Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Pendelen?

Pendelen?
sjaan

Unregistered

06-04-2008 12:49
Hoi,
ik lees af en toe iets over pendelen.
Kan iemand mij vertellen hoe dat ik z'n werk gaat en zou iemand het voor mij willen doen?

Nog een klein vraagje: ik krijg het maar niet voor elkaar om een avatar en/of banner in beeld te krijgen...
avatar afbeelding is steeds te groot...suggesties?

Bedankt!
moosje

Unregistered

06-04-2008 16:33
Sorry ik kan je niet echt helpen. Heb ook heel lang geprobeerd om een juist formaat te vinden.
doremi

Unregistered

06-04-2008 17:24
Stuur een pb-tje aan Lenny, zij kan je vast wel helpen!
Lowiena

Unregistered

06-04-2008 18:55
Ik heb je een pb-tje gestuurd met antwoorden voor de banner. Met pendelen kan ik je niet helpen.
Er zijn sites om een foto te verkleinen voor je avatar bijv. http://www.fotoverkleinen.nl
Dreamstar

Member

Topics: 5
08-04-2008 21:31
Hoi Sjaan
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als jij over het pendelen.
Ik ken het ook niet en zou er graag wat meer van willen weten.
Groetjes dreamstar
Iuno

Senior Member

Topics: 0
09-04-2008 17:40
Dreamstar schreef:Hoi Sjaan
Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als jij over het pendelen.
Ik ken het ook niet en zou er graag wat meer van willen weten.
Groetjes dreamstar

Is eigenlijk heel simpel. Ff op Google 'pendelen' intypen en je kan je inlezen... Big Grin
Heb het vanmiddag ook een zelf geprobeerd (met trouwring aan draadje Smile ) en kreeg een paar verbluffende antwoorden! :o
Ga het zeker vaker doen. Als er dan steeds hetzelfde antwoord uitkomt, ga ik het misschien ook nog wel geloven... Big Grin
Athena

Unregistered

09-04-2008 18:15
toch maar oppassen met dat pendelen, het is in principe niet de bedoeling om voor jezelf te pendelen aangezien je eigen pendel de neiging heeft om een antwoord te geven dat je zelf wil horen Wink en kan ook na verloop van tijd (bij bvb vaak dezelfde vragen) met je voeten gaan spelen. Mijn pendel zou nog eens moeten 'opgeladen' worden (zout, water en in de aarde of bloempotje leggen in maanlicht) maar pendel ook niet voor mezelf (heb al ff niet meer gedaan ook :| ).

Misschien dat je eens kan googlen voor wicca kringen of mensen die tarot doen (mond aan mond reclame werkt echter beter ipv het mega-aantal charlatans op het internet en in de boekjes.

knufs, Lieve
Iuno

Senior Member

Topics: 0
09-04-2008 18:51
Athena schreef:toch maar oppassen met dat pendelen, het is in principe niet de bedoeling om voor jezelf te pendelen aangezien je eigen pendel de neiging heeft om een antwoord te geven dat je zelf wil horen Wink en kan ook na verloop van tijd (bij bvb vaak dezelfde vragen) met je voeten gaan spelen.

Heb daarom ook aan 'gerenommeerde pendeldames' Big Grin van een ander forum gevraagd of zij voor mij willen pendelen. Wink
Jij schijnt er meer verstand van zaken te hebben... Een van die dames vroeg mij wat persoonlijke gegevens, van de andere heb ik nog niets gehoord (schijnt waanzinnig populair te zijn, het pendelen, dus ze komen om in de aanvragen 8-) ). Moet je bepaalde dingen van iemand weten, voordat je voor iemand kunt pendelen?
Enne... Idea Zou jij anders niet eens voor me kunnen pendelen...? Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave