Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn 2008 deel 4

Forum clubje zwanger zijn 2008 deel 4
Mamaleroy

Unregistered

04-04-2008 21:14
Hallo dames aangezien we met deel 3 al weer bijna de 100 pagina's hebben gehaald... beginnen we nu aan deel 4....

Op naar de volgende die gaat bevallen van ons....
jorike

Unregistered

04-04-2008 22:13
Nou dames,
we schieten al op heh!
Lenteding, wat heerlijk voor je, een zoon!!! Van harte! Ik hoop dat je snel komt vertellen over de hoed en de rand en ons gaat verblijden met foto's!
Wishu, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er over een poosje van kan genieten, de eerste periode is altijd zo onzeker...
Nou, zal ik dit nieuwe topic maar meteen beginnen met goed nieuws, ik heb vanavond mijn kleintje voor het eerst gevoelt!!! Wat leuk zeg! En ik was bij mijn oma (mijn opa ligt sinds gisteren in het ziekenhuis na een zware hartinfarct, hij is gedotterd en heeft een stent Sad , maar hij vecht hard!) en mijn oma vond het geweldig!! Ik zie het maar als een teken dat het met mijn opa weer helemaal goed gaat komen. Hij is wel al 82...dus we blijven duimen!
amy-baby

Posting Freak

Topics: 0
04-04-2008 22:48
WishU van harte gefeliciteerd en welkom bij de club!

Ik wil ook op de hyves van Lenteding kijken, maar weet niet hoe ze heet???? Weet iemand hoe haar zoontje heet?

@lenteding; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. We zijn heel nieuwsgierig naar de foto's ...hihi. Hopelijk is alles goed verlopen.

Ga trouwens volgende week bij een vriendin op kraamvisite, heeft me toch een mooie dochter gekregen. Ze is inmiddels alweer 3 weken oud, maar mijn vriendin was in ene keer opgenomen in het ziekenhuis, uitgedroogd.....sneu he? denk je eindelijk te kunnen genieten, moet je weer terug. Ben heel benieuwd volgende week....

@Jorike; wat een heerlijk gevoel he het schoppen van je kindje. kun je wel even gebruiken met wat er allemaal is gebeurd he? Wens je opa heeeeel veel beterschap!!!

Nou ik ga nu maar eens mijn bedje in. Was lekker met vriendinnen aan het theeleuten, maar manlief is een beetje ziek, dus die slaapt al. Heeft volgens mij bijhoofdholt onsteking (of hoe schrijf je dat???). Heeft heel veel pijn, hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter...

Groetjes Amy
Mamaleroy

Unregistered

04-04-2008 23:19
Als ik het goed zag Niels maar er staat eigenlijk niets over op haar hyves

Dus houd me hier niet aan vast kan het heel erg mis hebben,...
Mamaleroy

Unregistered

04-04-2008 23:21
Hoort iemand nog wel eens wat van Sporty?????// zie haar helemaal niet meer !!!!
amy-baby

Posting Freak

05-04-2008 09:07
Hey meiden,

Nog niemand zich op het forum gemeld?
Hier komt het met bakken uit de hemel zetten.....en ik zou gaan shoppen. Nu gaan we maar naar een overdekt winkelcentrum.
tot straks.

Groetjes Amy
Moi

Posting Freak

Topics: 4
05-04-2008 09:16
Hoii,

Ik ben gisterochtend naar Hoofd P&O geweest, heb een goed gesprek gehad. heb aangegeven dat ik het zo niet meer trek en dat het belachelijk voor woorden is dat ik nog geen eens een dag vrij mag. Ik heb gezegt ik kan mij ook ziekmelden een week om mij beter te voelen en ik kom jullie al tegemoet met dat ik een dag vrij wil maandag.

Hoofd P&O heeft de financiele directeur en mn afdelingshoofd bij haar geroepen en een lang gesprek gehad. later werd ik erbij geroepen en toen zaten die financiele directeur en mn afdelingshoofd ineens van ja het was een misverstand en het is erg belangrijk dat jij je goed voelt tijdens je zwangerschap en zo´n zwangerschap maak je misschien maar 1 of 2 keer mee. En als je je niet goed voelt, kom dan langs bij mij en dan mag je gewoon een dagje thuis blijvem... mn mond viel open van verbazing want als je eens wist hoe die afdelingshoofd tekeer ging die dag ervoor.

Dus ik ben nu maandag vrij en ik heb nu ook 6 weken voor mn uitgerekende datum verlof ipv 4 weken. Dus 15 mei is mn laatste werkdag Big Grin

liefs
karin26

Posting Freak

Topics: 30
05-04-2008 09:19
Sporty zit vaak op het forum clubje voor moeders.
Moi

Posting Freak

05-04-2008 09:19
Hoi dames,

Ik heb een vraagje... Gisteravond ging ik naar de verjaardag van mn zus... toen zat heel mn string vol met hele witte afscheiding, best veel was dat.

En vanmorgen stond ik op en mn boxer zat ook veel afscheiding. Misschien dat dit wel normaal is, maar vraag het toch maar liever. Ik voel bv mn kindje elke dag de hele dag door en ook in de avond en nacht. En nadat ik zo overstuur was afgelopen donderdag, was die donderdag avond echt mega druk en gisteravond en vanacht heb ik hem-haar niet gevoelt. vanmorgen wel mn handen op mn buik gelegd en toen voelde ik zachtjes geschop... maar omdat ik het normaal kijhard voelt... Ook naar het hartje geluisterd en hoorde wel het hartje.

Is echt zo gek, dat ik ineens zo onzeker bent...Ben zo bang dat mn overstuurheid afgelopen donderdag consequentie´s heeft gehad voor mn kindje
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 09:28
Moi schreef:Hoii,

Ik ben gisterochtend naar Hoofd P&O geweest, heb een goed gesprek gehad. heb aangegeven dat ik het zo niet meer trek en dat het belachelijk voor woorden is dat ik nog geen eens een dag vrij mag. Ik heb gezegt ik kan mij ook ziekmelden een week om mij beter te voelen en ik kom jullie al tegemoet met dat ik een dag vrij wil maandag.

Hoofd P&O heeft de financiele directeur en mn afdelingshoofd bij haar geroepen en een lang gesprek gehad. later werd ik erbij geroepen en toen zaten die financiele directeur en mn afdelingshoofd ineens van ja het was een misverstand en het is erg belangrijk dat jij je goed voelt tijdens je zwangerschap en zo´n zwangerschap maak je misschien maar 1 of 2 keer mee. En als je je niet goed voelt, kom dan langs bij mij en dan mag je gewoon een dagje thuis blijvem... mn mond viel open van verbazing want als je eens wist hoe die afdelingshoofd tekeer ging die dag ervoor.

Dus ik ben nu maandag vrij en ik heb nu ook 6 weken voor mn uitgerekende datum verlof ipv 4 weken. Dus 15 mei is mn laatste werkdag Big Grin

liefs

Goed gedaan meid. Jou afdelingshoofd is de gene die dus moeilijk doet.... en niet het hele personeel... en hij weet waarschijnlijk niet wat de regels zijn mbt zwanger zijn... Wees blij dat er nog wel mensen zijn die menselijk zijn en het beste met je voor hebben....
Hij is dus goed op zijn vingers getikt..hahahahahhaha

EIND GOED AL GOED laten we dus maar zeggen....
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 09:33
Moi schreef:Hoi dames,

Ik heb een vraagje... Gisteravond ging ik naar de verjaardag van mn zus... toen zat heel mn string vol met hele witte afscheiding, best veel was dat.

En vanmorgen stond ik op en mn boxer zat ook veel afscheiding. Misschien dat dit wel normaal is, maar vraag het toch maar liever. Ik voel bv mn kindje elke dag de hele dag door en ook in de avond en nacht. En nadat ik zo overstuur was afgelopen donderdag, was die donderdag avond echt mega druk en gisteravond en vanacht heb ik hem-haar niet gevoelt. vanmorgen wel mn handen op mn buik gelegd en toen voelde ik zachtjes geschop... maar omdat ik het normaal kijhard voelt... Ook naar het hartje geluisterd en hoorde wel het hartje.

Is echt zo gek, dat ik ineens zo onzeker bent...Ben zo bang dat mn overstuurheid afgelopen donderdag consequentie´s heeft gehad voor mn kindje

Hij reageert wel op jou .... dus het kan zijn dat hij zich daarom rustig houd...... ga ff douche/bad en ontspannen.. en probeer het dan nog eens... Bij mij reageerd hij heel erg op hete drank.. koffie en theee.... dan wordt hij meteen wakker....

Die afscheiding kan veel zijn.... Als je het niet vertrouwd VK bellen... Je moet je kind met regelmaat gaan voelen vanaf nu... en ze zijn er voor......... DUS GEWOON BELLEN>>> ik denk door de stres maar dan zou hij nu wel weer redelijk aktief worden.....
Moi

Posting Freak

05-04-2008 09:57
Mamaleroy schreef:
Moi schreef:Hoi dames,

Hij reageert wel op jou .... dus het kan zijn dat hij zich daarom rustig houd...... ga ff douche/bad en ontspannen.. en probeer het dan nog eens... Bij mij reageerd hij heel erg op hete drank.. koffie en theee.... dan wordt hij meteen wakker....

Die afscheiding kan veel zijn.... Als je het niet vertrouwd VK bellen... Je moet je kind met regelmaat gaan voelen vanaf nu... en ze zijn er voor......... DUS GEWOON BELLEN>>> ik denk door de stres maar dan zou hij nu wel weer redelijk aktief worden.....

ja zal de verloskundige vanmiddag even bellen. zowiezo even vertellen dat het op mn werk nu geregel is. Ik hou nu ook veel vocht vast in mn voeten en benen en mn ringen staan nu ook al gegrafeerd in mn vingers... kan ik dat ook gelijk even vertellen
ezzie

Unregistered

05-04-2008 10:10
Ik heb de laatste paar dagen ook meer last van afscheiding, gebruikte nooit inlegkruisjes, maar nu wel, is ook wel nodig!!
Ze zeggen dat het normaal is, dus daar ga ik ook maar vanuit.. !
Ik ga zo ff fietsen, hier best mooi weer hier, blijf ik een beetje in beweging, lopen gaat wel maar alleen kleine stukjes...

Fijn weekend allemaal Big Grin

Wishu gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je??

Lenteding gefeliciteerd met je zoon, ben heel benieuwd hoe het met je gaat (en met de kleine natuurlijk!)
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
05-04-2008 10:21
Lenteding, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Ben heel benieuwd naar je verhalen en de foto's natuurlijk!! Maar eerst...genieten!!

Moi, fijn dat het nu geregeld is en nu aftellen naar het verlof want dat begint toch al op te schieten!

Wishu, gefeliciteerd meid!! In december uitgerekend denk ik?? Leuk hoor!!

Hier is alles goed, wel erg onzeker nu de echo dichterbij komt word ik steeds banger dat het niet goed zit kennen jullie dat gevoel? Ik voel de ene keer niets en de andere keer enkel moeheid maar verder heb ik nergens last van. Dan denk ik zit er nog wel wat.....
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 10:28
hey WishU, gefeliciteerd Big Grin hoever ben je :?:

lenteding, gefeliciteerd met jullie zoon, ben benieuwd hoe het gaat en hoed hij heet :lol:

ik ben vandaag aan het werk, ben erg moe, dus rustig aan :|
half 4 ben ik weer klaar, hier is het niet zo mooi weer

liefs
ezzie

Unregistered

05-04-2008 10:30
Dat hebben wij denk ik allemaal wel gehad, die onzekerheid en wisselingen in je hormonen.. Hoort er allemaal bij meid Wink lekker van je zwangerschap blijven genieten!!
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 10:39
dat heb ik ook gehad dat ik onzeker was, en nu nog steeds....
dus dat is niet raar. gewoon proberen er van te genieten... en de eerste echo is zo leuk, ik vond het erg fijn om een bevestiging te hebben dat er daadwerkelijk wat zit Wink

liefs
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 10:54
Vickypreg schreef:Lenteding, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Ben heel benieuwd naar je verhalen en de foto's natuurlijk!! Maar eerst...genieten!!

Moi, fijn dat het nu geregeld is en nu aftellen naar het verlof want dat begint toch al op te schieten!

Hier is alles goed, wel erg onzeker nu de echo dichterbij komt word ik steeds banger dat het niet goed zit kennen jullie dat gevoel? Ik voel de ene keer niets en de andere keer enkel moeheid maar verder heb ik nergens last van. Dan denk ik zit er nog wel wat.....

Gewoon rustig aan doen... waneer heb je je eerste echo??? dat haalt je onzekerheid wel weg... denk dat iedere vrouw dat heeft... het is ook raar je ziet niets en je voelt nog niets in je buik bewegen en toch zit er iets.... Het is iets heel onwerkelijks......
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 10:54
Vickypreg schreef:Lenteding, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Ben heel benieuwd naar je verhalen en de foto's natuurlijk!! Maar eerst...genieten!!

Gewoon rustig aan doen... waneer heb je je eerste echo??? dat haalt je onzekerheid wel weg... denk dat iedere vrouw dat heeft... het is ook raar je ziet niets en je voelt nog niets in je buik bewegen en toch zit er iets.... Het is iets heel onwerkelijks......
Moi

Posting Freak

05-04-2008 11:35
Hoi lenteding GEFELICITEERD MET JE ZOON! GING ALLES GOED MET DE BEVALLING=

Wishu OOK VAN HARTE GEFELICITEERD HE!!!

Ik heb net de verloskundige gebeld. Het is normaal dat hoe verder je zwangerschap komt, dat je meer afscheiding krijgt.

Ook dat ik mn kindje nu minder voelt als de afgelopen weken is ook normaal. A.s. dinsdagavond heb ik weer een afspraak met haar en moet ik mn urine weer meenemen om te testen..

maandagavond hebben we de 4d echo, daar ben ik ook erg benieuwd naar

doeiiiiii
Heidi

Unregistered

05-04-2008 11:47
jeetje wat kunnen jullie beppen Big Grin kan het niet meer bij houden haha
zwangerschapdementie (schrijf je dat zo :oops: )

lenteding gefeliciteerd met jullie zoon ookm ik heb ff gekeken op je hyves :oops: kon niet meer wachten.

wish you gefeliciteerd met je zwangerschap

moi fijn dat het nu goed geregeld is op je werk kun je weer een beetje rust vinden hoop ik

vickey die eerste echo is altijd spannend maar als je dat hartje ziet kloppen ....wauw maar maak je niet al te druk he

esther ga je nu naar spanje of heb je dat hier al geschreven dan heb ik er vast overheen gelezen

heeft iemand al van syl gehoord of heb ik daar ook overheen gelezen :oops:
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 12:28
Syl was er gisteren nog op deel 3...om 21.15

Syl schreef:Gefeliciteerd!

Wat leuk zeg, een zoon voor lenteding! Ben benieuwd wanneer ze de tijd en zin heeft om hier te komen vertellen!

Dus dat gaat nog goed... en is nog rustig...
Kyratje

Unregistered

05-04-2008 13:36
Hoi meiden, hoe vind je die hyves van lenteding? :oops:
Moi

Posting Freak

05-04-2008 13:44
Kyratje schreef:Hoi meiden, hoe vind je die hyves van lenteding? :oops:

ja ik ben ook erg benieuwd!
Mamaleroy

Unregistered

05-04-2008 14:19
ik ben via ellen haar hyves naar bianca gegaan... die heeft haar toegevoegd..

Zo heb ik de foto's gezien en ook dat hij Niels heet......... verder staat er niets op

Ga ff na bed aangezien we straks uit eten gaan//....

Veel plezier allemaal.....

Trouwens wij zijn wel weer een beetje ouders geworden.. De Guppen hebben weer jongen hahahahahah een hoop maar ik denk niet dat er vel over blijven...

Ook net 7 nieuwe gekocht,...4 gewone tetra's 2 goud tetra's en een algenetertje......... Nu zie ik mijn tetra's tenminste.. zaten eerst allemaal appart en nu in een schol is veel mooier...
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 14:54
dag dames,

ik ben lekker klaar met werken... ga lekker niets doen vanavond... beetje tv kijken.. "ik hou van Holland" zo een leuk programma en daarna heerlijk slapen, moet morgen weer werken :evil:

liefs
isa

Unregistered

05-04-2008 14:56
lenteding gefeliciteerd!!
we zijn erg benieuwd na hoe eht gegaan is en de foto's Big Grin
wishu, gefeliciteerd meid, geniet er van Wink
liefs
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 15:50
hey dames,

wat is het stil hier? is iedereen druk bezig???? hier schijnt nu even de zon, ziet er al meteen gezelliger uit... Big Grin

even een vraag, met hoeveel weken voelde jullie je kleine al eerste? en wat voor gevoel en hoe vaak voelde je het?
ik heb mijn kleintje nu 2 x gevoeld, maar twijfel nu weer, omdat ik nu al 2 dagen niets meer heb gevoeld... :roll:

liefs....
Vickypreg

Posting Freak

05-04-2008 16:23
Hey meiden bedankt voor jullie reacties, ik probeer ook echt te genieten hoor maar je hoort ook zoveel verschillende verhalen, ook over miskramen en dergelijke en dan ben je er toch bang voor he. heb trouwens afgelopen week veel hoofdpijn gehad en nu weer, herkenbaar?
Of zou het door de stress komen. Ik heb dinsdagavond de echo om 1930!

Moi ik heb afwisselend veel afscheiding en ook weer minder, zal er inderdaad wel bijhoren toch!
Vickypreg

Posting Freak

05-04-2008 16:25
Mamaleroy, gefeliciteerd Big Grin Big Grin
Leuk he die guppen, mooie beesten!
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 16:32
hey vickypreg,

ik had ook last van hoofdpijn mijn vk vertelde mij dat het met hormonen te maken kan hebben, maar bij mij was het ook nog zo dat ijn moeder migraine heeft, en als je zwanger bent kunnen zulke dingen erfelijk zijn en zich uitten...bij mij is het inmiddels over :|
maar het zullen bij jou we je hormonen zijn, je hele lichaam staat op z`n kop.
die afschijding hoor er ook bij, niet al te leuke bijwerkinge van een zwangerschap... maar het wijst in ieder geval wel op EEN zwangerschap gehe....
je moet gewoon genieten en alles gaat goed, zolang je geen heftige buikpijn krijgt of bloed.... Wink
maar het blijft spannend tot de eerste echo ( en daarna ook nog hoor gehe... Big Grin )

liefs
ezzie

Unregistered

05-04-2008 16:34
@ liever anoniem,

Pas als je 24 weken bent moet je je kleine elke dag voelen, ik had met 18/19 weken ook wel eens een dagje dat ik m niet voelde, het hangt er vanaf hoe de kleine ligt.. niet te druk om maken, vanavond of morgen voel je hem/haar vast wel weer!!

@ Vickypreg,

Ik had tussen de 14 en 18 weken veel last van hoofdpijn, is ook een van de (helaas) bijbehorende kwaaltjes die je kunt krijgen. Ik nam heel af en toe een paracetamol, dat kan geen kwaad.!

Heerlijk hè dat zonnetje, hier schijnt hij al de hele dag!!
Heb besloten niet naar Spanje te gaan, vlucht was al volgeboekt en ik had geen zin om een vlucht eerder of later te nemen, dan moet mijn tante 2x 1,5 uur rijden (niet dat ze dat erg vind hoor) maar dat gezeul met de koffer enzo, nu met mn moeder afgesproken dat we van het najaar samen met de kleine een weekje heen gaan, mn tante is helemaal gek van babietjes en het is maar een uurtje vliegen.. Maar het hangt natuurlijk helemaal van de kleine af, hoe het gaat enz.enz. Big Grin Eerst maar eens geboren worden..

Wat een verhaal hè.. Big Grin Liefs Ezzie
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 16:52
hey ezzie,

is toch gezellig in het najaar met die kleine, jammer van deze week :|
ik ga ook in november met me ouders, me zus+ vriend en me vriend met onze kleine een weekje weg, wel in Nederland, maar toch wel lekker...
lijkt me we vreemd hoor voor de eerste keer met een kleintje... Big Grin

liefs
amy-baby

Posting Freak

05-04-2008 16:58
@Vickypreg; die onzekerheid herkent denk ik iedereen wel. Heb ik ook heel erg gehad. Had ook altijd gezegd dat als ik die 3 maanden doorben ik dan echt kan genieten, nou die onzekerheid is er bij mij nog steeds hoor. Gaat volgens mij ook niet meer weg. Het maakt je gewoon enorm kwetsbaar zwanger en een kindje. Eerst hoop je dat je zwangerschap goed zal blijven gaan, dan ben je door de 3 maanden heen, dan hoop je dat het gezond is en dat je een goede zwangerschap hebt, en als het straks is geboren heb je ook weer die angst dat er niets naars gebeurd....Tja niet echt opbeurend he?? haha.... Het is zeker een geruststelling als je straks je kindje ziet, met een goed kloppend hartje, en dat je daarvoor gespannen bent is heel normaal.

@liever anoniem; voel mijn kindje bijna elke dag maar heb ook een aantal weken gehad dat ik haar een dag niet voelde. Mijn VK vertelde mij dat vanaf week 28 je je kindje elke dag wel even moet voelen. Dus dan kan je nog even. Het eerst gevoel is een gekriebel bij mji. Daarna werd het echt een schopje. Nu schiet ik soms omhoog omdat ze hard schopt. Het is niet altijd fijn gevoel, maar het is je kindje en dat maakt het wel weer heel prettig.... Kan echt intens genieten als ik mijn kindje voel. Het is ook elke keer een fijne bevestiging he?

Nou bij ons komt het met bakken naar beneden hoor Cry .... Heb vandaag tja weer geshopt, weer wat zomerkleding ingeslagen, want tja over 3 weekjes op vakantie, en dan moet ik wel wat leuke dingen hebben. heb ook een aantal shirtjes gehaald, die gewoon wijd uitlopen en die kan ik nog mooi aan. Scheelt dat dat de trend is van deze zomer he? Wink
Ben nu lekker aan het koken, want manlief ligt ziek op de bank....zielig he? Heb lekker mijn joggingbroek aan en gaan zo lekker met z'n tweetjes op de bank liggen....heerlijk.

hey meiden we lullen 100 pagina's vol in een maand tijd, dat doen we knap hoor!!!

Groetjes amy
Vickypreg

Posting Freak

05-04-2008 17:42
Ja ik denk idd ook wel dat je blijvend ongerust bent vanaf nu, maar als ik dinsdag het hartje zie kloppen en alles oke is dan ben ik toch wel even opgelucht hihi.
Ja ik vermoedde al dat dat erbij hoorde, durf niet zo goed paracetamol te nemen. Soms zakt het wel even weg gelukkig.

Ezzie, lekker toch straks met de kleine nog een weekje weg. Jammer dat de vlucht al volgeboekt was maar nu heb je voor straks nog iets leuks toch?!

Hier regende het de hele dag ook, maar nu schijnt de zon heerlijk zeg!!
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
05-04-2008 17:58
Hallo allemaal,

We hebben idd een zoon gekregen Smile Waren allebei wel een beetje verbaasd, omdat we eigenlijk allebei dachten dat het een meisje zou zijn. Hij heet Niels, weegt 3560 gram en is 54 cm lang. Alles ging wel goed met de bevalling. Alleen zetten de weeen na de eerste controle van de verloskundige niet echt door, bleven een beetje hetzelfde. Daardoor was ik om half 3 pas op 5 cm ontsluiting, terwijl ik om half 11 al 3-4 cm had. Dus dat was wel even balen, maar had het ook wel een beetje verwacht, daarna werden de weeen ook een stuk krachtiger en ook in mn rug. Uiteindelijk om half 6 7 cm, en om half 9 waren we op de 9 cm aangekomen. Toen werd het ook wel zwaar, kreeg ook persdrang, maar mocht niet persen. Dat vond ik eigenlijk nog het zwaarste van de hele bevalling Tongue En na een uur persweeen was onze kleine Niels daar, geboren om 5 voor half 11. Ze wilde nog inknippen, maar dat wilde ik niet, toen was hij ook 3 weeen later ter wereld Smile
Toen dacht ik dat we er waren, alleen wilde de placenta niet komen. Dus moesten we om half 12 alsnog naar het ziekenhuis, om die te laten verwijderen en een paar hechtingen te zetten. Dat werd dus de eerste nacht in het ziekenhuis doorbrengen, heel weinig geslapen. Maar de volgende morgen konden we gezellig weer met papa naar huis vertrekken en in ons eigen bed liggen. Papa was zo trots op zn zoon, dat hij 's nachts om een uurtje of 3, toen hij net terug was uit het ziekenhuis, al de foto's op de hyves was gaan zetten Smile Zal eens kijken of ik ook nog even wat fotootjes kan plaatsen in een mapje, hebben er al genoeg gemaakt. Op de hyves staan er ook wel een paar, lenteding.hyves.nl.
Uiteindelijk is mijn moeder ook nog bij de bevalling geweest, ze was er steeds bij om de weeen op te vangen op het eind. En toen wilde ze toen de persweeen kwamen naar beneden gaan, zodat Jos en ik alleen waren. Maar Jos had er geen problemen mee als ze bleef en ik vond het wel prettig om 2 handen fijn te kunnen knijpen tijdens het persen. Ze had achteraf ook de tranen in haar ogen staan, ze zei: een mooier cadeau hadden jullie me niet kunnen geven Smile
De eerste nacht was Niels nog een beetje huilerig, omdat hij niet echt wilde drinken aan de borst. Maar nu krijgt hij bijvoeding via een spuitje en vannacht heeft hij eigenlijk wel goed geslapen en papa en mama ook een stuk beter Smile Nu nog even kijken of meneer een dezer dagen toch de borst wil gaan nemen, gaat al goed met kolven, dus we zien wel.
Nu ligt hij ook heerlijk te slapen, echt een tevreden kereltje als hij gegeten heeft Smile Net ook van zn oom en tante een hele psv-uitzet gekregen van rompertje tot voetbal Smile
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
05-04-2008 17:59
mamaleroy, las nog je berichtje over het badje, maar zit de afvoerslang niet in de onderkant van het badje vastgemaakt?? Zo was het bij ons namelijk wel, zag ik toen we de kleine in bad deden Smile
Vickypreg

Posting Freak

05-04-2008 18:07
Wat leuk lenteding, alsnog gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan en nu lekker samen genieten he! Ik verheug me daar ook al helemaal op maar voor mij duurt het nog even haha Big Grin
liever anoniem

Unregistered

05-04-2008 19:50
hey lenteding,

nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon, leuke naam Wink
geniet er lekker van de komende tijd Big Grin

liefs
Syl

Posting Freak

Topics: 50
05-04-2008 20:26
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon lenteding! ik ben blij dat alles goed gegaan is, ondanks dat je nog even naar het ziekenhuis bent moeten gaan....

Geniet er lekker van! Ik ga zo op je hyves kijken, de foto hier ziet er al fantastisch uit!

Hier nog alles rustig. Vandaag waren mijn ouders op bezoek. Ze hebben me de stoel gebracht van mijn oma die mijn oom voor me had opgeknapt.
Net hebben we nog met gipswindsel een buikafdruk gemaakt wat erg mooi geworden is! Moet alleen nog een beetj vorm knippen, hemdje aan en een buikband om en klaar.

Moi, heb je goed gedaan meis!

Voor de rest weet ik even niet meer wat er allemaal is geschreven. Sorry dames!
Ga zo de badkamer maar even opruimen..
Kyratje

Unregistered

05-04-2008 21:10
Proficiat met je zoontje Niels Lenteding!!!! Big Grin
Frummel

Unregistered

06-04-2008 01:06
Lenteding: Gefeliciteerd meisje, aan de foto te zien heb je het helemaal fantastisch gedaan. Mooi gewicht, nette lengte en wat heb je een prachtige naam uitgekozen! Maar je hebt er ook hard voor moeten werken zo te lezen: hoe voel jij je nu?

heel veel liefs,
Frummel
Frummel

Unregistered

06-04-2008 01:25
Vickypreg: Herkenbaar hoor! Ik kan me voorstellen dat iedere ochtend of middag boven de wc-pot hangen geen feest is en het is nou ook weer niet zo dat ik dat verkies boven een kwaaltjes-loze-start-van-de-zwangerschap. Maar het bijna nergens (meer) last van hebben, zet ook mij aan het twijfelen. Ik snap dus helemaal dat je twijfelt of het er zit en of het nog wel goed zit.

Ik moet mezelf steeds wel wat aansporen de zaken positief (maar ook realistisch!) te bekijken: De kans dat het niet goed is en je daar niets van merkt, is zeer klein. Veel waarschijnlijker zie je je gup aanstaande dinsdag voor het eerst en kun je er heerlijk van genieten! Zelf mag ik vrijdag weer. Ben af en toe ook nog wel onzeker hoor en praat op dezelfde manier op mezelf in Wink

De wisselende hoeveelheden afscheiding heb ik zelf ook. Was blij te lezen dat jij dat ook hebt, want was de eerste keer dat het wat veel was, ook wel geschrokken. Het blijft gelukkig wit.

En nu ga ik maar eens mijn bedje in. We kwamen net terug van een etentje, maar eigenlijk is het al veel te laat! :oops:
Moi

Posting Freak

06-04-2008 08:39
liever anoniem schreef:hey dames,

wat is het stil hier? is iedereen druk bezig???? hier schijnt nu even de zon, ziet er al meteen gezelliger uit... Big Grin

even een vraag, met hoeveel weken voelde jullie je kleine al eerste? en wat voor gevoel en hoe vaak voelde je het?
ik heb mijn kleintje nu 2 x gevoeld, maar twijfel nu weer, omdat ik nu al 2 dagen niets meer heb gevoeld... :roll:

liefs....

Hoi,

Ik voelde mn kleintje al heel erg snel volgens mij rond de 17 weken al... het is een ander gevoel dan je darmen. als je je hand erop legt, reageren ze ook vaak..
Moi

Posting Freak

06-04-2008 08:45
Hoi lenteding,

Fijn dat alles goed is eggaan, al heb je wel erg hard moeten werken las ik..

geniet ervan!

het is vandaag zuk mooi weer!!! Ik denk dat ik zo een klein stukje gaat fietsen.. vanmiddag op visite bij mn schoonmoeder bah!!! en daarna naar de opa en oma van mn vriend. Dus echt een visite dag
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 09:27
Hey,

Ik lag vanacht op mijn rechterzij, en toen ik weer op mijn rug ging liggen had ik rechts helemaal een bult (buik) en links veel minder.
Trok uiteindelijk wel weer weg, maar zo vreemd gezicht. Maak ik mijn kind toch helemaal misselijk als mee die kant op rolt? Sad
Lig niet op mijn buik, maar wel schuin. Herkennen jullie dit?

Hier is het ook een prachtig zonnetje, ga ook maar wat doen vandaag!

Vanaf morgen ga ik weer minder werken, nog maar3 uurtjes over 4 dagen...pff... heeft bijna geen nut meer om te gaan...

Groetjes Amy
isa

Unregistered

06-04-2008 10:15
lenteding ggefeliciteerd met jullie zoon!! Big Grin
fijn dat alles goed is gegaan, wel jammer dat je op het laatst toch nog na het ziekenhuis moest, gelukkig was eht maar voor 1 nachtje Wink
en nu lekker gaan genieten van kleine niels 8-)
ik ga even op je hyves kijken Wink
liefs
Moi

Posting Freak

06-04-2008 10:18
Hoi Amy,

Ik herken dit ook wel hoor. Ik rol in de nacht van de ene kant naar de andere. Volgens mn verloskudige kan het echt geen kwaad.

Zo ben net een half uurtje buiten wezen fietsen, merk toch dat het zwaarder wordt. Maar ik moet echt 1 keer per week gaan fietsen en straks met mn verlof hoop ik 2 of 3 keer per week. Mn conditie is niet wat het was zoals voor mn zwangerschap. Ik ga nu lekker in bad. Daarna lekker een stokbroodje opwarmen in de oven en dan lekker met pesto eten en dan naar de visite ronde.

ben blij dat ik morgen lekker een dagje vrij ben. Smile
ezzie

Unregistered

06-04-2008 10:27
Hahaha, dat heb ik ook snachts, ligt de kleine aan de ene kant en moet ik m mee de andere kant op sjouwen Big Grin Big Grin Big Grin blijft ie ook in beweging Wink
Wij gaan straks naar vrienden in Friesland, nu nog ff lekker in huis rommelen.. Nog 6 weekjes werken :lol: :lol: :lol:
Moi

Posting Freak

06-04-2008 10:57
ezzie schreef:Hahaha, dat heb ik ook snachts, ligt de kleine aan de ene kant en moet ik m mee de andere kant op sjouwen Big Grin Big Grin Big Grin blijft ie ook in beweging Wink
Wij gaan straks naar vrienden in Friesland, nu nog ff lekker in huis rommelen.. Nog 6 weekjes werken :lol: :lol: :lol:

Hoi Ezzie, stop jij ook lekker 6 weken voor je verlof... ik nu ook. Ben er erg blij mee. Hoef ook nog maar 6 weken te werken en met mn vrije dagen eraf hoef ik om precies te zijn nog maar 24 dagen te werken Big Grin
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 11:00
Hey Ezzie en moi,

Nog maar een kleine 2 weekjes en dan zijn jullie de 30 weken al gepasseerd. Voor mij is dat echt heel wat, want dan is het nog maar 10 weekjes en dat klinkt zo ontzettend dichtbij.

Hier schiet de babykamer nog niet op, en we wilde het afhebben als we op vakantie gaan en dat is nog minder dan 3 weken, ben benieuwd of dit lukt??? Cry .

Ik ga ook even lekker met een boekje het bad in...even niets doen. Voel me redelijk goed, en ik hoop dat ik dit voorlopig zo blijf houden, want dan is het genieten van je zwangerschap een stuk makkelijker en leuker.

Groetjes amy
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 11:03
@lenteding,

Heb net even op je hyves gekeken, wat een lekker jochie zeg, lekker van genieten hoor!!!
Enne...hoezo dachten jullie een meisje, was dat wat ze zagen op de echo? of dachten jullie het zelf? Ben benieuwd, want het kamertje gaat wel heel roze worden,...haha...

Groetjes amy
Moi

Posting Freak

06-04-2008 11:39
amy-baby schreef:Hey Ezzie en moi,

Nog maar een kleine 2 weekjes en dan zijn jullie de 30 weken al gepasseerd. Voor mij is dat echt heel wat, want dan is het nog maar 10 weekjes en dat klinkt zo ontzettend dichtbij.

Hier schiet de babykamer nog niet op, en we wilde het afhebben als we op vakantie gaan en dat is nog minder dan 3 weken, ben benieuwd of dit lukt??? Cry .

Ik ga ook even lekker met een boekje het bad in...even niets doen. Voel me redelijk goed, en ik hoop dat ik dit voorlopig zo blijf houden, want dan is het genieten van je zwangerschap een stuk makkelijker en leuker.

Groetjes amy

Hoi Amy,

ja de weken vliegen voorbij he! Jij boft maar dat je lekker nog op vakantie gaat, zullen we ruilen hihi

Morgenavond de 4d echo, ga jij toch ook doen..

liefs
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 12:22
Hey moi,

Ja ik wij hebben ook een afspraak gemaakt bij babyview. Wilde eerst voor de vakantie doen, maar waarschijnlijk ga ik die toch maar verzetten tot na de vakantie, dan zijn we allebei nog een dagje vrij, en dan kunnen we de hele dag. Ook weet ik dan dat alles goed is zo na de vakantie....Voor de vakantie moet ik nog naar de verloskundige, dus dan hoor ik het hartje weer, dus een beetje verspreidt.
Ben heel benieuwd hoe het is morgenavond, maar dat laat je vast nog wel even weten.

Ohja ben hier mijn bikini aan het passen, en hij past nog, maar wel raar gezicht zo'n dikke buik hoor! bij andere vrouwen vond ik het altijd mooi, maar bij mij zelf niet,stom he? en over 3 weken is hij nog groter....

Groetjes Amy
Kyratje

Unregistered

06-04-2008 12:52
Lol ik was ook een bikini mens!
Maar zwanger in een bikini!!!! :o Echt niet!
Ik voel me gewoon niet zo mooi zwanger, zeker niet nu het goed zichtbaar is :?
Heb altijd gezegd (van Kaylie ook) dat ik geen bikini aan deed in zwangere toestand,
enkel een volledig duikerspak :lol: (die lagen gist trouwens in de liddl, vond het best grappig!)
En nu heb ik geluk, tegen dat het hier mooi weer is, ben ik niet meer zwanger Tongue
liever anoniem

Unregistered

06-04-2008 14:56
dag dames,

mijn werkdag zit er weer op, ben nu 3 dagen vrij....
ben wel moe dus kan de vrije dagen wel even gebruiken :roll:
ik hoop dat het mooi weer word, kan ik lekker gaan shoppen voor de kleine Big Grin

liefs
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
06-04-2008 16:24
Hé Lenteding, heb even op je hyves gespiekt, wat een lekker mannetje... Gefeliciteerd joh!

Hmm.. jullie kunnen je er misschien niet zoveel bij voorstellen, maar als ik al jullie verhalen lees mis ik het zwanger-zijn toch wel een beetje :oops: Het is ondanks alle kwaaltjes toch wel een hele bijzondere periode!
Moi

Posting Freak

06-04-2008 16:29
Hoi,

Ik had mn bikini pas geleden ook aangedaan en ik vond het wel leuk staan. van de achterkant zie je niet dat ik zwanger bent, alleen van de zijkant en voorkant wel haha

Ben net terug van alle visite´s, echt vemoeiend zo´n dag. We gaan zo bij mijn ouders eten, ook een soort visite maar toch anders. Daar kan ik gewoon lekker languit liggen op de bank Smile
Moi

Posting Freak

06-04-2008 16:30
sofietje schreef:Hé Lenteding, heb even op je hyves gespiekt, wat een lekker mannetje... Gefeliciteerd joh!

Hmm.. jullie kunnen je er misschien niet zoveel bij voorstellen, maar als ik al jullie verhalen lees mis ik het zwanger-zijn toch wel een beetje :oops: Het is ondanks alle kwaaltjes toch wel een hele bijzondere periode!

Hoi,

Ik kan me er idd erg weinig van voorstellen. Vind het wel ijzonder enzo dat zwanger zijn, maar ben toch blij als ik weer wat fitter kan zijn enzo haha Wink
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
06-04-2008 16:36
Moi schreef:Hoi,

Ik kan me er idd erg weinig van voorstellen. Vind het wel ijzonder enzo dat zwanger zijn, maar ben toch blij als ik weer wat fitter kan zijn enzo haha Wink

Zo dacht ik tijdens mijn zwangerschap ook hoor, maar achteraf zie je het toch allemaal iets rooskleuriger als de werkelijkheid, en misschien zijn het ook de ontzwangeringshormonen wel die een beetje raar doen... Wink
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 16:41
Hey moi,
Ik denk dat jij een veel bescheidene buikje hebt als ik, en dan staat het wel leuk. ik heb echt al een megabuik, lijk wel tegen het einde te lopen. Wordt er soms een beetje depri van hoor!
Heb zojuist even geboden op marktplaats op wat zwangerschapskleding. Heb al aardig wat gekocht, maar is zo duur en heb het nog maar 3 maanden aan. Ben benieuwd....
Kan ik hier ook een foto plaatsen? En kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? dan kan ik mijn foto plaatsen.

gr Amy
Mamaleroy

Unregistered

06-04-2008 17:32

Ik had mn bikini pas geleden ook aangedaan en ik vond het wel leuk staan. van de achterkant zie je niet dat ik zwanger bent, alleen van de zijkant en voorkant wel haha

Ben net terug van alle visite´s, echt vemoeiend zo´n dag. We gaan zo bij mijn ouders eten, ook een soort visite maar toch anders. Daar kan ik gewoon lekker languit liggen op de bank Smile

Visite's wat voor werk doe je dan moi????

Ik zou officieel as zaterdag verlof krijgen.. Maar ja zit al ruim een maand thuis.

Nog een weekje en dan ga ik lekker met Leroy en mijn ouders mee naar Weerterbergen... Mijn ouders hebben een huisje gehuurd en vroegen of we mee gaan..... Hellaas kan het mannetje niet mee anders niet genoeg verlof voor na de bevalling.. ( hij werkt nog via een uitzendbureau... vandaar en die twee geboorte dagen krijgt hij ook niet van het uitzendbureau omdat hij er dan net 4 of 5 weken te kort werkt.... je moet iets van 78 weken werken voor hun en hij werkt er dan 72 of zo als ik ben uitgerekend ... Zielig hé......
Mamaleroy

Unregistered

06-04-2008 17:37
Lenteding.. Je hebt helemaal gelijk... hij zit aan de onderkant van het badje bevestigd..... Ach heb van de winkel ook een nieuwe gekregen dus dan hebben we er in ieder geval een reserve slang bij hahahahahahahhahahahahha.......... O wat voel ik me stom zeg!!!!! alles na gekeken en niet kunnen vinden ..... Ben niet eens blond.......
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 17:43
hey mamaleroy,
Ben jij gestopt met werken rond je 29 ste week? en wat zijn je klachten precies?
ik werk vanaf morgen 3 uur per dag, maar soms houd ik het helemaal niet vol, en ik kan/mag stoppen, maar wil eigenlijk nog niet. een beetje afleiding is niet verkeerd voor mij.

Gr. Amy
Syl

Posting Freak

06-04-2008 18:01
Amy, als je de foto's op internet zet, kun je ze vandaar hier neerzetten. ik weet niet wat mensen hier gebruiken maar ik heb mijn foto's op flickr.com staan..
Mamaleroy

Unregistered

06-04-2008 19:25
amy-baby schreef:hey mamaleroy,
Ben jij gestopt met werken rond je 29 ste week? en wat zijn je klachten precies?
ik werk vanaf morgen 3 uur per dag, maar soms houd ik het helemaal niet vol, en ik kan/mag stoppen, maar wil eigenlijk nog niet. een beetje afleiding is niet verkeerd voor mij.

Gr. Amy

Ja met 28 weken... werkte al halve dagen... Was zo moe en had blaasontsteking ... Dus heel veel last van harde buiken..... Door de antibiotica voelde ik mijn kleine man niet..en de VK had gezegd dat ik eigenlijk ff thuis moest blijven... toen ik ff langs onze arbo arts ging en het hem vertelde moest ik gelijk stoppen van hem...... toen ik halve dagen ging werken wilde hij eigenlijk al dat ik stopte maar dat wilde ik niet.... Heb ook heel erg gehuild toen ik niet meer mocht.... ( had al vanaf 15 jan aangepast werk omdat ik het stuur van mijn bus in mijn buik had gehad door een noodstop//... en zat dus achter de receptie...)

Dus er bestaan ook goede bazenn.... mijn Chef gebeld en het verteld en hij was heel pos... Zei zelfs als je mijn kleinkind droeg had ik je al lang thuis laten blijven.... En nu belt hij me ook om de 1 á 2 weken op...Hoe het met me is enzo.... ( dit had ik bij Casema echt niet hoor toen ik daar werkte.. ( was ik al vanaf 18 wkn thuis maar die namen echt geen contact met me op...)
amy-baby

Posting Freak

06-04-2008 19:31
Hey mamaleroy,
De reden omdat ik het vraag, is omdat je hetzelfde beschrijft als ik. Ook ik ben heel veel moe, omdat ik 's nachts heel slecht slaap. Ook heb ik blaasonsteking, en vandaag is de laatste dag, maar heb niet het idee dat het over is. Dus volgende week maar even urine brengen en kijken of het ook echt over is. Heb ook de hele dag door harde buiken. Alhoewel ik me nu iets beter voel. Hopelijk blijft dat zo. Ik werk 3,5 uur per dag, maar ben nooit na 3,5 uur weg, gebeurd altijd wel iets waardoor ik nog even moet blijven, en daar baal ik wel van, want ik moest me echt van de arbo houden aan die tijden. Ik ruim ook zo langzamerhand alles op, zodat ik wanneer ik moet stoppen, iemand mijn werk zo kan overnemen.
Nou ik ga voetbalvrouwen kijken...hihi..

Groetjes Amy
Mamaleroy

Unregistered

06-04-2008 20:38
Ik heb er na ook nog een blaasontsteking gehad hoor nu 2 keer... en denk dat het nog niet over is.... Ach gaat wel weer over voor ik een jongen ben hahahahahahahha Ja je moet aan je zelf denken en als de arbo zegt dat je dat moet moet het het ook gewoon doen....... al is het Kl@te en wil je liever blijven werken ... jij en de Beeb zijn het belangrijkste...... Dat weet ik nu wel al had ik het heel moeilijk....

Was nog op tv bij Live en Cooking he ... over die Man (nou ja omgebouwde vrouw) die een baby krijgt hahahahaha al die ophef terwijl het toch gewoon een vrouw blijft ... Ok het lijkt op een man maar toch... ze heeeft nog een baarmoeder dus.... onzin allemaal...
Moi

Posting Freak

07-04-2008 07:55
Mamaleroy schreef:

Visite's wat voor werk doe je dan moi????

Ik zou officieel as zaterdag verlof krijgen.. Maar ja zit al ruim een maand thuis.

Nog een weekje en dan ga ik lekker met Leroy en mijn ouders mee naar Weerterbergen... Mijn ouders hebben een huisje gehuurd en vroegen of we mee gaan..... Hellaas kan het mannetje niet mee anders niet genoeg verlof voor na de bevalling.. ( hij werkt nog via een uitzendbureau... vandaar en die twee geboorte dagen krijgt hij ook niet van het uitzendbureau omdat hij er dan net 4 of 5 weken te kort werkt.... je moet iets van 78 weken werken voor hun en hij werkt er dan 72 of zo als ik ben uitgerekend ... Zielig hé......

haha moest gisteren op visite bij mn schoonoeder en de opa en oma van mn vriend.....
Moi

Posting Freak

07-04-2008 07:59
Zo vandaag lekker een dag vrij..heerlijk!! Kan alleen niet meer slapen, ben een klein beetje zenuwachtig.. want vanavond hebben we de 4d echo.

ben zo benieuwd hoe het gezichtje eruit ziet en of verder alles goed is. Om 18.40 uur moet ik er zijn. Vanmiddag om 14.00 uur lekker naar de schoonheidsspecialist. Ben ik ook wel weer aan toe Smile
Saskia15

Unregistered

07-04-2008 08:10
Goede morgen dames,

Heel druk weekend achter de rug en direct kan ik het allemaal al weer niet volgen. Jemig wat kletsen jullie veel Smile
Ik moet eerst Lenteding even feliciteren met de geboorte van haar zoon Niels.! Van Harte Gefeliciteerd.

Verder gaat het hier zijn gangetje, de misselijkheid is minder aan het worden, ik hoop dat het zo doorzet, zoals het nu is kan ik het wel volhouden.

Moi spannend hoor je 4d echo, ik kan me voorstellen dat het spannend is voor je. Ik zou willen dat ik al zo ver was. Smile
Geniet er van!

Fijne dag allemaal
Saskia
Moi

Posting Freak

07-04-2008 08:14
Saskia15 schreef:Goede morgen dames,

Heel druk weekend achter de rug en direct kan ik het allemaal al weer niet volgen. Jemig wat kletsen jullie veel Smile
Ik moet eerst Lenteding even feliciteren met de geboorte van haar zoon Niels.! Van Harte Gefeliciteerd.

Verder gaat het hier zijn gangetje, de misselijkheid is minder aan het worden, ik hoop dat het zo doorzet, zoals het nu is kan ik het wel volhouden.

Moi spannend hoor je 4d echo, ik kan me voorstellen dat het spannend is voor je. Ik zou willen dat ik al zo ver was. Smile
Geniet er van!

Fijne dag allemaal
Saskia

Hoi ja dank je! gaat echt snel hoor de tijd. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik de test in mn handen had.. toen dacht ik nog van oooo dat is allemaal nog zo ver weg, en nu komt het steeds dichterbij..
Syl

Posting Freak

07-04-2008 08:30
Fijne dag vandaag moi. Geniet ervan en doe lekker lui! Schoonheidspecialiste...heerlijk! goed gedaan om dat vandaag af te spreken.
Moi

Posting Freak

07-04-2008 08:43
Syl schreef:Fijne dag vandaag moi. Geniet ervan en doe lekker lui! Schoonheidspecialiste...heerlijk! goed gedaan om dat vandaag af te spreken.

ja dank je, vind de schoonheidsspec. altijd erg lekker. Ga altijd om de 5 weken en vind die massage´s altijd zo heeerlijk.

Zit erover te denken om misschien mn benen te laten harsen, omdat ik straks misschien geen tijd hebt om te scheren... zit te twijfelen, want je moet het dan eerst geloof ik laten groeien 2 weken. En als ik iets vies vind zijn haren op mn benen haha ieuwwwww
amy-baby

Posting Freak

07-04-2008 08:51
Hey moi,

Heerlijk zo'n dagje, heb je echt verdiend. Lekker van genieten he?
Ik werk maar tot half 12, dus mijn tijd zit er zo alweer op. Wil ook naar de schoonheidsspecialist, maar dan masseren ze me altijd in mijn nek en schouders, maar mijn hele rug en schouderbladen en mijn borst zit vol met pukkeltjes. Zooooo vies.......en geloof me ik walg er zelf van, maar kan er niets aan doen.
Heb gisteren mijn haren wel weer geverfd, en dat voelt al stukken beter. Ben ook flink kleding aan het inslaan voor de vakantie en de zomer, zodat ik me goed voel. Voel me namelijk zooooo dik en lelijk....haha...

Groetjes amy
Syl

Posting Freak

07-04-2008 09:03
hihihi dat moet je inderdaad laten staan moi, twee weken lang... Het is me wat he... en ik zou zowiezo even wachten dan, zodat je niet alweer met stoppels zit tegen die tijd Wink

Ik scheer gewoon, doe ik altijd onder de douche. Geen gedoe.
Moi

Posting Freak

07-04-2008 09:56
Hoi Amy,

Ik voel me ook altijd lekkerder als ik als bij de schoonheidsspec. ben geweest en de kapper. Ik wilde vandaag ook weer mn uitgroei bij laten verven, maar red hetniet vandaag, want ze zijn pas om 13.00 uur open...

Ik heb ook dagen hoor, dan voel ik mij echt dik en lelijk! wt ik wel doe, ik scrub mij 1 keer per week en elke avond smeer ik mij van top tot teen in met een lekker cremetje. Dan voel ik mij ook altijd wat beter. Soms vind ik mijn buik leuk en de andere keer dan denk ik van jeetje wat een vetzak ben ik haha... denk dat iedereen dat weleens heeft.

Hoop wel dat ik na mn bevalling weer gauw mn oude lichaam terug heb, al weet ik dat het nooit kan worden zoals eerst. maar ik zal zeker gaan sporten enzo om het in ieder geval te proberen..
Moi

Posting Freak

07-04-2008 09:57
Syl schreef:hihihi dat moet je inderdaad laten staan moi, twee weken lang... Het is me wat he... en ik zou zowiezo even wachten dan, zodat je niet alweer met stoppels zit tegen die tijd Wink

Ik scheer gewoon, doe ik altijd onder de douche. Geen gedoe.

ja dat is ook weer zo, nu scheer ik mij om de 2 a 3 dagen. Misschien houd ik het maar bij scheren haha
Syl

Posting Freak

07-04-2008 09:58
hee dames,

Volgens mij is er hier iets aan het rommelen... had vanochtend weer vocht in mijn slip en iets donkerrose. Heb de vk gebeld en ik moet zo nog een keer bellen. Heb ook steeds een gespannen buik en kom niet echt heel goed voorruit. Voel me ook een beetje vreemd. alsof ik misselijk ben maar ook weer niet.. zou het nu dan beginnen of vals alarm zijn? ik hoop het eerste!

Liefs!
Lowietje

Unregistered

07-04-2008 10:02
Tjonge jonge wat gaat dat snel hier zeg. Lenteding, van harte gefeliciteerd met Niels!!! Mooie naam hebben jullie gekozen. En wat grappig dat jullie allebei dachten dat het een meisje zou zijn....
Hopelijk voel jij je ook goed.

Een paar blz. terug las ik over hoofdpijn. Ook ik heb hier regelmatig last van sinds ik zwanger ben. kreeg van de VK de tip om meer te drinken, en ook al is het een simpele tip, bij mij werkt het redelijk. Heb er gelukkig al een stukje minder last van. En inderdaad als het echt te wordt neem ik ook wel eens een paracetamol.

Verder gaat alles goed hier. Ik vraag me alleen af, buiten de nekplooi en 20 weken echo om, hoe veel echo's je via de VK krijgt. Kan iemand mij dat vertellen? Zit nu in zo'n fase dat het voor mij gevoel allemaal nog zo lang duurt. Voel nog niets, over 4 weken pas weer naar de VK toe, groei nog niet, beetje niets eigenlijk. Ik snap wel dat ik geduld moet hebben maar laat dat nou net niet mijn sterke punt zijn......

groetjes voor iedereen
Lowie
Lowietje

Unregistered

07-04-2008 10:03
Syl, wat spannend.....
Syl

Posting Freak

07-04-2008 10:07
Lowietje schreef:Verder gaat alles goed hier. Ik vraag me alleen af, buiten de nekplooi en 20 weken echo om, hoe veel echo's je via de VK krijgt. Kan iemand mij dat vertellen? Zit nu in zo'n fase dat het voor mij gevoel allemaal nog zo lang duurt. Voel nog niets, over 4 weken pas weer naar de VK toe, groei nog niet, beetje niets eigenlijk. Ik snap wel dat ik geduld moet hebben maar laat dat nou net niet mijn sterke punt zijn......

groetjes voor iedereen
Lowie

Je krijgt als alles goed gaat geen andere echo dan de termijn echo en 20 weken echo. Ik kan mij goed voorstellen dat je onzeker bent. Als je het niet vertrouwt moet je gewoon even de vk bellen. Die kan je dan geruststellen en misschien kan je dan wel even langs om het hartje te horen.

Sterkte meis! Die onzerkerheden horen erbij, hoe cliche dat ook klinkt maar ik begrijp het wel heel goed! En het is heel vervelend je zo te voelen!

Liefs Syl
Moi

Posting Freak

07-04-2008 10:10
Syl schreef:hee dames,

Volgens mij is er hier iets aan het rommelen... had vanochtend weer vocht in mijn slip en iets donkerrose. Heb de vk gebeld en ik moet zo nog een keer bellen. Heb ook steeds een gespannen buik en kom niet echt heel goed voorruit. Voel me ook een beetje vreemd. alsof ik misselijk ben maar ook weer niet.. zou het nu dan beginnen of vals alarm zijn? ik hoop het eerste!

Liefs!

He syl,

ik hoop dat het voor je begonnen is... spannenddddddddd
Saskia15

Unregistered

07-04-2008 10:13
Syl ik zal voor je duimen dat het gaat beginnen, wel heel erg spannend allemaal.

Succes
Saskia
amy-baby

Posting Freak

07-04-2008 10:18
Hey Syl, hopelijk is het begonnen, zou wel heel fijn zijn voor je. Ben heel benieuwd. Succes in ieder geval. Het misselijke gevoel heb ik heel vaak gehoord, dus wie weet....

Hey moi, ik heb ook het idee dat het nu wat harder en sneller groeit Wink . Had vorige week alles bijgewerkt..hihi.... en nu moet het alweer...pff... Oksels en benen gaat wel makkelijk dus dat blijf ik gewoon met ladyshave of scheermesje doen, maar die bikinilijn daar moet ik toch echt wat meer tijd voor uittrekken. Wil dit eigenlijk ook niet laten doen bij schoonheidsspecialist...

Nog 10 min werken, dus ik ga weer stoppen want ga zo naar huis.

Gr Amy
Saskia15

Unregistered

07-04-2008 10:20
amay-baby ben blij dat ik niet de enige ben die op mijn werk af en toe kijkt.. Wink

Fijne middag!
Saskia
Syl

Posting Freak

07-04-2008 10:33
Dank je dames!

Heb net de vk gebeld en zij zegt, even afwachten omdat het twijfelachtig is of het vruchtwater is. moet de harde buiken in de gaten houden en kijken of ze sterker worden of zwakker en of het regelmatiger wordt.... Ze kon niet aangeven of het al begonnen was, voor hetzelfd geld duurt het nog een week. Spannend dus...
Dus we blijven maar een beetje bij huis vandaag, hier wat rommelen en wat uitrusten.
liever anoniem

Unregistered

07-04-2008 10:47
dag dames Big Grin

spannend zeg syl, ben benieuwd... hoop voor je dat dit het begin is... Wink

bij ons is het vandaag mooi weer, zonnetje schijnt :!: ga vanmiddag even in de voortuin werken( met handschoenen aan hahahaha)... lekker even nieuwe plantjes erin zetten enz... Big Grin

hey lenteding, hoe bevalt het met de kleine thuis... hoe voel je je inmiddels? gaat ales goed met niels?

liefs
Moi

Posting Freak

07-04-2008 11:26
Hoi

pffffffff hoorde ik net weer dat er collega´s over mij aan het roddelen zijn. Dat ik wel moe en alles kan zijn, maar dat ik misbruik van de situatie maak om vrij te zijn grrrrrrr

Ben blij als ik met verlof ben en ga ook zeker naar een andere baan kijken, want hier wordt ik echt niet goed van. Sad
Syl

Posting Freak

07-04-2008 11:27
Ja maar moi, het zijn jou vrije dagen en wat ji jdaarmee doet moet je helemala zelf weten!
Syl

Posting Freak

07-04-2008 11:28
Ja maar moi, het zijn jou vrije dagen en wat ji jdaarmee doet moet je helemala zelf weten!
Laat ze lekker kletsen en laat je nou het plezier van deze dag niet bederven! dat zijn ze niet waard!!!!!! (Wilde ik er nog bijzetten hihihi)
ezzie

Unregistered

07-04-2008 11:34
Daar ben ik het helemaal mee eens!! Niet laten gekmaken hoor, jij bent zwanger en je weet zelf het beste wanneer het wel of niet gaat, dat kan een ander absoluut niet beoordelen. En als het je straks teveel wordt geef je dit aan en kun je al stoppen, jij en de kleine zijn het belangrijkst hoor! Stress op je werk wordt er ook niet beter van! Als je het aan je bedrijfsarts of huisarts aangeeft dat je het niet meer trekt heb je grote kans dat ze zeggen dat je eerder moet/ kan stoppen met werken!!
Ik snap dat het niet de ideale oplossing is, maar zou het zeker in mn achterhoofd houden..

Ik ben net met mn mannetje naar het gemeentehuis geweest om te erkennen, wat een raar officieel gedoe zeg.. Maar goed, nu hoef ik niet mee de geboorte aan te geven (hahaha, zie het al voor me :o )

Ik ben ook aan het werk, kijk dit af en toe Wink savonds bellen ze me ook voor werk, dus niks te zeuren Big Grin

Liefs Ezzie
Moi

Posting Freak

07-04-2008 11:44
Syl schreef:Ja maar moi, het zijn jou vrije dagen en wat ji jdaarmee doet moet je helemala zelf weten!

jadat vind ik ook. maar vind het nu wel lastig om morgen weer te gaan werken, met wat ik weet hoe ze over mij denken.

Ik weet wel dat ze straks gaan saneren en heb al een beetje het gevoel dat ze van mij af willen(sinds dat ik zwanger ben) Ik doe mijn werk gewoon heel goed en ik had een keer een discussie met de afdelingshoofd, want ik zei tegen hem dat ze mij tijdens mn verlof niet konden ontslaan waarop hij fel er tegenin ging en zijn van jahoor dat kan gewoon en dan verzinnen we gewoon het excuus dat je een stoorzender op de afdeling bent. waarop ik weer zei van o maar moet ik weg dan en dan ineenzeggen van neehoor...

ben niet gek natuurlijk. ahh wat heb ik een hekel nu aan dat bedrijf zeg bah
Syl

Posting Freak

07-04-2008 11:47
Ze kunnen je echt niet ontslaan tijdens je verlof. Dan moeten ze wachten tot je verlof is afgelopen en als jij een vast contract hebt dan moeten ze ook nog ontslag voor je aanvragen en met bewijzen komen. hebben ze vaker een gesprek met jou gehad dat je een stoorzender bent, en hebbenze dat op papier staan?
Ze krijgen je echt niet zomaar weg....

Oh wat kan ik me ergeren aan dat soort werkgevers!
jorike

Unregistered

07-04-2008 11:55
Heh Moi,
wat vervelend allemaal!! Ik leef met je mee...waar halen die mutsen het lef vandaan, gevoelloze dozen! Ze zijn zelf vast nog niet zwanger geweest, anders zouden ze dit nooit doen, toch?
En ze kunnen je idd. niet zomaar ontslaan! Don't worry!!
Probeer het van je af te zetten en denk aan jezelf en je kleintje! Dat is veel belangrijker dan die mutsen op je werk!
Moi

Posting Freak

07-04-2008 12:01
Syl schreef:Ze kunnen je echt niet ontslaan tijdens je verlof. Dan moeten ze wachten tot je verlof is afgelopen en als jij een vast contract hebt dan moeten ze ook nog ontslag voor je aanvragen en met bewijzen komen. hebben ze vaker een gesprek met jou gehad dat je een stoorzender bent, en hebbenze dat op papier staan?
Ze krijgen je echt niet zomaar weg....

Oh wat kan ik me ergeren aan dat soort werkgevers!

Nee mn beoordelings en functioneringsformulieren zijn juist goed. Alleen van de laatste formulier heb ik nog geen kopie gehad en die is van december. en heb er al drie keer om gevraagd.

heb ook echt geen zin meer om daar te gaan werken
amy-baby

Posting Freak

07-04-2008 12:15
He bah Moi, wat vervelend, wat een gezeik heb jij op je werk. De zwangerschap op zich is al een hele happening toch? dan moet je niet dat gezeik hebben. Nee ze kunnen je niet ontslaan tijdens je zwangerschap en verlof. Daarna zullen ze inderdaad een hele goede reden moeten hebben. Toch moet ik je wel zeggen dat als ze echt van je af willen, dit wel kan hoor! Mijn man heeft dit ook meegemaakt, dan kan je wegens de verstoorde relatie niet meer naar het werk toe, en dan wordt het toch ontbonden, maar......dan heb jij centjes waar je voorlopig mee vooruit kan. geen ideale situatie, maarja......Hoop voor je dat het gewoon goed gaat ook na je verlof, en dat je straks gewoon zelf op kan zeggen omdat je ergens anders een hele leuke baan hebt gevonden waar ze je wel kunnen waarderen!!!!!!

Hier schijnt ook prachtig het zonnetje, eindelijk hoor!! werd ook wel tijd...pfff....vanochtend nog moeten krabben, en dat in april... Vorig jaar liep ik al in een jurkje rond deze tijd. Was hittegolf.

Zo ga even eten....kan nu ook zoooooveeeel eten zeg...

Groetjes Amy
ezzie

Unregistered

07-04-2008 12:15
Lekker met verlof gaan straks en aan het eind van je verlof lekker op zoek naar wat anders, de eer aan jezelf houden hoor!
En als ik dit zou weten zou ik ook niet meer zo hard lopen voor het bedrijf hoor, je doet alles voor hun, maar andersom hoo maar!!
(denk nog maar eens over het eerder stoppen Wink )
isa

Unregistered

07-04-2008 13:02
syl, spannend meid, hoop voor je dat het begonnen is! Wink
moi, ik ging als ik jou was lekker in de ziektewet, dan heb je strax nog iets langer verlof, laat ze eht lekker bekijken daar Wink
zonde als je ze nu al gaat gebruiken.. sterkte dr mee Wink
liefs
amy-baby

Posting Freak

07-04-2008 13:08
Hey isa, voor jou gaat het ook al opschieten zie ik. Ga je al bijna met verlof? of ben je al met verlof?
Vind je het spannend?

gr. Amy
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (10): 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest