Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend januari 2016

Uitgerekend januari 2016
Anitaatje1985

Junior Member

Topics: 1
12-05-2015 11:59
Hoi Allemaal
Ik ben Anita en ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben!!!! Zit nu op een grote roze wolk. Het word ons eerste kindje dus we vinden het allebei erg spannend. Zijn er nog meer dames die in deze maand uitgerekend zijn??
Ikke ook

Posting Freak

Topics: 4
12-05-2015 12:12
Van harte anita! Wanneer denk je uitgerekend te zijn? Ik zit in t december topic maar vind t wel superleuk dat er nu nieuw topic is haha. Voor je t weet komen er gezellig dames bij! Geniet ervan!
Mowzy

Posting Freak

Topics: 8
12-05-2015 12:35
Gefeliciteerd Anitaatje!
Hebben jullie lang moeten wachten?
Nu een zeer spannende tijd voor jullie.

Wat fijn dat er toch een Januari topic is geopend.
Hopelijk volgen er snel nog meer dames, houden jullie een plekje vrij voor mij???? :wink:
Anitaatje1985

Junior Member

12-05-2015 12:47
Bedankt ikke ook en Mowzy!!
Ik dek dat ik 17 januari ben uitgerekend. Ik ben van morgen gelijk al langs de huisarts geweest en heb mijn afspraak al staan voor de verloskundige op 16 juni. Beetje snel allemaal maar had wat vragen omdat ik komende zondag voor 10 dagen naar Turkije vertrek. Vind dat nu nog spannender haha.
Ik heb eind novembermijn pil weggegooid en was er daarna heel erg mee bezig om zwanger te raken. Was toen ook al op dit forum maar ik maakte mezelf een beetje gek door alles op mezelf te betrekken. Nu eigenlijk 2 maanden er totaal niet mee bezig geweest en toen dacht ik gister ineens van h volgens mij had ik gister ongesteld moeten worden en ja hoor daar was een knal test!!! Toen gelijk naar kruidvat gereden voor nog mee testen plus 1 van cb die zegt hoever je bent en ook die waren superpositief!!! Volges cb ben ik 2-3 weken dus bij de verloskundige 4-5 weken omdat die weer anders rekenen.

Tuurlijk is er een plaatsje vrij voor je Mowzy!!!! Ik hoop dat er snel veel dames zich hier kunnen komen melden!!!
Jane83

Posting Freak

Topics: 2
12-05-2015 16:47
Gefeliciteerd Anitaatje!
Hopelijk volgen er snel meer meiden. Wie weet kom ik je nog wel vergezellen volgende week Tongue
Anitaatje1985

Junior Member

12-05-2015 19:20
Dat zou leuk zijn jane83!! Veel succes komende week
Jane83

Posting Freak

14-05-2015 08:50
Nou Anitaatje, ik kom er gezellig bij hoor :mrgreen: positieve test vanmorgen op dag 26! Geen tuurstreepje maar echt duidelijk. Ik gok zo uitgerekend rond 21 januari. Jammer dat er nog niet meer dames zijn van januari :oops:
Mowzy

Posting Freak

14-05-2015 08:55
Gefeliciteerd Jane! Alsof je het aanvoelde :wink:
Hebben jullie al symptomen?
eendje

Junior Member

Topics: 0
14-05-2015 10:44
Hoi Aninaatje en Jane,

Ik heb vorig weekend positief getest dus kom gezellig meekletsen!
Dat er maar veel mogen volgen in het januari-clubje

[url=http://www.babytickers.net][Afbeelding: ticker.png]
Mowzy

Posting Freak

14-05-2015 11:06
Gefeliciteerd Eendje!
Jane83

Posting Freak

14-05-2015 12:11
Gefeliciteerd en welkom Eendje!

Ik heb vanmorgen getest omdat ik me deze week raar voelde. Ik had steeds erge honger en als ik niet op tijd had werd ik supermisselijk. Dat herkende ik wel van mijn vorige zwangerschap, maar hoeft niets te zeggen natuurlijk. Ik heb op dag 26 getest van mn cyclus. Ik ben denk ik rond 21 januari uitgerekend, maar de echo zal het definitief uitwijzen tzt Smile
Anitaatje1985

Junior Member

14-05-2015 14:31
Gefeliciteerd!!! Jane83 en eendje!!!!
Leuk dat er nu wat meer bij komen en hopelijk komen er nog veel meer bij.
Ik heb niet veel klachten alleen in de avond als ik mijn bh uitdoe voelenijn borstel aan alsof ze per stuk 20 kilo wegen en ben wel misselijk maar ook dat voornamelijk in de avond.
Als het hier bij blijft qua kwaaltjes dan teken ik ervoor haha.

Vandaag met Vriendlief even bij baby winkels wezen kijken en nu begint het voor hem ook wat werkelijke te worden en begint toch ook wel vragen te stellen over hoe en wat. Zo lief!
Cindy29

Senior Member

14-05-2015 14:37
Gefeliciteerd damesSmile
eendje

Junior Member

14-05-2015 18:53
Hahaha das snel Anitaatje, lekker enthousiast!
Is vast je eerste kindje ;-)
Hier doe ik het wat rustiger aan. Eerst maar eens een goeie echo!
Anitaatje1985

Junior Member

14-05-2015 22:52
Het is voor mij idd mijn eerste kindje eendje. We hebben ook niets gekocht ofzo maar wilde gewoon eens weten wat er allemaal os. En jeetje das best veel haha. Hebben gelijk een uitzetlijst gekregen met dingen die je echt zou moeten hebben. En we weten nu ongeveer wat de kosten gaan zijn. Verder hou ik er echt nog rekening mee dat het mis kan gaan. Hoop het niet natuurlijk maar ik weet dat het kan gebeuren dus tot de echo word er nog niets aangeschaft ofzo hihi
Jane83

Posting Freak

15-05-2015 06:45
Toch helemaal leuk Anitaatje! Lekker van genieten.

Voor ons is het de tweede, onze dochter is twee. Dan heb je al veel dingen al. Hoewel we ook veel hadden geleend, dus moet even kijken haha. Een baby is net als een bruiloft, ze spelen lekker in op je emotie en alles is heel duur. Wij hebben toen best een dure kinderkamer gekocht bij Babypark, maar achteraf is dat best zonde van het geld. Ikea ofzo is ook prima en heeft leuke dingen. Koop soms ook dingen tweedehands. Bijv vorig jaar een wheelybug gekocht op mp. Nieuw zijn die 70-80 euro, ik had em voor 20 en zag er als nieuw uit. En nog duurzamer ook dan alles nieuw kopen Wink

Eendje, is het ook jullie tweede? Of al de derde?
Anitaatje1985

Junior Member

15-05-2015 07:49
Wij zijn gister bij baby en tiener megastore geweest en ik moet zeggen dat het me daar qua kamertjes wel mee voel met de prijs en ze hadden echt heel veel verschillende soorten en maten. Waarschijnlijk kunnen wij ook spullen van mijn zus over nemen waaronder een box autostoel en kinderwagen. Het ligt eraan hoe snel hun kleine gaat maar heb dit verder nig niet kunnen vragen omdat ze nig niet weten dat ik zwanger ben. Maar ze had dit gezegd toen wij zeiden dat we aan kindjes wilden beginnen. Kamertje willen we denk ik wel nieuw. Hebben al hele mooie dingen gezien hihi. Ze waren ook heel vriendelijk in de winkel en gaven dingen aan waar je echt op moet letten qua levertijd en wanneer de kamer klaar moet zijn enzo.
eendje

Junior Member

15-05-2015 08:02
Voor ons is het ook nummer 2. We hebben al een dochter van 15 mnd. Dus inderdaad veel spullen hebben we al.
Alhoewel we hebben niet zo'n heel groot huis dus heel veel spullen hebben we ook weer niet, hahahaha.
Maar heb de vorige keer gezien dat je ook met minder spullen uitkomt, gewoon omdat het niet past.
Wat kleding betreft ben ik erger :razz:
Jane83

Posting Freak

15-05-2015 12:45
Maar al die kleertjes zijn ook zo geweldig! Ik kan me ook moeilijk inhouden. Koop meer voor haar dan voor mezelf op het moment (heb mn kast aardig vol zelf ook haha)
En inderdaad, met minder spullen red je het ook prima.

Kan me goed voorstellen Anitaatje dat je het kamertje nieuw wilt. Hebben wij ook gedaan Smile

Net nog een clear blue test gedaan en meteen met neerleggen verscheen er een dik kruis. Dus geen twijfel mogelijk (hoewel ik ook niet twijfelde hoor) Wink
Nutella_lover

Member

16-05-2015 11:30
Hoi ladies,

Joining the club! Heb vorige week maandag positief getest!
Kan het af en toe nog steeds niet geloven Smile
Jane83

Posting Freak

16-05-2015 16:01
Gefeliciteerd en welkom! We zijn al met vier joehoeh!!! Smile
Anitaatje1985

Junior Member

16-05-2015 18:25
Gefeliciteerd Nutella_lover!!!! Ik had maandag ook de positieve test in handen.
Mama@1983

Member

16-05-2015 23:10
*breekt in...

Gefeliciteerd meiden!! Zit zelf in het december 2015 uitgerekend topic. Was leuk dat het eerste 2016 topic inmiddels ook alweer een feit is.
Succes komende tijd! Niet vergeten te genieten ;-)

* Breekt weer uit...
Jane83

Posting Freak

17-05-2015 11:38
Ah dank je mama1983! Jij ook een fijne zwangerschap. Lees ook af en toe met jullie mee Wink

Is er hier iemand goed met het maken van een lijstje? Kunnen we erin zetten leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum etc. Ben dr zelf niet zo goed in, misschien probeer ik het straks toch even.

Hoe voelen jullie je? Ik ben al behoorlijk misselijk dus dat beloofd wat Sad bij de eerste tot 19 weken misselijk geweest dus stel me daar maar op in, dan kan het alleen maar meevallen. Heb me aangemeld bij mn verloskundige, die gaan volgende week contact opnemen.

Gaan jullie je aanmelden voor moeders voor moeders? Ik heb het vorige keer wel gedaan, maar vond het een hele opgave doordat ik zo misselijk was. Dus ik twijfel een beetje, hoewel de reden daarvoor dus egoïstisch is...
Nutella_lover

Member

17-05-2015 14:06
Thx ladies! Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk! Dat we met zn allen een fijne en gezonde zwangerschap mogen hebben.
Ik ben 33, 10 jaar getrouwd en dit is ons eerste kindje. Datum uitgerekend weet ik nog niet precies, Huisarts zei de 16e, internet zegt de 12e :-D
10 juni heb ik intake, dan zal t eea wel wat duidelijker worden denk ik. Ik vind t zo spannend allemaal!!

Ik voel me eigenlijk nog niet heel echt zwanger, haha. Weet natuurlijk ook niet precies hoe dat dan moet voelen. Behalve pijnlijke borsten heb ik nergens last van, niet misselijk, niet moe. Huisarts zei dat komt nog wel. Dus vooralsnog ben ik inderdaad aan het genieten en aan het wennen aan het idee dat ik over een paar maanden n kleintje in mn armen vast mag houden. Heeeel onwerkelijk nog. :-)

Wat doe je tegen de misselijkheid Jane83?
eendje

Junior Member

17-05-2015 15:32
Inderdaad op naar een gezonde zwangerschap!
Hier ook nog geen klachten, misschien alleen een beetje moe, maar ik had de vorige keer ook weinig klachten.
Ben nog een beetje aan het twijfelen over mvm. Vorige keer wel meegedaan, maar daardoor wist de hele buurt ongeveer dat ik zwanger was omdat de flessen niet echt subtiel op straat stonden en de geur is inderdaad ook niet heel plezant. Maar goed heb nog even om er over na te denken. Het is natuurlijk voor een goed doel!
Anitaatje1985

Junior Member

17-05-2015 16:01
Hoi dames ik zal ff wat minder reageren ik stap zo op het vliegtuig naar Turkije en ga daar genieten van onze laatste vakantie met zijn tweetjes (als alles goed gaat maar daar gaan we wel van uit). Spanning us nu nog erger dan normaal omdat ik weet dat ik nog een klein mensje in me draag hihi.
Jullie horen me weer over 10 daagjes! Groetjes Anitaatje
Jane83

Posting Freak

18-05-2015 19:00
Anitaatje, fijne vakantie!
Nutella, nog niet zoveel. Nu helpt op tijd eten nog wel. Ik heb het s middags erger dan s ochtends. Nu ook weer Sad

Vandaag verloskundige gesproken, 22 juni al echo. Dat is met iets meer dan 9 weken. Komt omdat we daarna op vakantie gaan. De 15e intake. Oja, en zij gaan nu uit van 23-1, maar dan rekenen ze met 28 dagen cyclus en ik zat gemiddeld op 26. Nou ja de echo zal het straks zeggen Wink
Jikke.

Junior Member

18-05-2015 20:41
Hallo Dames! Vanochtend positief getest! Denk ongeveer 25 jan uitgekend. Spannend! Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.
Jane83

Posting Freak

19-05-2015 06:37
Gefeliciteerd Jikke! En leuk dat je mee komt kletsen
Anitaatje1985

Junior Member

19-05-2015 06:46
Gefeliciteerd Jikke en welkom!
Hier een berichtje vanuit Turkije. Het gaat op zich wel goed hier het is wel fijn dat we hier ons mond niet dicht hoeven re houden over de zwangerschap we kennen deze mensen toch niet haha. Alleen vannacht zo misselijk geweest heb maar 3.5 uur geslapen en flink huilbuien erbij gehad..... Hopelijk was dat eenmalig want wil wel een beetje uitgerust terug naar huis volgende week. Qua eten Let ik heel goed op wat ik eet. Ben zowiezo al een zeikerd met eten en nu helemaal! Gelukkig ligt er volop brood dus dat neem ik het meeste is wel zo veilig hihi.
muisje32

Senior Member

19-05-2015 22:02
Hoihoi,

Ik ben 38 jaar en voor de 2e keer zwanger.
Nu alweer bijna 1 jaar bezig en alles alweer in gang gezet in het zh. omdat zwanger raken bij ons niet helemaal vanzelf gaat.
Maar gelukkig was een afspraak in het zh. al voldoendeSmile
Dit overigens voor de 2e keer!
Hoe krijg je het voor mekaar?!
Nielt belangrijk maar wel dat ik weer zwanger ben.
Heb zeer pijnlijke borsten m.n. mijn tepels. poeh!
Verder geen bijzonderheden.
Oja, ik ben volgens eiegen berekening op mijn eigen verjaardag uitgerekend:24 Jan.
Kanp he.
Nu alleen nog bevallen op die datum:wink::wink:
We zullen zien!
Succes aan iedereen hier.

Als ik het goed heb gelezen ben ik de oudste?
Loop ik ook eens ergens mee voorop. hahaha
Terry

Member

19-05-2015 22:28
Hallo allemaal!

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik wil graag mee komen kletsen, vanavond, 3 dagen voor NOD, een positieve test. Het voelt nog zo onwerkelijk!
Even kort iets over mezelf: ik heb uit en eerdere relatie al een dochtertje, zij wordt over 2 weken alweer 5 jaar, zelf ben ik 36.
Heb voor de geboorte van mijn dochter een miskraam gehad met 10 weken en een jaar na haar geboorte een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, vind het dan ook erg spannend nu.
eendje

Junior Member

20-05-2015 06:28
Gefeliciteerd En welkom Jikke, muisje en terry!
Op naar een paar mooie echo's
Ik vind het ook spannend hoor Terry, heb vorig jaar een miskraam gehad (niet kloppend hartje bij de echo) dus ben nu wel veel meer gespannen voor de eerste afspraak.
Heb ook eigenlijk helemaal nergens last van, behalve honger, dus dat maakt me ook onzeker. Alhoewel de klachten natuurlijk nog kunnen komen en bij mijn dochter had ik ook nergens last van.... Hoe is het met jullie klachten?
Terry

Member

20-05-2015 16:12
Lastig is dat inderdaad Eendje. Ik wil echt proberen te genieten van deze zwangerschap, maar ergens houd ik dat knagende gevoel dat het wel eens mis kan gaan. Maar goed, we blijven positief Smile.
Net ook een Clearblue test gedaan en die gaf aan zwanger 1-2, helemaal blij dus!
ik heb vanaf zaterdag telkens erge krampen wanneer ik te snel opsta, maar vanaf vandaag niet meer. Verder eigenlijk nog nergens last van, maar goed, ben vrijdag ook pas 4 weken Wink
Jane83

Posting Freak

20-05-2015 19:27
Jaaaa Terry, daar ben je. Gezellig! Ook hier nogmaals gefeliciteerd!
Muisje, ook natuurlijk! Zou grappig zijn als je op je eigen verjaardag zou bevallen.

Eendje en Terry, ik snap dat je niet zo onbevangen er in staat. Hopelijk lukt het idd om wel te genieten. Blijft altijd spannende tijd!

Anitaatje, hoe is het? Hopelijk betere nachten gehad?

Hier vandaag drukke dag gehad op mn werk en was voor mn gevoel iets minder misselijk. Nu wel weer flink, pfff en dan is het hcg nu nog relatief laag...
Nutella_lover

Member

21-05-2015 19:07
Fijne vakantie Anitaatje, hopelijk valt t mee met de misselijkheid en andere kwaaltjes.

Welkom en gefeliciteerd Jikke, muisje en Terry. Wens ook jullie een fijne en zorgenloze zwangerschap Smile
Guusje

Member

21-05-2015 19:16
Jaaaaaaaaa!!! We zijn er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje!!:lol:
23 januari is mijn uitgerekende datum!! Spannend!
Lulu1985

Senior Member

21-05-2015 22:03
Hallo allemaal.
Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik ben 29 en we gaan voor ons 1e kindje na vorig jaar ons kleintje verloren te zijn.
Ik wil me graag bij jullie voegen 3 weken geleden positief getest en eergisteren eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje we zijn zo gelukkig
Ben rond 3 januari uitgerekend
Terry

Member

22-05-2015 07:28
Bedankt voor het warme welkom dames!
Andere nieuwe dames: ook welkom!

Jane, gezellig dat we hier verder kunnen kletsen, hoe is het met de misselijkheid?

Lulu, verdrietig dat jullie je kindje verloren zijn. Hopelijk gaat nu alles goed en mag je in januari een mooi kindje in je armen houden.

Ik heb vanmorgen nog maar eens een test gedaan, streep was stukken donkerder, dus dat geeft weer wat rust. Nu maar eens aan het werk en straks de kleine dame uit school halen.

Is het misschien leuk om een lijstje te maken?
Jane83

Posting Freak

22-05-2015 10:13
Gefeliciteerd Lulu en Guusje!
Lulu, wat fijn om te horen dat er een hartje op de echo was! Zeker na wat jullie hebben meegemaakt.

Terry, fijn dat de streep donkerder was. Geeft toch een goed gevoel.

Misselijkheid hier nog steeds aanwezig, althans nu even niet, maar heb echt middag en avond misselijkheid. 's ochtends voel ik me prima, was trouwens bij mn eerste zwangerschap ook zo. Maar hoef niet te spugen gelukkig en kan tot nu toe ook nog redelijk eten. Moet wel echt op tijd eten.
Schrok net even, ik was in het centrum boodschappen doen en tot twee keer toe leek het alsof ik iets verloor, beetje vochtig enzo. Ik was dus bang dat het bloed was, ik thuis snel naar de wc maar was "gewoon" afscheiding. pfiew...
Terry

Member

22-05-2015 13:35
Jane, ik was bij mijn dochter ook 's avonds misselijk, gelukkig ook zonder over te geven. Schrikken zeg van dat vochtverlies, wat zijn die eerste weken toch onzeker.

Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis. Krijg een vroege echo in verband met de eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze gaan met 6,5 week kijken of het vruchtje op de goede plek zit. Mag me op 9 juni om 10.oo uur melden, spannend!
Terry

Member

22-05-2015 13:58
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Hoeveelste
kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Jongen/meisje
[/TD]
[TD]Volgende afspraak
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lulu1985
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nutella_lover
[/TD]
[TD]33
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]16-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anitaatje1985
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]17-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16 juni
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eendje
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jane83
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]21-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]15 juni
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Guusje
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]23-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje32
[/TD]
[TD]38
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]24-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jikke
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]25-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Terry
[/TD]
[TD]36
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]28-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]9 juni
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Terry

Member

22-05-2015 14:00
Heb geprobeerd een lijstje in elkaar te knutselen en de info zoveel mogelijk over te nemen. Willen jullie de andere gegevens zelf aanvullen?
Jane83

Posting Freak

22-05-2015 14:37
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Hoeveelste
kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Jongen/meisje
[/TD]
[TD]Volgende afspraak
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lulu1985
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nutella_lover
[/TD]
[TD]33
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]16-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anitaatje1985
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]17-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16 juni
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eendje
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jane83
[/TD]
[TD]31
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]23-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]15 juni
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Guusje
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]23-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje32
[/TD]
[TD]38
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]24-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jikke
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]25-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Terry
[/TD]
[TD]36
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]28-1-2016
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]9 juni
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Jane83

Posting Freak

22-05-2015 14:38
Gelukt! Heb em aangepast Smile

Fijn dat je al zo snel kunt voor een echo Terry, geeft toch net iets meer zekerheid!

We zijn nu al met een aardig cluppie, leuk hoor Wink
Nutella_lover

Member

22-05-2015 19:07
Hoi iedereen,

Wat leuk dat de groep zo snel groeit! Welkom Lulu en Guusje Smile

Sterkte met de misselijkheid Jane, fijn dat je iig niet hoeft te spugen.

Hier nog steeds weinig kwaaltjes, op de pijnlijke borsten na. Mijn boobs zijn echt zooo zwaar en pijnlijk. Ook heel charmant... mijn tepels zijn de hele tijd zichtbaar :-? Is dat normaal??

[TABLE="class: cms_table_grid"]

[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Hoeveelste
kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Jongen/meisje
[/TD]
[TD]Volgende afspraak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lulu1985[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nutella_lover[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]16-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10 juni [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anitaatje1985 [/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]17-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16 juni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eendje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jane83[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]21-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]15 juni [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Guusje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]23-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje32[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]24-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jikke[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]25-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Terry[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]28-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]9 juni[/TD]
[/TR]

[/TABLE]
Anitaatje1985

Junior Member

22-05-2015 19:11
Goeie avond allemaal en de nieuwe zwangere Gefeliciteerd!!!
Hier even een berichtje vanuit Turkije.
De misselijkheid en slapeloosheid is een stukje minder geworden. Wel s'avonds elke keer misselijk aar met een rennie is dat wel op te lossen.
Wel vreselijk emotioneel..... het enige waar ik aan kan denken is dat ik graag naar huis wil. Heb echt nog nooit heimwee gehad maar geloof dat ik dat nu wel heb.
Denk dat dat komt omdat ik hier nergens controle over heb terwijl ik juist het gevoel heb dat ik nu dus extra de controle moet hebben. Klinkt misschien heel gek maar zo voelt het nu.
Ik ga proberen de komende 4 dagen volop te genieten en het controlfreak gebeuren los te laten. Want het is hier verder echt geweldig. Heb het ook naar mijn zin enzo maar ik blijf maar aan thuis denken. Thuis waar het veiliger is en ik zelf bepaal wat en wanneer ik eet hihi.

Groetjes vanuit Turkije!
eendje

Junior Member

23-05-2015 10:49
Hier sinds gisteren bruin verlies en 2x rood gehad. Ben bang dat het toch niet goed is....
Jane83

Posting Freak

23-05-2015 13:53
Ojee Eendje! Nu hoeft bloed niet altijd te betekenen dat het mis is. Wellicht kun je contact opnemen met de verloskundige?

Nutella, er gebeuren "rare" dingen met je borsten, ook met je tepels (worden ook donkerder als het goed is). Hoort er allemaal bij Wink

Anitaatje, hopelijk kun je nog even genieten van de laatste dagen, maar je gevoel is erg begrijpelijk hoor!

Hier niet veel nieuws, nog steeds hetzelfde
Lulu1985

Senior Member

23-05-2015 16:50
Heh bah wat naar eendje. Toi toi ik duim voor je dat alles goed gaat.

Ik kan de lijst niet invullen heb alleen een telefoon geen pc zou iemand het voor me i willen vullen?
1e kindje volgende afspraak 16 juni.
Nutella_lover

Member

23-05-2015 17:14
Ook ik duim voor je eendje! Hopelijk heeft t niks ergs te betekenen.

[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid"]

[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Hoeveelste
kindje
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Jongen/meisje
[/TD]
[TD]Volgende afspraak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lulu1985[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]3-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16 juni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Nutella_lover[/TD]
[TD]33[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]16-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10 juni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Anitaatje1985[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]17-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]16 juni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Eendje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jane83[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]21-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]15 juni[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Guusje[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]23-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Muisje32[/TD]
[TD]38[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]24-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jikke[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]25-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Terry[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]28-1-2016[/TD]
[TD][/TD]
[TD]9 juni[/TD]
[/TR]

[/TABLE]
Terry

Member

24-05-2015 08:17
Eendje, dat is schrikken inderdaad! Hopelijk heeft het niets te betekenen. Hoe is het nu?

Nutella_lover, vreemd wat er allemaal verandert aan he lichaam tijdens zo'n zwangerschap hè. Ik had er ook erg veel last van toen ik zwanger was van mijn dochter.

Anitaatje, heel herkenbaar die gevoelens op vakantie. Bij mijn dochter testte ik positief en vertrok de volgende dag naar Egypte, vond het toen ook niet heel erg om naar NL terug te gaanWink. Ik ben trouwens net twee weken terug uit Turkije!

Jane, wordt de misselijkheid niet erger?

Hier eigenlijk ook miet zoveel veranderd tot nu toe, af en toe een vlaag van misselijkheid. Ben wel erg moe. Vandaag gezellig met de kleine dame naar de musical van Dora
dani

Posting Freak

Topics: 9
24-05-2015 12:13
Hallo dames, mag ik me ook nog aansluiten?
Ik ben zwanger van ons tweede ivf kindje. Op de eerste hebben we 3,5 jaar gewacht. 1,5 jr geleden weer aan de gang gegaan voor nr2. 7 terugplaatsingen gehad uit 1 ivf poging van april 2014- maart 2013. Maar steeds geen positieve test helaas. In april naar Dusseldorf overgestapt. 2 april eerste spuit gezet en 26 april had ik al een positieve test in mijn handen! 11 mei al eerste echo gehad met 6wk1 en kloppend hartje gezien. Nu op vakantie in Turkije (morgen vliegen we terug) en vrijdag echo bij vk. Uitgerekende datum waarschijnlijk 4 jan. Dus net na Lulu!
Ik ben wel nog heel onzeker door ons voortraject maar wil me toch voorzichtig hier al aanmelden. Bij de eerste zwangerschap durfde ik dat pas na de 20wk echo :-(
Oh ja dames: je kunt al vanaf wk 5/6 plassen voor MvM. Ik heb de mogelijkheid de flessen in een box in de buurt te zetten op n tijdstip dat t mij uit komt. Het is niet altijd meer zo dat je ze voor de deur moet zetten. En je helpt er heeeeel veel vrouwen mee die zonder niet zwanger kunnen worden! (Blijft uiteraard eigen keus v iedereen!)

Eendje: hoe is t ?!
Semmie

Posting Freak

24-05-2015 17:08
breekt in:

Jaaaaa Dani: ik vroeg me al af of jij je nog zou melden hier!!
Heb vertrouwen meis! Het komt vast goed!

Idd: wat MvM betreft: je kunt het vaak afleveren op een bepaalde locatie en je hoeft er niet mee te zeulen naar je werk oid.
Het opvangen is een kleine moeite (ook al ruiken de flessen nogal chemisch. Je krijgt vaak een heerlijk zachte wikkeldoek cadeau als bedankje voor het meedoen.
en als extra: je helpt er heel veel vrouwen mee!
Hier deed mn moeder al mee toen ze zwanger was van mij en daarom wilde ik het ook graag doen. Dat ik zelf oa MvM nodig had om zwanger te raken, maakte het nog eens extra speciaal. Maar ik kan me indenken dat het toch een drempel is hoor!

Ik hoop dat jullie allemaal een hele mooie en fijne zwangerschap hebben meiden: ik geniet met volle teugen, maar ben ondertussen ook enorm benieuwd naar ons kleine kindje!!

breekt weer uit!
eendje

Junior Member

24-05-2015 17:44
Hier nog steeds een beetje hetzelfde. Bruin verlies lijkt nu weer iets minder.
Geen stolsels of iets dergelijks en komt ook niet echt veel in een maandverbandje maar meer bij afvegen (sorry voor de details). Gisteren 2x bloed dus dacht ik zeker het komt niet meer goed, maar nu weet ik het echt niet meer.
Ik voel me ook eigenlijk niet zwanger, maar ja wat dat betekent geen idee.
Toch maar afwachten denk ik. Ben er niet gerust op....
Jane83

Posting Freak

25-05-2015 11:28
Dani, welkom! Wat spannend zeg voor jullie na zo'n traject. Is er een speciale reden dat jullie naar Dld zijn geweest?

Mbt MvM, juist vind ik het goed om vrouwen te helpen. Ik heb het de vorige keer 11 weken gedaan, kon al vroeg beginnen ivm hoog gehalte hcg. Maar ik vond het geen kleine moeite... Het opvangen is inderdaad geen probleem, maar die chemische lucht als je zo misselijk bent maakte het voor mij erg onplezierig. We hebben het idd elke week zelf netjes weggebracht. Maar goed, ik ga er deze week nog eens goed over nadenken, want idd het helpen van andere vrouwen hiermee weegt wel zwaar mee.

Eendje, mijn duimen draaien nog steeds. Een klein beetje bloed bij afvegen hoet niets te betekenen. Kun je de vk niet bellen?

Hier nog steeds misselijk, neemt wel iets toe. Ook erg moe en ben niet vooruit te branden. Ons meisje ligt nu lekker te slapen, ga denk ik zo ook ff liggen :lol:
Jane83

Posting Freak

25-05-2015 11:29
Terry, hoe was de musical van Dora?
Terry

Member

25-05-2015 14:34
Dani, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik snap je onzekerheid, wel fijn dat je al een kloppend hartje gezien hebt Smile. Nog veel plezier in Turkije, wij zijn 3 weken geleden geweest.

Eendje, fijn dat het bloedverlies niet doorzet. Hopelijk heeft het niets te betekenen.

Semmie, succes met de laatste loodjes!

Jane, vervelend dat de misselijkheid toeneemt...Vermoeidheid herken ik, ben echt doodop, maar dochterlief heeft vandaag niet zo'n zin om zichzelf te vermaken.
Dora was leuk, al merk ik wel dat ze er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee is. Frozen en andere
Disneyfilms vindt ze momenteel interessanter. Morgen naar de Efteling!
Lulu1985

Senior Member

25-05-2015 14:47
@Dani welkom en gefeliciteerd.

@Eendje wat ontzettend onzeker word je daarvan heh meis maar houd hoop het hoeft niks te betekenen.

@jane hier ook ontzettend misselijk en heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen
eendje

Junior Member

25-05-2015 18:02
@jane ik had inderdaad al de verloskundige gebeld maar die kan ook niet veel doen nu behalve afwachten. Morgen wrs wel al een echo, maar ook dat hoeft nog niets te betekenen als het wel of ook als het niet goed is
Jane83

Posting Freak

25-05-2015 19:39
Bah wat een onzekerheid Eendje. Misschien kunnen ze morgen wel zien of er uberhaupt nog wel iets zit. Maar idd het is nog zo vroeg dat het geen zekerheid heeft. Sterkte meis, hopelijk blijft het bloedverlies nu weg.

Lulu, balen joh dat je ook zo misselijk bent.

Terry, veel plezier morgen! Grappig dat je merkt dat ze in een andere fase komt. Ook leuk trouwens, alle disney films Wink
Nutella_lover

Member

26-05-2015 19:04
Welkom Dani en gefeliciteerd!

Hoe ging het vandaag eendje? Hopelijk ben je gerustgesteld Smile

Sterkte met de misselijkheid ladies! Hier nog steeds amper last van. Ben ook niet bijzonder moe ofzo.
Ach ja, ik geniet er maar van, kan ook zo omslaan.
eendje

Junior Member

26-05-2015 19:11
Vandaag echo gehad. Vroege zwangerschap te zien met mooie intacte ring, maar nog geen hartje. Wrs is de zwangerschap toch een stuk vroeger. Ik begrijp niet helemaal hoe dit kan, mogelijk door een diapauze waarbij de groei even stil staat. Nog te vroeg om iets te zeggen dus. Maar in ieder geval geen vruchtje van 7 wkn waar geen hartje in klopt.
Maar zeker geen garanties.....
dani

Posting Freak

26-05-2015 20:49
Eendje, wanneer mag je weer terug voor nieuwe echo? Wat zei de vk? Ben je gerustgesteld of toch niet? Had je normaal regelmatige cyclus?
eendje

Junior Member

27-05-2015 05:49
@dani over 2 wkn weer nieuwe echo en in de tussentijd wachten. Nog steeds bloedverlies dus daar word ik ook niet vrolijk van. Maar goed kan nu even niets doen.
Ja had normaal gewoon regelmatige cyclus dus snap ook niets van die stilstaande groei...
Anitaatje1985

Junior Member

27-05-2015 08:20
Jeetje eendje wat vervelend die onzekerheid...... veel sterkte iig!

Ik ben weer terug op Nederlandse bodem gelukkig hihi. Heb wel genoten van de vakantieadres het idee om weer thuis te zijn is wel erg fijn. Lekker mijn eigen ritme en eten.
Ik ga strax de verloskundige bellen om te kijken of we een keer een het hartje mogen horen want volgende week willen we het aan onze ouders vertellen en dan zou het wel fijn zijn als we al een keertje een hartje hebben gehoord.

Verder blijven de kleine klachten wel aanhouden. In de avond misselijk, erg pijnlijke borsten en heel emotioneel hihi.
Terry

Member

27-05-2015 08:58
Eendje, vervelend zeg, nog steeds die onzekerheid. Dat wachten is zo lastig, hopen dat het bloeden snel stopt...

Anitaatje, welkom terug!

Had nog niet gereageerd op het verhaal van MvM, ik wil ook heel graag meedoen, maar denk dat ik de eerste echo even afwacht. Ben zo bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dat ik eerst de bevestiging wil dat dat in ieder geval goed zit...
Jane83

Posting Freak

27-05-2015 19:07
Och Eendje wat een onzekerheid! Wel een vruchtje maar qua groei niet zover als je gedacht had. Sterkte met afwachten! Dikke knuffel

Anitaatje, welkom terug! Je voelt je dus ook echt zwanger?
Maar hartje horen kan toch zo vroeg in de zwangerschap nog niet? Ik dacht dat ze dat pas na de eerste termijnecho kunnen meestal. Of ik moet me vergissen Wink

Hier vandaag al om 10.00 uur misselijk ipv alleen middag en avond, lange dag dus. Had ook behoefte aan vet dus langs de snackbar gegaan vanavond (doe ik bijna nooit haha) en dat viel prima, een stuk minder misselijk. Normaal zeggen ze dat je juist geen vet moet eten maar bij mij (vorige zwangerschap ook) valt het juist heel goed. Raar geval dus.

Ik zie een beetje op tegen morgen. Ik heb 's middags 3 uur lang overleg/onderhandelingen met een externe partij. Als ik intern overleg heb maakt het me niet uit als ik tussendoor even een cracker eet maar aangezien het met vier externen is kan ik dat niet maken vrees ik. En als ik niet op tijd eet word ik nog veel erger misselijk Sad Ben bang dat ik daardoor dan niet meer scherp ben aan het eind... Nou ja we zien het wel...
Mama@1983

Member

28-05-2015 06:56
* breekt in... @eendje: ik heb al vanaf week 4 bloedveiws. Eerste weken continu nu minder en niet continu maar nog steeds niet weg. Zoals je kan zien ben ik inmiddels wel ruim 12 weken zwanger en zien alle echo's er goed uit. Ik wil je geen valse hoop geven maar wel laten weten dat je ook onschuldig bloedverlies kan hebben tijdens zwangerschap. Heb het bij m'n andere 2 kinderen overigens ook gehad. Bij sommige vrouwen hoort het er blijkbaar bij 😉. Ik duim mee voor je dat dat bij jou ook het geval is! Ik weet hoe slopend de onzekerheid is 😕. Ook al had ik het eerder meegemaakt, alsnog hele spannende eerste weken want in je hoofd hoort het nou eenmaal niet... Maar het kan dus ook gewoon goed gaan 😘
eendje

Junior Member

28-05-2015 07:20
@mama1983 Dank je voor je opbeurende woorden. Dat helpt zeker. Ik ben met name niet gerust omdat ik minder ver ben dan gedacht en bloedverlies heb en geen zwangersschapklachten. Ik weet dat er een kans is dat het goed gaat, maar ik ben toch ook wel realistisch dat het er niet super positief uit ziet. Maar alsnog fijn dat je positief bent!
Anitaatje1985

Junior Member

28-05-2015 09:07
Ik heb gister de verloskundige gebeld jane83 en het is idd niet mogelijk om al naar het hartje te luisteren.
Moet toch echt nog even geduld hebben hihi.
Verder gaat hier alles goed ben blij dat ik weer in nl ben.
Nu ga ik goed op letten qua eten misschien dat de avond misselijkheid dan een beetje overgaat want het houd me uit mij slaap en dat terwijl ik juist constant zo moe ben.
Ook merk ik dat ik echt nergens zin in heb behalve met een doos zakdoeken Disney films kijken haha maar daar heeft Vriendlief niey zo veel zin in die wil nog even actief zijn voor dat hij weer aan het werk moet. Dus geloof dat we zo toch de deur nog ff uitgaan.
Terry

Member

28-05-2015 15:23
Jane, hoe is het met de overleggen? Nog stiekem een crackertje kunnen snoepen Wink? Hopelijk viel de misselijkheid mee.

Eendje, hoe is het met jou? Inmiddels al minder bloedverlies? Bah, wat vind ik het vervelend voor je, die onzekerheid.

Anitaatje, lastig is dat hè, geduldig zijn... Ik herken het heel erg hoor, zou het liefst vandaag een echo hebben, terwijl ik natuurlijk ook wel weet dat er nog niets te zien is. Ben niet zo geduldig....

Hier eigenlijk niet zoveel klachten, 's avonds wel moe, maar het is momenteel privé erg druk en ook op mijn werk is de aanloop naar de zomervakantie de drukste periode. Daar kan het dus ook mee te maken hebben. Verder een enorm opgeblazen buik, hopelijk wordt dat snel minder, lijk wel 20 weken zwanger in de avond
eendje

Junior Member

28-05-2015 16:41
Hier nu met name stolsels en meer bloed. Lijkt dus toch een miskraam.
Ben verdrietig maar ook wel fijn dat het nu duidelijk lijkt.
Het klopte voor mijn gevoel toch niet.
Blijf het wel oneerlijk vinden dat ik twee keer een miskraam moet meemaken, maar er zijn nog veel vervelendere verhalen.
Hier nu bijkomen en weer opnieuw beginnen.
Sunshine84

Senior Member

28-05-2015 19:09
*breekt in*
Eendje, wat vervelend! Ik lees een beetje mee in deze maand omdat ik eigenlijk ook voor de maand januari was uitgeteld, maar helaas een miskraam.. als het echt doorzet weet dan dat je recht hebt op wat aanvullende onderzoeken.. Voor nu veel sterkte!
*breekt weer uit*
Nutella_lover

Member

28-05-2015 19:42
Ah nee eendje! Sad Heel veel sterkte!!
Guusje

Member

28-05-2015 19:59
Ah nee eendje😞! Ik vind het heel vervelend voor je! Het is inderdaad niet eerlijk om het twee keer mee te maken! Ik heb het ook een keertje meegemaakt (het verliep op dezelfde manier als bij jou nu) en het is inderdaad heel verdrietig.

Ik hoop dat (mocht het echt mis zijn) dat je er snel van hersteld en dat je snel weer zwanger bent!
Anitaatje1985

Junior Member

28-05-2015 20:49
Ohw Eendje wat erg!!! Heel veel sterkte ermee!
Mama@1983

Member

29-05-2015 06:50
* breekt weer in...
O nee eendje wat vreselijk :-(. Stolsels is idd geen goed teken. Je gevoel zegt meestal al een hele hoop... Heel veel sterkte! Ga je nog wel naar ziekenhuis om alles te laten checken?
Jane83

Posting Freak

29-05-2015 07:21
Oh nee Eendje, wat erg! Stolsels is idd geen goed teken Sad
Heel veel sterkte meis! Het is idd niet eerlijk dat je dit nog een keer moet meemaken
Jane83

Posting Freak

29-05-2015 07:25
Terry, dat is best goed gegaan. Toch een soort adrenaline of zoiets in zo'n overleg. Wel een plaspauze moeten inlassen haha. Daarna had ik wel enorme honger en stond enorme file op de a15 dus bij er af gegaan en heb bij de mac gegeten. Twee slechte dagen achter elkaar qua eten, maar het valt het beste bij mij. Herken trouwens die opgezette buik, heb ik eind vd dag ook enorm

Succes met de drukte op je werk.

Anitaatje, vervelend dat je s avonds zo misselijk bent. Idd goed om eens te kijken van welk eten je wel/niet misselijk wordt. Verschilt per persoon.
Terry

Member

29-05-2015 08:30
Ach nee Eendje, wat verdrietig, heel veel sterkte meid!
Terry

Member

29-05-2015 08:34
Jane, fijn dat het goed gegaan is! Ik had bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook constant zin in kroketten etc. Die zwangerschap liep uiteindelijk uit op een miskraam. Toen ik daarna zwanger was van mijn dochter had ik nauwelijks honger. Constant een beetje misselijk en daarom eigenlijk alleen maar zinin fruit (dat was wel fijn voor de kilo's Wink). Tot nu toe zit ik nog in mijn normale eetpatroon, maar goed, ben vandaag ook pas 5 weken zwanger.
eendje

Junior Member

29-05-2015 19:49
Dank voor jullie lieve reacties dat helpt echt! Ik hoop op heel veel mooie echo's voor jullie, het is jullie allen van harte gegund!
Ik weet dat je na twee keer naar de gyn mag maar voel nog niet echt de behoefte. Hoop dag het volgende keer lukt, drie maal is scheepsrecht!
Lulu1985

Senior Member

29-05-2015 19:50
Eendje heel veel sterkte dikke knuffel Sad
dani

Posting Freak

31-05-2015 14:17
Ook van mij heel veel sterkte lieve eendje! En doe vooral wat voor jou goed voelt!

Hier vrijdag echo bij vk gehad en weer hartje gezien. Vandaag 9 wk! Hebben t gister aan schoonzus en zus verteld. Zo fijn dat zij het nu ook weten. En onze beste vrienden. Hebben jullie t al veel mensen verteld?
Terry

Member

01-06-2015 13:12
Eendje, hoop zo voor je dat het snel weer raak is en dat alles goed gaat! Begrijp heel goed dat het oneerlijk voelt, virtuele knuffel vanaf hier!

Dani, wat een fijn nieuws! Leuk dat jullie het gedeeld hebben met jullie familie, bijzonder moment! Wij hebben onze ouders in het weekend ook ingelicht, had chocolaatjes met roze en blauwe muisjes gekocht en gaf die in een doosje cadeau, het duurde even tot het doordrong Wink. Ook mijn zwager en goede vriendin weten het inmiddels. Verder willen we het nog stil houden, maar mocht het niet goed gaan dan wil ik dat ook met deze mensen delen.

Verder alles prima, erg drukke week, verjaardag van dochterlief komt eraan Smile
Anitaatje1985

Junior Member

01-06-2015 15:54
Wij hebben het alleen nog aan mijn beste vriendin verteld dit omdat we plotseling naar de toppers gingen en ik normaal flink sta te springen enzo en nu alleen al moe word als ik ernaar kijk haha.
Donderdag gaan we het vertellen aan de naaste familie. Dan gaan we met zijn allen uit eten en hebben we voor elk stelletje een foto lijstje met daarin een foto die we in Turkije hebben laten maken waarbij Bas mijn buik een kus geeft. Daar heb ik de volgende tekst bijgezet: Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien maar als ik in januari ben geboren mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?
Ben wel heel benieuwd hoe ze erop gaan reageren hihi.
Jane83

Posting Freak

01-06-2015 19:42
Oh leuk Anita, hebben wij bij de eerste ook gedaan bij mijn ouders. Nu hebben we onze dochter een shirtje aangedaan met "grote zus" erop. Was ook erg leuk. Na anderhalf uur dat buiten de man van mn zus niemand het door had toch maar een hint gegeven haha
Bij ons weten alleen mijn ouders en mijn zus het, verder nog niemand.

Dani, wat een goed nieuws! Toch fijn om weer een hartje gezien te hebben.

Terry, sterkte met de drukte!

Hier op het moment erg misselijk, pffff. Gek genoeg valt melk nu heel erg goed qua drinken. En naturel chips (van die pombear dingen)... Raar lichaam...
Vandaag op t werk te horen gekregen dat een collega het weekend is overleden, laat een vrouw en kindje van vier achter. Ben er behoorlijk van onder de indruk. Hij was wel ziek, maar uiteindelijk nog heel snel gegaan. Ze hadden gehoopt dat hij nog even zou hebben met zn gezinnetje maar het heeft niet zo mogen zijn. De wereld is soms zooooo oneerlijk...
Terry

Member

02-06-2015 11:58
Anitaatje, leuke manier om het te vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren!

Jane, ik had dat bij mijn zwangerschap van E. ook, melk kon ik het best verdragen. Zuivel helpt sowieso wel goed tegen brandend maagzuur, dus misschien ook tegen misselijkheid? Wat een verschrikkelijk nieuws van je collega zeg, het leven is dan inderdaad heel erg oneerlijk.

Hier net een huis wezen bezichtigen, was erg mooi! Ben benieuwd wat de bank ervan gaat zeggen. Mijn vriend is 2 jaar geleden een eigen zaak begonnen, daar is de bank niet zo happig op bij het verstrekken van nieuwe hypotheken... Daarnaast moeten we ook ons eigen huis nog verkopen.
Jane83

Posting Freak

04-06-2015 21:10
Anitaatje, dat hebben wij bij onze eerste ook gedaan. Erg leuk ontvangen.

Terry, wat leuk! Hopelijk wil de bank meewerken!

Hoe is het verder dames? Hier niet veel nieuws, nog hetzelfde Smile
Anitaatje1985

Junior Member

05-06-2015 13:35
Zo het spannende etentje hebben we gehad!
Iedereen was dolgelukkig eb vinden de manier waarop we het gedaan hebben geweldig. Het is me voor hey eerst in mijn leven gelukt om mijn zus aan het huilen te krijgen dus je kan wel zeggen dat het een echte verrassing was hihi.

Verder gaat het nig hetzelfde. Veel misselijk en moe en onwijs pijnlijke borsten. Nu sinds 2 dagen ook een flinke verkoudheid erbij dus ik sliep al slecht en dat is dus nu nog erger geworden....
Nutella_lover

Member

05-06-2015 19:33
Wat fijn dat het zo goed gaat ladies en dat jullie de nieuws al langzaam aan kunnen gaan vertellen.

Hier helaas slecht nieuws. Sinds afgelopen weekend bruinverlies en afgelopen week elkde dag bloedverlies (ook stolsels) gehad. Omdat t heel weinig was en ik verder geen krampen had of id hield k goede hoop. Sinds vanochtend echter steeds meer buikpijn. Heb de verloskundige gebeld en die vreest dat t een beginnende miskraam is. Is nog niet 100% zeker maar ik heb er geen geloof meer in. Ik ben echt onwijs verdrietig. Volgende week woensdag zou mn intake zijn en maandag ben ik jarig Sad

Wens jullie t allerbeste ladies, zal af en toe nog wel komen kijken hoe t iedereen vergaat maar voor nu neem k ff afstand.
Jane83

Posting Freak

06-06-2015 12:02
Oh jeej Nutella, wat een verdrietig nieuws! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Veel sterkte!
Anitaatje1985

Junior Member

06-06-2015 20:28
Ohw Nutella_lover wat een vreselijk nieuws!!! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Heel veel sterkte!!
Lulu1985

Senior Member

06-06-2015 21:40
Wat vreselijk Sad heel veel sterkte Nutella lover
Terry

Member

08-06-2015 11:47
Nutella-lover, wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte meid!
Terry

Member

08-06-2015 11:50
Anitaatje, wat leuk hoe jullie het verteld hebben!

Hoe is het met alle andere meiden?

Hier, erg gespannen, morgen de echo... Heb het tot nu toe proberen naast me neer te leggen, erg druk weekend gehad met een kinderfeestje en 'grote mensen' feest voor mijn dochter die vandaag 5 jaar is geworden Smile. Die afleiding hielp goed, maar nu begint het toch wel erg te kriebelen...
Terry

Member

09-06-2015 12:18
Vanmorgen de echo gehad, kindje zat op de goede plek (dus gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en het hartje klopte. Termijn kwam overeen met wat ik zelf berekend had. Zo bijzonder weer!
Anitaatje1985

Junior Member

09-06-2015 15:10
Wat fijn Terry!!! Ik kan niet wachten tot ik volgende week bij de verloskundige die ben geweest hihi
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave