Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten 16 dagen overtijd en verschillende test resultaten

16 dagen overtijd en verschillende test resultaten
Mariska

Unregistered

11-10-2006 11:54
Hoi hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een zoontje dat in augustus drie jaar geworden is. Onze tweede kinderwens is ontzettend groot. Nu heb ik hier een vraag over en ik hoop dat iemand me uit fde brand kan helpen. Mijn laatste menstruatiedag is op 28 augustus geweest. Na die menstruatie ben ik niet meer met de pil begonnen. Op 27 en 28 september heb ik een positieve test gehad en op 2-5 en 6 oktober een negatieve test. Afgelopen maandag 9 oktober heb ik eebn bloedtest gehad en vanmorgen de uitslag negatief. Maar gisteren op 10 oktober heb ikz elf nog een test gedaan en die was weer positief. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
kimmy

Unregistered

02-11-2006 18:07
Mariska schreef:Hoi hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een zoontje dat in augustus drie jaar geworden is. Onze tweede kinderwens is ontzettend groot. Nu heb ik hier een vraag over en ik hoop dat iemand me uit fde brand kan helpen. Mijn laatste menstruatiedag is op 28 augustus geweest. Na die menstruatie ben ik niet meer met de pil begonnen. Op 27 en 28 september heb ik een positieve test gehad en op 2-5 en 6 oktober een negatieve test. Afgelopen maandag 9 oktober heb ik eebn bloedtest gehad en vanmorgen de uitslag negatief. Maar gisteren op 10 oktober heb ikz elf nog een test gedaan en die was weer positief. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

haaj

ik kan je geen antwoord op je vraag geven maar ik heb bijna het zelfde als jou.
ik heb een week nadat ik ongie moest worden 3 keer een test gedaan en allerdrie
negatief, nou heb ik afgelopen zaterdag nog een test gedaan en die was positief.
maar goed ik heb het m`n ouders toen verteld en die wouden voor de zekerheid nog een test laten doen, op het ziekenhuis, daar heb ik vanmiddag de uitslag van gehad en die was weer negatief :?
ik zit dus een beetje in het zelfde schuitje als jij, ik weet ook niet of ik nou zwanger ben of niet
Mariska

Unregistered

02-11-2006 19:34
Hoi hoi,

ik vind het ook voor jou heel erg. Ik heb toevallig van de week weer twee testen gedaan en naar de huisarts geweest. Wij dachten dat de testen een heel klein beetje positief waren maar volgens de huisarts kan hethelemaal niet omdat de bloedtest twee weken geleden ook negatief is. Ik vind het net zoals jij afschuwelijk. En het ergste isj e word nog niet eens doorgestuurd naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Ik zit nu al ruim 5 weken met onzekerheid. Maar ik probeer me er toch door heen te slaan. Meer kun je niet doen. Ik hoop voor jou dat er binnenkort wat meer nieuws voor je is.

Groetjes,

Mariska
Dieka

Unregistered

04-11-2006 11:22
Ik wens jullie heel veel succes. Misschien dat het niet lukt, maar probeer toch ergens anders aan te denken. Anders word je volgens mij helemaal gek. Ik ben net op vakantie geweest en heb die hele vakantie er niet aan hoeven te denken. Geweldig gewoon.. tja, en dan nu de realiteit, ... toch 4 dagen overtijd en 2 testen negatief..... vreemd. Ik kan namenlijk niet echt zeggen dat ik me nu zo super druk maak dat het dan maar uitblijft van de spanning. Vorige maand was ik er meer mee bezig en toen werd ik gewoon op de juiste dag behoorlijk ongesteld... dus... zeg het maar. Ik ga er maar van uit dat er misgeschoten is, en dat we volgende maand weer een "gezellige" maand krijgen... maak ik mijn vriend wel weer gelukkig mee. Liefde gaat dus toch niet alleen door de maag.... (of toch?) ha ha
:wink:

Ik duim in ieder geval wel voor jullie hoor!! als je het maar weet.... Tongue
kimmy

Unregistered

07-11-2006 10:43
heej
heb je na 4 dagen overtijd al getest dan ?
misschien wel te vroeg..
ik heb 3 keer getest presies toen ik een week overtijd was en die waren aller 3 negatief.
toen ik heb ik zaterdags nog een eker getest en die was tot m`n verbazig duidelijk positief.
maarja me ouders wouden voor de zekerhied nog ene test doen in het ziekenhuis..
en die was weer negatief:S
maar omdat ik zo koppig ben en het niet wou geloven deed ik nog een test..
weer positief ..
huisarts weer opgebeld die wou er niets aan doen, me moeder belde een andere dokter op en die zei als je volgende week nog ni ongie bent dan doen we een inwendige onderzoek...maja dat duurt me te lang.
nou heeft een vriendin van mij die zelf net bevallen is een echo kunne regelen bij haar vk, ik kan vandaag het doorverwijf kaartje ophalen en dan maar hopen dat ik van de week nog een echo krijg Big Grin
en hopen op het beste Tongue

jullie sterke en succes ermee Smile
kimmy

Unregistered

07-11-2006 10:44
heej
heb je na 4 dagen overtijd al getest dan ?
misschien wel te vroeg..
ik heb 3 keer getest presies toen ik een week overtijd was en die waren aller 3 negatief.
toen ik heb ik zaterdags nog een eker getest en die was tot m`n verbazig duidelijk positief.
maarja me ouders wouden voor de zekerhied nog ene test doen in het ziekenhuis..
en die was weer negatief:S
maar omdat ik zo koppig ben en het niet wou geloven deed ik nog een test..
weer positief ..
huisarts weer opgebeld die wou er niets aan doen, me moeder belde een andere dokter op en die zei als je volgende week nog ni ongie bent dan doen we een inwendige onderzoek...maja dat duurt me te lang.
nou heeft een vriendin van mij die zelf net bevallen is een echo kunne regelen bij haar vk, ik kan vandaag het doorverwijf kaartje ophalen en dan maar hopen dat ik van de week nog een echo krijg Big Grin
en hopen op het beste Tongue

jullie sterke en succes ermee Smile
Mariska

Unregistered

07-11-2006 15:41
Hallo Kimmy,

Ik wou dat ikiemand had die dit voor mij kon regelen. Ikheb net op het andere forum ook al wat geschreven. Maar de eerste test deed ik toen ik al 1,5 week overtijd was. En na die tijd nog steeds dan een heel licht streepje en de volgende weer negatief.

Groetjes,

Mariska
kimmy

Unregistered

07-11-2006 16:10
hallo mariska

ik ben net bij de verloskundige geweest om een kaartje optehalen zodat ik een echo kan laten maken.
en ze zeiden daar wel als je positief heb getest en ook nog wel 2 keer dan is het meestal ok wel positief en zoniet dan is er iets niet goed...
dus wie weet hoe het met jou zit Smile
en dat testen kan alsnog te vroeg te zijn, misschien nog een paar dagen wachten. Smile
Mariska

Unregistered

07-11-2006 16:16
Hoi kimmy.

Dat is dus het probleem mijn eerste dag van de laatste ongi was op 28 augustus. Als ik dus zwanger ben dan was ik het gister al 10 weken en dan nog negatieve testen tussendoor. Dat vindik vervelend want ik heb geen houvast. En dan nog de pijn die ik erbij heb. Ik kan nog niet eens lekker van mijn vriend genieten of ik jank al van de pijn. Dati is toch niet goed of wel.

Groetjes,

Mariska
kimmy

Unregistered

08-11-2006 12:47
hey mariska

heb jij al eene echo laten maken dan ?

zo niet waneer heb je die dan ?
Mariska

Unregistered

08-11-2006 13:17
Hallo Kimmy,

Ik ben gisteravond naar de ha post geweest en die dokter zei dat ik vandaag weer terug moest naar mijn eigen huisarts. Met het bericht van haar uit dat er eigenlijk vandaag nog een echo moet komen. Want dit kan zo niet zei ze. Ik moet om drie uur bij mijn eigen ha zijn en ik ben benieuwd wat hij nu weer zegt want ik houd dit zo echt niet lang meer vol. Ik laat vandaag nog wat weten.

Groetjes,

Mariska
kimmy

Unregistered

08-11-2006 15:50
heey mariska...

weet je al wat meer ?
haha

ps ben nieuwschierig Big Grin
Mariska

Unregistered

08-11-2006 22:49
Hoi Kimmy,

Ik ben vanmiddag naar de ha geweest en moet morgen vroeg om kwart over 10 in het zk huis zijn voor een echo. Ik ben zelf ook benieuwd maar ga van het ergste uit want het kon nu ook een missed abortion zijn. Je hoort morgen meer van me.

Groetjes,

Mariska
Mariska

Unregistered

09-11-2006 22:25
Hoi Kimmy,

Ben naar de gyn geweest en ik ben niet zwanger. Moet di terug komen en als ik dan nogn iet ongi ben word het opgewekt. Dus op naar de volgende ronde.
kimmy

Unregistered

13-11-2006 21:41
Mariska schreef:Hoi Kimmy,

Ben naar de gyn geweest en ik ben niet zwanger. Moet di terug komen en als ik dan nogn iet ongi ben word het opgewekt. Dus op naar de volgende ronde.

heej mariska..

wat jammer zeg...

ik moet donderdag om kwart voor 11 een inwendige echo laten maken :?
eng... Smile
maarja het vervelendste van alles vind ik nog, toen ik de assistend vertelde over m`n testen zei ze gelijk dat ze niet snapte waarom ik nog een echo moest laten maken, positief is positief zegt ze :?
dus ja dan heb je weer een beetje hoop erbij he..
en dan is de teleurstelling nog groter, als ik niet zwanger blijk te zijn..

zelf denk ik eigelijk van wel, want ik heb een opgezette onderbuik, zere borsten, jeukende tepels en af en toe misselijk, ook zeggen mensen in m`n omgeving dat ik een dikkere gezicht heb gekregen :?

maarja toch maar afwachten tot donderdag Sad
ik kan niet wachten ..
hihi

maargoed ik vind het heel jammer voor je !
wie weet, volgende ronde beter Smile

Veel succes meid !

ik laat de uitslag van donderdag nog weten !

kusjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave