Zwanger Worden .NU forum [Archief] Over Zwanger Worden .NU Over deze site Eindeloze topics leuk of vervelend?

Eindeloze topics leuk of vervelend?
lenny

Administrator

Topics: 668
04-04-2016 19:42
Hoi dames,

Het valt me op dat sommige threads wel heeeel veel pagina's hebben (600 of meer soms...).

Op zich prima, maar hoe vinden jullie dat in de praktijk?

Maakt het niet uit omdat je toch gewoon naar het einde gaat om te lezen, of zou je het fijner vinden om een "deel 2" etc. te hebben na bijvoorbeeld 100 pagina's ?
lenny

Administrator

08-04-2016 20:15
Ok dat is een duidelijke uitslag Smile

Dan laat ik het lekker zo.
Sunshine84

Senior Member

Topics: 4
09-04-2016 10:24
Haha dat was veel respons ;-) ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet merk dat er zoveel pagina's zijn. Vanuit mijn foon gaat hij automatisch naar de nieuwste berichten en dat is meestal dan pagina 1 tm 3, gebeurt automatisch Smile
Dus lekker zo laten staan, scheelt je veel werk denk ik..
buddha

Posting Freak

Topics: 2
11-04-2016 07:38
Ik vind het ook niet lastig dat er zoveel pagina's zijn, jaren terug was iets van 200 de max datvond ik juist niet handig Big Grin
lenny

Administrator

11-04-2016 08:57
Sunshine84 schreef:Haha dat was veel respons ;-) ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet merk dat er zoveel pagina's zijn. Vanuit mijn foon gaat hij automatisch naar de nieuwste berichten en dat is meestal dan pagina 1 tm 3, gebeurt automatisch Smile
Dus lekker zo laten staan, scheelt je veel werk denk ik..

Nou geen respons in het topic nee Big Grin maar wel stemmen en dat was waar het om ging.

Ik ga het inderdaad lekker laten zoals het is.

Ik vroeg het me vooral af omdat we vroeger mods hadden die dit in de gaten hielden en toch wel naar eigen inzicht topics in delen onder verdeelden. En ook andere zaken naar eigen inzicht deden... Dat was niet altijd ten goede, ze waren soms echt te streng.

Ben er inderdaad eigenlijk wel blij mee dat jullie het zo ok vinden Big Grin Scheelt weer.

Ik ben wel bezig met een nieuwe versie van het forum. Maar gezien mijn energie levels die niet altijd meewerken en drukte in het dagelijks leven, zal dat nog wel even gaan duren. Ik zal wel in de loop van de tijd meer vragen stellen hoe jullie bepaalde onderdelen ervaren, zodat ik daar rekening mee kan houden.

Ik lees wel weer meer mee de laatste tijd, dus in de achtergrond ben ik er Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave