Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten eisprong

eisprong
Myy001

Member

Topics: 3
07-08-2015 12:04
Misschien heb ik nu een rare vraag. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 juli. Ongv een week erna had ik pijn onder in mn buik en van dat doorzichtige slijm wat je tijdens je eisprong ook hebt?! ik heb een ovulatietest gedaan die dag en hij was negatief. Zou het kunnen dat mijn eisprong veel eerder is terwijl ik wel een cyclus van ong 31 heb? Mn vorige cyclus was 34 en die daarvoor 25. Rest ongv 31. Ik heb gister weer getest en negatief. Ga vandaag weer testen want volgens mn 'kalender' moet mn eisprong dit weekend zijn.
Mij23

Senior Member

Topics: 0
07-08-2015 13:08
Bij sommige vrouwen werken ovutesten niet goed. Maar zo te zien heb je ook een hele onregelmatige cyclus dus misschien word hij later positief. Kan ook zijn dat je ei later is maar je cyclus wel 31 dgn, dan is de fase tussen je ei en menstruatie kort!
Myy001

Member

Topics: 3
12-08-2015 16:11
Ik heb eergisteren een ovulatie test gehad waar een controle streep en een heel vaag streepje stond ( wat er iedere keer stond, denk een streepje wat er automatisch komt) gister wasdie maar mijn idee iets donkerder en vandaag ook, maar nog niet helemaal. Ik heb foto's maar het lukt meniet om ze bij te voegen. Zou ik dan nu mijn eisprong hebben ?
lillie

Senior Member

Topics: 2
16-08-2015 22:03
De keren dat ik ovulatietesten gebruikte vond ik het ook onduidelijk tótdat ik daadwerkelijk een positieve ovulatietes had. Daarbij was de teststreep echt duidelijk donkerder dan de controlestreep. Als ik jou was zou ik dus nog even doortesten en ben je waarschijnlijk onderweg naar een positieve test, maar was dit hem nog niet.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave