Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in juni 2016

Uitgerekend in juni 2016
Roxy88

Member

Topics: 1
27-09-2015 17:57
Ik open dit onderwerp omdat ik sinds heel kort weet dat ik zwanger ben. Volgens eigen berekening verwachten wij dus ons eerste kindje begin juni !!😀👶😍 Hopelijk sluiten er snel meer dames zich bij dit groepje aan, zodat wij onze ervaringen met elkaar kunnen delen! Helemaal wanneer het de eerste is natuurlijk, lijkt mij iig erg fijn!!
Goodlife

Senior Member

28-09-2015 11:31
gefeliciteerd!!

(Ik ben zelf in mei uitgerekend, dus kom hier niet..)
Josje

Member

Topics: 0
28-09-2015 14:22
Hi roxy, ik sluit me graag bij je aan, mn uitgerekende datum is 01-06-2016, heb me net aangemeld bij moeders voor moeders en ga deze week de vk eens bellen.

Hoe voel je je? Ik voel me goed, alleen mn darmen schuiven al wat en koffie is heel vies
Aardbeitjes

Senior Member

30-09-2015 17:06
Ik sluit me bij je aan! Ik gok op 11-06 als datum Big Grin
Roxy88

Member

01-10-2015 10:21
Meiden!! Leuk!! Allemaal natuurlijk gefeliciteerd!!

Aardbeitjes!
Leuk he!! Zo zit je nog ongeduldig op de NOD te wachten en zo schrijf je hier gezellig mee! Hoe voelen jullie je meiden? Hier wisselvallig, de ene ochtend ben ik ontzettend misselijk (niet zo erg dat k moet overgeven maar dat kan ik sowieso nie zo goed) en de andere ochtend valt het eigenlijk reuze mee. Heel raar. Ben zelfs blij als ik flink misselijk wakker wordt.. Borsten zijn nu echt iets groter en voller. Verder eigenlijk weinig klachten behalve dat ik snel vermoeid ben.

Gisteravond hebben wij het nieuws heel leuk met een fotolijstje met gedichtje er in aan mijn schoonouders verteld. Die vinden het erg leuk. Hoe en wanneer doen jullie dat? Wij vinden het prettig om onze naaste familie het gewoon te vertellen. Stel dat het toch mis gaat heb je toch ook weer een hoop steun aan deze mensen. Vanavond komen mijn vriendinnetjes langs om lekker bij te kletsen, we hebben elkaar zo lang niet gezien! 1 probleempje, als ik geen lekker wijntje of biertje drink dan weten zij waarschijnlijk ook meteen genoeg. Iemand tips dit te omzeilen? Of toch maar gewoon zeggen.....Lastig! Het liefst zou ik het natuurlijk van de daken schreeuwen.

Ook ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders, de dame komt a.s. maandag op bezoek. En 28-10 naar de vk!! Nu natuurlijk alweer ongeduldig hihi
Aardbeitjes

Senior Member

01-10-2015 11:47
Ja leuk hé Roxy. Mijn testjes worden met de dag duidelijker, dus ik ben super blij. Mag 23-10 al naar de VK. Dan ben ik 7-8 weken. Dus duimen dat het blijft plakken en ik een hartje hoor Big Grin

Ik heb het gisteren aan een vriendin verteld. Familie mag nog even wachten, na mijn 1e echo. Wij hebben ook dat idee van het fotolijstje haha. Ben benieuwd hoe mijn ouders reageren, die zullen super blij zijn.
Moeders voor moeders is ook al aangemeld, ik heb net een bericht terug dat ik een afspraak kan maken.

Tips qua drank heb ik niet echt. Ik drink zo weinig dat het amper opvalt als ik niet drink. Kun je het niet gooien op een buikgriepje ofzo? Als je het niet wilt vertellen.
Josje

Member

01-10-2015 21:59
Hi roxy je hebt er nu vast niets meer aan maar je hebt alcohol vrij bier en wijn ook kan je rode druivensap nemen, maar dan wel in de keuken inschenken. En de smoes antibiotica doet het ook vaak goed !!

Wij vertellen het na de eerste echo aan de directe familie en 2 vriendinnen weten het al.
21 oktober echo en 20 oktober intake bij vk. Ik mag maandag beginnen met mvm.

Leuk een fotolijstje met , ik denk dat wij de oudste het laten bekend maken, maar weet nog niet hoe.
Josje

Member

01-10-2015 22:02
Doet bij jullie de vk de echo of is dat bij een ander? Onze vk doet het niet, moet daarvoor naar een echo praktijk en hartje luisteren doe ze (bij ons) pas vanaf 12 weken, daarvoor is het moeilijk te vinden en kan dat stress opleveren
Aardbeitjes

Senior Member

02-10-2015 12:50
He josje mijn VK doet de echo. Heb speciaal een praktijk gezocht die dat zelf kan.
Krijg een inwendige echo, dus dat hartje moet te horen zijn met 7 weken. Wel super spannend hoor. Nog 3 weken wachten
Josje

Member

03-10-2015 06:12
Leuk aardbeitje!! Wel spannend allemaal hehe!? Ondanks dat het de derde is blijft het speciaal
knufknuf

Senior Member

06-10-2015 19:28
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik heb eergisteren positief getest. Dus wil graag met jullie meekletsen. weet niet zeker maar verwacht rond 11/6 uitgerekend te zijn.
Ik merkte dat mijn buik dikker leek en ook mijn moeder zei al ja ik dacht ook iets te zien.ook al dagen een ongesteldheidsgevoel dus maar een test gedaan. Ik ga zaterdag een clearblue test doen. Hadden nu een predictor Early (zijn nu in het buitenland) en lees dat deze niet altijd betrouwbaar zijn. Mijn cyclus is altijd erg gelijk ben nu 5 dagen over tijd dus ga het toch geloven. Maar nog wel voorzichtig blij het is nog vroeg. hoe voelen jullie je?
Josje

Member

07-10-2015 08:52
Gefeliciteerd knufknuf!! Hoe voel je je?
Ik voel me wat sneller moe en heb met vlagen misselojkheid en/of hknger
Josje

Member

07-10-2015 08:53
Ben je nu op vakantie??
knufknuf

Senior Member

07-10-2015 19:48
Hoi meiden, wij zijn idd op vakantie. In het warme Turkije. Het is hier heerlijk genieten en nu extra speciaal. Heb al een leuke foto om het nieuws straks te vertellen. voel wel wat rommelen en misschien beetje moe maar is misschien ook de warmte. Ik voel minder dan bij andere zwangerschap(pen) toen had ik pijn in mijn onderrug en gevoelige borsten. We hebben een dochtertje van 1 jaar en 9 maanden en heb begin van het jaar een miskraam gehad.

Goed om te horen dat jullie klachten ook meevallen.

En Roxy heb je het geheim kunnen houden voor je vriendinnen?
Roxy88

Member

08-10-2015 10:55
Hoi knufknuf , allereerst van harte gefeliciteerd!!

Nee mijn vriendinnen hadden het zo door! hihi, geeft niet ze zijn erg blij voor mij Smile
Ben op het moment wel een beetje bang. Verloor gister wat bruin bloed, zag er uit als heel oud bloed. Mijn moeder zegt dat ik mij hier geen zorgen om moet maken en dat zij ook af en toe wat bruin verloor en soms zelfs veel meer bij alle drie haar zwangerschappen. Probeer me dus niet druk te maken, maar dat doe je stiekem toch.. Iemand hier ervaring mee?

Hoe zit het met jullie klachten? Hebben jullie ook de ene dag meer last van misseljkheid/pijnlijke borsten dan de andere dag? Ik had van de week echt het gevoel met enorme bloemkolen rond te lopen, maar nu lijkt het naar mijn idee weer mee te vallen.
knufknuf

Senior Member

08-10-2015 14:25
Dankjewel. Logisch dat je je druk maakt. Maar heb idd vaker gehoord wat jij vertel en die hebben inmiddels een gezond kindje. Bij mijn miskraam heb ik overigens geen bruin bloedverlies gehad vruchtje kwam weken na stoppen met ontwikkelen ervan af en was met helderrood bloedverlies. Ik had toen toen erg veel last van onderrug en misselijk en dat was ineens allemaal over ik voelde direct dat het niet goed zat. Mijn borsten lijken nu de ene dag ook iets voller dan de andere dag.

Nu heb ik weinig klachten waardoor ik iets ook onzeker ben maar voel nog wel gerommel in mijn buik. Geen pijn in borsten. Als je onzeker ben bel je de verloskundige gewoon die weten je hopelijk gerust te stellen. positief denken.
Goodlife

Senior Member

08-10-2015 14:52
Breek ff in.

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb 6 keer wat.bloed verloren afgelopen weken.
Verder nergens last van.
Afgelopen vrijdag een goede echo gehad met 7.3 weken.

Bij beide.miskramen wel kwaaltjes en geen bloed gezien..

Dusss: het zegt allemaal niks.

Spannend is het natuurlijk wel!
Lootje

Member

10-10-2015 06:07
Breekt ook even in Wink
Gefeliciteerd, wat heerlijk al die zwangere dames Smile ik kwam er door onregelmatige cyclus pas met 9 weken achter dat ik zwanger was.
Als ik terug reken, zal het rond de 4e week van mn zwangerschap zijn geweest, ik heb toen wel anderhalf - 2 weken lang bruin bloed verloren.
En rond de 9e week wat helder bloedverlies, een paar drupjes. Alles is goed, gisteren de kleine uk zien bewegen op de echo en het hartje zien en horen kloppen Smile dus inderdaad, wat goodlife zegt, wat bloedverlies kan meestal geen kwaad.mocht je het niet vertrouwen (zei de VK ook), dan gewoon bellen! Vaak kunnen ze je ook 'gewoon' geruststellen Wink

Succes allemaal met de zwangerschap Smile

Xx
Roxy88

Member

11-10-2015 17:14
Gefeliciteerd!!

