hebt goed naar me geluisterd Wink Ik zei toch dat je je ei nodig had Wink Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan meis!!

Liefs
do-tje

Member

08-07-2009 08:39
Dank je wel Mama2b!!! Het is allemaal nog heel onwerkelijk en had gisteren echt een onzekere bui, maar vandaag voel ik me alweer een stuk rustiger. Hoop dat de kritieke maanden snel voorbij zijn, maar heb in de tussentijd nog wel tijd nodig om aan het idee te wennen hoor. Het is nog niet echt tot me doorgedrongen.

angellove en Feline al nieuws???
Feline

Unregistered

08-07-2009 09:25
Nope, hier nog steeds hetzelfde verhaal. Gisteravond een heeeel klein beetje bruin bloed en buikpijn dus ik dacht dat het wel door zou zetten, maar nu weer niks te zien. Ik snap er niks meer van...... Ik was eerst van plan om vanochtend naar de HA te gaan, maar nu dacht ik toch dat ik eindelijk ongesteld ging worden. Maar nu dan toch weer niet..(??)

Toen ik nog de pil slikte was het zo makkelijk. 4de stopdag in de ochtend buikpijn en binnen een paar uur was ik ongesteld. Heerlijk die regelmaat.

Zwanger worden is zwaar voor mensen die graag de touwtjes in handen houden, haha!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave