06-04-2008 17:48
Hallo allemaal. Ik ben sinds 2004 bezig om zwanger te worden en we zijn momenteel bezig met de 2e IUI behandeling. Ik heb hiervoor op dag 14 10.000 EH pregnyl gespoten om de ovulatie op te wekken. hierna nog 4x om de 3 dagen 1500 EH Pregnyl ter ondersteuning. de laatste injectie hiervan was op dinsdag 01 april. Ik had donderdag 13 april ongesteld moeten worden. Nu dus 3 dagen overtijd en een positieve test. In hoeverre kan dit nog een vals positieve test zijn van de pregnyl? En kan de menstruatie inderdaad hierdoor uitgesteld worden?
Ik ben zo zenuwachtig!!! Durf bijna niet meer naar toilet te gaan uit angst dat ik ongesteld ben. Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt overtijd ben. ik heb namelijk altijd een cyclus van 26 dagen (maar ja daarom heb ik nu voor het eerst ook extra pregnyl gekregen :roll: .
Ik ben zo zenuwachtig!!! Durf bijna niet meer naar toilet te gaan uit angst dat ik ongesteld ben. Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt overtijd ben. ik heb namelijk altijd een cyclus van 26 dagen (maar ja daarom heb ik nu voor het eerst ook extra pregnyl gekregen :roll: .