Hier maak ik me ineens toch erg zorgen. Ging de afgelopen dagen supergoed dus had me nergens druk om gemaakt. Vanmorgen na het vrijen ineens wat helder bloedverlies.. Dat was flink schrikken maar al gauw kwamen we er achter dat er waarschijnlijk gewoon door het vrijen een vaatje gesprongen was. Maar nu ineens doen mijn borsten geen zeer meer!! Bloeden is zo goed als gestopt net weer een heel klein beetje met afvegen.. Heel licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik maar that's it .. Maak me toch zo'n zorgen. Mijn man zegt dat vast alles goed is en dat ik me niet zo druk moet maken. Makkelijker gezegd dan gedaan.. Is hier iemand die mij gerust zou kunnen stellen?

Volgens mij draai ik helemaal door... Pff en op zondag de vk bellen, denk niet dat dat iets uithaalt nu..
Mickey2014

Posting Freak

Topics: 4
12-10-2015 07:51
Breekt ff in. Roxy ik zou vk bellen en om echo vragen, want er zou nu een hartje te zien moeten zijn.
Roxy88

Member

12-10-2015 16:12
Nou.. Ben ik weer. Vk zegt gewoon af te wachten en dat er zeker geen directe reden is voor zorgen. Dat stelde me wel gerust. Inmiddels zijn toch mn borsten weer gevoelig (wel minder als eerst maar in vergelijking met gister veel gevoeliger.) dat je daar zo blij mee kan zijn haha.. en een test gedaan toch nog voor mijn eigen gemoedsrust die binnen drie seconden keihard positief knalde!! 😉

Probeer er dus gewoon vanuit te gaan dat alles goed is! Geen bloed meer gezien, zal wss toch een gesprongen vaatje geweest zijn. Bedankt voor je reactie mickey2014 ik ga proberen niet meer zo bang te zijn en niet ieder paniek momentje hier neer te knallen! Genieten!! Dat is het belangrijkst !! Ik ga het proberen hihihi
knufknuf

Senior Member

12-10-2015 20:14
Hoi Roxy,
Sorry ik kon gisteren niet reageren ik denk dat het aan telefoon lag ofzo want nu lukt het met die van mijn man wel. Groot gelijk gewoon bellen naar de vk die hebben immers de meeste ervaring en als je borsten nu weer wat gevoeliger zijn lijkt mij wel positief. Ik zit nu ook vaak aan mijn borsten te voelen hihi.

Succes allemaal met wachten tot eerste echo... ik kijk ernaar uit :-)
Roxy88

Member

13-10-2015 16:56
Pfieuw verloskundige belde vandaag terug omdat ze gister niet veel tijd had. Maar ziet geen reden tot zorgen. Afnemende symptomen kan, maar hoeft zeker geen voorbode te zijn dat het mis is. Wel mag ik omdat ik zelf toch bezorgd ben de 20ste al komen voor de echo, dat is wel fijn ☺️ Toch weer een beetje gerustgesteld ☺️
Josje

Member

14-10-2015 06:05
Wat fijn roxy dat de vk nog even terugbelde!!

Oei, wat een spannende tijd is dit toxh. Kan niet wachten op de echo en dan hopen dat we de kleine snel , gaf mij de vorige keren veel rust.
Wanneer hebben jullie de eerste afspraak/echo? Wij 20-10 afspraak bij vk en 21-10 s ochtenss echo
Mamabeer

Member

Topics: 5
14-10-2015 12:47
Hallo dames,

Heel voorzichtig kom ik mij hier aanmelden, ik heb met 4 weken en 5 dagen een miskraam gehad en nu weer zwanger.
Vind het heel spannend en hoop dat alles goed gaat.

Gr mamabeer
Aardbeitjes

Senior Member

14-10-2015 15:39
Ook welkom hier mamabeer.
Ik ben inmiddels gewend aan het idee. Heb enorm last van kwaaltjes: heel misselijk, buikpijn, rugpijn en snel moe. Ik lig iedere avond op tijd in bed.
Die buikpijn en misselijkheid houden me al 2 dagen flink bezig. Ben niet gaan werken en heb vooral plat gelegen. Wat een vervelend gevoel, ook al is het voor een goed doel Wink
knufknuf

Senior Member

14-10-2015 17:32
@mamabeer! Welkom en alvast een voorzichtige felicitatie.

Roxy lief dat de verloskundige terugbelde en dat je eerder mag komen.
Mamabeer

Member

14-10-2015 18:28
poeh ik heb zoveel zin in pittig eten opeens hihi.
13 nov eerste echo kan niet wachten.
heb gelukkig op steekjes en zere borsten na geen symptomen.
Goodlife

Senior Member

14-10-2015 18:59
Roxy: ik heb meerdere keren wat bloed verloren en ook min visten deden na de eerste 5 weken geen pijn meer. Alleen maar rond mijn NOD.
Met 7 weken een mooi kloppend hartje.
Dus probeer positief te denken, succes meid!
Goodlife

Senior Member

14-10-2015 19:01
Min visten = mijn borsten

Stom woordenboek op mn telefoon Smile
Roxy88

Member

15-10-2015 05:53
mamabeer!! gefeliciteerd!! Welkom hier!!

goodlife thanks! Stelt me gerust!

Ik zie het ook weer positief in gelukkig ☺️ Zijn gewoon hele spannende dagen!
knufknuf

Senior Member

15-10-2015 17:46
Blijft spannend. Vandaag verloskundige gebeld ik dacht mag 27/10 al komen. Erg fijn. Ze stelde het zelf voor. 20/10 intake moeders voor moeders.
Mamabeer

Member

15-10-2015 18:20
Wat fijn knufknuf.
Ik heb hier de afspraak verplaatst naar 9 nov, 13 nov op een vrijdag vond ik toch een beetje eng en nog ver weg.
Al ben ik normaal helemaal niet bijgelovig ik riskeer nu niets meer.

Moeders voor moeders moet ik nog contact mee hebben, eerst vandaag maar doorkomen.
vorige keer kreeg ik in de avond met 4.4 week een bloeding en een dag later met 4.5 week was het mis.
Dus morgen blijft ook even erg spannend, hoop dat het snel 9 nov is.
knufknuf

Senior Member

15-10-2015 19:32
@mamabeer die 4 dagen zijn dan inderdaad mooi meegenomen. Duurt al lang genoeg. Ik wil het van de daken schreeuwen maar pas na een goede echo. Ook dan kan het nog misgaan maar is de kans stuk kleiner he.Hoe is jouw miskraam gegaan?

Ik heb ook miskraam gehad begin van het jaar. Ik had toen echo tussen 8 en 9 weken en bleek dat vruchtje 6,5 week was gestopt. Nadat ik echo had gehad nog wel 2 weken geduurd voordat het ervan af kwam. Ik voelde paar dagen voor echo dat het niet goed zat. Totaal geen symptomen meer. En die hadden ik daarvoor heel sterk. Veel misselijk. dus met zenuwen naar de echo.. en mijn gevoel bleek waar te zijn. Maar dan nog best een schok. Wilde zo snel mogelijk weer zwanger zijn was mijn eerste reactie. Maar mijn man wilde niet dus ik ook niet. Moet je toch samen beslissen. Even laten rusten.

Nu niet helemaal gepland zwanger maar zo welkom. We zijn zo blij met ons dochtertje en denken dat het voor haar ook heel leuk zal zijn. Ze liep in de vakantie naar elke baby om een kroel te geven. "OH Baby" Genieten ontzettend van haar. Een nieuw wondertje zal wel even weer druk zijn en zo benieuwd hoe dat gaat. Ook spannend qua gezondheid etc. Sta daar nu meer bij stil als bij de 1e.

Nu niet misselijk en bij zwangerschap dochtertje ook niet. Dus heb nu best vertrouwen dat het goed zit.
Mamabeer

Member

16-10-2015 10:48
Ja inderdaad het zijn toch weer 4 dagen haha.
Gelukkig deze dag nog geen bloed gespot dus hopelijk blijft deze keer alles wel goed gaan.

Mijn miskraam was al heel snel, met 4 weken en 5 dagen.
Had de dag ervoor al wat bruin bloed toen dacht ik eerst innestelingsbloeding misschien nog.
Helaas met 4 weken en 5 dagen brak het helemaal door, mijn lichaam heeft het helemaal zelf opgeruimd dus dat was fijn.

Vond het wel moeilijk om gelijk al de eerste keer zwanger een miskraam te hebben gehad.
Vandaag weer 4 weken en 5 dagen en hoop echt dat alles goed gaat vind het zo spanennd.
Aardbeitjes

Senior Member

16-10-2015 11:15
Spannend Mamabeer...we duimen allemaal dat het goed blijft gaan!
Mamabeer

Member

17-10-2015 15:17
Dankjewel Aardbeitjes, de spannende zijn nog niet voorbij maar dag 4.5 wel. Dus nu kan ik iets rustiger aan doen.
Na 12 weken zal ik pas helemaal blij zijn. Hoe is het hier met iedereen?
Josje

Member

18-10-2015 20:21
Hi meiden, hoe is het?

Fijn mamabeer dat je eerder voor echo mag

merk ik dat mn energiepeil wat lager is en zeker s avonds mn buik echt al opvalt. Woensdag echo! Vind het toch wel spannend. Gelukkug gaat ml mee. Daarna gelijk bij de familie langs om het te vertellen
knufknuf

Senior Member

19-10-2015 03:25
@josje leuk en ook beetje spannend woensdag echo. Zo bijzonder.
Josje

Member

19-10-2015 06:44
Jazeker knufknuf!! Tis mn derde, maar lijkt wel of ik het bij elke keer steeds spannender vindr.
Wanneer hebben jullie echo?
Mamabeer

Member

19-10-2015 09:08
Spannend Josje! Ik heb 9 nov mijn eerste. Kan nu al niet wachten.
Vind het allemaal super spannend en een beetje eng haha.
Aardbeitjes

Senior Member

19-10-2015 10:03
Ik mag komende vrijdag Big Grin Heb er ontzettend veel zin in en vind het ook doodeng :roll:
Mamabeer

Member

19-10-2015 11:55
Spannend Aardbeitjes, wel al een vroege echo of niet?

Hier heb ik erg last van een ongesteldheids gevoel en lage rugpijn... Herkennen jullie deze symptomen?
Vind het doodeng ben zo bang dat het weer mis gaat.
Koekie

Posting Freak

Topics: 7
19-10-2015 13:16
--- Breekt even in ---

@ Mamabeer, klinkt voor mij heel erg bekend. Heb ik toen ik zwanger was van J. ook gehad in het begin en controleerde daardoor elke keer of ik niet ongesteld was geworden, maar hoorde er echt bij. Ik duim voor je meis! Snap je zorg wel, zeker na een eerdere mk, zou ik nu ook hebben.

-- Breekt weer uit ---
Josje

Member

19-10-2015 13:36
Mamabeer, ik ken het grvoel niet van nu, maar wel van onze eerste.
Snap dat het voor jou nog spannende is. Duim dat alles goed mag zijn.

Hier beel stom... Droom steeds dat het of mis is of het er 2 zijn...
Mamabeer

Member

19-10-2015 13:57
Hoi Koekie,

Ja ik ben hetzelfde aan het doen elke keer kijken of ik ongesteld ben.
Probeer wel veel afleiding te zoeken maar blijft tot aan 9 nov gewoon heel spannend.

Dankjewel Josje,

Ja droomde hier ook al 1 nacht dat het mis was.
Eigenlijk is zwanger zijn in het begin helemaal niet zo'n roze wolk als ze zeggen vind ik haha.
Aardbeitjes

Senior Member

19-10-2015 17:24
Ik herken je pijnen helemaal! Ik heb veel buikpijn en rugpijn, hoort er allemaal bij meid. Het voelt alsof je ongi wordt maar dat is dus je baarmoeder.

Tja blijkbaar heb ik een vroege echo haha...ben dan tussen de 7-8 weken. Weet het niet precies
Roxy88

Member

20-10-2015 08:34
Spannend he! Dat wachten op de eerste echo! Sowieso die eerste 12 weken!! Hier dus vanmiddag half 5 de eerste echo, en ik ben ontzettend zenuwachtig.
knufknuf

Senior Member

20-10-2015 09:57
Herkenbaar ik droomde ook dat het mis was. Ik ging naar toilet en veel bloed met klodders. Ik wilde mijn man roepen maar dat lukte niet ik had geen stem.. Toen na hard stampen kwam mijn man boos naar boven. Gelukkig maar een vervelende droom.

Net mvm geweest. Krijg een mooi boek omdat ik al 2 wikkeldoeken heb. Ik zei al ik hoef echt niks hoor daar doe ik het niet voor. Maar toch lief.
Mamabeer

Member

20-10-2015 12:02
Naar he knuf knuf.

Hier is mvm ook net geweest, vond het een super leuk cadeau!
Ben er helemaal blij mee haha, ook leuk dat ze toch een keer nog testen.
Vind het altijd leuk als je die twee streepjes ziet.
Mamabeer

Member

20-10-2015 12:02
P.s. veel succes Roxy! Super spannend je eerste echo.
Josje

Member

20-10-2015 14:24
Spannend roxy!!
Ik mag om 16.30 bij vk zijn voor intake en morgen om 9.10 echo!!

Hier ook al zo'n mooi wikkeldeke van mvm, helaas zit er geen klittenband meer op, was wel heel handig
Roxy88

Member

20-10-2015 14:48
Jaa spannend he Josje! Laat straks wel een berichtje achter hoe het is geweest! Ben echt supernerveus, laat alsjeblieft alles goed zijn!!
Aardbeitjes

Senior Member

20-10-2015 16:16
En Roxy??
Ik heb van MvM ook een mooie wikkeldoek gekregen. Ga vandaag alweer voor de 2e keer de flessen omwisselen Smile

Nog 3 dagen aftellen voor mij...
Mamabeer

Member

20-10-2015 16:45
Hier was het even schrikken net, ik had een rare zeurende pijn aan de rechterkant.
Ze waren dus bezorgd dat ik een bbz zou hebben en hebben ze gelijk een echo gemaakt.
Echt bizar, alles was goed het zat allemaal in de baarmoeder.
Verder zag het er heel goed uit, mooi vruchtzakje enz. Ik was helemaal onder de indruk.

Roxy hoe is het bij jou gegaan?
Roxy88

Member

20-10-2015 17:47
Hi meiden! Jaa was echt fantastisch! Hartje zien kloppen en alles ziet er precies uit zoals het hoort. Wij zijn helemaal onder de indruk!! Mamabeer wow! Idd schrikken dan! Maar wat mooi dat het ook bij jou goed zit!! Echt heel bijzonder he!! Josje hoe was de intake? Die hebben wij de 28ste. De vk zei vandaag dat ze dan nog eventjes kijken! Dat hadden we niet verwacht maar vind ik echt helemaal geweldig!! Succes morgen met de echo! Maar vooral, geniet!! 😘😘😘
Mamabeer

Member

20-10-2015 19:23
Waaauw gaaf Roxy. Super fijn dat jullie een mooi kloppend hartje gehoord hebben.
Josje

Member

21-10-2015 05:51
Super roxy!!

Mamabeer, dat was evem schrikken, gelukkig dat alles goed was!!

Intake stelt niet zoveel voor. Was vooral gezellig bijkletsen ;-) die vk was ook bij de geboorte van mn 2 kids!!
Roxy88

Member

21-10-2015 08:16
Haha Oooh jij kent dr al, dan lijkt het me idd meer bijkletsen. Ze vertelden ons gister al dat ons volgende week het hemd van t lijf gevraagd zal worden 😉 Nog steeds op een roze wolk hoor! Zo bijzonder dat kleine tuinboontje met een knipperlichtje er in! Jij bent nu he josje? Echt superleuk! Succes!! En we lezen wel hoe het geweest is!
Josje

Member

21-10-2015 14:25
Hi meiden, hartje klopt en ziet er goed uit 10-11 termijnecho
Mamabeer

Member

21-10-2015 15:31
Aaah super fijn wat een goed nieuws allemaal. 😊
knufknuf

Senior Member

21-10-2015 18:46
@mamabeer dat is schrikken dan. Maar gelukkig alles goed en geen pijntjes.
Ook Roxy en josje super fijn een kloppend hartje. Gefeliciteerd. Wij mogen dinsdag om 13.30 uur.
Aardbeitjes

Senior Member

22-10-2015 16:48
Wat een goed nieuws allemaal!
Ik mag morgen om 9.30u voor de echo. Zooo spannend. Had vandaag een beetje bruin slijm. Ga dan meteen het internet op om geruststelling te zoeken. Het is niet veel en ik heb verder geen erge krampen. Maar toch niet leuk.

Vandaag van de HA Emesafene gekregen tegen de misselijkheid. Kan ik die nemen als t niet meer uit te houde is. Vandaag houdt ik, itt de vorige dagen, weer wat eten binnen. Maar verder dan fruithapjes kom ik niet Sad
StefJuuh01

Posting Freak

Topics: 2
22-10-2015 17:18
*breekt even in*

Gewoon lekker die emasafene nemen aardbeitjes! De eerste dagen hielp het bij mij wel, daarna niet meer. Maar die eerste dagen gaf het echt verlichting.

*breekt weer uit*
knufknuf

Senior Member

22-10-2015 21:30
@aardbeitjes veel plezier morgen!
Hopelijk verdwijnt misselijkheid snel.
Aardbeitjes

Senior Member

23-10-2015 09:48
Jaaa het hartje klopt en onze garnaal doet het goed Smile zoooo blij
Over 3 weken mag ik weer terug
Mamabeer

Member

23-10-2015 10:03
Aaah super gaaf Aardbeitjes! Wat fijn zeg.
Echt leuk te horen dat het allemaal goed gaat met iedereen.

Wou dat ik ook al een hartje kon horen . 9 nov duurt te lang haha.
mimi89

Member

24-10-2015 08:34
Hoi meiden,
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik zat eerder op het forum op de groep zwanger worden vanaf oktober.
Vanmorgen getest en we zijn zwanger van wondertje 2.
Als alles goed gaat ben ik rond 29 juni uitgerkend.
Ben zooo happy
Mamabeer

Member

24-10-2015 12:09
Gefeliciteerd mimi.🎉
Josje

Member

24-10-2015 19:13
Super aardbeitje!! Hoe is het met de misselijkheid?

Gefeliciteerd mimi!!
Aardbeitjes

Senior Member

24-10-2015 20:28
Gefeliciteerd Mimi!

De misselijkheid is er nog Sad De Emersafene werkt niet echt, word er vooral duf van. Het overgeven valt wel mee de afgelopen 2 dagen. Alleen weinig eetlust en een weeïg gevoel steeds.
Hoest bij jullie?
Mamabeer

Member

24-10-2015 20:48
He bah, klinkt niet echt fijn Aardbeitjes. 😕
Hier gaat het wel goed opzich, ben niet misselijk alleen wat zere borsten en inderdaad ook weinig eetlust.
Ben savonds wel onrustig merk ik en vooral als ik in bed lig, piekeren en piekeren.
Wordt er een beetje angstig van dat is wel vervelend maar alles voor het goede doel haha.

Vandaag begonnen met MvM dus dat is wel erg leuk.
knufknuf

Senior Member

25-10-2015 00:04
Gefeliciteerd mimi! Was gelijk raak? Toppie
knufknuf

Senior Member

25-10-2015 00:05
Jammer dat het niet helpt. Werkt kleine beetjes heel de dag eten?
Aardbeitjes

Senior Member

25-10-2015 08:47
Ja knufknuf dat ben ik nu aan het proberen. Droge toastjes en fruithapjes....lijk wel zelf een baby haha
Als t maar binnen blijft!
mimi89

Member

25-10-2015 10:40
Dank jullie wel allemaal.
Ik ben idd meteen de 1e ronden zwamger geworden .
Ook bij mijn 1e was ik meteen de 1e ronde zwanger.
ben nu nog laten bezinken dat zwanger ben want had niet verwacht dat ik weer zo snel zwanger zou zijn.
Ben in ieder geval super blij mee.😊
Josje

Member

27-10-2015 06:56
Succe svandaag knufknuf!! Hopelijk een mooi kloppend hartje!! 13.30 toch?
Mamabeer

Member

27-10-2015 09:58
Pff ik ben vandaag weer zo onzeker. Mijn borsten doen minder pijn zo goed als niet.
Ben dan zo bang weer voor een miskraam. Nog 13 dagen tot de eerste echo, het duurt veel te lang haha.
knufknuf

Senior Member

27-10-2015 10:38
Ja klopt josje 13.30 erg spannend maar ik denk wel dat het goed zit.
Roxy88

Member

27-10-2015 13:13
mamabeer, misschien stelt het je gerust.. Maar mijn borsten doen soms ook een paar dagen helemaal geen pijn. En dan ineens komt het weer, in meer of mindere mate. Probeer te genieten meis, het is natuurlijk ontzettend spannend en eng allemaal, ik begrijp dat volkomen. Toch betekend het zeker niet dat er iets mis is!! Zolang je geen hele erge buikpijn krijgt of bloed verliest zoals bijv. bij een menstruatie, is er zeker geen directe reden voor zorgen zei mijn verloskundige toen ik mij zo'n zorgen maakte. Wanneer je echt heel ongerust bent, bel dan gewoon de verloskundige, misschien kan jij ook al iets eerder terecht!!

Wij mogen morgenochtend weer voor de intake, en zoals ik het begrepen heb kijkt ze dan nog eventjes met de echo. Dus dat zou echt super zijn! Heb er nu alweer zin in! Smile
knufknuf

Senior Member

27-10-2015 15:04
Net terug van verloskundige. Mooi kloppend hartje. Nu uitgerekende datum 10 juni. Zag er goed uit. Helemaal blij. Had er nu ook wel goed gevoel over maar bewijs is wel fijn.

@ mamabeer probeer te relaxen. Ik voel mij borsten ook niet altijd even gespannen aanvoelen. Maar als ze onzeker ben en er stress van hebt zou ik ook vragen of je eerder kan komen.
knufknuf

Senior Member

27-10-2015 16:03
Net terug van verloskundige. Mooi kloppend hartje. Nu uitgerekende datum 10 juni. Zag er goed uit. Helemaal blij. Had er nu ook wel goed gevoel over maar bewijs is wel fijn.

@ mamabeer probeer te relaxen. Ik voel mij borsten ook niet altijd even gespannen aanvoelen. Maar als ze onzeker ben en er stress van hebt zou ik ook vragen of je eerder kan komen.
Josje

Member

27-10-2015 16:37
Gefeliciteerd knufknuf!!
AM2012

Posting Freak

27-10-2015 17:28
Hoi dames
Ik kom misschien hier even kletsen
Ben 6 juli uitgerekend maar ligt zo dichtbij juni
En er zijn geen dames nu in juli uitgerekend

Hopelijk is dat oke?

Allemaal van harte met goede echo
AM2012

Posting Freak

27-10-2015 17:29
Mamabeer
Ik heb bij mn dochter geen 1 dag zere borsten gehad. Misschien helpt het je
Ik heb nu ook nergens last van op zich
Beetje ongi gevoel meer niet
knufknuf

Senior Member

27-10-2015 17:36
Gefeliciteerd en welkom Am2012
Roxy88

Member

28-10-2015 06:56
Welkom AM!!! en ook hier gefeliciteerd 😉
AM2012

Posting Freak

28-10-2015 06:57
Dank jullie wel!!!
Vanmorgen de cb gedaan!!!
Ik geloof het nu pas :-)
[Afbeelding: 27zkk6g.jpg]
Roxy88

Member

28-10-2015 12:15
Hihi, superleuk!!

Vanmorgen weer bij de VK geweest Smile We hebben het echt getroffen met haar. Ondanks dat er vorige week al even gekeken was is er vandaag weer een echo gemaakt. Alles ziet er nog steeds goed uit. Sta nu weer op 8weken en 5dagen, dus toch precies zo ver als ik zelf dacht.

Ook hebben wij een afspraak gemaakt voor de combinatietest. Vind ik toch best nog een lastige beslissing, hoe staan jullie daar tegenover? Nu is het dus wachten tot 24-11 voor de echo vd combinatietest en 1-12 bij de VK hartje luisteren wat dan goed te horen moet zijn. 't blijft allemaal spannnend, maar ik heb er een goed gevoel over.
Josje

Member

28-10-2015 14:39
Spannend roxy!! Hier geen testen! Bij de oudste 2 ook niet gedaan en voor ons komt een kind zoals het komt, maar dat is ieder zn eigen keuze!!
Wel superleuk dat jullie nog een keer mochten kijken!!

Kan niet wachten tot het 10-11 is dan mogen we weer kijken en dan 24-11 bij vk hartje luisteren.
Merken jullie ook dat je broek echt al strakker zit? Van de week eens positiekleding van zolder halen
AM2012

Posting Freak

28-10-2015 15:24
Wat heeft iedereen snel een echo hier zeg...
Kom ik er slecht af met mn 9.5 week hahah

Positiekleding heb ik niks meer van
Alles verkocht

Ook de rest, maxicosi etc
Alleen wat baby kleren heb ik nog meer niet
AM2012

Posting Freak

28-10-2015 15:25
Ik ben er nog niet over uit
Combi test kost €160 dus weet het nog niet

Als je baby een afwijking heeft, zul je dan overwegen om te stoppen?
Josje

Member

28-10-2015 15:51
Bij onze vk krijgt iedereen een vertilifteitsecho rond de 7 weken. Wij krijgen er 4 gedurende de zwangerschap (7, 12, 20, 32)

Waarim heb je alles verkocht was een tweede niet de planning?
AM2012

Posting Freak

28-10-2015 16:13
wel fijn hoor!
Hier 9 weken, en daarna nog 4 keer ofzo
Zeer weinig in ieder geval

Nee 2e was niet de planning, tot januari
Zeer moeilijke tijd gehad na de geboorte van ons meissie.

Nu dus grote gok met een 2e!
Aardbeitjes

Senior Member

28-10-2015 17:14
Nog meer mooie echo's wat een goed nieuws knufknuf en Roxy . Mooi he om het hartje te horen.
Wij gaan ook voor de combinatietest. En als die een verhoogd risico geeft dan waarschijnlijk ook NIPT. Ik wil graag alles weten wat ik kan weten.
Zou alleen geen vervolgtest doen waarbij je een risico op een miskraam hebt. Mijn vriend en ik hebben het er wel serieus over gehad wat we zouden doen als het mis is. Ik heb zelf jaren in de verstandelijk gehandicaptenzorg alsmede de psychiatrie gewerkt. Dat vind ik geen toekomst voor mijn kind als hij/zij heel erg ziek is.
Lijkt me enorm spannend die testen!
Mamabeer

Member

29-10-2015 20:31
Hoi Roxy,

Ja inmiddels doen ze weer zeer en gaat het nog steeds goed, ja ik ben gewoon heel erg bang dat het weer misgaat.
Misschien soms een beetje te erg maar goed ik kan er niets aan doen.

Knufknuf Fijn dat alles goed was zeg! Lijkt mij een hele geruststelling als je dan zo'n mooie echo ziet.

Nogmaals gefeliciteerd AM en welkom hier.

Ik heb vandaag mijn eerste echte zwanger moment mee gemaakt haha, ik ben helemaal niet misselijk behalve dat ik geen trek in eten heb.
Nu was ik vandaag onze hond naar de trimmer aan het brengen, ik sta daar dus binnen en mijn maag draait zich helemaal om.
Ik snel doei gezegd en naar buiten gelopen, nou half bij iemand voor de deur kwam alles er uit.
Gelukkig was mijn vriend vandaag vrij en kon die er een beetje voor staan maar vond het zo gênant.
Voelde me wel op en top zwanger haha.
Josje

Member

01-11-2015 13:34
Zijn jullie ook zo moe!?
Aardbeitjes

Senior Member

01-11-2015 22:08
Enorm! Ik kan ook echt middag dutjes doen op een vrije dag. Voel me heel oud opeens haha
Josje

Member

02-11-2015 08:06
Ja erg he aardbeitje!? Alleen slapen kan hier overdag echt niet dus probeer s avonds op tijd naar bed te gaan, maar dat lukt helaas ook niet altijd. Hopelijk is het met een paar weken over
Roxy88

Member

03-11-2015 18:28
Ja hier ook ontzettend moe!! Maar ook helemaal nergens zin in!🙈 Op Maandag ben ik vrij en heb gewoon echt helemaal niks anders uitgevoerd dan op de bank hangen, series kijken en tukjes doen. En dan chagrijnig worden als de hond uit moet! Hihi vreselijk. Werken is ook een ramp, want ja dan moet je natuurlijk wel😉 Ben ook best emotioneel, gelukkig heb ik dat zelf ook door. Soms heb ik echt het gevoel dat de hele wereld het op mij voorzien heeft. Wat natuurlijk helemaal niet zo is.. Herkenbaar??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (6): 1 2 3 4 5 6 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave