Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Hoge temperatuur?

Hoge temperatuur?
senna150303

Unregistered

13-03-2008 13:11
Dit is de eerste maand dat ik ben gaan temperaturen. Mijn normale temp is 36.4 en met eisprong 36.7 nu heb ik sinds twee dagen een temp van 37.1 betekent dit nu dat ik zwanger ben of werkt dit niet zo? Ik heb een cyclus van 28 dagen, dit is elke maand zo en ik zit nu op dag 25.

Liefs,

Linda
suusie

Unregistered

13-03-2008 13:44
kan ook zijn dat je een licht virusje hebt.
of te weinig slaap of iets dergelijks.
van zwanger zijn gaat je temp wel iets hoger maar als je
paar dagen temp hoger hebt hoeft het niet te betekenen dat je zwanger bent natuurlijk
al zou dat wel heel leuk zijn he.
zou het gewoon nog ff afwachten
succes zal duimen
bloemke

Senior Member

Topics: 2
13-03-2008 19:44
Kijk eens in het volgende topic viewtopic.php?f=39&t=648 mischien wordt je wat wijzer als je naar die lijstjes en grafiekjes kijkt. Meestal gaat je temp geleidelijk omhoog naar je nod(niet ongesteldheids dag) en als je (hopenlijk niet) ongi wordt dan daalt deze net daarvoor. Dus je moet nog een paar daagjes wachten. Voor je zeker bent en dan nog is alleen testen duidelijker.
senna150303

Unregistered

18-03-2008 09:28
Inmiddels drie dagen overtijd. Ik heb al zes dagen een hoge temperatuur van 37.1 en heb een test gedaan (niet met ochtend urine) deze was negatief. Ik weet hoe het zwanger zijn voelt en ik voel me nu precies zo maar toch, negatief! Is het beter om te testen met ochtend urine of maakt dit niets uit?
kaatje85

Unregistered

18-03-2008 09:32
senna150303 schreef:Inmiddels drie dagen overtijd. Ik heb al zes dagen een hoge temperatuur van 37.1 en heb een test gedaan (niet met ochtend urine) deze was negatief. Ik weet hoe het zwanger zijn voelt en ik voel me nu precies zo maar toch, negatief! Is het beter om te testen met ochtend urine of maakt dit niets uit?

Mijn temp. was in het begin van cyclus 2 ook 3 dagen 37.1/37.0, ik ben niet zwanger kan zijn dat je temp doorloopt tot dat je ongi wordt.
Staat ook bij mijn grafiekje van de gynaecoloog een voorbeeld lijst.
Deze blijft de 2e deel van de cyclus boven de 37.0, dus ik denk dat het normaal is!!
Als je er niet zeker over bent gewoon nog een test doen over 3 dagen met ochtendurine

Sterkte, liefs, Karin
Iuno

Senior Member

Topics: 0
18-03-2008 11:43
@ Senna

Kan ook zijn dat je nu een langere cyclus hebt, of dat je idd iets opgepikt hebt (virusje ofzo), of dat bij jou je temp. pas tijdens/vlak na je menstruatie weer daalt (schijnt ook te kunnen).
Zwangerschapstesten kun je idd het beste met ochtendurine doen. Sommige vrouwen testen met digitale testen (heel betrouwbaar, maar niet zo gevoelig) al een paar dagen vóór hun NOD positief, andere vrouwen testen met een analoge 'streepjes-test' (minder betrouwbaar, maar gevoeliger) pas dik 1 week nà hun NOD positief. Heb zelfs over vrouwen gelezen die pas 2 WEKEN na hun NOD voor het eerst positief konden testen (daarvoor verschillende malen negatief).

Het beste kan je dus uitgaan van je tot nu toe langste cyclus, dan nog 1 week wachten en als je dan nòg niet ongesteld bent geworden testen, want dan heb je echt een redelijk goede kans op een positieve test!
senna150303

Unregistered

18-03-2008 22:04
Vanaf mijn 14e ben ik al aan het menstrueren. Sindsdien heb ik elke maand een cyclus gehad van 28 dagen. Dit is elke maand zo en tevens ook mijn langste cyclus. Ik ben twee keer zwanger geweest en testen op mijn NOD dag positief maar misschien dat ik nu te weinig HCG in mijn urine heb. Ik wacht het weekend nog even af.
weegschaaltje

Unregistered

05-06-2009 05:26
hallotjes

Mijn temperatuur is sins eisprong nog steeds hoog.
Hoger dan dat ik normaal temperatuur heb.
Ook sins gisteren heb ik enorme last van , (°)(°)
Normaal moet ik zandag nods hebben dus nog even zien hoe het verloopt Smile

groetjes
weegschaaltje

Unregistered

09-06-2009 18:08
heykes

mijn temperatuur was ook en is ook nog steeds hoog
en positief getest vandaag

groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020