Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Bubbeltjesbuik

Bubbeltjesbuik
Anna82

Unregistered

20-04-2008 19:55
Hoihoi,

beetje een rare vraag misschien maar toch: Ik heb nu sinds gisteren last van een "bubbeltjesbuik", het voelt alsof er op een soort spastisch ritme bubbeltjes in mn buik bubbelen. tja ik weet niet echt hoe ik dit moet omschrijven... Ik heb dit wel een keertje eerder gehad maar ik combinatie met een beetje bloed en een week te vroege ongi. Ik zit nu al op dag 27 en normaal gesproken heb ik dit niet als ik ongi moet worden, dus wat is dit???? Hebben jullie dit weleens gehad? Ik wil nog niet testen omdat ik nogal onregelmatig ben geweest en wil wachten tot zaterdag Sad
Daantje84

Unregistered

20-04-2008 20:10
Hoi anna

Ik ken dit niet sorry, wel had ik last van m`n darmen die borrelden... maar een bubbeltjes buik ken ik niet.. ik duim voor je! succes!

Groetjes danielle
marmar

Unregistered

20-04-2008 20:42
Hoi hoi,

Ik heb dit zo'n beetje iedere maand gehad nadat ik gestopt was met de pil. Het kan verschillende redenen hebben geloof ik. Maar het zijn denk ik in ieder geval je darmen. Maar die kunnen dus door allerlei redenen op gaan spelen waaronder een zwangerschap. Ik heb mezelf hierdoor ook vaak hoop gegeven maar helaas. Ik ben nog niet zwanger.
Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou wel zo is maar ik zou nog niet te veel gaan hopen ( heeeeel moeilijk, ik weet het).
Maar te vroeg gaan testen heeft ook geen zin.
success

Groetjes mij
Frummel

Unregistered

21-04-2008 00:08
Ik heb dit altijd voor mijn ongi. Toen ik niet, maar ook toen ik wel zwanger testte. Ik heb gemerkt dat mijn darmen nogal snel reageren op hormonen en goed ook. In de week na mijn ei, krijg ik last van constipatie. Dit is ca. 2 a 3 dagen voor mijn ongi over en dan borrelt en bubbelt er vanalles. Toen ik zwanger bleek, leidde dit alleen niet tot een betere stoelgang, ook een reden toen om enkele dagen voor mijn NOD te testen. De test was positief...maar...mijn NOD heb ik berekend op basis van de twee voorafgaande cycli (29 dagen), de ovu-test gaf aan dat mijn ei al op dag 13 was geweest, dus het zou zomaar zo kunnen zijn dat mijn laatste cyclus korter was.

Omdat ik daarvoor nooit ovutests heb gebruikt en ook pas twee maanden temperatuurde, weet ik niet hoe lang de fase na mijn ei normaal duurt. Ik hoop dat ik er voorlopig ook niet achter kom Wink

Het zure voor jou is, dat ook ik je dus niet kan zeggen of je mogelijk zwanger bent. Wachten duurt af en toe zooo lang.
Anna82

Unregistered

21-04-2008 17:42
als mn darmen borrelen is het toch echt anders, dat heb ik ook meestal meer na mn ei, dit is echt een rare bubbel, zonder geluid...

Wachten, tja er zit niets anders, het liefst zou ik nu al testen, maar dat zou idd voor mn nod zijn. Ik heb nog wel zo'n ultra test maar ik vind het te riskant Cry

het voelt gewoon raar :roll:
Anna82

Unregistered

21-04-2008 17:45
het voelt meer als zo'n spastisch tril oog, maar dan in mn buik Confusedhock:
Dreamstar

Member

Topics: 5
22-04-2008 21:01
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik heb ook zo'n raar gevoel in mijn buik ik denk dat het mijn darmen zijn, maar ik heb ook zo'n vreselijk vol gevoel in m'n buik net of ik veeeel te veeeel gegeten heb en dat heb ik nu al bijna anderhalve week.
Ik heb morgen mijn nod.
Groetjes dreamstar
Anna82

Unregistered

23-04-2008 17:21
nou het is zeker weten niet mijn darmstelsel maar mijn vrouwelijke zakie dat zegt: ja daar komt ie weerrrrrrr..... :x nou maar hopen dat het niet doorzet maar waarschijnlijk komen de :twisted: :twisted: :twisted: er gewoon weer aan. Hoe stom kan je ook zijn om er steeds weer in te trappen he??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave