Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten geen ei op.persona toch zwanger

geen ei op.persona toch zwanger
Kiekeboe

Unregistered

03-04-2008 11:46
Hilda, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Aardig van je dat je die informatie met ons deelt, bedankt.
Er zijn aardig wat leden met de persona in de weer, dus goed om te weten.
Veel succes en plezier met je zwangerschap.
Anna82

Unregistered

04-04-2008 17:16
O nou maar hopen dat ie bij mij ook geen ei aangeeft Wink
Anna82

Unregistered

11-04-2008 17:10
ik maak geen geintje dat ding heeft gewoon geen ei aangegeven!!! in cyclus 3... misschien omdat ik in een potje heb geplast :oops:
Lowiena

Unregistered

18-04-2008 12:07
Prog schreef:Hallo dames,

Wij zijn bezig met de eerste ronde en gebruiken Persona hierbij. Nu hebben deze maand geen ei-teken gehad maar wel op dag 11 en 12 2 streepjes en nu dag 13 weer 1 streepje. Ik neem dus aan dat ik een ei heb gehad op dag 11 en 12. Nu hebben we ook 'geklust' op dag 11 en 12. Nu vroeg ik me af of dit te vroeg is geweest. Moet je op de eisprong vrijen of juist erna?

Groetjes Prog

Ben geen persona gebruiker, weet dus niet hoe precies de eisprong wordt aangegeven. (of ie die dag komt, of die dag geweest is). Wat ik wel weet is dat het eitje na de eisprong maar 6 tot 8 uur bevrucht kan worden. Omdat de zaadjes van de man 2 a 3 dagen (kan bij sommige zelfs een week) goed blijven. Kun je dus het beste van te voren en tot en met de dag van de eisprong klussen. Je moet ook niet te vaak klussen omdat de zaadjes ook nog tijd nodig hebben om te rijpen. om de ongeveer 2 dagen is dan mooi.

succes met zwanger worden.
Anna82

Unregistered

18-04-2008 12:48
De persona meet ook je LH piek, net als een normale ovutest, dit wordt dan aangegeven door een rechterstreep.

Normaal gesproken zou dan binnen 36 uur je eisprong moeten plaatsvinden, maar dat kan dus ook vertraagd worden door stress. Ik had op dag 17 mn LH piek, op dag 19 last van een steek en pas op dag 21 begon mijn temp te stijgen, dus mn ei was op dag 19/20... Vermoeiend hoor dat gereken. Waarom zijn we niet gewoon elke dag vruchtbaar :?:
roosje

Unregistered

18-04-2008 16:39
Anna, je bent niet de enige hoor. Bij mij heeft de persona ook geen ei aangegeven in ronde 2. Dus ben ook erg benieuwd volgende week met m'n NOD.
De reden hier was dat ik in ronde 1 al vroeg m'n ei had (dag 13/14) en in ronde 2 vroeg het apparaat op dag 9 al om een plasje. Waarschijnlijk is m'n ei pas geweest toen alle teststaafjes al op waren, helaas....
Dus nu is het afwachten hier..... *zucht*
Anna82

Unregistered

19-04-2008 09:10
maar Roosje, heb jij ook naar de staafjes gekeken? Ik zag namelijk bij mij wel twee dagen achter elkaar een rechter streepje, zoals normaal ook het geval, misschien iets lichter. Ik temperatuur er ook bij daarom weet ik wanneer mn ei ongeveer is geweest. Ik denk zelf dat het komt doordat ik mn plas heb moeten opvangen (had de m knop op een niet gunstige tijd ingedrukt :lol: )
roosje

Unregistered

19-04-2008 09:55
Ha Anna, die 2 streepjes heb ik deze cyclus nooit gezien, want toen waren m'n staafjes al op. Mijn laatste staafje was praktisch streeploos, dus ik vermoed dat m'n ei toen 1 of 2 dagen later geweest is. En dat was een week geleden, dus ga er vanuit dat volgend weekend m'n nod is. Zou ook wel kunnen kloppen, want dan heb ik (weer) een cyclus van 30 dagen Smile Nu maar weer afwachten, net als jij geloof ik.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave