Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten 2 streepjes clearblue test

2 streepjes clearblue test
mama1988

Unregistered

18-03-2008 17:56
18 maart 2008
ik had nog een test liggen van vorige maand en vanmiddag heb ik hem gebruikt.
Tot mijn grote verbazing en ik schrok eigelijk ook kwamen er 2 streepjes!!!!

Zwanger toch??? Ook ben ik nog niet ongesteld..
(beetje zenuwachtig nu) De test streep is wel donkerder dan de 'zwanger' streep maar het zijn
2 streepjes!!

Hoe moet ik dit nu aan gaan pakken, van de week nog een keertje testen??
Ik wil er nog niet te veel op hopen wat tja dadelijk wordt ik wel ongesteld..

Liefs mama
baby

Posting Freak

Topics: 9
18-03-2008 18:30
Ik denk je dat je zwanger bent.
Dus bij deze gefeliciteerd.
Geniet ervan.
En als je t zeker wil weten.
Zou ik over een paar dagen nog een keer testen.
Lowiena

Unregistered

18-03-2008 19:41
Hartelijk gefeliciteerd, twee streepjes is twee streepjes, de bent dus zwanger. Big Grin Big Grin Big Grin
het is inderdaad zo dat als je test voor je NOD er nog een hele kleine kans is dat het mis kan gaan en je toch ongi wordt, (Daarom zeggen de meeste testen dat je pas vanaf je NOD kunt testen.)
Maar daar moet je niet van uit gaan.

Je bent zwanger en je blijft gewoon zwanger. Gefeliciteerd.
moosje

Unregistered

18-03-2008 20:01
GEFELICITEERD!!! Ik heb ook positief getest voor mijn NOD en ben nog steeds zwanger hoor! Geniet er dus maar van en als je onzeker wordt gewoon opnieuw testen. Ik heb wel 5 testen gedaan in die week.

Liefs,

Moosje
mama1988

Unregistered

18-03-2008 21:44
ik had vandaag ongesteld moeten worden, mijn banner klopt niet meer..
Ja echt twee 2 streepjes een kruisje dus bij deze test, mijn man zag het ook..

We willen nog niet super blij doen, ben ik wel natuurlijk maar ja wie weet wordt ik nog ongi..
maar zwanger is zwanger ik heb ook helemaal geen gevoel dat ik ongi moet worden maar ik op ook nog geen zwangerschaps verschijnsels.

liefs
bloemke

Senior Member

Topics: 2
19-03-2008 07:16
Gefeliciteerd. Een streep is een streep toch.
Ik snap alleen je banner niet helemaal :oops: Je bent -1 week zwanger het zou dan nu toch ongeveer 4 weken zwanger moeten zijn/aangeven.
Frummel

Unregistered

19-03-2008 08:00
Mama1988: Kan het trouwens zijn dat je ovulatie eerder is geweest dan in andere maanden? Dan heb je misschien niet eens voor je NOD getest. Maar ook als dat wel het geval is, zwanger = zwanger. Ik herken je angst helemaal, hoor.

Ik probeer mezelf zo goed mogelijk voor te houden, dat als het misgaat, het zeer waarschijnlijk een aanlegfout is geweest, waardoor het vruchtje sowieso niet levensvatbaar was. Dat helpt redelijk om er langzaam, maar zeker een klein beetje van te gaan genieten. Tegelijkertijd blijft de onzekerheid. Zeker 10% van de vastgestelde zwangerschappen eindigt in een miskraam. Zit ik bij die negen, of ben ik de ene? Tien procent is best eng, maar negentig procent is wel een hele goede kans dat je de 12 weken gewoon haalt.

Ennuh...in werkelijkheid is het maar 8 weken wachten, dat scheelt ook enorm!

Geniet ervan, probeer ik dat ook te doen.

Dikke knuffel,
Frummel
Lowiena

Unregistered

19-03-2008 09:07
Hé mama1988 nog maals gefeliciteerd zie dat je het begint te geloven.
heb je toevallig maart ipv februari ingevuld bij het maken van je banner? (Je moet namelijk je vorige NOD (of eigenlijk wel ongesteldheidsdag) invullen.

groetjes
kaatje85

Unregistered

19-03-2008 11:12
Hey mama1988, van harte gefeliciteerd met julli zwangerschap, ik snap dat het allemaal nog eng is enzo maar geniet er toch maar voorzichtig van!!!!
Syl

Posting Freak

Topics: 50
22-03-2008 09:33
Gefeliciteerd dames!
mama1988

Unregistered

22-03-2008 09:41
onzeker ben ik niet echt, mijn borsten doen nu echt zeer.. en mijn ongi is nog steeds uitgebleven.

ook heb ik de dokter gebeld en ik kan de verloskundige bellen voor over een paar weekjes een afspraak te maken.
wel heb ik af en toe zo iets oh zal ik al ongi zijn... terwijl ik weet dat de test positief aan gaf.

een 2de test ik weet niet of ik het doe, ben een beetje bang dat die negatief zal aan geven.. hahah stom he
ik ben gewoon erg blij dat we nu een postiefe test hadden..

groetjes mama en nu wordt ik er echt eentje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave