25-04-2015 12:10
Mijn vriend heeft na een flink aantal jaren eindelijk een herstel operatie gedaan. Hij heeft alleen best veel pijn, veel meer dan hij had verwacht. Van de sterilisatie zelf had hij amper last, dit is toch gewoon hetzelfde maar dan in reverse? De operatie was microscopisch. Z'n balletjes zijn echt enorm opgezwollen, zelfs lopen doet zeer door die schokjes, zelfs veters strikken gaat moeilijk. Is dit normaal? Kan het misschien zijn dat de productie op gang komt en misschien in de overdrive gaat, ofzo..? Ik was er helaas niet bij dus ik heb de dokter niet gesproken. Me vriend had zich in de datum vergist dus die werd ineens gebeld op z'n werk (buiten de stad) waar die bleef.
Nog een vraagje trouwens. Hoe zit het ook alweer precies? De zaadcellen worden aangemaakt en dan toch naar de ballen vervoerd om daar te wachten? Maar staat me ook iets bij over dat ze pas aan de vloeistof worden toegevoegd tijdens het klaarkomen. Mijn echte vraag dus, loopt er alweer iets door de herstelde leidingen heen of pas bij het klaarkomen? Groetjes
Nog een vraagje trouwens. Hoe zit het ook alweer precies? De zaadcellen worden aangemaakt en dan toch naar de ballen vervoerd om daar te wachten? Maar staat me ook iets bij over dat ze pas aan de vloeistof worden toegevoegd tijdens het klaarkomen. Mijn echte vraag dus, loopt er alweer iets door de herstelde leidingen heen of pas bij het klaarkomen? Groetjes