Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in augustus 2015!

Uitgerekend in augustus 2015!
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
01-12-2014 08:26
Afgelopen week heb ik positief getest, grote verassing want we waren er niet echt mee bezig haha.

In ieder ben ik 5 augustus uitgerekend van onze 3e spruit!
rihanna

Senior Member

Topics: 0
01-12-2014 08:46
Ja nog iemand die uitgerekend is in augustus hihi
Gefeliciteerd!!! 3e kindje super leuk.
Hier ook als het goed is 5 augustus uitgerekend van ons 2e kindje
19 december de eerste echo

Liefssss
Pixxie

Posting Freak

01-12-2014 13:00
Was er al een topic voor augustus dan? In dat geval heb ik erover heen gekeken Wink

Woon in het buitenland, dus eerste echo is hier pas in februari, eerste keer naar de vk zal in januari zijn.
Meisje 24

Senior Member

Topics: 3
01-12-2014 20:35
Hoi ik mag me ook bij jullie aanmelden vandaag positief getest drie testen gedaan want ik geloofden het niet haha. Als op internet kijk ben ik rond 10 aug uitgerekend. XXx
rihanna

Senior Member

01-12-2014 20:52
Welkom meisje.

Pixxie, nee er was nog geen topic van augustus.
Heb hier al eerder een echo ivm dat ik zwanger ben Door ivf

Xx
Meisje 24

Senior Member

02-12-2014 12:06
Hoi dames voor mij de eerste keer zwanger dus heel erg spannend, vanmiddag even naar de huis arts om wat dingen te bespreken ivm met medicijnen gebruik enzv.
Op moment ben ik super verkouden echt vervelend en erg moe. Hoe gaat het met jullie??? Wanneer veryrllrn jullie het aan je ouders enzo? Groetjes
Pixxie

Posting Freak

02-12-2014 15:34
Gefeliciteerd Meisje! Vervelend dat je zo verkouden bent. Ik heb het bij beide voorgaande zwangerschappen het vrijwel direct aan mijn ouders verteld.
rihanna

Senior Member

02-12-2014 17:53
Onze ouders weten het ook was ook niet echt voor ons te houden omdat ze wisten dat we vaak naar het ziekenhuis moesten.
Onze dochter weet het nog niet willen we pas vertellen als we de 12 weken over zijn.

Hier ook de bekende kwaaltjes: misselijk en echt ontzettend moe.
xxx
Viefislief

Junior Member

Topics: 1
02-12-2014 17:56
Van harte gefeliciteerd! Eet goed, rust veel uit en geniet (ja zelfs van de kwaaltjes, lol!)
Meisje 24

Senior Member

02-12-2014 19:54
Mijn ouders weten het ook. Morgen even bloed laten prikken voor mijn schildklier en nog wat.
rihanna

Senior Member

02-12-2014 20:21
Het eerste kleinkind?

Vervelend Meis dat je medicijnen slikt.
Ze zullen je wel goed in de gaten houden dan ofniet?

Ga zo lekker me bedje opzoeken morgen nog een dagje en dan lekker vrij 😊
Meisje 24

Senior Member

02-12-2014 22:45
Nee mijn broer heeft al 3 kinderen.
Ja voor mijn schildklier gebruik ik medicijn die werkt te traag, en nu willen ze ook op anti stoffen prikken om te kijken om mijn lichaam geen anti immuun systeem heeft of zo iets maar ze dacht het niet. Normaal moet ik elke 3 maanden bloed prikken en nu vaker.
Gebruik ook nog andere medicijnen maar die kan ik gewoon door gebruiken alleen zitten wel gevolgen aan, ik moet namelijk in het ziekenhuis bevallen. Nu lekker m'n bedje in want morgen is het weer vroeg dag.
Groetjes
Pixxie

Posting Freak

03-12-2014 08:22
Kwaaltjes zijn hier nog goed te doen, maar ben dan ook een aantal dagen vrij geweest. Heb een pittige baan, dus merkte daar ook als eerste dat er iets met mn lijf aan de hand was. Probeer vooral mn humeur in de gaten te houden, zaterdagavond bijna ruzie gehad met een collega (ze was vreselijk onredelijk) en als ik echt boos word, begin ik te huilen Wink pffff, niet te geloven zeg.

Hoe reageerden je ouders Meisje? Is het hun eerste kleinkind?

Misschien leuk om een beetje over ons zelf te vertellen? Smile Ik begin wel haha.

Ik ben 27 en mn man is 30. We hebben een zoon van 5 en een dochter van 3, die 6 en 4 zullen zijn wanneer de baby geboren word. Er zit nog net geen 2 jaar tussen hun. We waren er nooit 100% zeker van of we een derde wouden, was echt een ja nee kwestie, uiteindelijk heeft moeder natuur voor ons besloten en we zijn er ontzettend blij mee.

Ik werk als verzorgende in een verzorgingshuis. (tenminste ik geloof dat het zo heet in Nederland Wink). Hier heb ik voor 20% een vaste baan en overige uren werk ik op oproepbasis, dit houd meestal in dat ik fulltime werk. Kinderen gaan 5 dagen per week naar het kdv, maar zijn thuis wanneer ik thuis ben. Zoonlief gaat naar school wanneer hij 6 is. We hebben 2 honden, een kruising die bijna 4 word, en een gekke drukke pup van 1 jaar.

Het is het 9e kleinkind voor mijn vader. Mijn moeder is 2,5 jaar geleden overleden, en dat geeft deze zwangerschap een bijzonder tintje. Ze was een super oma, haar kleinkinderen was haar alles, en ze heeft voor alle 8 een 10 dagen kraammand samen gesteld, vaak ook met zelf gemaakte dingentjes.

In mn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, naaien vooral, en als ik er weer zin in heb, haken. En natuurlijk op pad met mn vierbenige vriendjes.

Zoonlief werd geboren met 39 wk, heel spontaan. Uiteindelijk wel een pittige bevalling. Dochterlief kwam met 41.1 wk na een supersnelle bliksem bevalling. Met beide zwangerschappen heb ik last van bekkeninstabiliteit gehad.
Pixxie

Posting Freak

03-12-2014 08:22
Oh had jullie berichtjes nog niet gelezen Rihanna en Meisje Wink
rihanna

Senior Member

03-12-2014 08:55
Leuk idee hihi

Ik ben ook 27 mijn man 30.
Dit wordt ons 2e kindje wij hebben ook een hond een pittig lief beest het is een stafford wordt bijna 6.

Ik had net 3 maanden met mijn toen nog vriend toen we er achter kwamen dat ik zwanger was.
Heel veel gepraat en gelukkig stonden ons ouders achter onze keuze wat we ook zouden beslissen onze kleine meid is in februari 2010 geboren na een zwangerschap van 38 weken en 1 dag ze is nu 4.

11-11-11 zijn we getrouwd en onze kleine Meis was daar ook bij 😊

Daarna in 2012 ben ik best wel ziek geworden na veel onderzoeken kwam er uit dat ik reuma heb.
Ik moest daarvoor best wel zware medicijnen slikken een zwangerschap was niet echt waar we toen aan dachten.

In 2013 hebben we besloten dat we toch een 2e kindje wilde onze arts adviseerde ook dat het beter was om er nu voor te gaan dan er nog mee te wachten je weet nooit wat reuma gaat doen met je lichaam.
Na 1 jaar waren we nog niet zwanger en ook de reuma kwam in al hevigheid weer terug kortom een ontzetten rot jaar.

Daarna werden we doorgestuurd naar een gynaecoloog, die heeft allerlei onderzoeken gedaan ook het sperma van mijn man werd nagekeken daar is niets mis mee.
Toen wilde ze toch een kijkoperatie doen om mijn baarmoeder te controleren en eileiders, eierstokken.
Dit is afgelopen september gedaan hieruit kwam na voren dat mijn beide eileiders niet doorgankelijk zijn ze werken dus niet.

Er was nu wel een verklaring en werden daarna gelijk geholpen voor ivf.

Ik had 29 oktober mijn eerste menstruatie dag en mocht beginnen met spuiten van de hormonen
De 11-11-2014 onze trouwdag maar ook de dag van de punctie en 14-11 de terugplaatsing van een embryo.

Wat een achtbaan waar we de laatste paar maanden hebben ingezeten en nu dit geluk mogen hebben dat de eerste poging ook gelukt is is voor ons nog steeds heel onwerkelijk.

Ook ik zal in het ziekenhuis moeten bevallen ivm met de medicijnen die ik slik.
Over 2 weken de eerste echo vindt het super spannend

Dikke knuffel xxx
tammy

Posting Freak

03-12-2014 10:11
Hallo allemaal,

Ik zou graag mee willen kletsen. Ook ik ben 5 aug uitgerekend. Ik ben 30 en mijn man 37. We zijn 4 jaar getrouwd en hebben ook een hondje (poedeltje). Vorig jaar zijn we na 2 jaar medische molen de trotse ouders geworden van ons dochtertje. Zij is nu 10 maanden oud. Ons dochtertje is na 3 mislukte icsi trajecten, geboren geboren uit de eerste icsi-d poging. Nu hebben we het geluk dat ons (hopelijk) tweede kindje is ontstaan na de 2de cryo terugplaatsing. Ook hier zal het een drukke boel worden aan gezien er straks 1,5 jaar tussen zit en we een rondrennende dreumes zullen hebben. Maar ik vind het zo geweldig om moeder te mogen zijn. Ik geniet elke dag (nachten soms wat minder ;-). Mijn man is ook enthousiast, maar ook wel bezorgd. Hij vindt 1 kindje al een hele verandering en zorg. Qua kwaaltjes voel ik me de afgelopen dagen goed. Ik heb een aantal dagen me erg misselijk gevoeld en was even bang dat het erger zou gaan worden. Met onze dochter ben ik van week 6 tot 16 misselijk geweest met veel overgeven. Verder een zorgeloze zwangerschap gehad. Met 41w en 5 dagen is onze dochter geboren in het ziekenhuis. Ik heb toen gekozen om ingeleid te worden. Zo heel verhaal. Ik heb over 3 weken de eerste echo en als die goed is mogen we naar onze plaatselijke verloskundige praktijk. Ik hoop gezellig mee te kunnen kletsen, maar merk met een kleintje in huis dat ik niet altijd tijd heb.
Pixxie

Posting Freak

03-12-2014 11:04
Wie is wanneer uitgerekend?

Naam.............datum.............geslacht...........hoeveelste kindje

Pixxie.............5 augustus.......xxxxxxx...........3e kindje
Meisje 24

Senior Member

03-12-2014 12:18
Nou nu zal ik mij eens voorstellen ben 26 en mijn man is 28. Dit is voor ons het eerste kindje dus heel erg spannend. Ik werk in een drogisterij 32 uur per week. Mijn hobby's zijn schilderen,mountainbike en zwemmen. Ik kan over 2 a 3 weken naar de verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend
Meisje 24

Senior Member

03-12-2014 12:21
Ik ben 10 aug uitgerekend als ik het via mijn app bekijk. Neem aan dat de verloskundige dat beter kan zien.
Meisje 24

Senior Member

03-12-2014 18:31
Zijn jullie niet bang dat het mis gaat ?
Meisje 24

Senior Member

03-12-2014 18:37
Ben volgens mij 4 aug uitgerekend zat mis .
Pixxie

Posting Freak

04-12-2014 16:20

Naam.............datum.............geslacht....... ....hoeveelste kindje

Meisje24.........4 augustus.......xxxxxxx............1e kindje
Meisje 24

Senior Member

04-12-2014 19:58
Vinden jullie allemaal niet spannend ?
rihanna

Senior Member

04-12-2014 20:04
Vindt het wel spannend, gelukkig over 2 weken de eerste echo we zijn echt benieuwd.
Lig lekker in me bedje ben niet fit en echt ontzettend misselijk blehh
Kleine Meis heeft de griep te pakken, morgen sinterklaas hopelijk kan ze er een beetje van genieten

Xxxx
Meisje 24

Senior Member

04-12-2014 20:14
O das minder , hopelijk voel je gauw beter. En je meisje hopelijk ook ! Ik bel maandag over een week voor een afspraak ben benieuwd.
tamm

Senior Member

04-12-2014 21:32
Meiden geniet van jullie groeiende wondertjes! Voor je het weet word er een topic augustus 2016 geopend!

Zelf was ik uitgerekend in augustus 2014 en nu zie ik dit topic, terwijl het nog maar zo kort geleden leek dat ik mee schreef in het augustus topic. Heb veel aan het forum gehad. Ik hoop dat jullie dat ook zullen hebben!
kim88

Posting Freak

Topics: 4
05-12-2014 00:18
Hey Dames,

Geniet van jullie zwangerschap.
Hopelijk komen jullie de 40 weekjes door zonder al te veel kwaaltjes en mega veel mooie momenten.
Heel veel geluk
Pixxie

Posting Freak

05-12-2014 08:08
Ik ben hier begonnen met schrijven toen ik zwanger werd van zoonlief, dat is inmiddels 6 jaar geleden.. Haha!

Ik vind het wel spannend Meisje24 maar heb altijd vertrouwen in mn lichaam gehad. Voorgaande zwangerschappen was ik er ook totaal niet mee bezig dat t mis zou kunnen gaan, het zit natuurlijk wel altijd in je achterhoofd. Maar ik laat me er niet door sturen. Bij de tweede hebben we het toen ook met 8 weken bekend gemaakt omdat t op mn verjaardag viel en het toen al goed zichtbaar was.

Gisteren kwamen er ook al 2 collega's achter, maar dat was vooral omdat ik me momenteel niet zo super voel. Misselijk, weinig eetlust en moe.
tammy

Posting Freak

05-12-2014 08:41
Beterschap rihanna.

Ik ben nu ook een stuk minder onzeker dan toen ik de eerste keer zwanger was. Ik denk maar zo dat je er geen invloed op hebt. Bij mij op werk is een collega 15 weken zwanger (zij weet het ook van mij) en eentje 11 weken. Zo leuk en bijzonder om samen zwanger te zijn. Bij mij weten 3 collega's dat ik zwanger ben en mijn teamleider. Zij wisten ook van hele mmm en heb daarvoor van mijn werk veel begrip en flexibiliteit gekregen gelukkig ivm afspraken bij de kliniek enzo. Over 2,5 week mogen wij voor de eerste echo!

Iemand al kwaaltjes??

Kan iemand bij mij het lijstje zetten? Dit lukt me niet via mijn mobiel

Tammy 5 augustus xxxx 2de kindje
Pixxie

Posting Freak

05-12-2014 08:49

Naam.............datum.............geslacht....... ....hoeveelste kindje

Meisje24.........4 augustus.......xxxxxxx............1e kindje
Tammy...........5 augustus.......xxxxxxx...........2e kindje
Pixxie

Posting Freak

05-12-2014 08:51
Ik werk met medische mensen, die hebben het volgens mij allemaal binnen de kortste keren door Wink Ach, ik weet dat t ongebruikelijk is om het meteen te vertellen, maar stel dat t mis gaat, dan zulen de mensen die het weten er alleen maar begrip voor hebben en me een knuffel geven, ik zie het probleem niet.

Kwam er een paar dagen achter dat mn beste vriendin al 2 jaar bezig is Sad Haar NOD was gisteren maar is soms wat verschillend. Oh ik duim me helemaal suf, als het nu raak zal zijn is ze een week later dan mij uitgerekend! Onze jongens zijn ook even oud.
anna1987

Member

05-12-2014 10:25
Heej allemaal,

na een lange tijd (voor ons gevoel) proberen...mag ik het nu ook eindelijk zeggen!
Ik ben Zwanger!
Rond 9 Augustus hopen we onze kleine schat in onze armen te houden!
30 Dec mag ik voor de eerste echo Big Grin
rihanna

Senior Member

05-12-2014 11:04
Welkom anna,

Wordt al gezellig hihi,
Hier gister bij de huisarts geweest en heb last van eczeem arghhh gelijk maar verteld dat we in verwachting zijn hihi hij zei echt dat is echt mooi nieuws we hebben echt een lieve huisarts gelukkig.

Vandaag aangemeld voor moeders voor moeders ben benieuwd.

Hier beginnen nu wel echt de eerste kwaaltjes, misselijk, moe me borsten zijn echt mega nu 😲 en echt last van me humeur hihi gelukkig tegen me wederhelft niet.

Nog 2 weken tot de eerste echo het kan me niet snel genoeg gaan!!

Vanavond sinterklaas vieren heb er helemaal zin in, heb lekker gebakjes gehaald en die vielen terwijl ik aan het autorijden was zo de tas uit hahaha ze zijn nu niet meer zo mooi 😅 moet er om lachen hihi

Liefssss xx
rihanna

Senior Member

05-12-2014 11:06
Pixxie

Zou wel echt heel leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn ☺
Pixxie

Posting Freak

05-12-2014 11:39
Gefeliciteerd Anna!

Fijne avond Rihanna Smile Hier een gewone vrijdagse avond, geen Sinterklaas in Noorwegen Wink Ga vanmiddag koekjes bakken met de kids. Was vanochtend bezig in de keuken, kastjes opruimen en schoonmaken, word ik me ineens beroerd Sad En zooo moe.
anna1987

Member

05-12-2014 12:54
tnx!

hier al 2 weken misselijk en vooral moe...
owja en gevoelige borsten en humeurig tegen iedereen..maar het word al minder....
Heb wel al twee weken vage buikpijn...word gelukkig nu wel minder...
De VK Assistent had ik gister aan de telefoon voor de afspraak en ze zei dat het normaal was en met een week of twee wel weg zou gaan...
Dus rustig afwachten Smile

Vraag me af of je je zorgverzekering moet inlichten van je zwangerschap en de huisarts zelf ook...
zometeen maar is even googlen Smile
Meisje 24

Senior Member

05-12-2014 13:17
Word al gezellig druk hier. Ik vind het heel spannend allemaal het is mijn eerste keer en weet niet zo gord wat ik allemaal kan verwachten. Te gelijk zwanger lijkt mij idd ook leuk. Dinsdagkomt er iemand. Van moeders voor moeders bij mij vind ik wel heel goed om te doen. Kan pas or anderhalve week bellen voor ern afspraak bij de verloskundige,kan me nu niet snel genoeg gaan haha. Vanavond een bruiloft en morgen gezellig sinterklaas. Xxx
tammy

Posting Freak

06-12-2014 12:46
Volgens mij moet je je zorgverzekering pas ergens halverwege inlichten. Je krijgt dan het kraampakket voor als je thuis moet/mag bevallen. De huisarts kan jezelf inlichten of dat doet de verloskundige praktijk. Bij ons doet de kliniek nog een overdracht.

Hier is ook de griep toegeslagen. Bah... nu op de bank ff rusten totdat onze dochter zo wakker wordt.

Weten jullie al of je het geslacht wil weten?
rihanna

Senior Member

06-12-2014 13:03
Ik zit bij zorg en zekerheid en daar moet het 5 maanden voordat je gaat bevallen doorgegeven worden.

We weten het nog niet of we het geslacht willen weten, het maakt ons ook niet uit.
Mijn man denkt een jongen ik denk echt weer een meisje.

Ik ben echt niet lekker dit heb ik bij onze dochter niet gehad. Echt mega misselijk en ontzettend last van verstopping ik zeur normaal helemaal niet snel.

Hopelijk snel opgeknapt

Liefssss
F3NN<3

Member

Topics: 2
07-12-2014 00:37
Hallo! Ik kom jullie waarschijnlijk gezelschap houden. Heb nog een testje nodig met een iets donkerdere streep en dan geloof ik het Smile
anna1987

Member

07-12-2014 07:20
heb maar gewoon alles ingelicht...beter als wachten en misschien te laat zijn...

wij willen het geslacht vooralsnog niet weten...
wanneer beginmen jullie na te denken over namen enzo?
Meisje 24

Senior Member

07-12-2014 09:42
Welkom fenn. Ik kon het ook haast niet geloven haha. Anna wij hebben het er hier al wel beetje over gehad wat we mooi vinden. Wij willen wel weten wat het word. Maandag over een week kan ik eindelijk bellen voor een afspraak bij de vk. Heb wel steeds zeurend gevoel in mijn onderbuik,en ook nu last van onderin mijn rug en heel moe. Hoe gaat bij jullie ?
loes22

Posting Freak

07-12-2014 12:08
Hai dames
Als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geweldige afsluiter van 2014!!
Het ziet er naar uit dat ik met jullie mee mag komen kletsen.. Heb vandaag en best duidelijke test in handen gehad en dat 4 dagen voor nod! Hoop dat ie mooi op loopt en dat ik me dan hier echt aan mag sluiten. Het is wel moeilijk te geloven!! Zal proberen een foto te posten van de test.
loes22

Posting Freak

07-12-2014 12:16
[Afbeelding: 2eoadm9.jpg]
Hier de foto!
Pixxie

Posting Freak

07-12-2014 12:30
Ja dat is een streep Loes! Zijn jullie lang bezig geweest?

Ik denk het geslacht niet te willen weten dit keer. Manlief maakt het niet zoveel uit Smile
Namen hebben we ook al over nagedacht Smile

Hier vreselijk moe..
loes22

Posting Freak

07-12-2014 12:40
We zijn vanaf september 2013 bezig dus vind t best lang maar geduld wordt beloond zullen we maar denken 😉
Lastig als je zo moe bent en dan nog 2 kindjes rond hebt lopen.
Pixxie

Posting Freak

07-12-2014 14:54
Die zijn gelukkig hartstikke lief voor mama die (denken zij) een beetje ziek is Wink en manlief loopt dan een stapje harder wanneer ik me minnetjes voel.
loes22

Posting Freak

07-12-2014 15:04
Gelukkig maar dat scheelt een hoop!
Diane

Member

07-12-2014 20:28
Hallo, weet sinds 25 november dat ik blij in verwachting ben. Had niks in de gaten tot ik terug ging denken en ik toch wel wat symptomen, beetje emotioneel, in de nacht wakker worden en wakker blijven, vet haar en weinig eetlust. Nu heb ik gevoelige borsten en af en toe hoofdpijn, snel buiten adem, moe en ben vroeg wakker. Ik heb (tenminste men partner) last van mijn hormonen weinig geduld. Eet veel om de 2 uur wil ik eten. Misschien dat ik daarvan een dikke buik heb of dat het men darmen zijn. De echo heb ik 22 december. Dus moet nog geduld hebben!!!!! Ik heb het al tegen mijn schoonouders en opa en oma verteld want voor mij is het heel bijzonder dat het gelukt is op de natuurlijke manier. Ik ben begin dit jaar nog geopereerd aan endometriose en is men linkereiserstok verwijderd. Alles is goed gekomen en ben heel dankbaar om dit geluk. Ben zo nieuwsgierig naar alles wat er staat te gebeuren.
Diane

Member

07-12-2014 21:00
Ik ben uitgerekend op 5 augustus en las dat Pixxie ook op die datum is uitgerekend.
Dit word ons eerste kindje van mijn partner 32 jaar en ik 35 jaar.
We zijn sinds augustus aan de slag gegaan.
Er stond al een afspraak voor ivf gepland in januari vanwege mijn endometriose. Die heb ik nog niet afgezegd. Denk dat ik dat ga doen na de echo.

Ik ga van elke week een foto maken en bijhouden wat mijn gewicht en buikomvang is.
Heb me overal voor aangemeld wat betreft gratis babyspullen. Ik zit alleen nog te wachten op de gratis zwangerschapagenda. Wil heel graag een aparte agenda bijhouden van de zwangerschap.

We zijn heel even met namen bezig geweest maar we zullen toch echt even af moeten wachten wat het geslacht gaat worden want de meningen verschillen te erg.

We hebben ons voorgenomen voor het aanschaffen van babyspullen te wachten tot na 12 weken.
Wel ga ik morgen positiekleding passen want men eigen broeken krijg ik amper dicht of ze snijden in men buik.
tammy

Posting Freak

07-12-2014 21:38
Gefeliciteerd diane, loes en f3nn3. Het wordt een gezellig drukke maand augustus!!

Ondanks dat ik me niet echt lekker voel zijn we het hele weekend bezig geweest om de derde kamer leeg te maken. Onze dochter krijgt deze grotere kamer en we hebben de kledingkasten naar onze slaapkamer gedaan. Schaam me een beetje, want onze dochter krijgt een hele nieuwe meiden kamer. Heb ontzettend leuk pip behang gekocht en een stoere roze hk living lamp. De babykamer (waar onze dochter nu nog slaapt) blijft zoals het is. We hebben alles wit, licht grijze koeka aankleedkussen en dekens en ik hoef alleen maar nieuwe accessoires te kopen. Verder hebben we nog alles staan zoals badje, box enz. We gaan, als alles na de combinatietest goed is, alleen onze bugaboo op marktplaats zetten, want we willen de bugaboo donkey. Ik ga mijn bugaboo wel missen, want ik heb deze gekregen van mijn ouders en ben helemaal weg van deze special edition de sahara.
Over namen zijn we wel al aan het fantaseren, maar we hebben nog tijd zat! Leuk he die voor pret. Al is het met kleintje, wat nu net kan staan en mn het aan/uit knopje van de tv weet te vinden, wel heel anders. Pfff ben de hele dag druk met achter haar aan rennen. Ziek of niet haha. Maar dames het is het zo waard!!!
rihanna

Senior Member

07-12-2014 21:51
Super leuk al lekker druk aan het worden!!
Iedereen gefeliciteerd die nieuw is.

5 augustus wordt lekker druk hihih

Wij Hebben 2 Namen En Daar Zijn We Het geloof Ik Wel Over Eens

Ga lekker me bedje in.

Xxx
rihanna

Senior Member

07-12-2014 21:54
Oja 😊

Wil iemand mij ook tussen het lijstje zetten krijg het niet voor elkaar

5 augustus uitgerekend, 2e kindje, leeftijd 27 , geslacht geen idee hihi
Diane

Member

08-12-2014 08:14
Jullie ook gefeliciteerd. Drukke datum 5 augustus. Vind het geweldig.

Naam.............datum.............geslacht....... ....hoeveelste kindje.......leeftijd

Meisje24.........4 augustus.......xxxxxxx...........1e kindje..........26 jaar
Pixxie.............5 augustus.......xxxxxxx...........3e kindje..........27 jaar
Diane.............5 augustus.......xxxxxxx...........1e kindje..........35 jaar
Rihanna..........5 augustus.......xxxxxxx...........2e kindje..........27 jaar
Tammy...........5 augustus.......xxxxxxx...........2e kindje..........30 jaar

Een hoop werk verzet Tammy ondanks je je niet lekker voelt.
Wel makkelijk dat je je babyspullen van de vorige kan gebruiken.
Bugaboo die zijn prijzig, fijn dat je die van je ouders had gekregen. Succes met de verkoop in ieder geval.
Ik heb wel een beetje een idee wat ik nodig heb maar als ik de lijst zie wat me allemaal nog te doen staat is vrij veel.
Maar komt goed krijg sowieso hulp van oma en men schoonmoeder, men eigen moeder heb ik nog niet gezien dus die weet het nog niet.
Wij wonen in Zeeland en schoonfamilie en familie wonen ander half uur verder.
Wil het nieuws wel persoonlijk brengen dus moet nog even wachten tot 21 december dan hebben we een kerstbrunch.
Kan niet wachten, nu dat ik er elke keer aan de telefoon heb moet ik echt opletten dat ik me niet verspreek enof dat ik het in een opwelling toch er zo uit wil flappen.

dinnetje

Posting Freak

Topics: 5
08-12-2014 08:23
Gefeliciteerd!

Mooie datum 5 augustus is mijn meisje geboren.

Geniet van jullie wondertjes in jullie buik. Ook al zal je denken pff wat gaat de tijd toch langzaam, maar achteraf denk je waar is de tijd gebleven Wink

Liefs dinnetje
Pixxie

Posting Freak

08-12-2014 08:37
Ik moet mn datum bijstellen naar 3 augustus Smile

Naam.............datum.............geslacht....... ....hoeveelste kindje.......leeftijd

Pixxie.............3 augustus.......xxxxxxx...........3e kindje..........27 jaar
Pixxie

Posting Freak

08-12-2014 08:44
Tammy, juist hartstikke fijn toch dat je de babykamer zo weer kan gebruiken Smile Bugaboo donkey is een super gave wagen! Tussen L en N zit net geen 2 jaar, ik heb gezworen bij een tweeling wagen! Verschillende gehad, uiteindelijk werd het de Phil&Teds.

Gefeliciteerd Diane! Moeilijk he, je stil houden Wink

Hier een goed weekend gehad. Was vrijdag hartstikke beroerd, en had zaterdag een gezellige dag gepland met vriendin en kids en voelde me gelukkig top. Gisteren was mn humeur niet zo zonnig en ondanks dat ik had uitgeslapen was ik al gauw weer hartstikke moe. Dus uiteindelijk met een van mn honden naar buiten gegaan en een flink stuk gewandeld en lekker harde muziek op, ahhh dat hielp! Moest het daarna al wel bekopen met mn bekken, dus houd mn hart vast.

Wat betreft de indeling van kamers zijn we hier nog flink aan het dokteren. We hebben 4 slaapkamers dus dat is het probleem niet, maar L en N delen nu een kamer, dus of we dat zo blijven doen is een ding en of dat ze boven of beneden slapen is het volgende ding Wink Boven zijn hun orginele kamers, die van L word als speelkamer gebruikt en die van N als naaikamer/logeerkamer. Een optie is dat ze samen onze slaapkamer krijgen en dan de naai/logeerkamer beneden komt, en dat wij en de baby boven slapen. Hmm nog maar even over na denken..
F3NN<3

Member

08-12-2014 10:20
Nou... Ben ik toch vanochtend nog ongesteld geworden. Stiekem was ik overtuigd dat ik zwanger was. Wat een teleurstelling is dit nou toch weer...
Pixxie

Posting Freak

08-12-2014 10:53
Ah nee Fenn, echt niet leuk Sad
tammy

Posting Freak

08-12-2014 11:27
O fenn wat naar zeg. Zie dat je geduld al even op de proef is gesteld. Sterkte...
Mickey2014

Posting Freak

08-12-2014 11:39
Is het echt overtuigend ongi of alleen licht bloedverlies?
Groetjes

Unregistered

08-12-2014 12:26
ahh wat erg voor je Fenn jeetje zeg!
F3NN<3

Member

08-12-2014 12:40
Ben toch wel bang dat ik echt ongesteld ben....
Mickey2014

Posting Freak

08-12-2014 12:44
Wat raar na positieve testen en 3 dagen overtijd!
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 13:22
Wat naar fenn, kan het geen innestelingsbloeding wezen??
F3NN<3

Member

08-12-2014 13:36
Nee innestelingsbloeding is uitgesloten. Ik was nog niet 100 procent overtuigd bij de testen maar heb toch echt lichte streepjes gezien. Misschien kan ik dit dan beschouwen als een mini-mk?
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 13:38
Vervelend meis, het is heel fijn dat je voor de tijd al kan testen maar aan de andere kant is het ook niet alles. Heb je de zwangerschaptest ook aan iemand anders laten zien??
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 13:39
Ik zie dat je de eerste rondje een miskraam heb gehad?? bij hoeveel weken?
F3NN<3

Member

08-12-2014 13:40
Ja mijn vriend zag het ook... Nou ik verzin wel weer iets waardoor het minder erg is dat het deze maand niet gelukt is. Positief blijven. Straks met de kerstdiners een wijntje kunnen drinken bijvoorbeeld. En 2015 starten met een positieve test.
F3NN<3

Member

08-12-2014 13:41
Die miskraam was bij een week of zes.
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 13:45
Ja soms moet je zo maar een beetje denken, maar wel vervelend,, heb je het toen wel een beetje kunnen delen? Geniet maar lekker van je wijntje!
Groetjes

Unregistered

08-12-2014 14:52
--- breekt in----

zucht wanneer kan ik mee praten Sad

----- breekt uit---
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 15:01
Wie kan mij helpen, ik snap er helemaal niks meer van ik ben voor het laatst ongesteld geweest 28 oktober ( was eerste dag van mijn ongesteldheid ) 17 november had ik positieve ovaluatie test, 1 dec pos getest,,, weet iemand hoelang ik nu ongesteld ben?? Bij de ene site is het 5 weken en de andere 6 weken,, mijn cyclus de laatste keren waren : 31.36.50.34. Alvast bedankt voor het mee denken. Xxx
Mickey2014

Posting Freak

08-12-2014 15:05
Je moet gewoon je eerste echo afwachten dan kunnen ze het meten waarschijnlijk.
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 15:11
Ja dat is beter bent alleen zo nieuwsgierig..
anna1987

Member

08-12-2014 18:05
erg hee die nieuwsgierigheid meisje 24!
hier hetzelfde... ik kan al een week of 12 zijn op de datum van de echo...maar het kan ook 8 weken zijn...
dat wachten duurt zooo lang!

Hier verder vooral misselijk en overgeven...
Inmiddels in 1,5 week tijd, 3 kilo afgevallen omdat ik bijna niks binnen hou.
Verder veel last van buikpijn en rugpijn.
Vandaag toch maar de vk gebeld omdat ik het toch wel eng vind...
het is overigens mijn eerste keer en weet totaal niet wat nu eigenlijk normaal is en waar ik me zorgen bij moet maken.

De vk zei dat ik me niet druk hoefde te maken om de buikpijn en rugpijn...is gewoon mijn lichaam die aan het veranderen is. Zolang ik nog geen bloedverlies heb, is er niks aan de hand.

Over namen komen we het totaal niet eens! Mijn vriend wilt een naam met een J.... wij beginnen allebei met een A, zijn zoontje heeft al een J...dus waarom niet nog een J erbij...
Ik heb zelf iets totaal anders in gedachten....word nog een hele discussie hahaha..
Wij hebben het een aantal mensen verteld die dicht bij ons staan en vandaag rade een collega/vriendin het.....wel fijn er met iemand over te kunnen praten! want ziek op t werk zijn is maar niks hihi.
Morgen gaan we naar mijn ouders.... mn schoonouders weten het inmiddels..die waren erg verbaasd maar vinden het ook wel erg leuk!
Ze vinden het wel erg spannend omdat ik lichamelijk niet helemaal in orde ben...maar het komt wel goed denk ik.

Heel verhaal weer.... ga het proberen om het bij te houden hier te lezen...maar lukt niet altijd..

Pixxie.............3 augustus.......xxxxxxx...........3e kindje..........27 jaar
Anna1987.......9 augustus........xxxxxxx...........1e kindje..........27 jaar
Pixxie

Posting Freak

08-12-2014 18:30
Meisje, het kan altijd een paar dagen schommelen, omdat je zelden de exacte datum van bevruchting weet. Dan is het indd echt afwachten tot je eerste echo Smile En uiteindelijk maakt die datum eigenlijk maar heel weinig uit, want je pukje bepaald zelf wanneer hij/zij komt Wink

Anna, vervelend zeg dat je zo minnetjes bent. Hier ook afgevallen, maar was het afgelopen jaar ook paar kilo aangekomen, dus maak me er niet druk over. Manlief wel, die vind t maar niks dat ik zo weinig eet.

Ik moet morgen weer aan t werk, en dat betekend dat ik mn comfy fleecebroek thuis moet laten Sad Normaal gesproken heb ik een zusterpak aan maar werk deze week 2 dagen weer op t kinderdagverblijf. Mn energiepeil is 0 en voel me niet zo fitje. Blegh.
Meisje 24

Senior Member

08-12-2014 19:34
Vraagje ik heb afentoe jeuk op mijn been,nu net schrok ik me rot hele grote blauwe ppaarze plekken op mijn. Bovenbeen. Morgen maar ff. Huisarts bellen weet iemand wat het kan wezen.
Diane

Member

08-12-2014 20:04
Sterkte Fenn.

Geen idee wat het kan zijn meisje 24. Spataderen?!

Succes morgen met werken Tammy. Ik moet morgen ook en ben eigenlijk moe. Vanavond maar vroeg gaan liggen en hopelijk morgen lekker fit.

Ik kom juist aan, heb een enorme eetlust, heb me voorgenomen 1 dag in de week lekker makkelijk te eten dus een snackie of pizza of een lekker hema worstje.
Ben in 2 weken tijd 3 kilo aangekomen.

Heb vanmiddag een vuilniszak vol positiekleding opgehaald zijn allemaal mooie broeken en leuke shirts. Ben er ontzettend blij mee.
Diane

Member

09-12-2014 08:13
Vroeg gaan liggen vroeg wakker kwart over 5.
Dan ga ik er maar uit zodat ik men man niet verder wakker hou.
Ik ben zo moe maar geen slaapmoe ben sloom en me lichaam voelt zwak en zwaar loom.
Moet er echt aan wennen heb ook op aanraden van men man men werk afgebeld.
Vind het belangrijk dat ik men rust neem maarja dat werkt nog niet echt in men hoofd.
Men hoofd zegt gewoon doorgaan je kent het makkelijk en men lijf kan het niet aan.
Ben blij dat men man het in de gaten heeft.

Ga zo de honden uitlaten een husky en een border collie allebei zo 5 jaar.
En daarna ga ik naar bed en een boek lezen Zwanger met lichaam en ziel. Die heb ik meegekregen van de vrouw waar ik de positiekleding van heb overgenomen, zo aardig samen ik heb ook nog informatie over borstvoeding meegekregen.
Weten jullie of jullie borstvoeding gaan geven? Ik wel.
rihanna

Senior Member

09-12-2014 08:45
Ik voel me ook zo 😳
Vanochtend echt weer extreem misselijk gelukkig wel wat kunnen eten.
Ben niet vooruit te krijgen.

Wil heel graag borstvoeding geven maar we weten nog niet of dat mag omdat ik medicijnen gebruik.
21 januari moet ik weer naar de reumatoloog misschien dat ik mag afbouwen dat hoop ik zo, maar zo als ik me nu voel denk het niet.

Hier lekker werken en de rest van de week weer lekker vrij.
We gaan zaterdag ook positie kleding kopen heb er zin in, ik zit helemaal verstopt gaat gelukkig nu wel iets beter maar had een hele dikke buik
iemand tips?
Heb al alle etenswaren geprobeerd maar het helpt allemaal iets.

xxxx
Meisje 24

Senior Member

09-12-2014 19:28
Rihana: Veel vezels eten en goed water drinken
is ook belangrijk ( daar mag ik trouwens ook wel aan denken. )

Vandaag naar de dokter geweest en ik moet mijn medicijnen aanpassen voor mijn schildklier en elke maand bloed prikken. De test van de anti stoffen was negatief dus dat betekend positief voor mij. :-) Blauwe plek was gewoon waarschijnlijk blauwe plek ivm jeuk echt te hard gekrab en je zult denk nu wel gauwer blauwe plekken krijgen moet me benen enzo nu goed insmeren.

Vandaag moeders voor moeders geweest , hele leuke wikkeldoek gekregen ook en een testje moest je doen en daar kwam uit dat ik zwanger was tadaaa haha Tongue zit in een heel leuk doosje met gefeliciteerd.

Morgen weer aan de arbeid, iedereen fijne avond!
rihanna

Senior Member

09-12-2014 19:34
Vandaag ook moeders voor moeders bij mij geweest en inderdaad ook zo'n mooie wikkeldoek gehad

Hier best ongerust misschien wel onnodig hoor maar kreeg vandaag echt van die felle steken in me buik die doortrok naar me lies😕
had even gegoogled en kom op bandenpijn zou dit kunnen met 6 weken?
Xxx
Meisje 24

Senior Member

09-12-2014 19:44
Is ook spannend allemaal, bandenpijn komt denk ik later voor wil je niet ongerust maken. Ik heb veel krampen in mijn buik,, maar denk dat wel goed is. Is en blijft spannend.
Diane

Member

09-12-2014 20:22
Voor een betere stoelgang helpt op de nuchtere maag vers geperste jus orange en een kiwi te eten en daarna een glas lauw water er achter aan.
Kan helpen.

Blijft spannend inderdaad als je een kramp of een steek voelt. Wat is er aan de hand vraag je jezelf dan af.

Vandaag echt moe moe moe en heel snel buiten adem.
Ik slik foliumzuur maar denk toch al eet ik wat ik nodig heb en genoeg toch iets extra's nodig heb dus heb ik vibovit gekocht, een multivitamine samen met omega 3 speciaal voor de zwangerschap.
Slikken jullie nog iets extra's voor de zwangerschap?
Meisje 24

Senior Member

09-12-2014 20:45
Ik slik foliumzuur en vitamine d. Mss hierna ook over op een zwangerschapvitamine (fibovit of davitamon ). Dokter zei foliumzuur en vitamine d goed was. Maar vraag voor de zekerheid ook nog ff aan de vk als ik een afspraak heb.
tammy

Posting Freak

10-12-2014 08:48
Bah veel meiden misselijk dus. Ik was bij onze dochter van week 6-16 misselijk met overgeven. Tot nu toe geen erge misselijkheid. Wel verminderde eetlust. Avond eten bah en snel vol. Maar ik zie het eerder als een pluspunt haha. Ik moest nog 3 kilo eraf na de zwangerschap van mijn dochter en hoop dit keer minder aan te komen (vorige keer 18 kilo...) Verder weet ik nu niet welke kwaaltjes zwangerschap zijn of nog nasleep van de lichte griep.

Ik slik foliumzuur met vitamine d van davitamon. Vorige keer had ik met visolie, maar ik vond die nasmaak zo vies.

Wij gaan meteen flesvoeding geven. Bij mijn dochter heb ik borstvoeding de eerste 6weken gegeven, maar dat was echt een ellende. Dit wil ik echt niet meer meemaken. Borstvoeding of flesvoeding is een heel persoonlijke keuze. Als je kan en wil doen! Als je niet wil of kan is flesvoeding naar mijn mening ook prima.
Pixxie

Posting Freak

10-12-2014 10:14
Ben ik ook weer Smile Heb me ziekgemeld voor vandaag, leidinggevende wel verteld waarom. Ben de hele dag door vreselijk moe, en 's ochtends erg misselijk. 's Avonds ook trouwens. Probeer toch te eten, anders word het er ook niet beter op. Alles wat mild van smaak en geur is krijg ik nog wel weg gelukkig. Mn muppet is vandaag ook thuis, niet helemaal fitjes en vannacht erg onrustig.

Ik slik foliumzuur en vitamine D. Plus de vitaminebeertjes voor de kids, haha Big Grin Die eerste twee heb je echt nodig tijdens zwangerschap, de rest kan je ook uit je voeding halen.

Wat betreft borstvoeding.. Bij mn oudste liep het niet, en na 2 weken kloten en een borstonsteking zijn we overgegaan op flesvoeding. Totale desintresse van zoonlief voor de borst. Bij mn meisje liep het vanaf het eerste moment als een tierelier. Na een paar weken gaan bijvoeden met de fles omdat ik anders om het half uur met haar aan de borst zat en dat trok ik niet. Ik heb haar 7 maanden borstvoeding gegeven. De laatste maanden 's ochtends en 's avonds/'s nachts. Ik riep eerder dat ik het niet meer wou, al die hormonen die er ook nog eens bij komen kijken, maar nu puntje bij paaltje komt ga ik het toch weer proberen. Het is gewoon zo bijzonder, en ben van mening dat iedereen het op zn minst een kans zou moeten geven.

Mn zussen en ik zijn alle drie met de fles groot geworden omdat mn moeder een borstverkleining heeft ondergaan voordat ze kinderen kreeg.
Diane

Member

10-12-2014 11:18
Goedemorgen zwangere vrouwen,

Goed van je dat je je ziek heb gemeld. Tis gewoon niet te doen als je je zo moe voelt.
Ik ben ook thuis en word gerust gesteld dat men man de boodschappen heeft gedaan heeft gestofzuigd en de honden heeft uitgelaten.
En dat ik zonder me schuldig te hoeven voelen op de bank of in bed kan rusten.

Ik heb wel spanning in men lijf, kan er niks aan doen, betrap mezelf erop dat ik de spanning moet los laten.
Ben nu 3x naar de fysio geweest sinds ik zwanger ben en heb oefeningen meegekregen om me te ontspannen.
Wel fijn dat je dan gemasseerd word is ook wel even lekker ook is het af en toe niet zo prettig.
Zit er wel over te denken dat ik een afspraak ga maken voor een ontspanningsmassage, dat is namelijk alweer een tijdje geleden.
Anders ging ik zo 3 a 4 x in het jaar naar een masseuse maar dit jaar helemaal niet geweest.

Ik heb echt in de gaten dat ik in men 6de week zit, hoe dit me overvalt, dit zag ik niet aankomen.
Was weer vroeg wakker en nog steeds moe, nu heb ik een soort van rode uitslag op men buik, nog niet ernstig, jeukt nog niet.
Ik was begonnen met uiercreme te smeren voor het voorkomen van striemen mogelijk dat ik daar een reactie op heb gekregen dus ben er even mee gestopt.
Gebruiken jullie nog iets om je buik mee in te smeren?
Diane

Member

10-12-2014 11:22
Misschien leuk dat we ook in de tabel van elkaar kunnen zien wanneer de eerste echo is.

Diane.............5 augustus.......xxxxxxx...........1e kindje..........35 jaar......22/12 1ste echo
Anna1987.......9 augustus........xxxxxxx...........1e kindje..........27 jaar
rihanna

Senior Member

10-12-2014 11:37
Ik krijg die tabel niet voor elkaar 😳
Eerste echo is op 19 december

Hier heerlijk de griep gelukkig heeft mijn man onze dochter naar school gebracht.
Gister avond overgegeven, ondanks dat voel ik me toch best oke.

Zo ff lekker wandelen heb het zo enorm heet.

Xxx
tammy

Posting Freak

10-12-2014 12:35
Je buik insmeren kan denk ik nooit kwaad. Je kan zwangerschapsstriemen volgens mij niet voorkomen. Het is dacht ik in aanleg bepaald in hoeverre je er gevoelig voor bent. Ik heb toen de hele zwangerschap gesmeerd. Maar op het einde kreeg ik toch striemen. Ze zijn nu 10 maanden later al behoorlijk weggetrokken gelukkig. Ik heb het gelukkig niet heel erg gehad. Misschien toch mede door het dagelijks smeren. Had gewoon buikzalf van zwitsal en etos. Ik heb geen olie gebruikt. Ik vond het ook best duur die olie en zalf.
tammy

Posting Freak

10-12-2014 12:38
Spannend rihanna 19 december!!
Wij 22 december!
Pixxie

Posting Freak

10-12-2014 12:42
Ik heb Palmers cocoa butter body lotion, staat op dat t striae helpt voorkomen Wink Heb bij de eerste op t eind onder mn navel paar strepen gekregen en bij mn meisje waren het er wel wat meer. Maar zie je nu bijna niks meer van.
Meisje 24

Senior Member

10-12-2014 17:33
Hoi meiden

Ik heb nog niks gesmeerd, moet eerst eens met bodylotion beginnen want m'n benen zijn aardig droog.
Ik heb vandaag de vk gebeld ik had heel heel licht bloed verlies in mijn onderbroek schrok me rot,,, zei stelde mij op mijn gerust , maar zit toch niet helemaal lekker.
Hebben jullie dit ooit gehad??
Vandaag dagje gewerkt , nu lekker relax en dan mogen we morgen weer.

Kan iemand mij helpen betreft het bloed verlies ?
Lelle

Senior Member

10-12-2014 17:41
Breekt in

Gisteren over straie gehad met de vk.
Het gaat niet om de lotion maar dat je je huid goed masseert.
De lotion bereikt alleen de opperlaag van je huid en dmv massage bereik je een diepere liggende laag waar straie ontstaat.
Helaas kun je het niet voorkomen maar massage helpt enigszins
kijk maar eens op de beschrijving van de lotions die hiervoor gemaakt zijn deze moeten merendeel ingemasseerd worden

breekt uit
Diane

Member

10-12-2014 19:36
Meisje ik heb het niet gehad. Als de vk het zegt zou ik daar gerust op zijn.

Bedankt voor de reacties en het advies voor het insmeren van je buik. Ik was al begonnen met masseren van men buik maar nu ga ik nog meer masserenBig Grin
Ik heb vandaag met nivea gesmeerd maar de rode uitslag blijft of het nou door de creme komt of door men kleren???? Nivea en zelfs uiercreme zou je zeggen daar zit geen heftige ingrediënten in. Die uiercreme had ik als advies gekregen, jaren geleden maar het is me altijd bij gebleven.

Ik denk toch dat die vibovit me iets extra's heeft gegeven, begon begin van de middag me niet zo heel erg vermoeid meer te voelen.
Heb nog wat kunnen doen in huis en de honden uitgelaten.

Nog 12 dagen wachten voor de echo. Niet normaal hoe nieuwsgierig ik ben. Vanavond gaan we het men schoonzuster vertellen, die gaat op vakantie voor 3 weken en willen voordat ze gaat ze het weet dat we in verwachting zijn. Dus super leuk dat we het weer aan iemand kunnen vertellen.
Geeft me weer een beetje spelling om mezelf nog even zoet te houden om het persoonlijk tegen men moeder te vertellen want het is zo moeilijk om men mond te houden tegenover haar.

Vanavond lekker relaxen filmpje kijken en roosvicee ferro drinken met een bonbonsje of 3 misschien wel 4 :p
anna1987

Member

11-12-2014 03:30
Pssst....
Goedenacht....
Zal een beetje fluisteren want de meeste zullen wel slapen....
Ik vraag me af wanneer ik de vk of huisarts moet bellen...
Hou nu zelfs een slok water niet meer binnen :-(
Xx
Meisje 24

Senior Member

11-12-2014 07:29
Je kunt ff bellen wat je het beste kan doen,maar hoort erbij ,wel vervelend natuurlijk.
Diane

Member

11-12-2014 07:43
Ach wat erg voor je Anna. Je kan altijd bellen niet huiveren gewoon doen.
Sterkte hoop dat je je gauw weer beter voelt.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (12): 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave