05-04-2008 23:32
loop nu al een tijdje bij de gyn
allerlij testen gedaan allemaal goed
ik zou eigenlijk 8 april een hsg krijgen
maar ze hadden van de week gebeld dat ik chlamydia heb
toen storte ik ff in want dan zou ik het al een paar jaar mee rondlopen
ben ik vaak na de dokter geweest voor hevige buikpijn maar daar had ik ook onderzoeken voor gehad en daar kwam uit da ik het aan men darmen heb nou ok dan geloof je da
heb ook wel eens tussentijdse bloedingen gehad toen zeiden ze weer ja je pil is te licht
nou ok dan maar aan een andere pil tot 2 x toe
maar nu ga ik na denken miss heeft de dokter mij wel zo laten lopen
kan er gelukkig met men vriend over praten maar je haalt je wel van alles in je hoofd word er echt gek van heb ook geen medicijnen van de gyn gehad ze hebben wel nog een kweekje af genomen
en krijg een kijkoperatie waarschijnlijkk volgende maand pas kijken of er verklevingen zijn
wat ik nu bijna zeker weet da het zo is je leest zo veel als je er op tijd bij ben is er niks aan de hand maar ik ga er van uit da ik het meer dan 2 jaar heb en miss wel onvruchtbaar ben geworden
weet gewoon ni meer wat ik moet geloven
zo dit moest ik ff kwijt pffff
gr priske
allerlij testen gedaan allemaal goed
ik zou eigenlijk 8 april een hsg krijgen
maar ze hadden van de week gebeld dat ik chlamydia heb
toen storte ik ff in want dan zou ik het al een paar jaar mee rondlopen
ben ik vaak na de dokter geweest voor hevige buikpijn maar daar had ik ook onderzoeken voor gehad en daar kwam uit da ik het aan men darmen heb nou ok dan geloof je da
heb ook wel eens tussentijdse bloedingen gehad toen zeiden ze weer ja je pil is te licht
nou ok dan maar aan een andere pil tot 2 x toe
maar nu ga ik na denken miss heeft de dokter mij wel zo laten lopen
kan er gelukkig met men vriend over praten maar je haalt je wel van alles in je hoofd word er echt gek van heb ook geen medicijnen van de gyn gehad ze hebben wel nog een kweekje af genomen
en krijg een kijkoperatie waarschijnlijkk volgende maand pas kijken of er verklevingen zijn
wat ik nu bijna zeker weet da het zo is je leest zo veel als je er op tijd bij ben is er niks aan de hand maar ik ga er van uit da ik het meer dan 2 jaar heb en miss wel onvruchtbaar ben geworden
weet gewoon ni meer wat ik moet geloven
zo dit moest ik ff kwijt pffff
gr priske