Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Hoe lang wachten voor test?

Hoe lang wachten voor test?
Marjon_83

Unregistered

18-02-2008 14:46
Hallo,

Afgelopen weekend was mijn vruchtbare periode, en zijn we aan het "klussen" geweest.
Nu vraag ik mij af stel dat het gelukt is na hoeveel dagen kun je testen?
Of moeten we echt w88 tot mijn ongi?

Groetjes Marjon
Syl

Posting Freak

Topics: 50
18-02-2008 16:08
dat is wel het beste om te wachten tot je nod. Er zijn zoals ik gelezen heb ook testen die je eerder kan gebruiken maar ik persoonlijk zou gaan voor het wachten tot je over tijd bent.
Lowiena

Unregistered

18-02-2008 16:17
Hoi Marjon,.

pas als het vruchtje is ingenesteld produceert het lichaam het HCG hormoon, het innestellen na de ovu vindt plaats tussen de 6 en 11 dagen. Afhankelijk van hoe gevoelig de testen zijn kun je daarna pas gaan testen. Omdat je het vruchtje toch nog kan verliezen en het dan lijkt op een gewone ongi, wordt aangeraden pas te testen na Je NODIn theorie zou je dus komend weekend kunnen testen, maar de kans is groot dat het weggegooid geld is.
Er zijn gevoelige testen die je al voor de NOD kunt gebruiken. (zie de reclame onderaan de pagina van het forum).
Wachten is frustrerend, maar te vroeg testen en een negatieve uitslag krijgen is ook niet fijn moet je maar denken......

Succes hoop dat je (over een kleine twee weken) een positieve test mag vast houden.

Groetjes
Marjon_83

Unregistered

19-02-2008 22:32
Hallo,

Bedankt voor jullie reactie...
Nu gewoon ff afw88 dan maar :roll:

Grtz Marjon
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie