Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden opgewonden gevoel :-S

opgewonden gevoel :-S
esmee24

Unregistered

03-04-2008 21:05
Hallo allemaal.
Ik heb mischien een beetje een raar vraagje..maar gisteravond lag ik in mijn bed..en toen voelde ik in een keer een soort van opgewonden gevoel..(en dan niet het gevoel dat ik zin had in sex Tongue ) maar een apart gevoel alsof er een soort kriebel vanuit mijn buik naar boven ging en zo door mijn lichaam bleef gaan.
Nu heb ik het al de hele avond.. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven..ik hoop dus dat jullie snappen wat ik bedoel en of mischien een van jullie dit ook wel eens heeft gehad?
Ik heb 5 dagen geleden geklust en de dag daarna meende ik mijn eisprong te voelen.

Mischien dat ik het me wel allemaal inbeeld hoor. Big Grin Maar ben toch even benieuwd of een van jullie het herkend

Groetjes
Esmee
sproeki

Unregistered

04-04-2008 09:09
Hai Esmee,

Ik herken je gevoel niet... maar herken wel dat als je probeerd zwanger te worden je extra bezig bent met wat er in je lijf gebeurd! Big Grin Werd zelf vanmorgen ook wakker met een soort van krampjes, en vroeg me ook meteen af wat dat zou zijn! ook wij hebben flink geklust dus wie weet... hoe lang probeer je al zwanger te worden? hoop dat iemand je gevoel herkend! succes!
esmee24

Unregistered

04-04-2008 09:32
ik ben nu zo'n 4 maanden bezig om zwanger te worden..en idd zoals je al wel zei..voel je alles in je lichaam en ga je op alles letten.
Mischien verbeeld ik het me maar hoor..maar het is een apart gevoel wat vanuit mijn buik komt..
Ik wens iedereen veel succes

groetjes
esmee
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest