Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Het Forum clubje van Zwanger worden in 2007

Het Forum clubje van Zwanger worden in 2007
sporty

Unregistered

23-10-2006 17:50
Hallo Meiden :!: :!:

Ik zal hier maar beginnen met een klein clubje op te richten :!:

Waar iedereen kan babbelen over het zwanger worden en hopenlijk ook in 2007! Big Grin

Waar iedereen kan vertellen wat haar bezig houd, hoe haar cyclus verloop. en dat je elkaar kan steunen naar je NOD dag of je over tijd bent of niet. :o

Al met al alles wat jet tegen de rest van je omgeving niet kan vertellen om dat die bewuste positieve test er nog niet is.... en de vraag wil ontwijken van en en nog niet zwanger?? Sad

Dus meiden klest er lekker op los en we zullen elkaar steuen met alles wat we mee maken. Big Grin [/b]
sporty

Unregistered

23-10-2006 17:54
Ik zal me even voorstellen...

Ik ben sporty 28 jaar en heb een relatie van 3 jaar. Big Grin

We zijn nu 7 maanden bezig met zwanger worden. Smile

In september 2005 ben ik gestopt met het gebruik van de prik pil.

Heb een hele onrgeelmatige cyclus van eerst 53 dagen, tot 30 dagen nu is het de ene keer 47 dagen en de ander keer 30 dagen. :lol:

We zijn nu bezig met ov testen maar nog steeds geen pos test gehad en ik zit op dag 24 van me cyc (dus dat worden geen 30 dagen) Cry

Ook slik in foliumzuur en teunisbloem (voor onregelmatige cyclussen) en me vriend slikt ook foliumzuur en zink(voor zijn zwemmers kwaliteit)
Moontje

Unregistered

26-10-2006 07:45
Hoi meis,
Ik kom je hier ook gezelschap houden, je bent zo alleen! :wink:

Ik zal me ff voorstellen voor anderen die hier hopelijk toch ook gaan komen.

Ik ben Moontje, ben 32 jaar, ruim een jaar getrouwd en sinds Dec 2005 bezig met zwanger worden.
We gaan nu al enige tijd naar het ziekenhuis omdat het niet lukt om zwanger te worden en hebben al een aantal onderzoeken gehad, bij mij lijkt tot nu toe alles in orde te zijn maar de zwemmers van mijn man zijn niet al te best en nu moeten we naar de uroloog om dat te laten onderzoeken.Dit gaat 10 Nov gebeuren.

Ik ben net weer ongesteld geworden dus kunnen we weer beginnen met de volgende ronde, rond 11! Cry

Nou dit was het eerst wel even.

Liefs Moontje.
Moontje

Unregistered

27-10-2006 09:43
Nou sporty, we schijnen met zijn 2en te moeten blijven hier! Cry

Hoe gaat het met je?
isa

Unregistered

27-10-2006 09:48
hoihoi,
kom jullie ook ff gezeldschap houden, heb misschien wel andere problemen tot nu toe als jullie, maarjah hoop toch ook wel dat ik kan zeggen dat ik zwanger ben in 2007!
zal mij ff voorstellen: Ik ben 20 jaar, relatie van 5,5 jaar, en woon net een klein jaartje samen.
onlangs gestopt met de pil, werd gelijk na 1week ongesteld, en na die tijd niet weer, ben nu al inmiddels 7weken en 1dag over tijd, ruim 10weken niet ongesteld geweest dus..
Heb veeel testen gedaan, na 4weken positief getest met predictor, voor die tijd en na dei tijd alleen maar negatieve testenn gehad.
onlangs al bij de dokter geweest, inwendig onderzoek gehad, hij keek of mijn baarmoeder vergroot was, was niet het geval volgens hem, voor de zekerheid nog testje met urine wat 4uur oud was en emt de test dei ik ookal zo vaak had gedaan, is hij ervan overtuigt dat ik niet zwanger ben.
dokter zei eerst afwachten en hij veranderde ook zo in 1x van gedachten, kreeg primilut voorgeschreven dat is om menstruatie op te wekken, mag je absoluut niet bij zwangerschap of bij twijfel gebruiken, en ik twijfel wel...
mijn huisarts wil ook geen bloedtest doen, en ziekenhuis heeft verwijsbrief van dokter nodig dus kom niet veel verder, zondag ga ik weer testje doen van predictor dan is het 10dagen geleden dat ik bij dokter ben geweest...
liefs anoniemoje
Moontje

Unregistered

27-10-2006 09:54
Jee meis, dat is ook een verhaal zeg! wat verschrikkelijk die onzekerheid, ik zou al lang gek zijn geworden! Confusedhock:

Ben je nu wel met die medicijnen begonnen dan?
Of wacht je het nog steeds allemaal af?

Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

Liefs Moontje
isa

Unregistered

27-10-2006 10:33
heey, moet zeggen, ben er nu wel rustig onder, maar onbewust ben ik er wel elke dag mee bezig, zit elke dag als ik de kans krijg op internet, hierop of te zoeken naar eimand dei hetzelfde asl mij heeft of gehad om een beetje duidelijkhied te krijgen, maarjah het enige wat je kan doen is afwachten..
neej, ben neit met die opwekkers begonnnen, want als ik prongeluk toch zwanger zou zijn, zou dat een miskraam kunnen veroorzaken, sus neej ga niet beginnen met die pillen, voordat ik 100% zeker weet dat ik niet zwanger ben...
liefs
Moontje

Unregistered

27-10-2006 10:35
Kan me voorstellen dat je er niet mee begonnen bent, stel je voor dat je wel zwanger bent!!!!!
Ik duim keihard voor je!!!!

liefs
isa

Unregistered

27-10-2006 10:54
thx, jij zal zelf ook wel gek worden dat het allemaal zolang duurd, ga ook voor jou duimen voor 10nov, hopen dat alles goed is..
en voor sporty al een positieve test trouwens?
nou, zo eerst maar weer werken, kan ik het weer even van mij afzetten, maarjah zorda ik thuis ben, kruip ik toch weer achter de pc, haha :lol:
liefs
Moontje

Unregistered

27-10-2006 10:59
Nou ja dat alles niet goed is weten we natuurlijk al, we gaan hopen dat ze iets voor ons kunnen doen om het allemaal wat beter en sneller te krijgen.
En ja, ik word er ondertussen echt helemaal gek en moedeloos van.

Werkze, ik ga om half 4 aan de slag tot vanavond 10 uur.
Tot later!
isa

Unregistered

27-10-2006 11:08
owh ok, had ik verkeerd begrepen, maarjah er is tegenwoordig zoveel wat ze eraan kunnen doen, hou de moed erin!!
het is ook heel uitzonderlijk dat het snel zou lukken, zo wat ik allemaal hoor, ikzelf ben ook gestopt met de pil, omdat ik dacht dat het nog wel tijdje kon duren, maarjah nu hoop ik wel dat het gewoon raak is..
mijn moeder heeft er ook een keer ruim een jaar over gedaan en mijn zus is nu ookal een jaar bezig, dus wat dat betreft, zou het wel raar zijn, maarjah, heb wel sterk het gevoel, moet wel zeggen dat ik eerst allemaal zwangrschapskwaaltjes had, donkere tepels, veel plassen, veel afscheiding enz, heb ik nu eigenlijk haast geen last meer van, zelfs donkere tepels trekken weg...wel raar allemaal..moet nu naar m'n werk heen, tot vanaamp 8uur, en dan ben ik hier denk ik wel weer, jij ook werse he :wink:
liefs
Moontje

Unregistered

28-10-2006 15:56
Hoi Kim!
Welkom hier, leuk dat je je ook even komt melden.
Hopen dat je maandag meer duidelijkheid krijgt bij de huisarts, hou ons op de hoogte.

Hee Sporty, waar ben je nou? jij bent begonnen hier maar nu zien we je niet meer, heb je het te druk voor ons?
Tongue

Groetjes Moontje
isa

Unregistered

28-10-2006 19:04
haha, ja idd sporty nergens te bekennen, waar zit je? al positief getest?
het is zaterdagavond en verveel mij doodt pff, beetje ruzie met m'n scattie, zit alleen thuis.....pff
ik ga morgen weer testen, test van predictor vorige week vrijdag voort laatst getest bij dokter dusss, eens kijken wat íe aangeeft, hoop eindelijk een x duidelijkheid te krijgen
hou jullie op de hoogte..
liefs
johan.miranda

Unregistered

28-10-2006 21:45
Hallo,
ik ben miranda 22 jaar en ook wij zijn bezig om zwanger te raken.
Het is voor ons eerste kindje.
In augustus ben ik gestopt met de pil en heb toen een cyclus van 28 en van 26 dagen gehad.
Ik moet nu nog een week voordat ik weer ongi moet morgen.
Ben nog niet over tijd geweest, dus kan daar helaas niet over mee praten.
Wel ben ik onder behandeling van een gyneacoloog voor mijn endometriose.
Heb al wat testen gehad en bij mij is alles goed, nog een paar maandjes proberen en anders word het zaad van mijn vriend ook onderzocht.
Ik vind wel dat de maanden veel langer duren, maar dat komt vast omdat je het dan zo graag wil hebben jullie dat ook??

Groetjes Miranda
isa

Unregistered

29-10-2006 08:59
hoihoi, net getest, en hij was negatief, weet het niet meer hoor, pfff
begin het nou allemaal wel raar te vinden, misschien is er toch iets anders met mij aan de hand...
liefs
Moontje

Unregistered

30-10-2006 17:44
Hoi San!
Welkom hier, jee meis dat is wel heel erg onregelmatig zeg, om gek van te worden.
Ik neem aan dat je het over ovutesten hebt?
Ik ben ermee gestopt, heb een heel regelmatige cyclus maar heb nog nooit een posi ovutest gehad, en volgens de testen in het ziekenhuis heb ik toch echt een goeie eisprong.
Ik kan je dus geen advies geven over die dingen.
Ben je al eens naar de huisarts geweest?

Anoniempje, balen zeg, negatieve test!
Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt!

Liefs Moontje
sporty

Unregistered

30-10-2006 18:16
Hallo meiden,
ja sorry zo druk met werk en ik kreeg geen mail van dit clubje dus dacht geen reacties.
maar wat is het al lekke rgezellig vol aan het worden heerlijk !! :lol:

Nou geen pos test maar wel ongi.

Ga deze cyc een ligte streep als pos beschouwen heb er een studi van gemaakt haha

heb wel eindelijk een cyc van 30 dagen gelukkig eindelijk een beetje regelmaat.dank zei de teunisbloemolie

dus nu kan ik zeggen dat ik misschien rond de 13e weer ga testen en om de dag klussen

ik heb er vertrouwen in ... nu de rest nog hihi

mannetje is aan de zink en folium dus misschien komt het goed deze maand
Moontje

Unregistered

30-10-2006 18:18
laten we hopen dat de zink en folium helpen, misschien komt het bij ons dan deze maand ook goed!
Moontje

Unregistered

30-10-2006 18:30
even iets proberen......

[Afbeelding: 80kh1fv3.gif]

Ik strooi ff wat zwangerschapssterretjes rond, hopenn dat ze hun werk gaan doen voor ons allemaal!

Liefs Moontje

[Afbeelding: beermethartjeswk4.gif]
sophia

Unregistered

30-10-2006 20:34
hai allemaal,

ik ben sophia en ook nieuw op deze site, ik vindt het zo fijn dat er meer vrouwen zijn met lange cyclussen. als jullie begrijpen wat ik bedoel :roll:
en ook dat ik met jullie kan kletsen en m'n ei kwijt kan, zonder mijn omgeving ermee te belasten.

ff voorstellen; ik ben 26 jaar en sinds 6 mnd aant proberen voor ons eerste kindje.
ik ben al sinds 2003 van de pil af (10 jaar geslikt) en ik wilde weer een 'natuurlijke' cyclus hebben. we vreën toen gewoon met condoom. na de pil vrij onregelmatig wel. van 29 dgn naar 34 en dan weer 42 dan weer 30 en de laatste x 56 dagen! maar sinds gister ben ik ongi geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
ook heb ik een aantal maanden getemperatuurd. maar daar word ik ook niet wijzer van, omdat je achteraf pas kan zien wanneer je ovuleert en het is dan de bedoeling dat je t voor de volgende maand ongeveer kan voorspellen maar met die onregelmatigheid wordt dat dus nix...

voor m'n gevoel heb al zovaak een neg. test gehad dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het een x pos. zal zijn, hebben jullie dat ook?
isa

Unregistered

30-10-2006 21:57
heey meiden,

ik heb contact met een andere dokter gehad, wel zelfde praktijk, maar andere dokter, hij heeft mij doorverwezen naar een gynaceloog, eindelijk!! krijg denk ik een echo, daar kan ik denk ik wel op vertrouwen...
sporty hopen dat je een goeie maand heb, duim voor je, en voor de rest ook natuurlijk!

liefs anoniempje
Moontje

Unregistered

30-10-2006 22:18
balen allemaal San maar dat wachten herken ik ook hoor!
pffffff eondeloos.

Goed meiden, welterusten en tot later, deze dame gaat haar mandje opzoeken.

:wink:
mirandasissing

Unregistered

31-10-2006 07:09
hoi.. leuk, zal me ook even bij jullie aansluiten.
ik ben miranda, 26 jaar. we hebben een zoontje Ramon, hij wordt 2 januari al weer 3 jaar.dat ik zwanger werd van Ramon duurde een jaar. we zijn nu sinds augustus 2005 aan het proberen zwanger te worden van de 2e. of 3e.. in maart heb ik een paar dagen heel erg gebloed. onverklaarbaar, h.a. zei dat ik misschien wel even zwanger ben geweest. trouwens iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?? (het bloeden en de onzekerheid wat het nu was)
ik heb een heel regelmatige cyclus altijd (na maart is het wel ruim 5 maanden in de war geweest. voelde mn eisprong niet meer en ik had ineens een heel regelmatige cuclus van 30 dagen ipv de normale 28..) dus bij ons wil het ook niet zo lukken helaas. we zijn nu voor het eerst verplicht gaan sexen. ik ben namelijk morgen op mn vruchtbaarst. mijn voordeel is wel dat ik mijn eisprong altijd voel, dus ik weet dat ik die heb.sinds augustus is dit weer helemaal op orde na de bloeding in maart. ik wacht nog 1 maandje af en als ik dan weer ongesteld word ga ik toch maar even langs de h.a.
Moontje

Unregistered

31-10-2006 07:55
Zo, ik heb ff mijn banner erbij geplaatst kunnen we de cyclus nog beter in de gaten houden.

Miranda, gezellig dat je er ook bent.
Vreselijk he dat je niet weet wat die bloeding is geweest, erg naar die onzekerheid!

Het begint hier in ieder geval lekker gezellig te worden, we kunnen lekker ons hartje uitstorten aan elkaar, zodat we niet helemaal gek worden!

Ik ga zo werken meiden, tot later!
sophia

Unregistered

31-10-2006 10:01
hoi meiden,

ik las op de home pagina ergens een verhaaltje (rechter zijde) over iemand (monique)
en haar man, dat ze moeite had met zwanger worden, toen hij op een dag in haar vagina blies en daarbij haar buik omhaag kwam, de maand daarop was ze zwanger.
na de geboorte wilde ze al snel een kindje erbij en vroeg haar man weer te blazen, dat deed hij en ze werd weer zwanger, ze heeft nu 3 gezonde kids, schrijft ze.

Hebben jullie dit ook gelezen? onder het kopje 'hallo ik ben monique ik kon...' op de voorste pagina.
wel een beetje een vreemd verhaal, maar is het proberen waard? wat vinden jullie?

anoniempje; fijn voor je dat je doorverwezen wordt, hopen dat er nu wat duidelijkheid komt, ik duim voor je! voor ons allemaal natuurlijk ook :wink:
moontje; bedankt voor de zwangerschapssterren, hoop dat ze werken Big Grin
mirandasissing

Unregistered

31-10-2006 12:23
hoi Sophia

ik weet niet of het de moeite waard is om te proberen, het blazen.. :?
ikzelf vond het vrij onnozel eigenlijk en moet er wel even om lachen.
lijkt mij gewoon toeval. en ik moest even aan het gezegde denken
´het waait er vanzelf niet in´ nou, schijnbaar bij sommige mensen wel..
ik ben er te nuchter voor, maar ik hoor graag van mensen als het gelukt is.
misschien zal ik mijn vriend dan ook even vragen tussen mn benen te blazen.
ik zie het al voor me...
mirandasissing

Unregistered

31-10-2006 12:25
Moontje..

bedankt voor de lieve zs sterretjes!!
we nemen ze vast allemaal dankbaar aan!
en voor jou ook een zs sterretje natuurlijk!
isa

Unregistered

31-10-2006 14:22
hallo allemaal,
sophia ja wel een raar verhaal ja, maarjah waarom niet, haha, je kan altijd proberen :wink:
mijn vriend haalt zo de brief op van de huisarts, dan kan ik eindelijk een afspraak maken bij de gyn, hoop dat ik er snel tussen kom..
liefs
Daphne

Unregistered

31-10-2006 16:34
...
Moontje

Unregistered

31-10-2006 16:38
Hoi Daphne, welkom hier!
Ik hoop voor je dat het snel raak is, misschien nu wel he meis?
Ik begrijp best datje niet goed durft te testen.

En tja..... dat blazen, ik denk dat ik het maar bij de zs sterretjes ga houden, ik denk niet dat het mannetje gaat zitten blazen daar..... :oops:
mirandasissing

Unregistered

31-10-2006 16:49
hoi daphne

wat onverwacht he, de eerste 2 keer meteen zwanger en daarna moeilijk..
dat geeft weinig hoop. je weet natuurlijk dat het een wonder is als het meteen raak is, maar nu zijn jullie wel heel lang bezig. hoop voor je dat je overtijd blijft en dit over 9 maanden mag resulteren in een prachtwondertje!! erg spannend en kan me voorstellen dat je niet durft te testen... suxes... ik leef met je mee en wacht in spanning met je mee..

miranda
isa

Unregistered

31-10-2006 19:19
hoi daphne, welkom, het word al lekker druk hier.. Big Grin
dat duurd ook wel lang idd, en vooral als het voor dei tijd direct raak was, hoop voor je dat je nu ook positief over tijd bent :wink:
ik mag dinsdag naar de gyn, ben heeel benieuwd! maar vraag mij af, wat ze daar doen, zullen ze een echo doen of toch bloedtes? weet iemand dat?
heb eigenlijk geen idee, maar hoop een echo, dat zal het duidelijkst zijn..
liefs anoniempje
sporty

Unregistered

31-10-2006 19:19
Hoi Dames,

Gezellig hier ! :!: :!:

Jee 2x raak en daarna 1 jaan al niks meer vreemt is dat toch...misschien pik je wat meet van de strerretjes Tongue

*Stelling* Willen we een adressen lijst aanmaken? zodat we elkaar via de post door b.v een kaartje te steunen waneer er iets mis gaat of juist goed uit pakt en de kerst kaarten komen er aan hebben we hier zin in??

Zo ja stuur je nick naam, voor en achter naam, adres, geboorte data, mail adres en van welke site je bent (dit is zwanger worden . nu) naar : forummeiden@hotmail.com

Als ik een complete lijst heb stuur ik deze naar iedereen die gemaild heb...dus blijft je gegevens onder ons dus discreet

groetjes :wink:
sporty

Unregistered

31-10-2006 19:23
ik denk een echo dat hoo rik het meest van de meiden een bleodtest dien ze echt niet snel jammer genoeg....

als je dicht bij belgie woont kan je zelf er naar toe voor een bloedtest.......
isa

Unregistered

31-10-2006 19:25
heey sporty leef je nog wel!!? Big Grin
miste je al, haha
ik heb ook liever echo, dus hoop het wel, denk dat het wel het duidelijkste zal zijn, neej woon heeeel ver van belgie, in het oosten van nederland, hele andere kant....
hoe is het met jou dan, met tempen?
liefs
Moontje

Unregistered

31-10-2006 19:45
Hee girls, wat is het hier gezellig aan het worden zeg!
Beetje stroeve start maar het gaat nu echt lekker! Tongue

Ik ga gek worden van dat tempen zeg, vanmorgen weer een stuk gezakt!
Snap er geen moer meer van hoor, nou ja, we klussen gewoon door en hopen er het beste van......
[Afbeelding: 2r3jg46.jpg]
Kunnen jullie er een ei van bakken?? Confusedhock: Hopen dat het wat duidelijker gaat worden, ik heb in ieder geval al weer steken in mijn buik, dus dat belooft weer wat....
sophia

Unregistered

31-10-2006 19:46
hai miranda

ja ik heb ook wel even gegrijnst bij t idee, maar als je t nu bekijkt als een ballon, die zit eerst ook wat beplakt en zo, en als je m opblaast, verdwijnt dat,
ik ben niet zo goed in uitleggen, ik visualiseer beter. hihi
maar misschien dat een eventueel vruchtje beter kan innestellen?

ik weet het niet hoor, misschien gaan we t wel eens proberen in een gekke bui :wink:
sophia

Unregistered

31-10-2006 19:59
ja moontje dat had ik ook in mijn temp lijst,
heb ongeveer 4 maand gedaan, je kunt het beste meten voor dat je uit bed stapt(basale temp.) en liefst dezelfde tijden...maar ik heb onregelmatige werktijden, tja
misschien begin ik januari er weer mee, als t dan nog niet gelukt is.

heb vandaag trouwens ook zink tabl. gehaalt voor mijn vriend, 't schijnt dat de zwemmers er beter van worden...nou ja baat het niet schaadt het niet

en leuk idee van je sporty!
Daphne

Unregistered

31-10-2006 22:04
...
Daphne

Unregistered

31-10-2006 22:12
...
johan.miranda

Unregistered

01-11-2006 21:22
er niet teveel mee bezig zijn is erg moeilijk zeker als je het graag wil.
Ik heb het zeker ik wil het graag en liever vandaag dan morgen.
Ik moet nog een paar dagen wachten..
Ben super moe en me borsten zijn wel wat gespannen heb ook buikpijn, maar dat heb ik altijd als is het wel anders dan ik gewend ben.
Ook had ik het idee dat me vriend me baarmoeder raakte tijdens de gemeenschap van de week terwijl dat anders ook nooit is en dat was best gevoelig.
Ik ga nergens vanuit, maarja zou het wel graag willen.
Moet nog even wachten tot het weekend dan weet ik meer.
Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen maar vorige maand waren het er 26 ik moet dus bij 26 tot vrijdag wachten en anders tot zondag, maar heb nog geen menstruatiepijn.
Vind wel dat de dagen extra lang lijken te duren het einde van deze maand, maar geduld is een schone zaak..

Sporty ook ik vind het wel een leuk idee...
ben benieuwd of er veel meedoen. Heb je al veel aanmeldingen?

Hoe is het met jullie al positieve testen of richting het einde van je cyclus??

Ik wens in ieder geval iedereen veel succes.
Groetjes miranda
Moontje

Unregistered

01-11-2006 21:31
ik doe ook mee hoor sporty, je hebt mijn gegevens dusse......
johan.miranda

Unregistered

01-11-2006 21:38
wat grappig moontje dat balkje met je cyclus..
succes deze maand!!
Moontje

Unregistered

01-11-2006 22:13
thanks!
sporty

Unregistered

01-11-2006 22:22
hoi meiden

nou eidelijk vanavond leek niet op te houden ik kan naar bed ochtenddienst en avonddienst gehad en morgen ochten weer om 8 uur beginnen. poe hee

ik heb al 3 aanmeldingen hoi hoi
Daphne

Unregistered

02-11-2006 00:11
...
Moontje

Unregistered

02-11-2006 08:22
Daphne, als eerste gefeliciteerd meid, ik gun het je van harte.
Ten tweede, ik herken het wel hoor wat je schrijft over zonder verwachting vrijen, dat heb ik ook echt gehad, op het moment dat ik naar de huisarts ging en werd doorwerwezen naar de gyn. voelde ik me ontspannen en verwachte helemaal niets meer, de gyn zou wel uitzoeken waarom ik niet zwanger zou raken. Helaas dat heeft voor ons ook niet geholpen.
Ik denk ook niet dat je dat zomaar kunt zeggen hoor, iedereen denkt als ze er aan gaan beginnen dat het heel snel raak zal zijn en als dit net zo is gaan mensen uit de omgeving vaak al zeggen, je moet er niet zo veel mee bezig zijn.
Punt 1, het is je droom en dat kun je niet zomaar ff vergeten of aan de kant schuiven.
Punt 2, als blijkt dat er een reden is waarom het niet lukt, kun je het nog zo van je afzetten maar zwanger worden zul je er niet mee.

Ik persoonlijk vind de opmerking van er niet te veel mee bezig zijn een vervelende zin om te horen, echt..... als ik zwanger zou kunnen raken door er een maand niet aan te denken zou ik er alles aan doen om het voor elkaar te krijgen maar met een medisch probleem als oorzaak...........

En de keus om hier ieder dag te komen moeten we toch ook allemaal voor ons zelf maken?
Ik heb ook al eens op een andere site afstand genomen en ben daar toen 2 maanden niet geweest dus ik zie het probleem niet.

Nou meiden het is een heel verhaal geworden.
en Daphne, ik wil je niet aanvallen maar ik moest het gewoon even kwijt.

Nogmaals gefeliciteerd!
mirandasissing

Unregistered

02-11-2006 10:30
hoi allemaal..

even tussendoor een tipje, heb dit zelf ook gedaan..
http://www.babybrabbel.nl en dan links op de link pre mam shop klikken.
hier heb je hele goedkope zwangerschapstesten (even goed kijken, ook testen die al 4 dagen voor de verwachte menstruatie gedaan kunnen worden!!)
en ovulatietesten, en zelfs een huistest voor de kwaliteit van sperma..
ik heb een paar zs testen gekocht die dus 4 dagen voor de verwachte menstruatiedatum gedaan kan worden, deze worden ook in ziekenhuizen gebruikt en is door een arts voor particulier gebruik in de handel gedaan.

wij zitten in een spannende periode, ik heb vandaag mijn eisprong. we zijn deze maand echt voor het eerst verplicht aan het sexen. we zijn nu 15 maanden bezig, dus ik vond het wel tijd worden om er nu ook maar echt op te gaan letten..
al ben ik er eigenlijk redelijk nuchter onder sinds ik hier mijn verhaal kwijt kan.
wel heb ik net een heel mooi reiswiegje gekocht met standaard, deze wou ik bij mn zoontje al graag hebben, maar vond ze toen te duur. hier liep ik toevallig tegenaan. kan het altijd op zolder zetten. ik heb er wel vertrouwen in. het komt wel, weet alleen nog niet wanneer..

en Daphne, Super GEFELICITEERD!! hopen dat je geen rare kwaaltjes krijgt, als weet je natuurlijk waar je het voor doet..! super, het is jullie gegunt!

groetjes, miranda
sophia

Unregistered

02-11-2006 12:13
tja weet je wat het is? iedereen weet van zich zelf wel of ze er te veel mee bezig is.
het probleem is gewoon dat je t zo graag wilt en alle dingen die er mee te maken hebben vallen in een keer op, tv, reclame, je omgeving, je ziet allemaal dames met dikke buiken, je praat er misschien wel veel over (waart hart vol van is..)
op internet ga je zoeken naar verwante dingen...je dacht van te voren misschien, ik ben de enige die nog niet zwanger is geraakt...en dan kom je een site tegen als deze, waar je meer meiden treft die met hetzelfde zitten, en dan voel je je niet zo alleen, het is heerlijk om zoveel herkenning te lezen!
dit forum is dan een manier om het wat van je af te schrijven, om je hoofd wat rust te geven, dat je dan bijna elke dag mail hebt van de admin. dat er weer een nieuw bericht is gepost, ja dan ga je toch kijken om ze te lezen. en ik moet zeggen dat het mij helpt om er juist minder mee bezig te zijn. Bedankt meiden!
ik hoop nog veel lief en leed (om t zo maar te noemen) met jullie te delen! :wink:
isa

Unregistered

02-11-2006 12:46
Daphne, gefeliciteerd meid!!!
ja, tuurlijk is eht neit goed om er te veel mee bezig te zijn, maarjah het is moeilijk dnek ik om er neit dagelijks mee bezig te zijn asl je het zo graag wilt, ik ben nog maar pas bezig maar zit elek dag nog in onzekerheid, dus ik ben er wel elek dag mee bezig, maar mocht ik toch neit zwanger zijn, laat ik de natuur gewoon z'n gang gaan en zie ik eht allemaal wel...
liefs
Moontje

Unregistered

02-11-2006 12:49
Hoi Sophia, ja dat gevoel heb ik ook hoor, heerlijk ff lezen en weten dat je er niet alleen voor staat, uiteindelijk weten de mannen ook niet meer wat ze met ons moeten en dan is het voor hun ook wel fijn dat wij ons hartje even ergens anders uitstorten denk.
Ik denk dat iedereen er op zijn eigen manier mee om moet zien te gaan, wat voor mij werkt kan voor een ander geheel niet prettig zijn en ik kan zeggen dat ik me hier erg prettig voel en dat ik blij ben dat er mensen zijn die in soortgelijke situaties zitten
en ja dat het bij ons niet lukt omdat de zwemmers niet te best zijn, kunnen we ook ff niets aan doen maar ja om dan te zeggen je moet er niet mee bezig zijn want dan lukt het zeker niet, is bij ons niet van toepassing.

Moet vanmiddag weer gaan werken, van 15.00 tot 22.00 uur, dus het zal wel morgen wirden voor ik er weer ben.
Iedereen een fijne dag en tot later, liefs Moontje

Leuk zeg, al die kleurtjes, ziet er erg vrolijk uit toch?
sporty

Unregistered

02-11-2006 15:23
Hallo !! :wink:

Daphne Gefeliciteerd Meid !!
mirandasissing

Unregistered

02-11-2006 20:35
hoi allemaal

moet even mn verhaal kwijt hoor..
mijn zwager en zijn vrouw kwamen me net vertellen dat ze zwanger zijn.. slik..
ik gun het ze van harte, zeker omdat ze dit jaar al 2 miskramen en curitages hebben gehad.. beetje dubbel, maar ik ben super blij voor ze!!
nu weet ik even niet of ik moet lachen of huilen wat mezelf betreft. mn schoonzusje en ik kunnen heel goed met elkaar, dus het lijkt mij best moeilijk om met haar babyboodschappen te gaan doen terwijl het bij ons niet lukt.
maar voor hun helemaal geweldig en hopen dat het nu wel een keer goed gaat!!
mag ik de volgende zijn met blij nieuws.. mn beide choonzusjes zijn nu zwanger. en die andere mag me graag vertellen `goh, bij ons was het meteen raak en bij jullie nog niet`
zucht.. maar ach, daar moet ik boven staan, ze weet niet beter. toen mn andere schoonzusje haar 1e miskraam heeft gehad, stuurde ze haar een foto van een zwangerschapstest waaruit bleek dat ze dus zwanger was.. dom!
nou ja.. ik ben mn verhaal even kwijt en heb besloten dat ik niet hoef te huilen.. wij gaan gewoon door..de 15,5e maand in...

miranda
isa

Unregistered

03-11-2006 11:18
meid, ja dat is lullig, als iedereen om je heen zwanger is, is bij mij ook zo, maar je moet gewoon in je gedachten houden, mijn tijd komt nog wel :wink: '
ik hoop dat het bij jou snel raak is...
liefs anoniempje
Moontje

Unregistered

03-11-2006 13:34
Bij mij op mijn werk is een collega net zwanger, zegt een andere collega lekker bot tegen me, ben jij nou nog niet zwanger? die kreeg dus de wind van voren! heb daar staan janken niet normaal meer! Cry Cry
Natuurlijk voelde ze zich heel erg lullig en boodt haar excuses meteen aan maar ze zei het zo vaak tegen me, en dat was dus toen echt de druppel voor me!

Maar goed, we moeten blijven hopen dat het bij ons ook ooit zover zal komen, al os het echt moeilijk.

Pfffff, ik heb me toch een steken in mijn buik zeg, mijn ei zit er echt aan te komen, zal een zeer groot ei zijn denk ik! :mrgreen:
Heel gek, sinds het HSG onderzoek van vorige maand heb ik enorm veel pijn bij de eisprong, echt alles goed doorgespoeld denk ik.
sporty

Unregistered

03-11-2006 14:01
Ja moon je weet wat ze zeggen he na zo'n onderzoek er 75% als nog zwanger worden
wie weet ben jij de gelukkige een het mooiste lot uit de loterij heeft getrokken.

Ik heb hier ook veel steken in me buik als ik heel nodig moet plassen. en gisteren ook maar toen hoevde ik niet te plassen.
we gekluts gisteren (zonder bescherming) en z o gaan we maar weer verder pompiedompiedom Tongue

ik moet zondag op kraam visite hoe vind je die...... maar heb er glukkig niet zo veel last meer van iuk kan genieten van andermans kinderen zonder iedere keer te denken waneer wij......maar het is nog geen zondag he wie weet heb ik dat net een zwak moment.
Moontje

Unregistered

03-11-2006 14:06
Tja...... dat vind ik dus moeilijk, kraamvisite
Wil nooit meer het baby'tje loslaten, wil meenemen, van mij!
IK WIL OOK EEN BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zoiets dus.......... :oops:
Maar ik ga wel hoor, blijf er niet voor weg, zou ook graag willen dat iedereen mijn kindje zou komen bewonderen dus dat doe ik ook bij een ander.
en daarna een potje uithuilen bij het mannetje
sporty

Unregistered

03-11-2006 14:07
:wink:
Moontje

Unregistered

03-11-2006 14:09
[Afbeelding: ikbrengjegeluk.jpg]

Hopen dat het gaat helpen meiden!
sophia

Unregistered

03-11-2006 18:58
hai moontje, wat is HSG onderzoek?
Moontje

Unregistered

03-11-2006 19:32
dat is een baarmoeder/eileiderfoto, ze spuiten contrastvloeistof ij je baarmoeder en eileiders en maken dan een paar foto's om te kijken of alles goed werkt en of je eileiders goed doorgankelijk zijn.

hier nog wat informatie voor de belangstellenden onder ons.http://www.lumc.nl/patfolders/patientenf...ogram.html
sophia

Unregistered

03-11-2006 19:36
oke, bedankt voor de info, maar heb je de uitslag al? via de link las ik dat het gesprek over de uitslag enzo over 3 a 4 weken komt.
heb je veel pijn gehad? :o hoop van niet!
Moontje

Unregistered

03-11-2006 19:46
ja ik heb de uitslag al, zag er allemaal goed uit en de eileiders waren goed doorgankelijk.
Ik blijk alleen wel een beetje een afwijkende vorm baarmoeder te hebben maar dat is volgens de arts geen reden voor het nog niet zwanger zijn.

Met de pijn viel het wel mee, was kort en hevog, trok snel weer weg en was dus wel te doen.
Alleen na het onderzoek kreeg ik buikpijn en die werd steeds erger, en was er na anderhalve week nog, terug geweest en bloedgeprikt om te kijken of ik baarmoederontsteking had gekregen maar dat was gelukkig niet zo. was waarschijnlijk een heel hevige en pijnlijke eisprong!
En nu heb ik het dus ook weer en ik zit in mijn vruchtbare periode dus ik denk dat het nu ook weer een hevige eisprong is.
sophia

Unregistered

03-11-2006 19:51
Big Grin ik hoop voor je je dat je nu je eisprong kan voelen! misschien werken de gelukbrengers! :wink:

gebruik je ook ovulatie testen? ik heb voor't eerst een pakje besteld, 't zal mij benieuwen.
Moontje

Unregistered

03-11-2006 19:53
ik heb ze al wel eens gebruikt maar werd er niet wijzer van! kreeg geen duidelijk tweede streep dus daar ben ik maar mee gestopt.
Ik hou wel mijn temp. bij en kan daar wel mijn eisprong uithalen, dat is dan natuurlijk wel te laat want dan is de sprong al geweest maar met om de dag klussen moet er toch wel het goeie moment tussen zitten. (ooit)
mirandasissing

Unregistered

03-11-2006 20:06
SPORTY, STERKTE ZONDAG OP DE KRAAMVISIETE. OOK AL BEN JE VRIJ NUCHTER, JE WORDT TOCH EVEN FLINK MET DE WERKELIJKHEID GECONFRONTEERD.. JE DENKT WAARSCHIJNLIJK TOCH, WANNEER ZIJN WIJ AAN DE BEURT. 2 VRIENDINNEN VAN MIJ ZIJN NET BEVALLEN, EN HOE NUCHTER IK OOK HEEN GING, HET WAS TOCH EVEN SLIKKEN TOEN IK DE BABY OP SCHOOT KREEG.JE WIL ZELF OOK ZO GRAAG...
WAS HET MAAR EEN PAAR MAANDJES VERDER VOOR IEDEREEN...

LIEFS, MIRANDA
Moontje

Unregistered

04-11-2006 09:19
Marian, van harte welkom bij ons simpel klets forumpje! :wink:
Doe gezellig mee met ons en ik hoop dat het bij jou snel raak zal zijn!
Succes!
Britt

Unregistered

04-11-2006 10:01
Hallo meiden Big Grin

Ik wil me ook bij jullie club aansluiten en zal me even voorstellen.
Ik heet Brigitte, ben 35 jaar ben getrouwd en heb al 1 dochter van 13

Door gebruik van de prikpil, heb ik een aantal jaar mijn ongi niet meer gehad en eindelijk sinds juni dit jaar krijg ik m weer JIPPIEEEEE

Momenteel ben ik 3 dagen overtijd en heb gister een zwangerschapstest gedaan die was licht positief!!!!
Vanmorgen nogmaals geprobeerd maar toen was ie negatief pfffffffffff

Dus ben ik gaan zoeken op internet en hier beland Smile

Kijk, omdat ik de afgelopen jaren zo heb lopen sukkelen en pas 4 maanden mijn periodes weer krijg, kan ik begrijpen, dat ik overtijd nu ben en misschien toch nog niet zwanger...
Maar waarom dan gister wel positief? snap er niets meer van.

groetjes
isa

Unregistered

04-11-2006 10:11
hoi britt, heb je met ochtendurien getest beide keren? kan heel goed zijn dat je nog te weinig hcg aanmaakt.
ikzelf heb na 4weken over tijd een positieve test van predictor gehad, onverklaarbaar, na die tijd nix meer, nou mag ik dinsdag na 8weken over tijd naar de gyn...
marjan, dat is rot asl je zolang bezig bent, ik heb nu nog andere problemen, maarjah kan maar zo dat ik ook moeilijk zwanger kan raken, je hoort het heel veel..
hoop toch voor je dat het snel raak zal zijn, jij trouwens uit almelo? daar ben ik altijd naar school gegaan hihi
liefs anoniempje
Britt

Unregistered

04-11-2006 10:17
hoi hoi,

Nee, ik heb gister s avonds getest met een test, van de DA en vanmorgen met een predictor.

Die van de DA van gisteravond was dus positief, die andere niet Sad

hebben jullie enig idee??
isa

Unregistered

04-11-2006 10:21
nou, ik heb snachts getest met predictor, was positeif en volgende morgen weer emt zelfde en was negatief....
tja.. je hoort het wel vaker, dat hij de ene x positeif aangeeft en ander x neit, probeer het over een paar dagen nog eens, en asl die positief is, kun ej er echt wel vanuit gaan dat je wel zwanger bent, en asl ei negatief is, tjah gewoon blijven testen zolang ej ngo neit ongesteld bent...je kan alleen maar afwachten
liefs
isa

Unregistered

04-11-2006 10:23
owh, en je hoort trouwens ook vaak dat predictor minder gevoelig meot zijn en later pas positief aangeeft, asl ik jou was zou ik gewoon nog eens da=merk proberen, zelf heb ik hier geen ervaring mee, dus zou niet weten of dei gevoeliger is...
suc6..
liefs
Britt

Unregistered

04-11-2006 11:02
Tjee bedankt zeg!! :wink: fijn om hier te zitten, met meiden, die je begrijpen!!kunnen we tenminste ervaringen delen super!

Ik ga zeker jou tip opvolgen X
Britt

Unregistered

04-11-2006 14:43
meiden......

Ik heb net weer een test gedaan en wéér is ie positief!!!
Ik ga nu toch wel een beetje erge hoop krijgen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin
mirandasissing

Unregistered

04-11-2006 14:51
Hoi Britt..

ik hoop het met je hopen!!!!!
erg spannend..

miranda
Daphne

Unregistered

04-11-2006 16:15
Hoi Moontje, ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik voel me niet aangevallen. Daar is deze site toch ook voor. Om elkaar aan het denken te zetten en evt. te discusiëren... Dat ik zo denk, komt een beetje door mijn neef. Hij en zijn vrouw zijn totaal 12 jaar bezig geweest met kinderen krijgen. Ze zijn door de hele medische molen geweest, maar het mocht niet baten. Ontzettend verdrietig moesten ze er wel een punt achter zetten. Niet te geloven, maar nu is zij spontaan zwanger geworden! Ik heb zó met hen meegeleefd en probeerde het voor mezelf te relativeren. Als ik het had gekund om het van me af te zetten, had ik het ook meteen gedaan. Ik durf nu ook niet te blij te zijn, bang dat het weer mis gaat. En dan vooral om wéér opnieuw te beginnen. Weer die onzekere tijd en "verplicht" te vrijen. Maar ook dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik kwam een beetje lomp en misschien betweterig over. Sorry. Ik ben natuurlijk niet voor niets op deze site gaan kijken. En dan lees je natuurlijk ook heel veel tegelijk. Het benauwde me een beetje. Maar jij en iedereen heeft groot gelijk, dat je hier gaat chatten als je je er beter door voelt!! Ik hoop dat je me een beetje begrijpt. Ik duim voor je! Sterkte en veel geluk, Daphne.
Britt

Unregistered

04-11-2006 17:07
Bedankt meiden, maandag ga ik meteen de huisarts bellen!! :wink:
Ik hou jullie op de hoogte, maar ik denk zelf wel dat ik na 2 positieve testen zwanger ben....(hoop hoop)
mirandasissing

Unregistered

04-11-2006 22:33
hoi Britt..

spannend weekend! en maar hopen dat ie gauw om is!!
heel veel suxes en geluk maandag bij de uitslag!!!!

miranda
isa

Unregistered

05-11-2006 12:35
heey britt, ik ga je maar gewoon feliciteren, want na 2positieve testen ben je volgnes miij ecth wel zwanger, gefeliciteerd!!!!
liefs, anoniempje
isa

Unregistered

05-11-2006 12:55
heey meiden, ik heb vanmorgen gemeenschap gehad met mijn vroend, en na dei tijd ging ik na de wc, had ik met afvegen een beetje bloed... wat zou dit kunne n zijn??? :?
liefs
Moontje

Unregistered

05-11-2006 12:59
ok weet niet op de hoeveelste dag van je cyclus je zit maar het zou een innestelingsbloedinkje kunnen zijn
isa

Unregistered

05-11-2006 13:01
denk zelf eigenlijk niet dat dat kan, ik ben 8weken over tijd...pff, zou ik toch ongi worden?? heb niet het geveol eigenlijk, en asl je zolang niet meer ongi bent geworden, heb je toch ook geen eisprong ofz meer?
liefs
mirandasissing

Unregistered

05-11-2006 13:15
anoniempje..

misschien morgen toch even een belletje naar de huisarts?
je kan altijd vragen ja.

miranda
isa

Unregistered

05-11-2006 13:17
tjah, vind het wel een beetje raar, maarjah ik moet dinsdag naar de gyn, dus dan weet ik wel meer, maar ik hoopte dat 1van jullie misschien kon zegen wat het zou kunnen zijn.. in ieder geval thx voor jullie reacties
liefs
Moontje

Unregistered

05-11-2006 13:44
hmmm, ja dat is vreemd allemaal, denk dat het dan inderdaad niet kan.
Misschien dan toch je menstruatie die er aan zit te komen?
Dinsdag dan maar afwachten he? hopen dat je dan meer duidelijkheid krijgt.

Britt, ik ga je ook gewoon feliciteren hoor!!!!
Big Grin
sporty

Unregistered

05-11-2006 13:56
jeej wat zitten we weer in zak en as met al dat wachten he.

Gistern kwam ons neefje heel de dag spelen...oei wat was dat leuk wilde hem niet meer teug geven.
hij is 2.5 jaar we zijn met de volkswagen (daar is hij gek op) naar het bos geweest (hij voorin want we hebben een hele oude waar geen gordels achter in zitten dus met kinderstoeltje en al voor in) we hebben kabouter plop gezocht in het bos maar wel zijn hui sgevonder hij zelf was er niet . bij de hertjes gekeken die bambie doen want hij wist niet wat ze aders deden. lekker gespeeld in de speeltuin en stoer geklimt wat ik eigenlijk niet durfde maar ik moest mee....

Lekker op ons logeer bed geslapen en olifante macaroni op kwam hij weer thuis had hij honger?????

maar goed was heel leuk dus......
tja en vanmiddag op kraam visite aiai

verder ben ik behoorlijk ongi 1 tampon (wat nogmaal wel voldoende in op de dag) is nu niet van toe passing 2 dus

Britt wat spannend!!!

Oja als je in ons adressen lijst wil mail naar forummmeiden@hotmail.com
je nick naam, voor en achter naam, adres, geboorte datum en van wilke side je bent....

dan kunnen we elkaar kaarten sturen
Britt

Unregistered

05-11-2006 16:53
Hallo meiden,

Dank jullie wel, voor de lieve woorden Big Grin

Ik ben ook weleens bloed verloren, na gemeenschap, toen ik naar de arts ging, kreeg ik te horen, dat het een vaatje was, die gesprongen was.
pff schrok er best in eerste instantie van hoor!!
maar het blijkt dus gewoon onschuldig te zijn!!

En mocht je zwanger zijn, dan kan het in dat geval, best inderdaad innestelings bloed zijn...
wat spannend allemaal, ik ben benieuwd als je naar de dokter bent geweest! heel veel sterkte en succes :wink:
isa

Unregistered

05-11-2006 16:57
hoihoi, ik ben heel tijd al een beetje aant zoeken wat het zou kunnen zijn, en idd daar kwam ik ook op uit dat er een vaatje geknapt zou kunnen zijn, innestelingsbloeding lijkt mij niet omdat ik al 8weken over tijd ben, maarjah we zullen zien....
liefs
Moontje

Unregistered

05-11-2006 17:01
we wachten vol spanning op het antwoord van de gyn!!!!
Dinsdag he?
liefs moontje
isa

Unregistered

05-11-2006 17:04
ja, dankje, ik begin zelf nu echt de zenuwen te krijgen, dinsdag duurd nog lang na mijn idee, wou dat het al dinsdag was!! pff, maar krijg dan eindelijk duidelijkheid, en hou jullie zeker op de hoogte :wink:
liefs
sophia

Unregistered

06-11-2006 10:51
hai meiden,

ik heb een aantal dagen geen mail gehad, dus ik dacht het is rustig, vandaag toch maar ff checken en ja hoor en zijn al 2 pagina's erbij gekomen! Confusedhock:

he Britt, ik ga je ook feliciteren hoor! 2 positieve testen! ik geloof dat een test ernaast kan zitten als ie neg. is (b.v. te vroeg gestest, dat je nog niet genoeg HCG in je urine hebt) maar als een test positief is dan kan ie er toch niet naast zitten?

Sporty; wat heerlijk joh, een dagje met zo'n lief kereltje! (ik wil ook!)

Anoniempje; zelf was ik ong. 3 wkn overtijd, maar ongi geworden, ik weet wat het is, geen pos. testen en geen menstr. aaah om gek van te worden.
Ga je dinsdag voor't eerst (in de 8 wkn overtijd) naar de gyn.? Ik ben benieuwd hoor!
spannend,ik hoop voor je dat het een vaatje was, maar aan de andere kant hoop ik een pos testresultaat! ik had zelf op geven moment, dat ik weer ongie wilde worden zodat we aan een nieuwe cyclus konden beginnen. we duimen voor je.
Big Grin
sophia

Unregistered

06-11-2006 11:13
hoi Kim,

ik ben in 2003 gestopt met de pil omdat ik er toen al 10 jaar aan was, voor mijn gevoel veel te lang en dus wou ik weer mijn eigen cyclus terug hebben; ik wist niet eens meer of dat nu regelmatig was of niet. en ik had ook wel eens gehoord dat als je lang aan de pil bent, het misschien lang kan duren voor je zwanger bent....?
sindsdien vreën we met condoom tot april dit jaar, we besloten om voor ons eerste kindje te gaan, (spannend!!) we zijn nu 7 maand bezig.

ja ik was 3 wkn overtijd, en 3 neg. testen, maar ik ben ook onregelmatig hoor... 31 okt werd ik ongie Cry
maar goed, nieuwe ronden nieuwe kansen, ik heb sinds kort ovulatie testen besteld maar nog niet binnen, maar ik ga wel wat af op cervix slijm, dat helderder en kleveriger wordt naarmate je eisprong komt. als je tussen 2 vingers een draadje kan maken.

groetjes
isa

Unregistered

06-11-2006 21:02
heey meiden,
ja idd kim, ben ook blij dat het nu was(bloedverlies) kan ik idd nog vragen aan de gyn, heb het trouwens na die tijd niet weer gehad...
cervixslijm, het eerste wat ik hoor, weer wat geleerd Smile
ben best wel zenuwachtig nu, vannacht heel slecht geslapen en komende nacht, zou ik ook wel weer geen oog dicht kunnen doen, maar goed ik ga er vanuit dat alle onduidelijkheid morgen weg is...laat het jullie nog wel even weten, thx voor jullien rea
cties, en fijn dat erzo'n forumm is, dit kun je natuurlijk niet delen met iedereen, maarjah jullie weten precies hoe die onzekerheid voelt :wink:
liefs
Moontje

Unregistered

07-11-2006 08:24
anoniempje,vandaag naar de arts he?
Ik duim voor je meis, laat ons het gauw weten als je wat wijzer bent geworden hoor, we wachten in spanning af! :?

Hier zitten de klusdagen er weer op, althans volgens mijn cervixslijm (mooi woord voor galgje)
Ik loop dus niet gelijk met mijn banner.......
Nou ja, het grote wachten is dus weer begonnen. Confusedhock:
Vrijdag mag mijn mannetje naar de uroloog, eens kijken wat ze daar gaan doen en of we er nog wat wijzer van gaan worden.
En ja..... als daar niets uitkomt mag ik wachten tot eind Dec. en dan weer een afspraak maken bij de gyn. voor Jan.
WACHTEN, WACHTEN EN NOG EENS WACHTEN! pffffff! Sad

Ik ga me snel douchen, boodschappen doen en vanmiddag werken tot 22.00.

Doen we nog mee met de adressenlijst?lijkt me gezellig om kaartjes te gaan sturen. :lol:

Fijne dag allemaal en tot later.

Liefs Moontje. [Afbeelding: babydustxd6.gif]
sophia

Unregistered

07-11-2006 09:46
ja anoniempje, vandaag naar de gyn! we zitten met je mee te nagels bijten :lol:
mirandasissing

Unregistered

07-11-2006 13:00
Hoi anoniempje..

ook ik leef helemaal met je mee
en we hopen op goed nieuws..!

liefs, miranda :?:
isa

Unregistered

07-11-2006 13:03
heeey, dankjewel, ben nu echt zenuwachtig!! bleef vnamorgen zolang mogelijk liggen zodat de dag zo kort mogelijk duuurd haha, pff, over 2uurtjes ga ik weg, en tegen 4uur, weet ik eindelijk meer, ik laat jullie het direct weten :wink:
liefs
Mariska

Unregistered

07-11-2006 15:56
Hallo allemaal,

Ik zit al op dit forum maar nog niet bij jullie. Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben Mariska een meid van 22 jaar en een zoontje van ruim 3 jaar en al 6 jaar bij mijn lieve vriend. Ik heb ook een verhaal dat erg raar is en dat ik zelf nog niet eens snap. In augustus hebben we besloten dat als ik ongesteld zou zijn daarna niet meer met de pil te beginnen. Dus zo gezegd zo gedaan. Op 28 augustus was mijn eerste dag van de ongi. Vanaf die tijd tot op heden nog niet ongi. Dat is nu dus inmiddels al 10 weken geleden. Ik hed op 27 sept een lichte positieve test. Naar de ha en wat denk je negatief. Daarna nog meer negatieve gehad.Vorige week weer getest en hijl eek weer heel licht positief en wat denkje gisteren weer getest en negatief. Ik kan het niet houden van de pijn in mijn buik en heb alle zwangerschapsklachten gehad dier er zo onderhand maar zijn. Vanavond ga ik denk ik naar de ha post in tiel. En ik hoop dat ik dan doorverwezen word. En wel vanavond nog want ik ben inmiddels al bij 11 ha geweest en ze zeggen allemaal iets anders. Erg he.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,

Mariska
sporty

Unregistered

07-11-2006 16:55
hallo ik ben er weer.... was uit geschreven maar ben weer bij gelezen

tjaja was heel leuk een dag je met ons neefje wilde heb niet terug geven.

de kraamvisite was leuk nergens last van heb het babytje ook maar heel even gezien

de vraag kwam...waneer jullie ik kreeg een rood hoofd me mannetje pakte het goed op eerst sparen na de verhuizing tot het varken vol is.

ik merk wel dat ik meer intressen heb in de zwanger schap dan ik een baby niet dat ik geen baby wil maar wil eerst zwanger zijn of romantiseer ik het...hebben dit meer meiden?

in middels nog steeds ongi dag 9e (was voroge cyc me laatste dag dus we zullen zien)
ik heb een tip gekregen voor de ov testen al ik weer eenlichte streep heb nog een 2e keer testen een paar uur later. dus ga ik maar doen (heb wel 5 extra testen van me tip geefster gekregen)

dus dan maar weer........wachten Cry
mirandasissing

Unregistered

07-11-2006 17:05
HEEJ MARISKA

WAT EEN HEFTIG VERHAAL ZEG.. JE HEBT GROOT GELIJK OM EENS NAAR EEN HELE ANDERE HA TE GAAN ZOALS DE DDD! LAAT JE HET ONS WETEN? STERKTE!

LIEFS, MIRANDA
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (10): 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave