Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Morgen NOD, ik ben zo bang!

Morgen NOD, ik ben zo bang!
Margreet

Member

Topics: 1
31-10-2014 12:25
Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt, want ik voel me zo rot vandaag. Een maand geleden zijn wij gestopt met condoom, omdat we eindelijk weer zwanger mogen worden. Ik heb een dochter van 7 en ons 2e kindje is overleden bij 35 weken zwangerschap. Daarna mocht ik niet meer zwanger worden vanwege medicijnen die ik had. Dat duurde uiteindelijk 5 jaar waarin ik steeds maar het moment vooruit heb zien schuiven waarop ik zonder medicijnen kon. Ik vond het heel moeilijk, maar heb het volgehouden en afgelopen zomer ben ik eindelijk gestopt. Maar het leek wel of het verlangen naar een kind me vanaf toen gewoon aanviel. Ik was steeds zo bang dat ik om een andere reden toch weer niet zwanger mocht worden. Veel huilbuien en soms ruzie. Op een gegeven moment hebben we gewoon de beslissing genomen dat we ervoor gaan. We zijn dus nog maar met de eerste ronde bezig, maar ik heb het er zo moeilijk mee. De eerste 2x was ik meteen zwanger en ik weet ook wel dat dat echt niet altijd zo gaat, maar ik kan het wachten niet meer verdragen. Dat doe ik nu al 5 jaar, eigenlijk langer. Ik denk steeds dat als ik niet zwanger ben dat komt door iets wat ik verkeerd heb gedaan, bijv sporten, of dat er iets mis met me is en dat er nooit meer één bij komt. Morgen is dus mijn NOD en ik voel deze week al regelmatig menstruatiekrampen. Dat kan 2 dingen betekenen, dus dat kun je moeilijk als voorteken zien. Verder merk ik helemaal niks anders. Ik heb woensdag een test gedaan, veel te vroeg, maar bij mijn zus doet ie het dan al, dus toch maar geprobeerd. Negatief dus, maar goed dat zegt ook niks. Ik heb me nu voorgenomen om zondag weer te testen, maar ben zo bang om bloed te zien elke keer als ik naar de wc ga... Zucht, wat kunnen dagen nu lang duren! Wat als ik zondag nou weer een negatieve test heb?

Groetjes van Margreet
Groetjes

Unregistered

31-10-2014 12:51
Hoi Margreet, wat erg! en wat vervelend je nega test! ik ben er gewoon stil van! ik heb morgen ook me nod en ik begrijp je verhaal. ik ben wel nog nooit zwanger geweest maar ik snap dat dat je bang bent om bloed te zien. ik ben zelf sinds januari bezig en tot vorige maand was ik ook zo bang om bloed te zien en als ik het zag toen storte me wereld egt volkomen in. dacht ook dat ik ontvruchtbaar was of iets in me lichaam had zodat ik nooit kinderen kon krijgen. teveel gekke dingen. morgen is mijn nod en eerlijk gezegd ben ik er heel rustig onder. waarom? geen idee. ik heb me voorgenomen dat hoe graag ik het ook zou willen ik het jammer genoeg niet voor het zeggen heb. ik moet er maar mee'' dealen'' dat het zolang duurt bij mij. ook neem ik voor dat ik wel kan huilen schreeuwen alles maar er veranderd niks aan. dan denk ik ook maar zo van volgende ronde nieuwe kansen zoals de afgelopen maanden. maar inderdaad het is echt heel klote als je bloed ziet. terwijl je zoveel voelt voor je nod.
maar ik denk dat je geen zorgen moet maken over sporten of andere dingen.
veel succes! hoop dat je snel zwanger mag zijn dikke knuffel.
Margreet

Member

31-10-2014 13:06
Bedankt voor je bericht! Aan de ene kant vind ik het ook heel verwend van mezelf om zo te reageren bij de eerste keer, maar aan de andere kant wacht ik al wel lang, al probeerde ik niet zwanger te worden en dat telt wel mee merk ik. Ik hoop voor je dat jij ook gauw een kindje krijgt. Spannend voor ons allebei dus, morgen! Als ik ongesteld word hoop ik wat van jouw rust over te nemen, want je hebt gelijk, het helpt je niks...

Groetjes van Margreet
Groetjes

Unregistered

31-10-2014 13:10
Jij ook bedankt voor je bericht! Ik vond het toen ook ontzettend moeilijk maar ik kan er goed over praten met me BFF dus dat scheelt en geeft me ook rust. Ik heb ook vaak genoeg gedacht van het gaat me niet lukken ik kap ermee maar steeds ga ik toch door! erg spannend voor ons inderdaad! Soms weet ik ook niet van of het nog steeds ontpillen is of niet? Heb geen idee hoe je daarachter kan komen enz?
Margreet

Member

31-10-2014 13:58
Nee ik weet ook niet hoe lang ontpillen kan duren. Ik weet wel dat veel mensen last hebben van gevolgen van de pil als ze zwanger willen worden en daarom heb ik ook nooit die rommel willen gebruiken. Maar goed daar heb je nu niks aan... Misschien kun je erop googelen?
Groetjes

Unregistered

31-10-2014 14:08
Ja raar he.
Mickey2014

Posting Freak

Topics: 4
31-10-2014 15:57
Joh meis je had mij moeten meemaken dinsdag toen ik plots ongi werd! Complete angstaanvallen kreeg ik! Getver! Dus ik snap het heel goed en ben aan het bedenken hoe dat de volgende keer wat minder heftig kan. Mss moet ik toch voor nod al testen? Dat de klap dan minder is? Geen idee.
Margreet

Member

31-10-2014 16:52
O echt? Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo'n drama van maakt. Pff, het is wat als je eierstokken rammelen hè...
Mickey2014

Posting Freak

31-10-2014 18:34
I know! En mijn leeftijd heb ik helaas niet meer mee dus ik word steeds banger dat t niet meer gaat lukken of dat we er heel lang over gaan doen. En die negatieve gedachten zijn natuurlijk helemaal niet goed om zwanger te worden. Hier trouwens bezig voor een derde.
Margreet

Member

31-10-2014 19:35
Ben je al lang bezig? En hoe snel ging het bij de eerste 2? Zijn die getallen onderaan je leeftijd? Of ben je daar al voorbij? 32 is toch nog niet zo oud?
Mickey2014

Posting Freak

31-10-2014 20:59
Hihi die getallen zijn het aantal dagen van mijn cyclussen Wink was ik nog maar 32! Nee, ben 36 Wink
De eerste duurde een jaar. De tweede 4 maanden maar eigenlijk was ik met 3 rondes al zwanger maar dat werd een vroege miskraam. Maand later zwanger van onze jongste. Nu zitten we in ronde 6 voor een derde.
zonnebloempje

Posting Freak

Topics: 13
01-11-2014 23:49
@margreet, hoe is je NOD vandaag verlopen?
Margreet

Member

02-11-2014 09:07
Er is niks gebeurd tot nu toe, maar ik heb net getest en hij is negatief... Cry Ik weet niet wat ik ervan moet denken. De hoop zakt me wel weer in de schoenen.
Mocht het niet raak zijn deze ronde, dan ga ik standaard temperaturen.
Groetjes

Unregistered

02-11-2014 12:12
@margreet ja wat vervelend voor je joh. Je had nog zulk goede hoop! Ik ben ook nog niet ongesteld. Zal wel weer een lange cyclus worden
Margreet

Member

02-11-2014 12:36
Wanneer ga jij testen? Woensdag toch? Wanneer zal ik weer testen, mocht ik niet ongesteld worden?
Groetjes

Unregistered

02-11-2014 12:40
@margreet ik ga niet testen voorlopig ik denk gewoon dat me cyclus langer is.
euhm wanneer jij kan testen misschien over 2-3 dagen?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave