Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Denken julie dat ik zwanger ben of niet..

Denken julie dat ik zwanger ben of niet..
Corynn

Unregistered

17-02-2010 18:14
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum dus ik zal me even voorstellen Big Grin
My naam is Corynn en ik ben 21 jaar oud,
Ik heb mijn mirena spiraal 4 december laten verwijderen en we zijn bezig met zwanger worden.

Nu heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben deze maand Big Grin

Mijn symtomen zijn:

Duizelig
Had veel witte afscheiding
Honger
prikkelbaar
Zere tepels
menstruatie Krampjes
Trage darmen
EN OVERTIJD Smile

Ik had 14 Februarie ongesteld moeten worden maar niet geworden,
Nu heb ik de 14e getest maar test negatief, normaal gesproken heb ik een cyclus van 29 dagen maar wil voor de zekerheid de volgende test tot 20 februarie uitstellen en dan zien of het positief is! Smile
Ook mijn lichaams tempratuur is 36.9 Maar dat zegt mischien niks!

Denken julie dat ik zwanger ben??
Tessa23

Posting Freak

Topics: 2
17-02-2010 18:24
Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid maar weten kan ik ook niet helaas , ben benieuwd naar je volgende test , laat je het even weten? Succes!
Corynn

Unregistered

17-02-2010 18:25
Tessa23 schreef:Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid maar weten kan ik ook niet helaas , ben benieuwd naar je volgende test , laat je het even weten? Succes!

Ja ik laat het even weten Big Grin
Babii

Posting Freak

Topics: 48
17-02-2010 18:26
Heb je na het verwijderen van je Mirena spiraal een ontrekkingsbloeding gehad? Zo nee, dit hoor je eerst te krijgen, net als bij de pil.

Na die ontrekkingsbloeding moet je lichaam weer gaan werken en een eitje gaan creeeren. Echter is het niet altijd zo dat je lichaam gelijk weer naar behoren werkt.

Je klachten kunnen ook duiden op ontpillen en dit moet je helaas echt na de Mirena!

Liefs
Corynn

Unregistered

17-02-2010 18:33
Babii schreef:Heb je na het verwijderen van je Mirena spiraal een ontrekkingsbloeding gehad? Zo nee, dit hoor je eerst te krijgen, net als bij de pil.

Na die ontrekkingsbloeding moet je lichaam weer gaan werken en een eitje gaan creeeren. Echter is het niet altijd zo dat je lichaam gelijk weer naar behoren werkt.

Je klachten kunnen ook duiden op ontpillen en dit moet je helaas echt na de Mirena!

Liefs

Hi babii Big Grin

Een ontrekkingsbloeding?
Ik ben gelijk naar het verwijderen ongesteld geworden en de maand erna ook gewoon ongesteld geworden.
Is dat wat je bedoeld?
Babii

Posting Freak

17-02-2010 18:42
Ja meis dat bedoelde ik Smile!! Maar het is pas je 2e cyclus na de mirena dus je kan nog niet echt weten wat je cyclus is helaas Sad. Pas na 3 of 4 cyclussen kan je weten hoe of wat.

Dus het kan best zijn dat je eitje later is geweest Smile, je hebt geen ovulatietesten gebruikt?
Corynn

Unregistered

17-02-2010 18:46
Babii schreef:Ja meis dat bedoelde ik Smile!! Maar het is pas je 2e cyclus na de mirena dus je kan nog niet echt weten wat je cyclus is helaas Sad. Pas na 3 of 4 cyclussen kan je weten hoe of wat.

Dus het kan best zijn dat je eitje later is geweest Smile, je hebt geen ovulatietesten gebruikt?

Nee die heb ik niet gebruikt,wil het graag eerst zonder proberen Big Grin
Maar mijn vriend en ik hebben heeeeeeeeel regelmatig sex en niet alleen op de dagen dat ik vruchtbaar ben zeg Maar :oops:
Maargoed ik wacht rustig af lol
Babii

Posting Freak

17-02-2010 18:59
Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.

Er spelen zoveel factoren mee, natuurlijk ook of het zaad van manlief goed is e.d.

Er zijn meiden die hebben heel vaak seks en die zijn al ruim 8 a 9 maanden bezig. Het is dus niet alleen een kwestie van seks (het zwanger worden) er spelen veel meer factoren mee, dus hoevaak je seks hebt zegt helaas niks Sad.

Ik duim dat je zwanger bent meid! Succes met wachten!
Corynn

Unregistered

17-02-2010 19:10
Babii schreef:Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.

Er spelen zoveel factoren mee, natuurlijk ook of het zaad van manlief goed is e.d.

Er zijn meiden die hebben heel vaak seks en die zijn al ruim 8 a 9 maanden bezig. Het is dus niet alleen een kwestie van seks (het zwanger worden) er spelen veel meer factoren mee, dus hoevaak je seks hebt zegt helaas niks Sad.

Ja daar zit wel wat in natuurlijk Smile
Bedankt voor je reactie in ieder geval :mrgreen:
Corynn

Unregistered

17-02-2010 19:11
Corynn schreef:
Babii schreef:Dat heb ik ook (loop zelf in de MMM) en rond me ei hebben we ook regelmatig seks. Maar meid, dat zegt niks! Je baarmoederslijmvlies moet weer herstellen en minimaal 7 mm zijn mocht een kindje innestelen en blijven zitten.

Ja daar zit wel wat in natuurlijk Smile
Bedankt voor je reactie in ieder geval :mrgreen:

En ow even een vraagje,,
Alleen mijn tepels doen zeer, de rest erom heen niet zo erg is dat normaal?
Babii

Posting Freak

17-02-2010 19:22
Helaas heb ik dat 6 weken gehad tijdens het ontpillen :oops: . In principe krijg je bij ontpillen allerlei zwangerschapskwaaltjes Smile.

Liefs
Corynn

Unregistered

17-02-2010 20:35
Babii schreef:Helaas heb ik dat 6 weken gehad tijdens het ontpillen :oops: . In principe krijg je bij ontpillen allerlei zwangerschapskwaaltjes Smile.

Liefs
marieke84

Senior Member

Topics: 4
17-02-2010 23:03
Ik heb iedere maand zere tepels dus hoeft niets te zeggen!
We lijken allemaal op elkaar maar toch is ieder lichaam weer anders!

Succes met zwanger worden in ieder geval!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave