Zwanger Worden .NU forum [Archief]

Volledige versie: Hoe lang wachten voor test?
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

Marjon_83

Hallo,

Afgelopen weekend was mijn vruchtbare periode, en zijn we aan het "klussen" geweest.
Nu vraag ik mij af stel dat het gelukt is na hoeveel dagen kun je testen?
Of moeten we echt w88 tot mijn ongi?

Groetjes Marjon
dat is wel het beste om te wachten tot je nod. Er zijn zoals ik gelezen heb ook testen die je eerder kan gebruiken maar ik persoonlijk zou gaan voor het wachten tot je over tijd bent.

Lowiena

Hoi Marjon,.

pas als het vruchtje is ingenesteld produceert het lichaam het HCG hormoon, het innestellen na de ovu vindt plaats tussen de 6 en 11 dagen. Afhankelijk van hoe gevoelig de testen zijn kun je daarna pas gaan testen. Omdat je het vruchtje toch nog kan verliezen en het dan lijkt op een gewone ongi, wordt aangeraden pas te testen na Je NODIn theorie zou je dus komend weekend kunnen testen, maar de kans is groot dat het weggegooid geld is.
Er zijn gevoelige testen die je al voor de NOD kunt gebruiken. (zie de reclame onderaan de pagina van het forum).
Wachten is frustrerend, maar te vroeg testen en een negatieve uitslag krijgen is ook niet fijn moet je maar denken......

Succes hoop dat je (over een kleine twee weken) een positieve test mag vast houden.

Groetjes

Marjon_83

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie...
Nu gewoon ff afw88 dan maar :roll:

Grtz Marjon