Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden eerste symptomen en afvragend of ik nu echt zwanger kan zijn ?

eerste symptomen en afvragend of ik nu echt zwanger kan zijn ?
smeej

Junior Member

Topics: 1
12-06-2014 14:32
hallo dames!

Ik ben in april gestopt met de pil, dus nu 2 maanden er van af ongeveer. Heb wel menstruatie gehad in mei maar was ik 5 dagen later pas ongesteld.
nu moet ik eigenlijk vandaag ongesteld zijn maar ben het nog niet en we hebben wel deze maanden onveilig gemeenschap gehad. Heb vanmiddag 2 testen gedaan , kruidvat test en een clear blue. Maar helaas geven deze nu nog niks aan. Zal ik te vroeg getest kunnen hebben?
Vorige week had ik last van beroerd en 2 x beetje braken en zere stijve tepels en de borsten wat gevoeilig. Ook een idee dat ik iets aangekomen ben en een opgezette buik en had last van diarree een week lang. Deze week heb ik last van beroerd/misselijk zijn en niet overgeven, maar sinds 2 dagen ook een rommelende buik en gevoel dat ik constant honger heb. af en toe steekjes aan mijn linker borst en onderin mijn buik aan de linkerkant boven mijn lies. Ook viel mij op dat ik meer pukkeltjes op mijn borst heb dan normaal. eergister nacht een levendige droom gehad wat ik daarna nog zo goed wist en niet meer durfde te slapen en dus een rommelende buik had alsof ik erge honger had.

wie kan mij vertellen of uitleggen wat dit kan zijn?
stiekem hoop ik wel dat het zover is maar die negatieve testen word ik niet vrolijker en zekerder van.

liefs!
Zarafeena

Unregistered

12-06-2014 15:58
Hoi smeej welkom hier!
Uit mijn ervaring kan ik vertellen dat je lichaam je echt voor de gek kan houden aangezien je pas 2 maanden van de pil af bent, maar het zou ook kunnen dat je al zwanger bent.
Wanneer zou je Niet ongesteldheids dag zijn?
smeej

Junior Member

12-06-2014 21:39
hoihoi!

ik zou het gister of vandaag moeten worden maar het kan ook morgen zijn. maar nu ben ik het iig nog steeds niet.
ik neem aan dat je dit bedoeld?

liefs
Zarafeena

Unregistered

12-06-2014 22:36
Hoi ja ik zou nog tot volgende week maandag ofzo afwachten dan opnieuw testen!
naomijansen1991

Junior Member

Topics: 0
18-06-2014 10:40
hoi hoi,
ik ben nieuw hier,
ik heb een dochtertje voor dat ik zwanger was van haar 2 maal geopereerd aan verklevingen, nu willen we graag een tweede kindje. we zijn nu 4 maanden bezig en aankomende vrijdag is mijn NOD nu heb ik stiekem al een testje gedaan van Zwanger&kids de test mag je na 10 minuten niet meer aflezen maar nu was hij na 11 minuten positief!!! nu nog maals een test gedaan en weer het zelfde verhaal.
nu heb k dus een test gedaan van clearblue en als k daar goed kijk zie k wel wat maar danmoet je wel echt heeeeel goed kijken wat nu?
nu de test wat langer ligt word hij wel wat vager weer vind het zo gek nu 3 testen gedaan allemaal positief maar wel net na de tijd echt een paar minuten later en het streepje is volgends mij geen uitdroog streepje want hij is wel roze..
wat dnken jullie?

Groetjes!
Sandra

Senior Member

18-06-2014 12:00
Naomi, over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave