Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op het forum dus ik zal me even voorstellen
My naam is Corynn en ik ben 21 jaar oud,
Ik heb mijn mirena spiraal 4 december laten verwijderen en we zijn bezig met zwanger worden.
Nu heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben deze maand
Mijn symtomen zijn:
Duizelig
Had veel witte afscheiding
Honger
prikkelbaar
Zere tepels
menstruatie Krampjes
Trage darmen
EN OVERTIJD
Ik had 14 Februarie ongesteld moeten worden maar niet geworden,
Nu heb ik de 14e getest maar test negatief, normaal gesproken heb ik een cyclus van 29 dagen maar wil voor de zekerheid de volgende test tot 20 februarie uitstellen en dan zien of het positief is!
Ook mijn lichaams tempratuur is 36.9 Maar dat zegt mischien niks!
Denken julie dat ik zwanger ben??
Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid maar weten kan ik ook niet helaas , ben benieuwd naar je volgende test , laat je het even weten? Succes!
Tessa23 schreef:Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid maar weten kan ik ook niet helaas , ben benieuwd naar je volgende test , laat je het even weten? Succes!
Ja ik laat het even weten

Heb je na het verwijderen van je Mirena spiraal een ontrekkingsbloeding gehad? Zo nee, dit hoor je eerst te krijgen, net als bij de pil.
Na die ontrekkingsbloeding moet je lichaam weer gaan werken en een eitje gaan creeeren. Echter is het niet altijd zo dat je lichaam gelijk weer naar behoren werkt.
Je klachten kunnen ook duiden op ontpillen en dit moet je helaas echt na de Mirena!
Liefs
Babii schreef:Heb je na het verwijderen van je Mirena spiraal een ontrekkingsbloeding gehad? Zo nee, dit hoor je eerst te krijgen, net als bij de pil.
Na die ontrekkingsbloeding moet je lichaam weer gaan werken en een eitje gaan creeeren. Echter is het niet altijd zo dat je lichaam gelijk weer naar behoren werkt.
Je klachten kunnen ook duiden op ontpillen en dit moet je helaas echt na de Mirena!
Liefs
Hi babii
Een ontrekkingsbloeding?
Ik ben gelijk naar het verwijderen ongesteld geworden en de maand erna ook gewoon ongesteld geworden.
Is dat wat je bedoeld?
Ja meis dat bedoelde ik

!! Maar het is pas je 2e cyclus na de mirena dus je kan nog niet echt weten wat je cyclus is helaas

. Pas na 3 of 4 cyclussen kan je weten hoe of wat.
Dus het kan best zijn dat je eitje later is geweest

, je hebt geen ovulatietesten gebruikt?
Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.
Er spelen zoveel factoren mee, natuurlijk ook of het zaad van manlief goed is e.d.
Er zijn meiden die hebben heel vaak seks en die zijn al ruim 8 a 9 maanden bezig. Het is dus niet alleen een kwestie van seks (het zwanger worden) er spelen veel meer factoren mee, dus hoevaak je seks hebt zegt helaas niks

.
Ik duim dat je zwanger bent meid! Succes met wachten!
Babii schreef:Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.
Er spelen zoveel factoren mee, natuurlijk ook of het zaad van manlief goed is e.d.
Er zijn meiden die hebben heel vaak seks en die zijn al ruim 8 a 9 maanden bezig. Het is dus niet alleen een kwestie van seks (het zwanger worden) er spelen veel meer factoren mee, dus hoevaak je seks hebt zegt helaas niks
.
Ja daar zit wel wat in natuurlijk
Bedankt voor je reactie in ieder geval :mrgreen:
Corynn schreef:Babii schreef:Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.
.
Ja daar zit wel wat in natuurlijk
Bedankt voor je reactie in ieder geval :mrgreen:
En ow even een vraagje,,
Alleen mijn tepels doen zeer, de rest erom heen niet zo erg is dat normaal?
Helaas heb ik dat 6 weken gehad tijdens het ontpillen :oops: . In principe krijg je bij ontpillen allerlei zwangerschapskwaaltjes

.
Liefs
Ik heb iedere maand zere tepels dus hoeft niets te zeggen!
We lijken allemaal op elkaar maar toch is ieder lichaam weer anders!
Succes met zwanger worden in ieder geval!