Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Domme ik

Domme ik
Tamaar

Unregistered

06-05-2008 01:08
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en misschien hebben jullie ervaring hiermee, dus vandaar mijn vragen..
Mijn vriend en ik proberen al 3 maanden een kindje te maken, maar het lukte steeds maar niet.
Nu heb ik iets doms gedaan, ik ben een avond wezen stappen en iets teveel gedronken..
En weet ik niet of ik 2 dagen daarvoor al bevrucht ben, want het was mijn ovulatie en heb geweldige sex gehad met mijn vriend.
Nu heb ik zoveel spijt dat ik uit gegaan ben, en heel bang dat ik nu zwanger ben, omdat ik dat gedaan heb.
Kan iemand mij alsjeblieft adviseren wat te doen en of het in zo'n vroeg stadium al zoveel effect heeft op het kindje??
Ik moet over 5 dagen ongesteld worden, en misschien maak ik me al te vroeg druk, maar voel me zo kut dat ik er verder met niemand over kan praten die er meer van weet. We wilden het ook graag geheim houden tot ik echt zwanger ben voor anderen.
Alvast bedankt!
Groetjes Tamaar
Liefke

Unregistered

06-05-2008 09:46
Hallo Tamaar,
Ik denk dat het wel mee valt. Ik ken een geval dat helemaal niet wisten dat ze zwanger was en dus 9 maanden alcohol gedronken had. En dat kindje is kern-gezond!
Wacht maar eens eerst af en dan testen, niet nu al druk maken terwijl je niet eens zeker weet dat je zwanger bent!
Succes ermee!
daisymakkink

Unregistered

06-05-2008 15:15
hoi tamaar,

kan geen kwaad hoor.
ik wist niet dat ik al bijna 2 weken zwanger was toen ik geopereert werd.
ik heb volledige narcose gehad en morfine de hele dag.
en ons kindje doet het heel goed.
je doet er wel verstandig aan dat als je bezig bent met zwanger wordne om het roken en drinken te laten voor wat het is natuurlijk.
maar zo nu en dan een glaasje kan geen kwaad hoor.
maar hou jezelf in de hand.
Lowiena

Unregistered

08-05-2008 09:38
Welkom,

Het kan in de eerst 4 a 5 weken van je zwangerschap nog geen kwaad. (Dit is 4 a 5 weken gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!)
Er moeten namelijkeerst voldoende bloedvaatjes gevormd zijn, alvorens de alchol via bloed, bloed contact in de bloedstroom van de embryo te recht kan komen. En dan nog is de klas klein dat er schade ontstaat. Het is welzo dat alochol de vruchtbaarheid negatief beinvloed vandaaar dat er algemeen geadviseerd wordt om helemaal niet te drinken als je zwanger wilt worden.

Succes hoop dat je zwanger bent, en laat dan de alcohol maar staan Big Grin Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave