Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ik kan het niet uitschakelen...

ik kan het niet uitschakelen...
sjaan

Unregistered

28-03-2008 18:34
Hallo allemaal,

wij zitten in de 2e ronde en volgens mijn kalender had ik 26 maart mijn eisprong (waar ik overigens nooit iets van merk). Nu hebben we pret in bed gehad en is het dus weer spannend of het deze keer gelukt is. Ik kan dus ook aan niets anders meer denken. Vaak zeggen ze dat je er niet zo mee bezig moet zijn, want dat kan het zwanger worden in de weg staan...Ik doe ontzettend mijn best om er niet aan te denken, maar ik kan het niet uitschakelen hoor...Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben. Hoeveel tijd zit er trouwens ongeveer tussen de bevruchting en het innestelen? En ik heb rond de 26e wel steken in mijn onderbuik gehad (in het midden??) kan dat ook een eisprong betekenen?
Allemaal rare vragen...iemand een idee?
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
28-03-2008 19:58
Denk dat dan je eisprong geweest kan zijn, omdat je ook aangeeft dat je die op die dag normaal zou hebben. Innesteling weet ik even niet meer hoe lang dat duurt, maar dat zal het dan niet zijn geweest denk ik. Maar je bent niet de enige die er maar steeds aan blijft denken. Is ook wel normaal, je bent er toch mee bezig en wilt ook graag dat het snel raak is!!!
kaatje85

Unregistered

28-03-2008 23:16
Er bestaat helaas geen knop om het uit te schakelen helaas, wat bij mij heel erg werkt is om te genieten van mijn man en mijn mooie leventje.
Wij zijn nu bezig in ronde 2, moet rond de 6e april mijn :twisted: :twisted: , hebben dus is weer spanend.
Het kost tijd om het een plekje te geven.
Veel erover praten kan ook negatief effect hebben op vrienden omdat je alleen maar daarover kan praten.
Net wat ik zeg, ik kan mijn ding kwijt bij mijn mannetje, ben nog maar een half jaar getrouwd en we zijn pas verhuisd, we zijn nu bezig met een nieuwe auto, 6 april ga ik naar BSB concert en in juni op verlaat huwelijksreis dus allemaal leuke dingen doen, werkt heel goed bij mij.
En die wens mag er ook zijn, is helemaal niet erg, hij moet alleen niet op de voorgrond staan.
Je basis met je mannetje is ook heel belangrijk, praat er lekker over en fantaseer erover, is ook heel erg leuk!!
Genieten van de kleine dingen.

Dat is dus mijn tip!!

Liefs, Karin
Frummel

Unregistered

29-03-2008 00:13
Hoi Sjaan,

Echt tips heb ik niet. Even je gedachten op iets anders zetten, is iets wat je zelf moet doen. Los van of het de kansen beinvloed (ik betwijfel of die invloed bij het merendeel noemenswaardig kan zijn), beinvloed het mogelijk wel de plezier in het leven. Je maakt van deze periode een soort van wachtperiode. Dat is zonde.

Om je wel even gerust te stellen: Ik was er zelf ook heel erg mee bezig (en besef nu pas bovenstaand) en nu zwanger (ronde 5).

liefs,
Frummel
Lyfke24

Unregistered

29-03-2008 18:09
Hoi Sjaan,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Wat voor mij een ontspanning is:
lekker een uur in bad met lekker muziekje op de achtergrond en een goed boek! Daar kan ik mijn gedachten lekker mee op nul zetten...
Of (maar dat is nu helaas afgelopen Cry ): ik heb een cursus keramiek gevolgd, kleien dus, dat is zooooo relaxt! Gewoon 3 uurtjes met je vingers in de klei en boetseren maar...
Of: dvd box van Lost of Prison Break of weet ik wat je leuk vindt, als je daar eenmaal in zit denk je ook niet meer aan eisprongen, data of :evil: :evil:

Maar... zoals anderen ook al schrijven: het "veel eraan denken" is geen blokkade voor je lijf! Het zal er ook wel gewoon bij horen.

Succes in ieder geval!
Liefs,
Lyfke Smile
Lowiena

Unregistered

29-03-2008 20:13
Tips om je gedachten op iets anders te zetten heb ik niet.
Wel weet ik dat de innestelling tussen dag 6 en dag 11 kan plaatsvinden (ofwel 3 tot 8 dagen voor je NOD). Als je toevallig iemand bent bij wie het dus pas 3 dagen voor de NOD plaats vind werken die extra vroege testen niet.

Succes met wachten, mag zelf namelijk ook wachten.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave