Spannend,heb a.s. zaterdag of zondag mijn NOD. Ronde 6,deze keer ovu-testen gebruikt. Niet echt een duidelijke streep gehad,maar wel een streep dus ja. Nu al 1 week af en toe wat pijn. Vooral op de morgen,is t erger als 's avonds.
Hopenlijk blijven de :evil: :twisted: nog even weg. Volgens de site van de testen mag ik 4 dagen van te voren al testen,dus ik denk dat ik t er morgen ochtend maar op waag. Als hij dan negatief is dan wacht ik gewoon t weekend af en dan test ik komende week nog keer,mits de :evil: :twisted: zich niet heeft aangediend....
Spannend hoor. Verder voel ik niks,niet misselijk,geen pijnlijke borsten...dus

Ben benieuwd, hoop dat je een positieve test hebt, zou nog een leuk extra kerstcadeautje zijn!!!
Ladyfrog schreef:Spannend,heb a.s. zaterdag of zondag mijn NOD. Ronde 6,deze keer ovu-testen gebruikt. Niet echt een duidelijke streep gehad,maar wel een streep dus ja. Nu al 1 week af en toe wat pijn. Vooral op de morgen,is t erger als 's avonds.
Hopenlijk blijven de :evil: :twisted: nog even weg. Volgens de site van de testen mag ik 4 dagen van te voren al testen,dus ik denk dat ik t er morgen ochtend maar op waag. Als hij dan negatief is dan wacht ik gewoon t weekend af en dan test ik komende week nog keer,mits de :evil: :twisted: zich niet heeft aangediend....
Spannend hoor. Verder voel ik niks,niet misselijk,geen pijnlijke borsten...dus 
Hey ladyfrog,
Ik had ook nergens last van. Alleen door zelfonderzoek kwam ik er ineens achter dat het toch wel allemaal heel anders was van binnen dan normaal!
Toen wist ik het al en heb ik getest, 3 dagen voor mijn nod zelfs en resultaat: zwanger!
Heb nu nog nergens last van, niet misselijk, geen gevoelige borsten...hoop dat dat zo blijft.
Meid, ik duim voor je!
Knuf Linny
Ik ben benieuwde of je zwanger bent.
Ik hoop t natuurlijk wel voor.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Baby.

Veel succes ladyfrog hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen

Nou,helaas. Een negatieve test. Was er al bang voor hoor....nu dus afwachten wanneer de :evil: :twisted: zich aandienen.....
Zo niet,dan volgende week nog maar een keer testen....
Jammer zeg.
Dat je een negatieve test had.
Ik hoop voor je dat t gauw raak is.
Sterkte.
Groetjes Baby.
Ja,baal er enorm van. Hoopte echt dat t deze keer raak zou zijn,maar ja Geen bloed is goed zeggen ze en dat is nog niet te zien. Wel meer buikpijn nu (maar kan ook van al t kersteten komen...

)
Ja dat snap ik.
Ik hoop echt voor je dat t gauw raak is.
Ik hoor t graag van je of je nog nod bent geworden.
Groetjes Baby