Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wel of niet zwanger,spannend....

Wel of niet zwanger,spannend....
Ladyfrog

Unregistered

25-12-2007 18:32
Spannend,heb a.s. zaterdag of zondag mijn NOD. Ronde 6,deze keer ovu-testen gebruikt. Niet echt een duidelijke streep gehad,maar wel een streep dus ja. Nu al 1 week af en toe wat pijn. Vooral op de morgen,is t erger als 's avonds.
Hopenlijk blijven de :evil: :twisted: nog even weg. Volgens de site van de testen mag ik 4 dagen van te voren al testen,dus ik denk dat ik t er morgen ochtend maar op waag. Als hij dan negatief is dan wacht ik gewoon t weekend af en dan test ik komende week nog keer,mits de :evil: :twisted: zich niet heeft aangediend....

Spannend hoor. Verder voel ik niks,niet misselijk,geen pijnlijke borsten...dus Sad
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
25-12-2007 21:57
Ben benieuwd, hoop dat je een positieve test hebt, zou nog een leuk extra kerstcadeautje zijn!!!
Linny

Unregistered

25-12-2007 22:16
Ladyfrog schreef:Spannend,heb a.s. zaterdag of zondag mijn NOD. Ronde 6,deze keer ovu-testen gebruikt. Niet echt een duidelijke streep gehad,maar wel een streep dus ja. Nu al 1 week af en toe wat pijn. Vooral op de morgen,is t erger als 's avonds.
Hopenlijk blijven de :evil: :twisted: nog even weg. Volgens de site van de testen mag ik 4 dagen van te voren al testen,dus ik denk dat ik t er morgen ochtend maar op waag. Als hij dan negatief is dan wacht ik gewoon t weekend af en dan test ik komende week nog keer,mits de :evil: :twisted: zich niet heeft aangediend....

Spannend hoor. Verder voel ik niks,niet misselijk,geen pijnlijke borsten...dus Sad

Hey ladyfrog,

Ik had ook nergens last van. Alleen door zelfonderzoek kwam ik er ineens achter dat het toch wel allemaal heel anders was van binnen dan normaal!
Toen wist ik het al en heb ik getest, 3 dagen voor mijn nod zelfs en resultaat: zwanger!
Heb nu nog nergens last van, niet misselijk, geen gevoelige borsten...hoop dat dat zo blijft.

Meid, ik duim voor je!

Knuf Linny
baby

Posting Freak

Topics: 9
25-12-2007 22:28
Ik ben benieuwde of je zwanger bent.
Ik hoop t natuurlijk wel voor.
Ik zal voor je duimen.

Groetjes Baby. Smile
Elisa20

Senior Member

Topics: 1
26-12-2007 00:35
Veel succes ladyfrog hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen Big Grin
Ladyfrog

Unregistered

26-12-2007 08:59
Nou,helaas. Een negatieve test. Was er al bang voor hoor....nu dus afwachten wanneer de :evil: :twisted: zich aandienen.....
Zo niet,dan volgende week nog maar een keer testen....
baby

Posting Freak

26-12-2007 10:40
Jammer zeg.
Dat je een negatieve test had.
Ik hoop voor je dat t gauw raak is.
Sterkte.

Groetjes Baby.
Ladyfrog

Unregistered

26-12-2007 17:53
Ja,baal er enorm van. Hoopte echt dat t deze keer raak zou zijn,maar ja Geen bloed is goed zeggen ze en dat is nog niet te zien. Wel meer buikpijn nu (maar kan ook van al t kersteten komen... Wink )
baby

Posting Freak

27-12-2007 00:38
Ja dat snap ik.
Ik hoop echt voor je dat t gauw raak is.
Ik hoor t graag van je of je nog nod bent geworden.

Groetjes Baby
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave