Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 30+ en proberen zwanger te worden van eerste kindje?

30+ en proberen zwanger te worden van eerste kindje?
Butterfly

Unregistered

20-07-2014 20:38
Hoi allemaal,

Ik ben 32 jaar en ben sinds 7 april met de pil gestopt in de hoop zwanger te worden. Zijn er nog meer 30-plussers die zwanger proberen te worden van hun eerste kindje? Ik zou het leuk vinden om met meiden in contact te komen die in dezelfde situatie zitten.

Liefs,
Butterfly
Semmie

Posting Freak

Topics: 0
21-07-2014 05:50
Hier 34 jaar. Sinds 2 jaar bezig voor ons eerste kindje.
Butterfly

Unregistered

21-07-2014 09:29
Hoi Semmie,

Wij zijn nu een paar maanden bezig en daar wordt ik al ongeduldig van. Laat staan hoe het voor jou moet zijn na twee jaar! Lukt het nog om het positief te bekijken? Ik zou me voor kunnen stellen dat je op een gegeven moment de moed een beetje verliest..
Semmie

Posting Freak

Topics: 0
21-07-2014 21:00
Het is niet makkelijk, maar je doet het gewoon.
In het eerste jaar zijn we natuurlijk gewoon bezig geweest en sloeg het op een gegeven moment toch wel om in onzekerheid. Toen mn man naar de huisarts moest voor een kennismakingsgesprek heeft hij dit ter sprake gebracht en is de boel aan het rollen gegaan.

We zitten nu in de spannende wachtweken. Onze laatste cryo van ICSI 1 (6e terugplaatsing) zit erin, en is hopelijk een mooi nestje aan het bouwen.
Ik durf er helemaal niet meer op te hopen dat het deze keer wel raak is.
Vrijdag is ongeveer een dag voor nod en wil ik voor het eerst testen. Zaterdag gaan we naar de efteling en dan wil ik wel graag weten of ik me kan afreageren in de achtbanen of dat ik lekker door het sprookjesbos heen kan wandelen... ik hoop toch echt op het laatste.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave