Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Willen jullie het weten???

Willen jullie het weten???
Liefke

Unregistered

06-05-2008 09:26
Willen jullie het weten of jullie een jongen of een meisje krijgen???

Mij lijkt het enerzijds wel handig, maar het lijkt me ook super om een baby op mijn buik te krijgen en dat ze dan zeggen; het is een kereltje / meid!

En als jullie het dan weten, zeg je het dan wel / niet tegen je familie en vrienden?
daisymakkink

Unregistered

06-05-2008 10:27
hoi liefke,

wij weten het wel.
ik vind al die creme kleurige kleertjes maar niks.
beetje kleur vind ik gewoon leuk.
en ik vind het ook makkelijk.
zo kan je ,je richten op de juiste naam.
dan hoef je niet na te denken over een jongens en meisjes naam.
van onze dochter wisten we het ook.
en tijdens de bevalling heb ik er niet 1 keer bij stil gestaan dat ik een dochter binnen een paar uur in mijn armen zou houden.
het was nog net zo bijzonder.
en of je dan van tevoren het geslacht weet verandert er niks aan,.
je weet tenslotte nog niet hoe je kindje eruit ziet.
en omdat mijn schoonmoeder ernstig ziek is hadden we zoiets van mocht het verkeert aflopen dan weet zij in iedergeval wat het geslacht van haar 2de kleinkind is
mijn moeder weet het ook en nog een paar mensen
mijn vader en zussen willen het niet weten dus daar zeggen we niks tegen.
maar verder is het voor iedereen wat hij wil.
maar het maakt er niet minder leuk om hoor als je kind geboren is.
je bent toch zo trots als een pauw
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
06-05-2008 20:15
Wij willen het wel weten! Met name voor de kleertjes die je dan gericht kunt gaan kopen, wat daisy al zegt je vervalt vaak in creme/bruin of rood en de rest is toch echt op een jongen of meisje gericht. Je kunt dus van te voren niet heel gericht leuke kleertjes kopen vind ik.
En het lijkt me ook gewoon leuk om te weten wat het is zo wordt het wat echter allemaal.

Maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk alleen denk ik, de verrassing is net zo groot bij de echo als bij de bevalling dus waarom zo lang wachten toch?
Vickypreg

Posting Freak

06-05-2008 20:16
O ja wij vertellen het ook tegen iedereen, kan mijn mond dan toch niet houden hihi.
hartendiefje

Unregistered

07-05-2008 15:47
wij willen het ook graag weten
we hebben geen voorkeur allebei zijn welokm (jongen/meisje)
We passen het kamertje er ook niet op aan.
We zijn alleen heel erg nieuwsgierig en kunnen zeker geen 40 weken wachten tot we het weten wat het word.
Nog 2 weekie en dan weten we het
karin26

Posting Freak

Topics: 30
08-05-2008 07:24
Ik wilde dolgraag weten wat het werd. Mijn vriend gelukkig ook.

Maar wat Daisy zegt, het blijft bijzonder wanneer je je kleine baby voor het eerst ziet. Dat gevoel in onbeschrijvelijk.
En het klopt hoor wat mensen zeggen, zodra je je baby ziet, dan voel je gelijk: hij/zij hoort bij ons. Ik had het gelijk na de keizersnede. Ze lieten Janneke zien, en pats, ik wist dat ze bij ons hoorde en vanaf dat moment kan je je niet meer indenken dat hij/zij er nooit is geweest Wink
Daantje84

Unregistered

08-05-2008 17:50
Hoi

Wij kiezen ervoor om het niet te weten. Het is onze eerst en o zo welkom!
We zien het wel bij de bevalling en die is nog zoooo`n eind weg Wink
Lekker 2 naampjes verzinnen, en ik heb een mooie babykamer gezien die voor beiden kan!

Groetjes Danielle
catarina

Senior Member

Topics: 8
27-05-2008 16:03
wij willen het wel weten maar zeggen het tegen niemand we houden het voor ons zelf
en als ik het weet zou ik er best gerichter op gaan kopen maar dat moet ik dan ook
weer zien te verbergen voor bezoek maar duurt nog even nog tijd zat om daar over na te denken
gr linny
Vickypreg

Posting Freak

27-05-2008 16:24
Hebben jullie ook commentaar gehad op jullie keuze wel of niet weten? Ik merk dat mensen er heel verschillend over denken, als ik vertel dat wij het graag willen weten vind de een het heel leuk en de ander reageert zo van waarom wil je dat nu al weten, stom etc etc. Jammer dat mensen hun soms zo uitgesproken mening zo aan je moeten mededelen. :x
catarina

Senior Member

Topics: 8
27-05-2008 16:34
vertel niet sat we het willen weten zeg gewoon dat wij het ook niet weten
dus anders gaan ze alleen maar vissen of op je letten dat je je niet verspreekt
gr li nny
Dakota

Unregistered

28-05-2008 13:09
Wij wel.

Of je het nou met 20 weken weet of bij de bevalling.
Verder ben ik niet zo geduldig Tongue
meisje25

Unregistered

02-06-2008 16:29
Grappig he, dat iedereen daar zo anders over denkt!
Wij willen het dus absoluut niet weten! Wij vinden die verassing juist wel leuk Big Grin
jorike

Unregistered

02-06-2008 20:41
Hier willen we het ook niet weten...verrassing lijkt ons leuk na het harde werken om het op de wereld te zetten! ben wel enorm nieuwsgierig hoor, maar voor de kamer maakt het niet uit en de kleertjes ed. komen later wel Wink
Moi

Posting Freak

Topics: 4
11-06-2008 09:13
Wij willen het ook niet weten. Vind die lekkere spanning wel erg leuk en ons lijkt de verrassing ook groter voor straks. Dat is uiteraard iedr voor zich natuurlijk.

Al moet ik zeggen dat ik nu wel heeeeeeel erg nieuwsgierig ben hahahaha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave