Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen 36 weken en veel voorweeen

36 weken en veel voorweeen
Jenna1981

Unregistered

14-04-2008 10:05
Hoi meiden,

Sinds vrijdag ben ik lekker thuis met verlof. En het lijkt wel alsof mijn lijf daar direct op reageerd!!

Sinds zaterdag heb ik ineens veel harde buiken / voorweeen, echt een heel gek gevoel. Soms zo erg dat ik ff niet kan adem halen... dan doe ik ff heel rustig en het zakt weer weg. Ook voel ik dat mijn heupen zeg maar zachter worden ofzo.. weker denk ik.

De baby zit erg laag en ik hou ook veel vocht vast. Veel mensen in mijn omgeving zeggen dat het niet lang meer gaat duren bij mij, zeker niet tot de 40e week....

Zou dit kunnen???? Vraag mezelf nu elke dag af of de baby al komt...heeft iemand ook dit soort ervaringen??

xxx
Saskia15

Unregistered

15-04-2008 14:24
Jenna ik heb nog geen ervaring en kan je dus helaas niet helpen, wil je wel vast veel succes wensen!

Groeten Saskia
Syl

Posting Freak

Topics: 50
15-04-2008 17:42
Hoi Jenna,

Ik heb met Tygo vanaf maandagochtend voorweeen gehad en woensdagavond was hij er. dat wil natuurlijk neit veel zeggen. ik denk dat je de vk eens moet bellen om te vertellen wat je voelt. misschien dat ze komt kijken of er al iets gebeurt zeg maar.

Tegen mij is gezegd dat het een paar dagen kan duren, maar het kan ook weer afzakken en dan nog even duren voor de kleine komt.
Mocht hij of zij niet meer op zich laten wachten wens ik je alvast veel succes en sterkte!

Wat helpt is een warme douche of bad. Heb je echter het idee dat je vliezen gebroken zijn mag je niet meer in bad..

Liefs Sylvia
Jenna1981

Unregistered

15-04-2008 19:00
Hoi Syl!!!

Ik wist niet dat je al was bevallen joh!!! Gefeliciteerd!!!!

Echt leuk man, Tygo, toffe naam ook man! Echt helemaal leuk!! Hoe is het verder gegaan met je bevalling enzo??? Stuur anders ff een pb-tje...

Morgen moet ik weer naar de vk dus dan zal ik het haar vertellen van de voorweeen, het kunnen natuurlijk ook indalingsweeen zijn ik weet t verschil niet....

Ik laat morgen weer van me horen na het vk bezoek.
Jij veel geluk en geniet van de komende tijd meid!

xxx
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave