Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger of niet..

Zwanger of niet..
babypret

Unregistered

22-05-2014 15:00
Hallo allemaal

ik zal me even voorstellen gezien ik spik splinter nieuw op jullie forum ben.
Ik ben Antonette 26 jaar en sinds januari met de pil gestopt.
Sinds januari weet ik niet wat ik met mijn lijf moet! Drie maanden lang werd ik niet ongesteld en toen ineens na een testje bleek ik dan toch zwanger te zijn. Test twee zei het ook en savonds kreeg ik een miskraam!
Nu twee maanden verder moet ik voor de tweede keer (morgen) ongesteld worden en weer ben ik het tot nog toe niet geweest. Geen buikpijn niks maar wel weer een raar 'ik geloof dat ik zwanger ben gevoel'. Dus ik gister omdat ik niet kon wachten een testje gedaan en die zei na lang twijfelen (clear blue digitaal) dat ik zwanger was. Maar nu deed ik er gisteravond nog eentje voor de zekerheid en die zei niet zwanger !!!

Ik snap er niks meer van. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik hoop zo dat ik het toch ben!

l
Pinkymeid

Posting Freak

Topics: 13
22-05-2014 15:14
Mss ben je pas heel pril zwanger en is je hcg met avondurine niet zo hoog, ik zal over paar dagen nog eens testen maar dan met ochtendurine. Heel veel succes alvast en duim dat je alsnog zwanger mag zijn.
toyce

Senior Member

Topics: 1
22-05-2014 15:14
Hoi!
Wat vervelend voor je meid! Helaas kan ons lichaam ons zeker voor de gek houden en ook niet alle testen zijn waterdicht. Sommige testen geven vals-positieve uitslagen en dat maakt het allemaal nog ingewikkelder! Ik zou nog een week wachten en nog eens testen (kruidvat is best betrouwbaar en goedkoop) en anders kun je je verwarring en zorgen uiten bij de huisarts. Wellicht kunnen zij op hcg een bloedtest afnemen voor je.
Sterkte!
babypret

Unregistered

22-05-2014 15:18
jaa ik vind het ook zo lastig om braaf geduldig iedere keer een weekje te wachten. Als ik nou soms ongesteld werd had ik een beetje meer duidelijkheid. De huisarts net wel gebeld voor mijn gemoedsrust en zei zegt dat het twee kanten op kan gaan maar dat ik gewoon twee tot drie dagen moet wachten en het dan nog een keer moet proberen omdat ik officieel ook vanaf morgen mijn tweede periode zou moeten hebben. Ik geloof dat ik alleen niet zo goed in onzeker wachten ben:|
Anoniem87

Junior Member

29-05-2014 14:30
Hallo allemaal,

Ik plaats mijn vraag hier even bij aangezien het zwanger of niet heet.

Ik ben nog aan de pil omdat mijn vriend nog geen kindje wil,
Ik wil alleen wel heel graag en helemaal nu twee van mijn vriendinnen zwanger zijn.
Nu ben ik sinds 2 weken soms ineens best wel misselijk en sinds deze week heb ik ook enorme vreet buien en nu sinds vandaag het gevoel alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik nog een week me pil moet slikken.
Ik ben niet ziek geweest en ben 2 weken geleden ook gewoon ongesteld geweest en heb netjes mijn pil geslikt.
Alleen heb ik wel enorme rammelende eierstokken, nu is mijn vraag: kan het zijn dat je lichaam de hormonen van de pil niet opneemt als je graag een kindje wil? Het is misschien een gekke vraag maar ik voel me echt vreemd.
Sandra

Senior Member

29-05-2014 16:24
Anoniem87 schreef:Hallo allemaal,

Ik plaats mijn vraag hier even bij aangezien het zwanger of niet heet.

Ik ben nog aan de pil omdat mijn vriend nog geen kindje wil,
Ik wil alleen wel heel graag en helemaal nu twee van mijn vriendinnen zwanger zijn.
Nu ben ik sinds 2 weken soms ineens best wel misselijk en sinds deze week heb ik ook enorme vreet buien en nu sinds vandaag het gevoel alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik nog een week me pil moet slikken.
Ik ben niet ziek geweest en ben 2 weken geleden ook gewoon ongesteld geweest en heb netjes mijn pil geslikt.
Alleen heb ik wel enorme rammelende eierstokken, nu is mijn vraag: kan het zijn dat je lichaam de hormonen van de pil niet opneemt als je graag een kindje wil? Het is misschien een gekke vraag maar ik voel me echt vreemd.

Ik denk dat de kans groter is dat je lichaam je voor de gek houdt en zich zwangerschapsverschijnselen voordoen terwijl je niet zwanger bent. Dit gebeurt namelijk best vaak. Ook als mensen gestopt zijn met de pil, en zwangerschapsverschijnselen krijgen en dan nog kan het zijn dat het niet zo is. Omdat de wens zo groot is. Dat de pil niet goed wordt opgenomen lijkt me sterk meid.

Vervelend dat je vriend nog geen kinderen wil en jij wel. Ik hoop dat jullie het eens kunnen worden.

Babypret, had jij nog eens getest? Ben wel benieuwd.
babypret

Unregistered

04-06-2014 10:02
Nou het is apart, ik heb getest en de test zei toch weer negeatief. Nu ben ik bijna twee weken verder. Lichte rugpijn, hoofdpijn, ik slaap misschien goed maar ik ben steeds best moe, maarja ik kan niet blijven testen want dan word ik er ook gek van!
Francis<3

Senior Member

Topics: 2
04-06-2014 10:50
babypret schreef:Nou het is apart, ik heb getest en de test zei toch weer negeatief. Nu ben ik bijna twee weken verder. Lichte rugpijn, hoofdpijn, ik slaap misschien goed maar ik ben steeds best moe, maarja ik kan niet blijven testen want dan word ik er ook gek van!

Vanaf de 29e tot nu is toch mar 1 week? De verschijnselen die je nu voel kunne makkelijk beginnende ongi verschijnselen zijn.
Waarom praat je er niet met je vriend over? Is er een rede waarom hij wil wachten? Je kunt vertellen wat er nu in je omgaat. Samen praten is heel belangrijk, zeker als er straks mischien en kindje bij komt. Dit moet je niet alleen doen.
babypret

Unregistered

05-06-2014 11:07
Beste Francis, je haalt twee gesprekken door elkaar ! Namelijk Anoniem87 heeft ergens geplaatst dat haar vriend nog wil wachten etc.... Niet ik, iemand anders heeft daar ook op gereageerd en daaronder apart gevraagd hoe het nu met mij ging.

Om de verwarring op te helderen : wij willen allebij graag een kindje. Ik ben nu 2 weken verder morgen precies want 23 mei was (zou moeten zijn) mijn tweede periode. Ik heb voor de tweede keer achter elkaar geen periode gehad.
Sandra

Senior Member

05-06-2014 15:02
Dat dacht ik ook al dat Francis 2 door elkaar haalde, kan gebeuren. Wink Ik noemde jullie ook zo'n beetje in 1 adem.
Gelukkig is bij jullie beide een kindje hartstikke gewenst!
Erg vervelend overigens dat je nog geen duidelijkheid hebt al 2 weken overtijd dus? En nog steeds negatieve testen?
Ik ben bang dat je dan niet zwanger bent Sad en gewoon nog erg onregelmatige cyclussen hebt.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
babypret

Unregistered

05-06-2014 15:26
Nou eigenlijk ben ik twee en een halve maand overtijd!!! Ik ben gestopt in januari, toen werd ik drie maanden niet ongesteld, pas na de derde bleek ik zwanger te zijn. Diezelfde dag dat, dat duidelijk werd kreeg ik een miskraam en werd ik dus wel zegmaar ongesteld. en nu ben ik twee en een halve maand verder (weer) en weer wordt ik steeds maar niet ongesteld maar vandaag is me wel heel erg opgevallen dat ik wel heel veel plas. Maarjah je gaat er natuurlijk ook op letten als je geen zekerheid hebt. Beetje moeilijk dat wachten en niet ongesteld worden maar ook niet zwanger zijn.
Sandra

Senior Member

05-06-2014 15:41
babypret schreef:Nou eigenlijk ben ik twee en een halve maand overtijd!!! Ik ben gestopt in januari, toen werd ik drie maanden niet ongesteld, pas na de derde bleek ik zwanger te zijn. Diezelfde dag dat, dat duidelijk werd kreeg ik een miskraam en werd ik dus wel zegmaar ongesteld. en nu ben ik twee en een halve maand verder (weer) en weer wordt ik steeds maar niet ongesteld maar vandaag is me wel heel erg opgevallen dat ik wel heel veel plas. Maarjah je gaat er natuurlijk ook op letten als je geen zekerheid hebt. Beetje moeilijk dat wachten en niet ongesteld worden maar ook niet zwanger zijn.

Pfff wat vreemd zeg, ik weet ook niet zo goed wat er aan de hand kan zijn. Maar als je net met de pil gestopt kun je wel echt heeele lange cyclussen hebben van een paar maanden.
Als de testen steeds negatief aan blijven geven, lijkt me niet dat je dan zwanger bent, maar ik hoor ook wel eens dat sommigen na een aantal weken pas positief testen omdat het hcg dan heeeeel langzaam stijgt. Het kan alle kanten op lijkt me, heel lastig.
babypret

Unregistered

05-06-2014 16:13
maar het stomme is ik ben dus wel al zwanger geweest alleen dan helaas een miskraam. Zo vreemd. Heb ook nog nooit gehoord dat iemand een halfjaar gewoon niet ongesteld wordt want daarvoor werd ik het wel altijd. Ik heb af en toe een raar lichaam geloof ik haha
Sandra

Senior Member

05-06-2014 18:06
babypret schreef:maar het stomme is ik ben dus wel al zwanger geweest alleen dan helaas een miskraam. Zo vreemd. Heb ook nog nooit gehoord dat iemand een halfjaar gewoon niet ongesteld wordt want daarvoor werd ik het wel altijd. Ik heb af en toe een raar lichaam geloof ik haha

Ja erg jammer van de miskraam meid Sad kan ook zijn dathet lichaam de cyclus weer even moet herstellen na de miskraam en je daarom nog niet regelmatig weer bent...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave