Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Gestopt met pil in augustus 2014, geen menstruatie of eisprong gehad..

Gestopt met pil in augustus 2014, geen menstruatie of eisprong gehad..
Sarah

Junior Member

Topics: 1
02-11-2014 19:45
Goede avond iedereen Smile
ik zal me even voorstellen, mijn vriend en ik (33 en 25) willen graag een eerste kindje.
Ik ben eind augustus al gestopt met de pil ( heb ze 10 j genomen) maar sindsdien heb ik nog steeds geen menstruatie gehad Sad dus ik zit nu aan 65 dagen ongeveer...
Ik ben al naar de huisdokter geweest, bloed laten trekken en ze zag dat ik ook nog geen eisprong heb gehad...
Ze stelde nu voor om nog een maand te wachten, maar geduldig zijn is niet mijn sterkste punt..Smile
Zo is het dus moeilijk om te weten wanneer we 'moeten' klussen...
Ik kan dit helaas met niemand bespreken, want we willen het nog even stil houden dat we voor een kindje willen gaan..
Zijn er nog vrouwen die in deze situatie zitten?
StefJuuh01

Posting Freak

Topics: 2
11-11-2014 16:30
Hey Sarah. Ik was in juli gestopt met de pil en kreeg geen spontane cyclus. Tweede keer bij de huisarts heb ik een verwijzig gekregen voor de gyn om een inwendige echo, ook omdat ik wat buikpijn klachten had.
Op de echo was heel snel te zien dat ik PCOS heb.

Nu ben ik na 102 dagen ongesteld na medicatie om die op te wekken en momenteel slik ik medicatie om een eitje te laten rijpen.

Voor jou hoeft natuurlijk niet het zelfde verhaal te gelden, maar blijf je huisarts lastig vallen en vraag anders om een verwijzing voor een echo.
Sarah

Junior Member

Topics: 1
12-11-2014 21:21
Hey StefJuuh01,

bedankt voor je reactie :-)
maar ik heb mijn regels vandaag (dag 77) eindelijk spontaan mijn regels gekregen!!
Je hebt geen idee hoe blij ik daarvan ben... Hopelijk duurt het nu minder lang natuurlijk.
Ben benieuwd!
Goh PCOS, daar heb ik ondertussen ook al veel over gelezen, gelukkig krijg je nu medicatie en duurt het hopelijk niet lang meer voor je zwanger bent :-)
Ik zal duimen voor een snelle positieve uitkomst!
ik moet zeggen, sinds mijn vriend aangaf dat hij ook toe was aan kinderen, kon ik niet snel genoeg stoppen met de pil.
En dan ist niet leuk als jouw lichaam 'moeilijk' doet...

Wanneer kan jij opnieuw een test doen? Smile
Groetjes Sarah
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave