Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in november 2015!

Uitgerekend in november 2015!
Wopper

Posting Freak

Topics: 3
02-03-2015 22:29
Heb al een paar keer gekeken of iemand me voor was.... Maar helaas! Laat ik dan maar de eerste zijn om het topic te openen :mrgreen:

Na vier miskramen mocht ik afgelopen maand weer zwanger worden :-D dit keer geen gekke dingen of klachten zoals de vorige keer :???: dus we gaan voor 'vijf maal is scheepsrecht' :lol: we voelen ons erg gezegend dat er een derde kindje bij mag komen!
Ik ben waarschijnlijk rond vijf november uitgerekend. Qua datum zal het weinig schelen aangezien de gyn bij de laatste nacontrole een mooi ei zag!

Nog meer meiden die uitgerekend zijn in november en zin hebben om mee te kletsen?
Semmie

Posting Freak

Topics: 0
02-03-2015 23:07
Hier een Juli-klant, maar van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijft het dit keer allemaal goed gaan en heb je in november een mooi kindje in je armen!
cheetha1980

Member

03-03-2015 12:31
Hoi Wopper,

Ik heb vorige week positief getest en vermoede dat ikrond 4 november uitgerekend ben, indien ook bij mij alles goed gaat.

Ik heb in 2011/2012 in 9 maanden tijd 3 miskramen gehaden deze vielen allemaal rond de 6 a 7 weken, eind maart heb ik de echo dus danweet ik het zeker.

Vooralsnog voel ik me goed, heb al lekker last van allekwaaltjes Big Grin
buddha

Posting Freak

Topics: 2
03-03-2015 16:30
Wopperrrrr echt leuk dat je je kan melden met dit topic :-)

Dit is absoluut een plakkertje. .... en een jongetje ;-)
Wopper

Posting Freak

03-03-2015 19:11
@ buddah, jaaaaa Big Grin heel gaaf hè! Dank je wel meis! Duurt nu echt niet lang meer hè! Ben zo benieuwd naar jullie wondertje!

@ Semmie, dank je wel Big Grin Jullie hopelijk ook in juli!

@ cheetha, welkom :-D en gefeliciteeeerd! Leuk, nog een zwangere!
Jeetje dus ook al genoeg meegemaakt. Het zijn dus nog even spannende weken hè!
Voelt het wel heel goed, qua afloop bedoel ik?

Ik heb sinds juni 2014 nu 4 x een mk gehad, dat was wel heftig in zo'n korte tijd en maakt het wel extra spannend hoor! Moet zeggen dat ik elke ochtend steeds zekerder word. En het voelt nu wel heel anders. De vorige keren had ik meteen al een zeurende, venijnige buikpijn. Dat heb ik deze keer niet. Het voelt nu goed. En ook de streep was meteen heel duidelijk.
cheetha1980

Member

03-03-2015 19:43
dank je wel, jij ook Confusedmile:

ja we hebben genoeg meegemaakt.
mijn gevoel is goed, ik voel me ook goed, wil alleen graag iets zien en moet die 7 weken zijn.
maar ik wil positief blijven en proberen toch te gaan genieten.
ben lekker misselijk, voel me al dik Confusedmile:, vergeet al van alles, bandenpijn en ben moe, dus wat dat
betreft........
Wopper

Posting Freak

03-03-2015 20:04
Hahaha wat dat betreft gaat het dus goed :lol: Best veel kwaaltjes al!

Ik ben vooral ontzettend moe en erg koud. Verder heel gek dromen, vergeetachtig en fel.... Op de één of andere manier verander ik qua felheid nogal als ik zwanger ben haha.

Heb jij al een afspraak voor een echo? Omdat we net zouden beginnen met onderzoeken vanwege de mk's kon ik nu de gyn bellen met goed nieuws. Op 24-03 heb ik de echo
cheetha1980

Member

04-03-2015 14:22
Nou dan gaan we echt gelijk op wopper
Ik ook op 24 maart
DiJa

Member

04-03-2015 19:38
Hallo ladies

Graag zou ik hier ook mee willen kletsen.
Vorige week positief getest!
Ook ongeveer 5 november uitgerekend!

Het is ons tweede kindje.

Gelukkig wij geen nare ervaringen met miskramen ed.

Verder voel ik me goed.
's Avonds voel ik me al wat opgeblazen. En verder merk ik dat behoorlijk prikkelbaar ben. Gelukkig "nog" niet misselijk.

Verder iedereen van harte gefeliciteerd ennatuurlojk hopen we dat alles goed blijft gaan.
Het lijkt me leuk om de komende maanden met jullie te kletsen.
DiJa

Member

04-03-2015 19:39
Hahahaha let niet op mijn banner. Weet niet meer zo goed hoe ik dat aan moet passen.......
Komt nog wel een keer.
cheetha1980

Member

04-03-2015 20:41
DiJa,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Lekker dicht bij elkaar allemaal.

Heb jij al een echo gepland staan?
Wopper

Posting Freak

04-03-2015 23:02
Hoi DiJa, welkom ennnn van harte gefeliciteerd!! Leuk, ook (rond)dezelfde datum uitgerekend!
Hebben jullie een dochter of een zoon?

Haha zag je banner en dacht al :lol: Heb je toevallig al een datum voor een echo?

@cheetha, we gaan idd lekker gelijk op! Nog maar drie weken...!

@ hier, zo nu en dan wat 'misselijkerig' als ik niet op tijd eet. Dat is snel te verhelpen! Verder alles nog goed!
Mieke

Member

05-03-2015 14:39
Hoi dames, ik wil me ook graag melden. Zaterdag voor het eerst positief getest! HCG loopt sindsdien aan de testen te zien mooi op. Ik ben nu 4.2 en 10 november uitgerekend. Heb vorige maand een hele vroege miskraam gehad (met 4.3) dus vind het nog reuzespannend! Maar so far so good. ...
Het is mijn derde kindje. Oudste twee zijn zeven en negen. Het lijkt me leuk om mee te schrijven!
Mieke

Member

05-03-2015 17:28
O ja, en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Confusedmile:
Wopper

Posting Freak

05-03-2015 18:47
Gefeliciteerd Mieke! En welkom, gezellig dat je erbij komt!
Hoe voel je je?

Ik heb dit keer maar twee test gedaan. De vorige keren zoveel versleten... Ze hebben genoeg aan me verdiend haha. Dit keer een mooie lichte streep en twee dagen later was de streep al mooi donker! Daarna wilde ik niet weer...! Vond dat te spannend!
Mieke

Member

06-03-2015 07:52
Dank voor het welkom Wopper :-)! Tja, hoe ik me voel? Op zich nog prima. Heb een paar kleine klachtjes. Bloeddruk is wat gezakt, dus ben duizelig. Verder sinds twee dagen pijnlijke borsten. O ja, voel me ook erg opgeblazen de hele tijd. Verder wat prikkelbaar/wiebelig. Allemaal nog goed te doen. Qua stemming wisselt het van superblij tot bezorgd ;-). Ik maak me vooral zorgen voor de baby over dat mijn weerstand laag lijkt te zijn. Ben nooit ziek, maar heb nu opens een koorstlip (niet meer gehad sinds mijn studententijd) en er lijkt nu ook een verkoudheid op te spelen. Ik vind dat maar niets virusjes in het eerste trimester...!

Wat betreft testen, het geeft me wel houvast. Het is het enige wat een beetje een idee geeft van of het nog goed gaat daarbinnen. Maar het streepje was gisteren zo donker dat het weinig zin meer gaat hebben nu :-). Ik heb er nog twee over. Een gewone en een digitale. Ik ga die gewone morgen doen en die digitale denk ik maandag. En dan hou ik op met dat control freakerige gedrag, haha.

Hoe is het met de rest?
cheetha1980

Member

06-03-2015 20:58
Hoi Mieke, welkom en gefeliciteerd.
Hier alles goed, drukke dagen gehad.

Hier nog regelmatig misselijk, maar geen stevige pijnlijke borsten meer. Veel klachten komen en gaan.
Wat mij betreft mag het wel de 24ste zijn 😂
Louise

Senior Member

Topics: 1
07-03-2015 00:01
@wopper Wat zie ik nu? Heel erg gefeliciteerd! En vijfmaal is scheepsrecht. Jammer dat je "oktober" moest verlaten maar fijn dat je naar "novembeer" kan. Fijne zwangerschap.

Sorry dames even in en uitbreken.
XoXo

Senior Member

07-03-2015 09:21
@ mieke, je zegt dat je zekerheid haalt uit het testen. Houd er rekening mee dat de fabrikant aangeeft dat een streepje positief is en dat het dus niet uitmaakt hoe licht of donker deze is. Als je nu verder blijft testen kan het dus goed mogelijk zijn dat er een test komt waarbij het streepje weer lichter is.

Ik geef dit aan omdat het niet leuk voor je zou zijn als je teleurgesteld bent, terwijl dit niet nodig is.;-) Zelf heb ik met 6 weken een pretecho laten maken, dit gaf mij een 'echt zwanger' gevoel.
Sil

Member

07-03-2015 12:54
Jéééé een November forum!
Ik had me al toegevoegd aan het oktober forum bij gebrek aan... Wink toch is dat minder leuk omdat iedereen dan een aantal weken op je voorloopt. Ik sluit me dus graag hier aan!

Allereerst gefeliciteerd allemaal, zie dat het voor de meeste van jullie in ieder geval niet de eerste keer zwanger zijn is. Voor mij wel!
Zijn in mei 2014 gestopt met de pil, ik kreeg maar geen cyclus en dus ook geen eisprong. Heb 9 februari mijn eerste eisprong gehad en die hebben we meteen benut! Big Grin
Ik testte op 12 DPO positief met echt een dikke vette streep! Volgens mij zou ik 3 november uitgerekend zijn.

Omdat ik al onder behandeling liep bij de gyn voor mijn vage cyclus en afwezige eisprong heb ik ook een vrij vroege afspraak voor een eerste echo: aankomende maandag!! Ik vind het echt mega spannend. Ik hoop zo erg dat het goed zit!

Kwaaltjes hier: al voor mij NOD kreeg ik pijn in mn liezen (soort van spierpijn) die heb ik nog steeds. Eerst had ik een onstilbare honger maar sinds 2 dagen heb ik echt moeite met eten. Ik ben niet echt misselijk maar wel de hele tijd oprispingen en veel eten staat me echt tegen en krijg ik of helemaal niet of met moeite naar binnen gewerkt. Erg vervelend want ik wil juist zo graag zorgen dat ik genoeg goede stoffen binnen krijg, maarja als je er weinig eten in krijgt is dat lastig! Gebruik wel zwanger zijn vitamines dus wat dat betreft moet het wel goed zitten hoop ik. Verder zijn mijn borsten een stuk voller/groter, tepels zijn wat kleur verloren. Mijn buik was al vrij snel opgezet (ik denk door darmen?). En ik heb soms gewoon ineens tranen bij GTST ofzo Wink

Sinds gisteren ben ik ook begonnen met urine inzamelen voor Moeders voor Moeders, doen jullie hier ook aan mee? Omdat ik zelf langer dan gehoopt heb moeten wachten en de frustratie van het niet zwanger worden dus een klein beetje heb geproefd ben ik blij op deze manier anderen te kunnen helpen om zwanger te worden!
Wopper

Posting Freak

07-03-2015 19:32
Dank je wel Louise! Ik lees zo nu en dan nog stiekem even me in het oktober deel! Er zit zo weinig tijd tussen n toch voelt het alsof het veel langer geleden is.

@ Mieke, ik snap helemaal wat je bedoelt met je testen meid! Er gebeurt zoveel en op deze manier heb je nog een beetje eensoort van controle.

Heb dat de vorige keren ook gedaan en ondanks oplopende streepjes was het toch mis. Alhoewel ze bij mij wel altijd zomaar opeens weer heel erg licht zijn. Dus durfde ik deze keer niet meer :lol: was veel te bang dat het licht zou zijn en het afwachten weer zou beginnen. Dan liever plotseling bloedverlies denk ik. Maar.... Heb toch gisteren nog eentje gedaan, van de action. Die knalde gelukkig behoorlijk :-D

@sil, welkom! En gefeliciteerd! Best wel veel kwaaltjes dus! En huilen bij GTST... Ja dat zijn de hormonen :lol:
Wat een lastige tijd hebben jullie achter de rug! Wist je zelf meteen al dat het aan je eisprong lag?
Spannend hoor, maandag al! Alvast veel succes!

@ hier, het begint nu geloof ik allemaal een beetje! Groeiende borsten, de verkleuring, soms misselijk en een klein buikje door de darmen. Wat Sil noemde herken ik ook: megahonger! Dat begon vrijdag weer wat bij te trekken en vandaag hoefde ik zelfs bijna niets... Ik probeer nu een vast ritme aan t houden.

Verder lekker snel op mijn teentjes getrapt en huilerig.
Ik kan ook niet wachten tot de 24e
Om 09.00 al, lekker vroeg!
Wopper

Posting Freak

07-03-2015 19:34
Oh en wat MvM betreft: ik heb me (nog) niet aangemeld. Bij de vorige keren heb ik wel meegedaan en deze keer wil ik ook wel maar toch houden de mk's me tegen. Wil dus sowieso de echo even afwachten.
Wopper

Posting Freak

07-03-2015 19:55
[TABLE="class: grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper [/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980 [/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04/11/2015[/TD]
[TD]24/03/2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05/11/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD][/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]10-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]09-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Wopper

Posting Freak

07-03-2015 19:56
Even snel een lijstje gemaakt!
Sil

Member

07-03-2015 20:01
@Wopper, na het stoppen met de pil kreeg ik na 43 dagen eindelijk mn eerste spontane menstruatie. Wel een lange cyclus maar ik was blij dat mn ongi er eindelijk was en ging er van uit dat mn cyclus de volgende keren wel steeds wat korter zou worden. Niets was minder waar, ik ben toen ik al 5 maanden niet ongi was geweest bij de gynaecoloog terecht gekomen. Bloedonderzoek gedaan, echo gehad, leek op PCOS en een hormoonverstoring. Ik kreeg toen Duphaston om een menstruatie op te wekken en moest dat een paar maanden gaan gebruiken om mijn lichaam te laten wennen aan een cyclus, in de hoop dat die het uit zichzelf over zou gaan nemen.
Ik ben in die 5 maanden dat ik niet ongi werd al gestart met temperaturen. Na het starten met de medicijnen ook begonnen met ovulatietesten. Maar deze werden nooit positief en mn temperatuur ging nooit omhoog. Geen eisprong dus.
Tot ik ineens 18 dagen na het begin van mijn 'kunstmatige' cyclus ineens uit mezelf ongi werd en dus mn lijf spontaan aan een nieuwe cyclus was begonnen. Dat is ook de cyclus waarin mijn eerste ei is gesprongen en waarin ik zwanger ben geraakt!
Ik wist dus al die tijd wel vrij zeker dat ik geen eisprong had ja. Echt een hele frustrerende tijd. Omdat je namelijk geen idee hebt hoelang je cyclus is is de periode waarin je bewust aan het klussen bent erg lang. En omdat je met een lange cyclus sowieso minder eisprongen hebt wil je hem absoluut benutten als hij er is. Hoe frustrerend was het dan steeds als je weer 3 weken bezig was geweest en je tot de conclusie kwam dat er toch niets was gesprongen....

Maar, ik had nooit gedacht dat ik nu zou zijn waar ik ben! Dus al met al is het nog sneller gedaan dan ik had verwacht Smile De afgelopen 10 maanden vergeten we gewoon snel en ik hoop dat we na maandag echt kunnen gaan genieten van onze zwangerschap!!

Vandaag ging de eet-aversie/misselijkheid trouwens in de loop van de middag weg en had ik weer gewoon lekker trek om dingen te eten. Voel me ook helemaal niet moe vandaag terwijl ik gister nog 2x overdag een powernap heb moeten doen omdat ik kapot was.
Best gek, dat het vandaag ineens veel beter gaat. Hoop dat het geen slecht teken is :/

Wij lopen trouwens wel heel erg gelijk wopper, 2 dagen verschil!
Leuk om dingen te vergelijken! Smile
cheetha1980

Member

07-03-2015 21:38
Hey meiden,
Moest weer ff bijlezen. Waren drukke dagen voor me. Gister was mijn zoon jarig dus vandaar dat ik niet gereageerd heb.
Dus wopper kind 2 😉

Bij nemen een aantal klachten af, waarbij ik dan toch gelijk weer dejavu gevoelens krijg, vandaag een druppel roze bloed.

Vanwege mijn miskramen heb ook ik me niet aangemeld nog bij mvm.
Mieke

Member

08-03-2015 00:00
Xoxo Dank voor je berichtje. Ik ben bijna uitgetest hoor Big Grin !
Wopper, fijn dat je test mooi knal was. Spannende weken zijn dit toch. Al helemaal met jouw geschiedenis. Hopelijk blijft deze heerlijk warm zitten! !! Fijn dat je een tabel hebt aangemaakt. Ik zal hem even updaten als ik op een computer zit ipv en telefoon. ..

Sil, welkom Confusedmile:! Wat spannend maandag al een echo. Succes en hopelijk veel plezier!

Cheeta gefeliciteerd met je zoon! Wat vervelend dat bloedverlies. Hopelijk is het onschuldig. Wat duurt de 24e dan nog lang hè...?

Zo te lezen zijn de meeste hier al een poosje bezig geweest met zwanger worden. Wij waren vanaf juli bezig. We hadden vorige maand eerste afspraak bij de gynaecoloog. Toen had ik alleen net de miskraam gehad dus vond ze verder niet nodig om iets te doen. En trecht lijkt het ;-). Bij de eerste twee wad ik direct zwanger, maar was toen ook jonger. MvM weet ik deze keer nog niet. Vorige twee keer wel gedaan. Heb nog geen afspraak bij de verloskundige gemaakt. Ik wilde van de week bellen. Denk dat het niet nodig is om bij de gynaecoloog te blijven, maar kan even bellen voor overleg.
Mieke

Member

08-03-2015 17:04
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper [/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980 [/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04-11-2015
[/TD]
[TD]24-03-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD]36
[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]10-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]09-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Even leeftijd toegevoegd
Sil

Member

08-03-2015 19:22
Mieke schreef:[TABLE="class: grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper [/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980 [/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]10-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]09-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Even leeftijd toegevoegd

me 2 Smile
Ikke ook

Posting Freak

Topics: 4
08-03-2015 19:47
Breekt ff in

fijn om jouw verhaal te lezen sil. Hier ook de sterke twijfels door de lange cyclus dat ik geen eisprong heb. Dat wordt maandag bekeken bij gyn. Maar als ik jouw verhaal lees word ik erg blij en houd ik hoop.

breekt weer uit
Sil

Member

09-03-2015 09:04
@Ikke ook, vervelend meid Sad Ik heb uiteindelijk maar 2 keer Duphaston hoeven gebruiken om weer een cyclus te krijgen, dus met een beetje hulp kan het snel gaan! Keep your head up, ook jij gaat echt wel zwanger worden!!
Sil

Member

09-03-2015 09:08
Net bij de gynaecoloog geweest, krijg mn lach niet van mn gezicht!! Big Grin

Het zag er allemaal goed uit, mooie holte in mn baarmoeder met een vruchtje erin én een kloppend hartje gezien!! Big Grin Big Grin Big Grin

Mijn dag kan niet meer stuk!

Kindje is nu rond de 5mm groot (ene meting was net wat groter), de gynaecoloog schatte me nu op 6 weken en 3 dagen. Maar volgens mij kan dat helemaal niet want ik weet vrij zeker wanneer mn eisprong is geweest Wink

Ik mag nu gewoon naar de verloskundige toe omdat alles er prima uitzag. Heb voor vrijdagochtend 27 maart een afspraak staan voor de intake + echo.
Komt wel heel goed uit want die vrijdag gaan we een weekendje weg met mn schoonfamilie en dan willen we het dus aan hen vertellen. Fijn om dan nog net even een controle en mooi echo plaatje gehad te hebben!

*doet een vreugde dansje* Big Grin
cheetha1980

Member

09-03-2015 12:43
Gefeliciteerd Sil, heerlijk om dat te hebben gezien
Mieke

Member

09-03-2015 16:18
Wat fijn Sil! Echt heel goed nieuws. Geniet van je heerlijke blije dag :-) ! Je was vast op van de zenuwen vanochtend...?
Wopper

Posting Freak

09-03-2015 22:06
@ cheetha, gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!
Hopelijk was/is het bloedverlies onschuldig en wordt je er niet al te zenuwachtig van.

@ Sil, wat fijn dat je dan nu op dit punt mag zijn!!
En wat een goed nieuws zeg!! Geweldig!!

@ hier, weinig nieuws onder de zon ;-) nog wel erg moe en soms last van maagzuur. Maar als dat het enige is :-D
Mickey2014

Posting Freak

10-03-2015 09:10
Meiden mag ik ook mee schrijven? Vanmorgen dan eindelijk na 11 rondes een positieve test!!!
Als t goed blijft gaan zal ik rond 21 november uitgerekend zijn.
A.1985

Posting Freak

10-03-2015 15:30
Ik dacht ik kijk eens bij deze maand, zie ik volgens mij 2 bekenden er tussen staan. Van december 2012 uitgerekend.... Wopper en DiJa?

Wopper wat leuk!! Gefeliciteerd. Dit keer gaat het een plakker worden Big Grin
DiJa, jij ook gefeliciteerd.

De andere meiden ook allemaal gefeliciteerd, en hopelijk voor allemaal een voorspoedige zwangerschap.

* breek weer uit*
Wopper

Posting Freak

10-03-2015 19:36
Dank je wel meid! Leuk hè, zo tegelijk!!

@ mickey2014, gefeliciteerd!!! Kom er gezellig bij!
Mickey2014

Posting Freak

10-03-2015 20:01
Dankjewel Wopper!
cheetha1980

Member

10-03-2015 21:27
Mickey welkom en gefeliciteerd

Dank je wel wopper.
Paar roze en een paar rode druppels. Dus ik heb me ziekgemeld met griep en mezelf bedrust voorgeschreven. Ff niet zoveel doen en hopelijk blijft het weg. Nog 2 weken

Hoe is het met de rest
Cindy29

Senior Member

11-03-2015 11:34
Gefeliciteerd dames!
Ook Ik mag me hier meldenSmile
Als goed is rond 13 november uitgerekend!
Het is de eerste dus heel erg spannend of het allemaal goed blijft gaan!
Wopper

Posting Freak

11-03-2015 17:52
@ cheetha, hè wat spannend dan opeens hè :-( groot gelijk meid, even pas op de plaats!!
Op naar een mooie echo!

@ Cindy, gefeliciteerd!! Heb je al een afspraak of echo gepland staan?

@ hier, vandaag heeeerlijk buiten bezig geweest. De tuin weer even op orde terwijl onze dames samen op de trampoline speelden. Poeh... We waren wel toe aan zonlicht hahaha eindelijk weer mooi weer! :-D

Qua klachten nog weinig verschil. Ik ga wel lekker vroeg op bed zodat ik niet al te vermoeid word, dat scheelt.
Mickey2014

Posting Freak

11-03-2015 17:56
Gefeliciteerd Cindy! Had je pas laat getest?
Hier: moe niet normaal! Dus ook weer vroeg me bed in!
Cindy29

Senior Member

11-03-2015 19:30
Ik had op mijn nod getest! Heb nu 3 april afspraak staan
Sil

Member

11-03-2015 19:33
@Mieke, dat viel mee hoor. We hadden ons er gewoon op ingesteld dat er nog weinig te zien zou zijn. Het kon dus eigenlijk alleen maar meevallen!

@Mickey & Cindy, gefeliciteerd, gezellig dat jullie mee komen kletsen! Hebben jullie al een afspraak staan voor een eerste echo?

@cheetha, wat vervelend die onzekerheid zeg, ik duim voor je dat alles goed mag gaan! Wat goed van je dat je even voor jezelf en je zwangerschap kiest en rust neemt! Hoop dat het snel stopt en je weer gerustgesteld kunt zijn.

Ik heb echt ups en downs. Gister was ik vrij en heb ik de hele dag echt als een vaatdoek doorgebracht. 3x overdag even geslapen, was kapot toen ik even heen en weer naar de winkels was gelopen. En de hele dag worstelen met honger maar geen trek/misselijk. savonds niets naar binnen kunnen krijgen en 2 uur later weer sterven van de honger...
Ik zag gister echt op tegen vandaag, dat ik weer moest werken. En tot mijn verbazing heb ik de hele dag nergens last van. Ben niet extreem moe, niet misselijk geweest (alleen vanmorgen een beetje, maar kreeg mn brood er wel gewoon in). En nu ook gewoon trek.
Snap er niks van! Wisselt dat bij jullie ook zo van dag tot dag??
Mickey2014

Posting Freak

11-03-2015 20:01
Nee ik heb nog niet gebeld want ben sowieso nog niet overtijd dus kan nog zo misgaan voor mijn gevoel.
Verder doen ze toch meestal niet eerder dan met 6 weken een echo. Vaak zelfs pas met 8 dus als ik nu al bel moet ik veel te lang wachten op de afspraak. Ik weet t nu moet ik ook wachten maar is toch anders omdat er geen afspraak staat.
Mickey2014

Posting Freak

11-03-2015 20:04
Ow my god ben zoooo moe!!! Veel op bank gelegen. Best lastig met nog een koter. En de andere was gelukkig ergens spelen.
Owja en elke 10 minuten moeten plassen zucht.
Wopper

Posting Freak

11-03-2015 20:20
@ Micky, met 4,5 wekenben je officieel overtijd toch? Of klopt je banner niet helemaal? Wat lastig meid, nu al zoveel kwalen!

@ Sil, hè bah.. Ook niet handig, dat het zo wisselend is. Dan kun je er ook niet echt op instellen!

Ik weet van de vorige keren nog dat ik pas rond de termijnecho opeens misselijk werd. Dus wat niet is kan nog komen :lol: Daarom vandaag maar zoveel mogelijk gedaan want als ik me straks wel wekenlang als een vaatdoek voel is dat maar klaar :lol:

Heb wel ontzettende last van nesteldrang hahaha. Op zoek naar nieuwe meubels, alles moet aan kant en ik heb zelfs m'n man zover gekregen dat we beide een dag vrij hebben om te poetsen binnenkort :lol:
Wopper

Posting Freak

11-03-2015 20:22
Oh wacht! Zie dat ik de verkeerde banner zag! Wanneer is je NOD? Spannend!
Mickey2014

Posting Freak

11-03-2015 20:24
Das nooit helemaal precies maar ik denk dat morgen of overmorgen m'n nod is. Haha was ik maar alvast 4.5 weken! Voor mijn gevoel toch wat meer uit gevarenzone.
Cindy29

Senior Member

11-03-2015 22:30
@sil ik heb 3 april de eerste echo! Duurt nog echt een eeuwigheid voor mijn gevoel haha
Ik heb dat ook misselijk en totaal geen honger en even later super veel honger
Mickey2014

Posting Freak

12-03-2015 09:01
Hier ook al dat om de haverklap honger en dan weer totaal geen trek en weeïg gevoel. Gewoon niet weten of ik wat wil eten of juist niet!
Mieke

Member

12-03-2015 09:31
Cindy, gefeliciteerd en welkom. Gezellig dat je mee komt schrijven!

Mickey, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Heb je nog extra getest? Ik had ook al zo vroeg getest deze keer met 3.3. Was helemaal perplex van het streepje!

Cheeta, is het bloed weggebleven? Wat een spanning. ..

Hier voel ik me lichamelijk elke dag een klein stukje minder, maar gaat erg geleidelijk. De vorige twee keer sloeg de misselijkheid pas echt in met 6 en halve week, dus ben benieuwd! Had gisteren al wel last met een lege maag. Ik probeer goed te slapen, maar moet er elke nacht uit om te plassen en slaap dan moeilijk weer in. Hoe gaat dat bij jullie?

De 23e heb ik de eerste echo. Eerder dan verwacht met 6.6. Heel spannend! Deze is nog bij de gynaecoloog en als dan alles goed is, dan ga ik over naar de verloskundige.
Mickey2014

Posting Freak

12-03-2015 09:36
Hoi Mieke, ik had gister nog getest. Maar die was even licht. Nu test ik ff niet meer. Word ik alleen maar onzeker van.
Pfff ben erg zenuwachtig nog dat ik ongi ga worden 😔
Verder erg moe en vaak plassen en voel van alles on m'n buik. Pfff was ik maar alvast overtijd!
Net met poepen beetje bloed uit m'n anus. Aambei?
Mieke

Member

12-03-2015 09:55
Zie net dat ik een heel rijtje berichten had gemist
Sil, hoe gaat het vandaag? Wisselt het nog zo?
Wopper, hihi lastig als die nesteldrang de hele zwangerschap blijft. (Of juist handig ;-) ?)
Mickey, wat kruipt de tijd de eerste tijd hè? Dat geldt eigenlijk voor allemaal, pfff :-) ..

Aan de ene kant begin ik aan het idee van zwanger zijn te wennen en aan de andere kant voelt het héél onwerkelijk. Kan het moeilijk bevatten dat er een nieuw mensje in me groeit... Sil, is dat anders geworden na de echo?
Mickey2014

Posting Freak

12-03-2015 10:06
Ja tijd gaat te langzaam. En ik durf nog niet blij te zijn.
Cindy29

Senior Member

12-03-2015 10:24
Ik slaap ook heel slecht! Val heel moeilijk in slaap en als ik wakker word kom ik niet meer in slaap
Mieke

Member

12-03-2015 10:28
Cindy, irritant hè? En we kunnen onze slaap juist zo goed gebruiken! Inslapen gaat bij mij gelukkig redelijk. ..
Cindy29

Senior Member

12-03-2015 11:17
Ja echt heel irritant want ben wel echt heel moe! Mja heb het er wel voor over
Marloesje24

Posting Freak

Topics: 11
12-03-2015 12:30
Alweer 3 jaar geleden dat ik meeschreef in het november 2012 topic ! Nu alweer een mooi mannetje van 2,5 en 38 weken zwanger van ons meisje <3

Succes en fijne zwangerschap meiden!
Cindy29

Senior Member

12-03-2015 12:49
Dankjewel marloesje Smile
Veel succes met de laatste loodjes!!
cheetha1980

Member

12-03-2015 17:49
Geen bloedverlies meer gehad, was met name als ik naar de wc moest.
Maar goed een weekje rust doet ook wonderen.
Sil

Member

12-03-2015 19:10
@Mieke, ik heb ook even een periode (week ofzo) gehad dat ik steeds zo onmenselijk vroeg wakker werd: 3 uur, 4 uur 's nachts en dan zo moeilijk weer in slaap kwam. Eigenlijk heb ik daar nu helemaal geen last meer van, wordt soms nog wel wakker rond een uur of 5/6 maar hoef dan niet te plassen en slaap ook gemakkelijk weer verder. Hoop dat het bij jou ook snel over is Wink

Ik herken dat gevoel wat je omschrijft wel, van dat het nog heel onwerkelijk is. Zoals vandaag, dan ben ik gewoon zo druk met van alles bezig op mn werk dat ik me echt helemaal niet zwanger voel, omdat alles eigenlijk is zoals het altijd was....
Moet eerlijk zeggen dat de echo daar eigenlijk nog weinig aan veranderd heeft. De echo was vooral fijn omdat ik nu weet dat het begin in ieder geval goed is, alvast een zekerheidje. Maar voor het 'ik-ben-zwanger' gevoel heeft het nog weinig veranderd helaas. Zelf denk ik dat het pas echt écht wordt als ik het ook aan andere mensen ga vertellen. Nu weet niemand behalve wijzelf er van af, dus t zou net zo goed niet zo kunnen zijn.
Moet zeggen dat we er ook nog weinig mee bezig zijn verder, deels door tijdgebrek, en deels om dingen niet te overhaasten. Daardoor wordt het ook nog niet echt tastbaar.

@cheetha, goed nieuws! Ik duim nog steeds voor je dat alles goed blijft gaan!
Wopper

Posting Freak

13-03-2015 12:52
Het zijn ook nog zulke vreemde weken. Aan de ene kant weet je dat je zwanger bent en blijft je menstruatie uit, aan de andere kant lijkt het alsof er na de positieve test niets meer gebeurt hahaha. Zo nu en dan denk ik opeens 'oh ja... Ben zwanger' :lol:
Ik vind het ook zo onwerkelijk na mijn mk's. Het verdriet daarvan lijkt opeens zo ver weg nu alles zo goed lijkt te gaan!

Eergisteren zei mijn man opeens 'ik denk dat de misselijkheid niet lang meer duurt'
En idd... Vanaf gistermiddag is het begonnen! Gevoelige tepels, een weeïg gevoel op de maag en sinds vandaag een misselijk gevoel. 's Nachts slaap ik als een blok en ik droom heel veel. En door de hormonen ben ik extra knuffelig met de meiden :-D Heerlijk! Nesteldrang begint al goed door te zetten :lol: en dat is ook wel handig hoor :lol: het hele is is straks zomaar weer aan kant hahahaha.
Wopper

Posting Freak

13-03-2015 12:53
Cheetha, fijn dat het weer weggebleven is meid!
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
13-03-2015 16:20
November al! Wauw wat gaat t toch snel! Big Grin
Mickey2014

Posting Freak

13-03-2015 16:27
Pfff ik ben nog als de dood dat t misgaat en ik gewoon ga bloeden 😔
Wopper

Posting Freak

13-03-2015 20:21
@ Mickey, Hè jak :-( zijn echt even die onzekere eerste welen hè!

@ hier, jup... Misselijkheid is een feit! Koffie en andere geurtjes bevallen niet zo goed meer :lol:

Hoe is het verder met iedereen?
Cindy29

Senior Member

13-03-2015 20:35
@mickey denk dat iedereen dat de eerste weken heeft! Positief blijven meis!
Hier met vlagen misselijk en wat steekjes en trekjes in onderbuik gebied en ontzettend zere borsten! Maar geniet van elk dingetje! Ben zo gelukkig Smile
Mickey2014

Posting Freak

13-03-2015 20:46
Ja dat trekken in m'n buik voel ik ook geregeld. Nu al. Maar mss groeit t bij mij sneller omdat dit m'n derde is?
Cindy29

Senior Member

13-03-2015 21:11
Heb idd wel ergens gelezen dat sneller kan groeien als je al kinderen hebt gehad
cheetha1980

Member

13-03-2015 22:42
Hey meiden
Die eerste weken zijn altijd zo onzeker he pfff
Had vanavond ineens weer een veegje roze bloed. Heb nu besloten dat ik vk maandag bel en kijk of ik eerder langs kan komen. Nog ruim een week pffffffffff.

Hier wel goed misselijk en volgens mij ook al een buikje 8-)
Wopper

Posting Freak

13-03-2015 23:27
@ cheetha, hè nee toch meid :-( hopelijk is er niks aan de hand en kun je gerust gesteld worden door even eerder langs te komen. Dikke knuffel, weet hoe het voelt als je toch weer een veegje roze ziet. Maar kan gewoon nog innesteling zijn!

@ Cindy, heerlijk toch! Keihard genieten haha.

@ Mickey, een buikje heb ik idd ook al een beetje. Zelf zien we het al duidelijk maar anderen zien waarschijnlijk nog niet zoveel. Alhoewel een collega laatst wel verdacht vaak naar mijn buik keek haha. Maar die wist ook van mijn voorgeschiedenis, dus die verwacht het sowieso dan wel natuurlijk.

Ik kan niet wachten om het onze meiden te vertellen! De jongste is echt zo'n moedertje en de oudste roept al een tijdje dat ze zo graag nog een broertje of zusje wil :-D Deze week zei ze nog dat het zoooo jammer was dat er geen baby in mijn buik zat Ze moest eens weten haha :mrgreen: Denk dat we als verrassing naar de Mac gaan of zo. En dan vertellen dat we daar zijn om een feestje te vieren omdat er een broertje/zusje bij komt.
De vorige keer was de oudste 1,5 à 2 jaar oud dus net iets te jong om bewust te zijn van alles. Heb zo'n zin om het allemaal weer te beleven :-D
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 08:21
Hoe ver ben je cheetah? Ik ben zelf iemand die dan dus in paniek zou raken als ik roze of rood zou zien! Maar heb angststoornis gehad. Naja heb ik dus nog wel maar goed onder controle en haast geen last meer van.

Ik heb volgens mij nog niet echt een buikje can de zwangerschap maar ik voel de baarmoeder wel groeien zeg maar. Ja buikje mss wel maar was daarvoor ook al lol 😁

Mss leuk om iets over onszelf te vertellen?
Ik ben 36 jaar, getrouwd en we hebben al twee zoontjes van 5 jaar en 3,9 jaar. Worden twee grote broers dus 😃

We zijn 11 maanden bezig geweest voor deze uk. Maar de wens ligt er bij mij al ruim twee jaar.
We wonen in provincie Utrecht en zijn net een maand geleden verhuisd.
Ik ben thuisblijfmoeder.
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 08:23
Owja heb al een hele leuke manier bedacht om t aan m'n ouders te vertellen 😁
En ook later op fb hihi.
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 09:03
Dat is idd wel leuk Mickey!

Ik ben 29 woon samen in Brabant ik werk fulltime in de grafische industrie!

Dit word de eerste en was binnen 2 rondes raak! Ontzettend snel het dringt ook nog niet echt door! De opa's en oma weten het al! Voor Facebook ben ik nog iets leuks aan het bedenken maar daar wachten we nog wel even mee
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 09:17
Wauw das snel!! En bij onze eerste hadden wij t ook al heel snel bekend gemaakt hoor. Denk rond 5 weken ofzo. Bij de tweede rond 9 weken na de eerste echo. En nu weten we t nog niet. Maar niet heel vroeg iig. Ligt eraan wanneer eerste echo is want das heel verschillend.
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 09:19
Ja we wilden wel wachten maar moesten het gewoon vertellen haha hun zijn ook de enige rest willen we na de echo vertellen die heb ik met 8 wekem
Wopper

Posting Freak

14-03-2015 10:20
Ik ben bijna 35 en mijn man net 40. Dit is ons derde kindje. De eerste zwangerschap was ronde 1, de tweede was ronde 2 (in ronde 1 een mk) en dit is ronde 8 (waarvan 4x een mk). De wens voor nr 2 en 3 moesten we elke keer laten afhangen van mijn cyclus na bv. Die kwam bijv de laatste keer pas in juni weer op gang. Ik werk 3 dagen en mij man werkt fulltime over 4 dagen. De meiden gaan 2 dagen naar het kdv waar de kinder, als ze willen, bij weer en wind naar buiten mogen :lol:
Wopper

Posting Freak

14-03-2015 10:21
Oh, qua vertellen: mn zus en 2 vriendinnen weten het. De rest moet nog even wachten. We willen het eerst onze meisjes vertellen en dan de rest. Weet nog niet wanneer!
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 10:32
Wij gaan het de jongens denk voorlopig nog niet vertellen. Want ben bang dat ze dan steeds vragen wanneer de baby komt en ja dat duurt nog wel even! Maargoed als ik snel dikker wordt kunnen we t geen geheim meer houden natuurlijk. Maar we gaan t hen niet eerder vertellen dan aan mijn ouders want dan ben ik bang dat ze het al gaan vertellen aan hen.

Leuk Wopper jij twee meiden, ik twee jongens. Wie weet nu allebei het andere? 😁
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 10:41
Ow wat heftig zoveel mk's is er ook onderzocht hoe dat kan?
Wopper

Posting Freak

14-03-2015 11:28
Haha Mickey, zou wel leuk zijn :-D

@ Cindy, na de laatste (vorige maand) hadden we een afspraak bij de gyn. Haar en ons idee was dat het wel eens te maken zou kunnen hebben met mijn late eisprong. Er zit maar 5-7 dagen tussen mijn eisprong en volgende menstruatie. We zouden bloed prikken en dan kijken of het progesteron wel goed opbouwde. Maar zover zijn we niet gekomen want ze zei dat mn ei elk moment kon springen. Voor het eerst op dag 14 :-D en daaruit volgde deze zw! Maar waarschijnlijk heeft het wel te maken met een late eisprong!
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 11:35
Ah zo! Wel fijn dat je nu weet dat ie wel op dag 14 is geweest stelt je toch wel wat gerust denk ik!
Jolien

Member

14-03-2015 12:03
Ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben!
Ik had tekenen van een blaasontsteking dus urine opgevangen en naar de huisarts gebracht. Ik kwam uit een slaapdienst dus ik was nog niet thuis geweest. Bij de assistent aangekomen onderzocht ze mijn urine en inderdaad een blaasontsteking. Ik zei dat ik deze dag ook ongi moest worden en dat ik niet wist of ik zwanger ben, ik had al wel getest woensdag maar dat was negatief. Met name om te bepalen welke antibiotica ik kan krijgen stelde ze voor een zwangerschapstest te doen. Prima, de eerste test mislukte, en de tweede lag voor mijn neus. Vrij snel zag ik een licht tweede streepje en vroeg of dat betekende dat, ja zei ze....je bent zwanger. Wat...hier bij de balie kom ik er achter.... Gelukkig waren er geen andere patiënten die het konden zie of horen. Tranen sprongen in mijn ogen! Naar huis gegaan waar manlief wachte met een brunch en rozen omdat we donderdag 3 maanden getrouwd waren. En ik had dus nog een extra verrassing/ toevoeging aan deze dag!
Vanmorgen weer getest, eerst kwam er geen tweede streepje dus ik was alweer aan het balen. Nog een test gedaan, weer geen streepje....na 10 min toch weer even kijken, en ja hoor beide weer een vaag maar zichtbaar tweede streepje!!!
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 12:10
Gefeliciteerd jolien!! Over 2dagen zal die test een duidelijker streepje aangeven! Wel apart dat je het zo moest horen haha
Lieve man die met een brunch en bloemen zat te wachten Smile
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 12:20
Gefeliciteerd jolien en welkom! kwam t streepje bij de dokter wel binnen 10 minuten? Raar dat die anderen zo laat kwamen. Na 10 minuten mag je t eigenlijk niet meer aflezen.
Anyway je bent even ver als ik!! 😃
Mieke

Member

14-03-2015 12:29
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper [/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980 [/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e
[/TD]
[TD]10-11-2015[/TD]
[TD]23-03-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]09-03-2015[/TD]
[TD]Kloppend hartje!
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cindy29
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]13-11-2015
[/TD]
[TD]03-04-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mickey2014
[/TD]
[TD]36
[/TD]
[TD]3e
[/TD]
[TD]21-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jolien
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]20-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 12:34
Mieke mijn datum moet eigenlijk ook 20/11 zijn. Ik zei 21 maar dat klopt niet denk ik.
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 12:35
Ik ben nu namelijk ook 4 weken en 1 dag. Maar als ik t invul op een site komt er 21 uit.
Mieke

Member

14-03-2015 12:45
Zo, heb het lijstj aangepast.Duurde even voordat ik door had hoe het precise werkte, maar het is gelukt :-)! Als ik iets vergeten ben, vul maar aan.

Jolien, welkom en gefeliciteerd! Dat is een mooi verhaal voor later hoe je er achter kwam dat je zwanger bent!

Cheetah, wat spannend weer. Hopelijk kan je idd eerder terecht bij de verloskundige en is gewoon alles goed!

Cindy, heerlijk zo'n man! Die van mij is aan het werk vandaag...

Leuk om wat meer van iedereen te lezen. Kan natuurlijk niet achter blijven :-).

Ik ben dus 36, heb een dochter van 9 en een zoon van 7. Ik werk full-time in de medische sector en mijn man werkt 4 dagen en is meer flexible qua werk. Ik woon in Zuid-Holland. We zijn in vergelijking met de eerste twee een stukje langer bezig geweest. Ik was bij de eerste de eerste maand zwanger en bij de tweede de tweede maand, dus had nu wel op de derde maand gerekend, haha. Het werd de 7e. We liepen net bij de gyn. Ik heb mijn ei nog op de echo gezien, dus weet iig geval zeker dat er 1 ei zat.

Wat betreft vertellen, iedereen wist al lang dat we bezig waren, dus we hebben het iedereen al verteld. We delen het ook wel als het mis zou gaan.De kids hebben er super veel zin in en zijn heel lief voor me aan het zorgen. Ze zijn zich ook bewust van dat het nog mis kan gaan.

Ik ben de afgelopen dagen al behoorlijk misselijk geweest. Ruim een week eerder dan met de oudste twee. Hoop dat het een beetje te doen blijft.
Mieke

Member

14-03-2015 12:46
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper [/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980 [/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]10-11-2015[/TD]
[TD]23-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]09-03-2015[/TD]
[TD]Kloppend hartje! [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cindy29[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]13-11-2015[/TD]
[TD]03-04-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mickey2014[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]20-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jolien[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]20-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mieke

Member

14-03-2015 12:48
Ik heb het aangepast Mickey :-)!
Jolien

Member

14-03-2015 13:30
Ik ben 29 jaar, sinds 3 maanden getrouwd en we waren sinds oktober bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik ga eind van de komende week de verloskundige bellen voor een afspraak, en dan even afwachten wanneer we het vertellen..
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 13:51
Wel fijn te weten dat jij ook 36 bent Mieke 😀 wordt toch als groter risico gezien vanaf die leeftijd.
En wat leuk van je kids van die betrokkenheid! Oudste wil al best een tijd een baby dus die gaat t vast leuk vinden. Jongste is er niet zo mee bezig maar ik kan niet wachten om het ze te vertellen 😃
Bij de oudste deden we er 12 maanden over om zwanger te worden. Toen waren we al bij gyn geweest voor onderzoeken en na hsg meteen raak. Bij onze tweede was ik na 3 mnd zwanger (terwijl ik nog bv gaf! Dus geen regelmatige cyclussen) maar dat werd een vmk en maand erop weer zwanger van jongste.
Voor deze zwangerschap zijn we 10 mnd officieel bezig geweest maar de maand voordat we officieel begonnen had t ook al raak kunnen zijn dus tja is t dan 10 of 11 maanden?

Merk dat ik bepaalde geuren al niet zo goed meer jan verdragen. Kids hadden net popcorn. Ging zowat over me nek! 😳
Cindy29

Senior Member

14-03-2015 16:24
Hé wat leuk een lijstje Smile hopen dat ie nog langer gaat worden!
Sil

Member

14-03-2015 19:22
Ik ben niet zo'n ster in kopiëren van schema-tjes, maar heb even mijn afspraak-datum aangepast Smile

Vandaag echt een hoogtepunt (als je het zo wilt noemen). Vriendlief ging een eitje voor ons allebei bakken, lekker met champignons en kaas erin, voor op een boterhammetje. Met het bord voor mn neus leek het alleen ineens een stuk minder lekker, mn hele lijf had er gewoon een afkeer tegen, kreeg het dus ook echt niet weg. Vervolgens janken omdat ik niet eens een ei kan eten x) Mn vriend lag in een deuk, haha fijn hoor die hormonen!!

Ben overigens een kilo afgevallen in een week tijd. Maak me er best een beetje zorgen over....Wil zo graag de juiste dingen eten maar er is zoveel wat ik gewoon amper weggewerkt krijg Sad

Net weer 2 uur liggen slapen, gister late dienst gehad dus korte nacht geslapen en vanmiddag even wezen shoppen. Was echt gebroken en moet vanavond nog naar een verjaardag. Dus even bijgetankt.

Hebben 3 fotolijstjes gekocht (mijn ouders zijn gescheiden), waarin we een gedichtje gaan doen over dat we zwanger zijn. Dit willen we cadeau doen aan de opa's en oma's om het hen te vertellen. Gaat pas over 2 weken gebeuren, maar dan hebben we ze alvast Wink

[TABLE="class: cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Afspraken[/TD]
[TD]Info[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Wopper[/TD]
[TD]34[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cheetha1980[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]04-11-2015[/TD]
[TD]24-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]DiJa[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD]05-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mieke[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]10-11-2015[/TD]
[TD]23-03-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sil[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]03-11-2015[/TD]
[TD]28-03-2015[/TD]
[TD]Kloppend hartje![/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Cindy29[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]1e[/TD]
[TD]13-11-2015[/TD]
[TD]03-04-2015[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mickey2014[/TD]
[TD]36[/TD]
[TD]3e[/TD]
[TD]20-11-2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jolien[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]20-11-2015
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 19:33
Hoogtepunt of dieptepunt haha! 😁 ja door zwangerschap lust je ineens dingen niet meer of juist dingen die je eerst niet lekker vond. Ik ging dus vanmiddag over me nek van de geur van popcorn 😳
Wel lekker dat je net ff hebt kunnen slapen! Ik ben rete moe maar kan niet zo makkelijk ff slapen overdag met twee koters. Al Dommel ik dan wel eens wat weg op de bank hoor als ze tv kijken ofzo.
cheetha1980

Member

14-03-2015 19:54
Hoi Mickey,

Ben maandag als het goed is 7 weken zwanger.
Ik heb een zoon van net 2, maar voordat ik zwanger was van hem heb ik in 9 maanden 3x een miskraam gehad. 2 tussen week 6&7. Bij de eerste kwamen we er pas met 11 weken achter. De 3de na 5 weken. Vandaar dat ik nogal "allergisch" ben voor bloed in de eerste weken. Mijn ouders weten het wel en voor de rest niemand, er zijn er wel veel bij die het vermoeden

Ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen. Big Grin
Mijn ouders kregen een kaart, waren net weer opa en oma geworden en daar stonden 3 namen en een vraagteken op.
Mickey2014

Posting Freak

14-03-2015 20:05
Ach jeetje meis wat naar al die miskramen 😔 en t zal nu dus nog erg spannend zijn voor je.

Ik ben van plan om een bedankkaartje te geven. En dan doen we alsof dat is voor de hulp die we hebben gehad tijdens de verhuizing en de financiële steun. Maar de tekst zal iets zijn in de trant van:
"Lieve opa en oma,
Willen jullie alsjeblieft het bedje, de commode, de buggy en de kinderstoel voor mij bewaren?

Dank jullie wel!"

Ze wilden die spullen namelijk wegdoen of weggeven omdat onze jongens er te groot voor zijn en m'n ouders gewoon never nooit verwachten dat er een derde gaat komen! 😁
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (6): 1 2 3 4 5 6 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave