Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in januari 2015!

Uitgerekend in januari 2015!
Kim1448

Senior Member

Topics: 1
29-04-2014 19:22
Hoi,

Zijn er al meiden die net als mij uitgerekend zijn in januari 2015?
Het is nog super pril, maar hoop hier gezellig te kunnen praten met jullie.

Liefs Kim
adniL

Posting Freak

Topics: 7
29-04-2014 19:25
2015 alweer omg!

GEFELICITEERD!!!

Hopelijk 8 maanden genieten
Anoniem90

Member

Topics: 2
29-04-2014 19:41
Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!! Hopelijk groeit het januariclubje hard! Hoever ben je?
Welke datum ben je uitgerekend? En aan je handtekening te zien echt een wonder!!. Ben super blij voor je!
tammy

Posting Freak

Topics: 3
30-04-2014 13:35
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wow alweer een januari 2015 topic! Ik was 14 januari 2014 uitgerekend!
kim88

Posting Freak

Topics: 4
01-05-2014 09:54
Als alles goed gaat ben ik 10 jan uitgerekend.
Alvast gefeliciteerd kim
VickyS

Posting Freak

01-05-2014 10:41
Gefeliciteerd Kim en Kim.. :-)
Marieke rottweiler

Member

Topics: 0
02-05-2014 06:54
Hoi

Ook hier in januari uitgerekend op 1 januari,
tot nu toe volgens de calculator nog geen echo
gehad dus misschien is het nog wel iets eerder of later :-)
20 mei heb ik mijn eerste echo.

Hopelijk gaat het hier al weer snel druk worden
kim88

Posting Freak

02-05-2014 07:46
gefeliciteerd marieke.
Jongmoeder

Member

02-05-2014 08:30
Gefeliciteerd meiden! Hier ook zwanger!! jeej Big Grin Volgens zo'n calculator op internet rond de 8ste/10de uitgerekend maar mijn cyclus was niet heel regelmatig dus even vk afwachten. 28 mei krijg ik vroege echo wow echt spannend!! Ik ga morgenochtend zwangerschapstest doen met zo'n indicator van hoe ver je bent, verloskundige dacht iets van 4w3d gaat snel! haha. doen julllie mee met moeders voor moeders?
kim88

Posting Freak

02-05-2014 08:34
Gefeliciteerd Jongmoeder.
Ik krijg 22 mei mn eerste echo. Spannend. Ik ben nog aan het twijfelen over of ik mee doe aan moeders voor moeders.
Vind het nog een beetje eng allemaal.

Kim1448

Senior Member

02-05-2014 12:28
Bedankt allemaal!

Ik ben 2 januari uitgerekend, denk ik. Verpleegkundige bij de IVF kliniek had het erover dat ze tellen vanaf de punctie? Dan ben ik vandaag precies 5 weken.

Kim, Jij ook gefeliciteerd naamgenoot :-). Het is nog erg pril allemaal.. Durfde eerst ook geen januari 2015 aan te maken, maar toch maar gedaan. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, aan je handtekening te zien ook al een behoorlijke weg achter de rug! Duimennnn.. En je gaat trouwen zie ik, dubbel gefeliciteerd dan!

Jongmoeder, yeah gefeliciteerd! Leuke naam :-) Hoe jong ben je? Als je het niet wilt delen dan begrijp k dat natuurlijk.

Marieke, gefeliciteerd! Ook begin begin januari.. Ik heb 12 mei de eerste echo.

Ik twijfel ook nog voor MVM
Marieke rottweiler

Member

02-05-2014 13:59
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Hier de eerste zwangerschap een MK met curretage op 24 okt 2013.
Wel beide op de natuurlijke manier zwanger geworden.

@ Kim1448 Je hebt al lekker vroeg je echo ik vindt het nu zo lang duren :oops: Ook omdat de eerste een MK geweest is.
Ik heb me al wel opgegeven voor MVM dat heb ik vorige keer ook gedaan. Ik vind het heel bijzonder dat ik zo vrouwen kan
helpen waarbij het niet zo makkelijk gaat. Dat is voor mij de reden dat ik er aan mee doe.

Hebben jullie al last van 'kwaaltjes'?

Hier met vlagen misselijk, duizelig en wat lichte krampjes
VickyS

Posting Freak

02-05-2014 14:00
Meiden.. Mvm, gewoon doen!! Vooral als je er zelf baat van gehad hebt dan gun je het een andere vrouw die graag moeder wil worden toch ook?!
Jongmoeder

Member

02-05-2014 15:27
Hee, ja ik denk wel dat ik mee wil doen aan MvM hoor! Ben allang blij als ik anderen kan helpen met iets onbenulligs als uhm tja urine :p Verloskundige geeft mijn telefoonnummer door aan MvM dus ze zullen wel contact opnemen. Ik heb een test gehaald met indicator die ga ik morgenochtend doen, nu ben ik steeds bang dat die opeens zegt dat ik niet zwanger zou zijn haha terwijl de test best behoorlijk duidelijk was vanochtend...teststreepje stond er eerder dan controlestreepje dus ik naar boven gerend om vriend te vertellen haha. gelukkig heeft niemand gezien dat zal wel lachwekkend zijn geweest haha.
Ik ben 22 Smile was nog net 21 toen ik begon...nu voel ik me alweer oud hoor dus de naam is alweer beetje anders voor me Wink iedereen lacht me uit ik had al halve midlifecrisis toen ik 22 werd haha.
Hier zeker last van kwaaltjes...of zeg maar gerust kwalen hahaha was al 2 weken de hele dag misselijk maarja dacht...het heet niet voor niets ochtendmisselijk zal wel iets anders zijn...mja niet dus Tongue verder vaak heel duizelig en met vlagen heel honger...steekjes in buik en zo'n trekkend gevoel in mijn buik...dusja verder ook wel last van ogen las dat dat oook van zwangerschap kon zijn maarja ik heb ook veel hooikoorts gehad dus kan ook heel goed daarvan zijn!
Wij vanavond bij schoongezin eten haha ik vind het zo moeilijk niets te zeggen...ik was vanochtend aan het wandelen met mijn zus en haar twee dochtertjes, vroeg de oudste (nu 5) Mirjam heb je nou al een kindje? UHm......nee dan had ik hem wel meegenomen! Maar ik zag de ogen van mijn zus wel naar mij schieten haha die kleintjes van haar zijn zo gevoelig...die voelen alles aan en ik straal natuurlijk een en al zwanger uit haha dat zei mn vriend al week voordat ik kon testen. Vind het allemaal wel heel spannend hoor, je bent zo blij maar durf ook moeilijk te geloven dat het al echt waar is. uiteindelijk was dit pas de 2de ronde dat we probeerde. En mijn cyclus was dus nog helemaal nog niet gestabiliseerd ofzo.
Marieke wat heftig een mk met curretage...heb een vriendin die dat op dit moment meemaakt zo naar...wel heel fijn dat je nu weer zwanger bent. Ik snap dat wachten op echo voor jou misschien nog verder weg lijkt ik heb al zoiets van ik wil gewoon thuis een echo apparaat ik wil weten hoe het zit en of het goed gaat. het is zo moeilijk beseffen allemaal...tegenn eind volgende week is er al een hartje...dat is toch zo'n gek idee!

Was zo grappig gisterenavond wisten we het nog niet..ofja nog niet officieel en ik lag op de bank en mijn buik ging alle kanten op ik zei tegen mijn vriend kijk moet je kijken! En hij schrok zich kapot en zei: dat kan hem toch nog niet zijn ?!?!?! hahahahaha geniaal. Mijn darmen zijn nogal hyper de laatste weken zal wel door de hormoonveranderingen zijn daar heb ik vaker last van gehad bij beginnen/stoppen met pil en spiraal. Het was zo schattig. aaaah <3 sorry voor mijn gezwijmel haha hij liep vanochtend door de tuin voordat hij naar zijn werk ging en ik keek en ik dacht...hij wordt vader hij wordt echt vader. en ik ben zo blij dat hij de vader wordt van ons kindje! Kom zelf uit beetje gekke familie met veel gedoe en ik kan zo smelten als ik hem met kindjes zie spelen of met zijn (pleeg)zusjes...mannen en kinderen is een moordelijke combinatie....okee nu stop ik echt met zwijmelen Big Grin hahhaah mijn zus is eind januari bevallen van hun dochter...die zal rond deze tijd vorig jaar er ook achter zijn gekomen dat ze zwanger is, dat is heel gek om te bedenken haha.
Marieke rottweiler

Member

03-05-2014 18:57
Dat is toch heerlijk al dat zwijmelen! Lekker doen en van genieten!

Hier is dat soms even moeilijk als ik niets voel qua kwaaltjes maak ik me best druk omdat de vorige zwangerschap ook de mk niet heb gevoeld maar
kwamen er pas bij de tweede echo achter. Dus het blijft spannend ik denk dat ik pas kan genieten als ik 12 weken voorbij ben ;-).

En mijn mond houden vindt ik ook heel moeilijk dus heb het wel mijn moeder en mijn beste vriendin wel verteld omdat ik blij was met alle steun die
ik kreeg toen ik mijn mk kreeg.

Ik ben benieuwd of je het etentje overleefd hebt Jongmoeder, ik durf even niet bij mijn schoonmoeder te komen de vorige keer wist ze het al
toen ik 5 minuten binnen was hahahaha.
kim88

Posting Freak

04-05-2014 10:58
@marieke hoe lang ga je je verstoppen voor je schoonmoeder?

Ik vond het jammer dat ik weinig mensen had verteld dat ik zwanger was want met de mk kreeg ik dus ook weinig steun omdat bijna niemand het wist.
Nu heb ik het wel al aan een aantal mensen verteld.
Aangezien ik het soms ook vervelend vind als mensen vragen wanneer we aan kids beginnen.
We zijn al eeuwen bezig. Maar ja hang het ook niet graag aan de grote klok.

Nu had ik eigenlijk sinds gister iets nieuws pigment vlekken..
Heeft iemand daar ook last van of last van gehad?
Marieke rottweiler

Member

04-05-2014 11:08
@kim het is meer mijn vriend die het nog niet tegen zijn ouders wil vertellen omdat hij bang is dat het mis gaat. Hij wil wachten tot na de eerste echo hoewel dat ook geen garantie is natuurlijk. Ik denk dat het meer is van eerst zien en dan geloven voor hem.

Hier nog geen last van pigment vlekken. Ik heb wel een geboorte vlek op mijn buik maar ook daar zie ik geen verschil in
Jongmoeder

Member

04-05-2014 21:37
Haa dames hoe is het hier? Hier wel oke. Begin maniertjes te vinden tegen de misselijkheid dat is heel fijn. Ik vind het wachten op de echo zolang duren! We hebben het stil kunnen houden...zondag gaan we het mijn zus vertellen merk dat ik het heel moeilijk vind het niet te kunnen bespreken dus ben heel blij als ze het weet. Schoonouders gaan we het waarschijnlijk na de 8weken echo vertellen. Als het mis zou gaan wil ik ze toch bij mij hebben en vind het heel speciaal ze er zo vroeg mogelijk bij te betrelken. Hier proberen we er allebei aan te wennen dat ik echt zwanher ben. Ik loop dr hele dag met mijn test rond en heb het er zo moeilijk mee er niet over te kunnen praten als we bij anderen zijn. Hier geen last van pigmentvlekken ik heb ergens gelezen dat dit kan komen door de zon? Goed insmeren æas ik...ik smeer overigens ook mijn buik in tegen striae. ..helpt tegen de buikpijn ook...je kan het niet voorkomen als het zou komen maar iig verminderen. Mijn buik is nu soms ook best groot omdat mijn darmen zo opzetten dat ken ik ook wel van vroegwr als ik heel druk was of de verkeerde dingen at. Hoop dat het met jullie goed gaat!
kim88

Posting Freak

05-05-2014 08:53
Goeiemorgen dames.
@jongmoeder wat fijn dat je iets tegen de misselijkheid kan vinden.
Ik ben gelukkig niet misselijk.
Maar lijkt me erg vervelend en soms ook lastig om dan je zwangerschap te verbergen.

Weet iemand hoe je zo`n lijstje maakt?
Lijkt me wel leuk om de uitgerekende datums hoeveelste kindje en echo data bij te houden.

Hier vandaag verder ook niets bijzonders te melden. Nergens last van eigenlijk.
Ja borsten erg gespannen in de avond en buik doet af en toe savonds wat pijn.
Maar niets wat echt lastig kan zijn.
Fijne dag allemaal vandaag,
Jongmoeder

Member

05-05-2014 08:56
Hee ja het is wel moeilijk verbergen schoonmoeder denkt dat ik gewoon beetje griepig ben maar zpu me niet verbazen als ze wat vermoed. Vandaag gaan we naar de dierentuin dus hele dag met ze haha nja komt vast goed. Ik heb echt geen idee hoe je zom lijstje maakt maar lijkt me wel heel leuk...
Lizzy

Member

05-05-2014 09:23
Dag dames. Ook in ben ik januari uitgerekend. 5 januari.
Heb 28 mei een afspraak bij de verloskundige. Spannend he! Mijn moeder werkt in het ziekenhuis op de verloskamers dus kan ook al eerder een echo regelen al heeft de verloskundige het afgeraden omdat het nu nog te klein is om echt iets te zien.
Rond negen weken ofz zal ik daarheen gaan.
Morgen komt een mevr voor moeders voor moeders een intake houden.
Ook hier weten mijn ouders het wel en schoonouders niet.
Bij ons meer omdat wij tijdelijk bij mijn ouders wonen gezien het oude huis al verkocht is en het nieuwe nog niet klaar. En ik heb wel veel last van moeheid en stemmingswisselingen dus we dachten we zeggen het hier maar alvast.
kim88

Posting Freak

05-05-2014 09:48
hey lizzy gefeliciteerd.
Spannend ook nog een nieuw huis.
Jullie gaan een heel nieuw begin tegemoed straks.
Wat leuk dat je moeder in het ziekenhuis werkt.
Dan kun je over een paar weken af en toe eens extra spieken.
Marieke rottweiler

Member

05-05-2014 11:14
[TABLE="class: grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim 1448[/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim 88[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]05/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Marieke rottweiler

Member

05-05-2014 11:19
Gefeliciteerd Lizzy, spannend hoor dat is zeker een heel nieuw begin. Wel leuk dat je moeder op de verloskundige afdeling werkt

Dames volgens mij bedoelde jullie zo een lijstje :-)

Hier hebben we het inmiddels tegen mij schoonouders verteld. Ik vond het niet fair dat mijn moeder het al wist en mijn schoonmoeder niet. Dit samen met mijn vriend besproken en toen toch gaan vertellen en wat waren ze blij :-). Nu opgelucht dat het eruit is hahaha en hopen dat deze twee weken snel voor bij zijn.
kim88

Posting Freak

05-05-2014 13:37
Ja zo`n lijstje zocht ik idd hoe maak je die?
Of maak je die gewoon buiten het forum?
Zat eerst te kijken naar excel maar mn licentie code was verlopen haha.
Dus lukte niet meer.

Vandaag ff gezwijmeld bij baby kleertjes nog niks gekocht hoor.
Heb nog van de vorige keer wat spulletjes en kreeg toen de mk.
Dus durf eigenlijk niet zo goed voor dat ik dalijk echt bergen spullen heb.
Aan de andere kant denk ik dat het misschien ook wel wat goede hoop geeft om dingetjes te shoppen.
Beetje dubbel.
krullie

Junior Member

05-05-2014 15:10
Hi meiden,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb gisteren positief getest! Smile

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK maar ben van plan dit morgen te doen.

Ik probeer mij nu te vediepen in wat je wel en niet mag eten.. Ik vind op internet een hoop van wat niet mag. Maar weining wat is nou wel goed voor de baby.
Hebben jullie tips? Goede websites? Boeken?

Groetjes!
Lizzy

Member

05-05-2014 15:12
Oh ja ik ken e gevoel marieke ik vond ook oneerlijk dat mijn ouders het wel weten en zijne niet. Maar goed daarbij weet ik dat als mijn schcoonmoeder het weet direct de hele wereld het weet. En dat willen we nog even niet.
En ook ik heb al gezwijmeld bij babywinkels al durf ik ook nog even niks te kopen.

En zeker spannend nu er voor ons een huis aan komt zeker omdat hij pas oktober/november word opgeleverd en helemaal casco dus we moeten dan nog snel alles erinbouwen incl keuken badkamer en toilet Smile
Maar komt goed. Haha ik hou de hoop hoog dat het eerder klaar is. Gezien de zachte winter enz.

Ik hoorde trouwens van mij verloskundige dat de eerste afspraak geen echo is. Enkel intake, bloedprikken en hartje luisteren.
Omdat het niet meer vergoed word door de verzekering heb je pas je eerste echo bij 12 weken.
Lizzy

Member

05-05-2014 15:15
He krullie. Gefeliciteerd!!! Ik heb de app op mijn telefoon zwanger&zo ik vind hem super handig en staat per product wat je kan eten en niet eten en waarom het juist wel of niet goed is. Heel handig
kim88

Posting Freak

05-05-2014 17:35
gefeliciteerd krullie.
Jongmoeder

Member

05-05-2014 17:38
Oh wordt echo bij 8wk niet meer vergoed? Verloskundige hier doet dat wel...nog maar is nazoeken....uitgerekende datum gaat denk ik nog veranderen. Via internet berekend 8 of 10 jan en via assistente zei ze 6 januari. Dus ik hou jullie op de hoogte van wat ze bij de echo zeggen! Jeeej krullie daar ben je dan! Big Grin
Lizzy we hebben op dezelfde dag afspraak buj verloskundige! Lijkt Nog zo ver weg he. Echt leuk dat je moeder daar werkt ik zou me echt niet kunnen beheersen even te spieken haha.
kim88

Posting Freak

05-05-2014 17:50
ik heb ook op de 28ste nog een afspraak bij de vk.
wordt een drukke dag denk ik hier met al onze ervaringen van de gesprekken.

Krullie wanneer ben je ongeveer uitgerekend denk je?
Kim1448

Senior Member

05-05-2014 18:17
Gefeliciteerd Lizzy & welkom!

Ahh top dat lijstje Marieke Smile Zo kunnen we het wat makkelijker zien allemaal idd, ipv steeds pagina's terug te moeten gaan.
En fijn dat je het toch verteld hebt. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als mijn moeder het wel weet en mn schoonmoeder niet.

Krullie gefeliciteerd en ook welkom. Het wordt steeds gezelliger hier, leuk!
Ik heb de app zwanger op mn telefoon gezet. Daar zie je van week tot week wat er allemaal gaat veranderen en wat je wel en mag eten etc.
Van een vriendin heb ik een boekje gekregen (heb ik haar 6 jaar geleden gegeven toen zij zwanger was). In dat boekje zie je iedere dag van de zwangerschap. Vandaag stond er bijvoorbeeld dat je ook moet letten op zink en ijzer en waar dat dan allemaal in zit.

Hm begrijp ik wel hoor Kim. Het is allemaal zo schattig. Moet mezelf zo inhouden ook.. Kinderwagen heb ik wel al een tijdje in huis, was er een uit Italie en de allerlaatste welke nog te koop was. Speciaal voor mij dus Wink hahaha.

Ik ben medisch ivm ICSI, vandaar dat ik dan denk ik al een echo heb met 6 weken en 3 dagen? Spannend, nog een weekje!
Hier veel pijn aan borsten, vooral als k in bed lig --> goed teken toch! En mijn eierstokken zijn 12 bij 10 cm, dit komt nog door de punctie. Heel veel pijn en kan amper werken daardoor, echt dikke buik ervan ook. Erg naar allemaal. Hoop dat het gauw over is.
Kim1448

Senior Member

05-05-2014 18:20
Boekje heet: Jouw zwangerschap - dag voor dag

http://www.bol.com/nl/p/jouw-zwangerscha...002719958/

Echt een aanrader! Ligt op mn nachtkastje en kijk iedere dag even naar de nieuwe dag.
Jongmoeder

Member

05-05-2014 19:43
Leuk kim! Die ga ik denk ik ook bestellen Smile Ja ben benieuwd naar alle verhalen dan we zitten dicht op elkaar allemaal gezellig!
kim88

Posting Freak

05-05-2014 19:47
Dat boekje heb ik ook is idd heel leuk. Elke dag een bladzijde omslaan en hoe dichterbij het eind hoe dichterbij de bevalling.
Ik ben ook via de medische molen zwanger geworden.
D.M.V gonal-f ben ik dit keer zwanger.
Ben trouwens wel benieuwd naar de wagen die je hebt gekocht kim.
Moet wel een hele speciale zijn Wink.
kim88

Posting Freak

05-05-2014 19:49
[TABLE="class: cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]05/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]22/05 [/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Marieke rottweiler

Member

06-05-2014 07:45
Hoi Krullie van harte gefeliciteerd!

@ Kim88 als je reageert door eerst op meer opties te klikken dan krijg je de mogelijkheid om een tabel in te voegen ;-)

Hier ook verschillende apps op de telefoon ook die van zwanger.nl en er staat inderdaad duidelijk in wat je wel en niet mag.
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-ki...schap.aspx deze is ook handig

Ook leuk om zo je zwangerschap te volgen. Ik zal ook een snaar dat boekje gaan kijken Kim lijkt me heel leuk.

Hier is de misselijkheid ver over alleen als ik niet op tijd eet, maar mijn borsten zijn op het moment echt heel erg gevoelig.

Ik weet eigenlijk niet of de eerste echo nog vergoed wordt. Ik weet wel dat ze hem bij mij verloskundige nog gewoon doen.
kim88

Posting Freak

06-05-2014 08:25
@marieke aaa gevonden. Dank je wel.
Wat fijn dat de misselijkheid al weer zo goed als weg is.
Nu kun je nog meer van je zwangerschap gaan genieten.

In het lijstje staat trouwens bij iedereen kindje 1 maar is het nu echt voor iedereen zn 1e kindje?
Lizzy

Member

06-05-2014 08:27
Okay. Nou ik moet dus officieel tot de 12 week wachten voor een echo maar gelukkig heeft mijn moeder al geregeld dat ik eerder kan bij collegas.
Ik helemaal niet misselijk geweest. Wel ook mega last van mijn borsten al een tijdje.
En deze controlefreek maakt zich lichtelijke zorgen al vanaf dag een last van krampen in baarmoeder niet pijnlijk meer als menstruatie krampjes. Maar nu al twee dagen helemaal geen gevoel in baarmoeder. En dat vind ik dan weer eng.
Lizzy

Member

06-05-2014 08:27
Ik zag trouwens dat ik een typefout heb gemaakt ik ben 4 januari uitgerekend Smile oepsie
Marieke rottweiler

Member

06-05-2014 08:30
[TABLE="class: cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Echo
[/TD]
[TD]Kindje
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke
[/TD]
[TD]01/01/2015
[/TD]
[TD]20/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448
[/TD]
[TD]02/01/2015
[/TD]
[TD]12/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy
[/TD]
[TD]04/01/2015
[/TD]
[TD]28/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder
[/TD]
[TD]08/01/2015
[/TD]
[TD]28/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88
[/TD]
[TD]10/01/2015
[/TD]
[TD]22/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Marieke rottweiler

Member

06-05-2014 08:33
Zo Lizzy hij is aangepast ;-) geeft niets hoor het zal dadelijk na de echo's waarschijnlijk toch wel veranderen
Ik heb het ook nog even op internet gekeken over die eerste echo maar ze geven allemaal aan dat dit gewoon vergoed wordt.

Ik heb alle berichtjes terug gelezen en ik dacht eruit op te maken dat het bij iedereen de eerste was :oops:
kim88

Posting Freak

06-05-2014 09:34
Zou wel leuk zijn voor iedereen even spannend dan Wink.
Kim1448

Senior Member

06-05-2014 10:16
Ik kan geen foto vinden van de wagen :-(
Hij is van Neonato. Super mooi merk, vind k dan. ;-)

Voor mij is het idd ook 1ste kindje.

Gelukkig vallen alle symptomen nog mee bij iedereen.

Ik lig weer op bed met erg veel pijn. Kan m'n bed niet eens uit, pijn straalt door naar benen en rug. Iedere keer als k denk het gaat beter blijkt dit dus nog niet het geval te zijn. Hopelijk snel genieten...
Lizzy

Member

06-05-2014 11:53
Oh ja die ken ik die verkopen ze ook bij poppedoll.nl
Leuk zijn ze indd!

Van ons ook het eerste kindje indd.
Kim1448

Senior Member

06-05-2014 12:44
Klopt idd! Die van mij heb k gekocht in Zandvoort. Winkel met alleen maar dat soort spullen :-D
kim88

Posting Freak

06-05-2014 12:44
mooie wagens hoor.
Nu nog een mooie baby erin en dan kun je de hele dag wandelen met een mega glimlach op je gezicht
krullie

Junior Member

06-05-2014 13:08
Hi meiden,
Hebben jullie ook een kriebelend gevoel in je buik?
kim88

Posting Freak

06-05-2014 13:11
[TABLE="class: cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Lizzy

Member

06-05-2014 13:40
Ik heb net intake gehad met de vrouw van moeders voor moeders. Super lief mens! En leuke informatie. Je krijgt ook leuk tijdschrift en een heel leuk cadeau en een test in een leuk doosje.
Je hoeft alleen te plassen als je thuis bent en een keer in de week voor de deur te zetten. Ik zeg allemaal even doen, kleine moeite en je helpt er iemand zo mee!!
krullie

Junior Member

06-05-2014 14:33
Ik heb de VK gesproken en mijn eerste gesprek is eind mei en de eerste echo zal pas met 10-12 weken plaatsvinden..
Wat lang! Dus ergens in de 2e week van Juni..
Jullie hebben toch wel al veel eerder een echo.
krullie

Junior Member

06-05-2014 14:33
Top Lizzy! Helemaal mee eens. Smile
kim88

Posting Freak

06-05-2014 16:24
idd lizzy

@krullie wow wat laat zeg. Flink balen lijkt me.
Ik tel niet mee voor de tijden van de echo`s ik ben in behandeling van de vruchtbaarheids kliniek.
Anders had ik m ook pas rond week 9 misschien omdat ik op vakantie ga maar misschien ook pas erna.
Hier in de buurt zijn ze ook niet zo vlot met echo`s. Krijgt er ook maar 2. Rond de 10 weken en rond de 20 een geslachtsbepaling als je zou willen.
En eventueel 1 om te kijken of je kindje is ingedaald. Ook staan er ineens alle bedragen bij dus misschien dat als je het geslacht wilt weten je m ook gewoon moet betalen.
Erg jammer dat het zo achteruit is gegaan met het maken van alleen een simpele echo.
Lizzy

Member

06-05-2014 18:48
Ja zoals ik al zei krijg ik ook pas met twaalf weken een echo. Dat schijnt met de verzekering te maken te hebben
Marieke rottweiler

Member

06-05-2014 20:16
Toch nog maar even voor het zekere gekregen. Bij ons krijg je bij de eerste en de tweede afspraak een echo en bij 30 weken. Die van 20 weken is vrijwillig. Wat er precies vergoed wordt stond er niet bij. Hier de link http://www.hetkleinewonder.nl/nl/echoscopie.aspx
Lizzy

Member

06-05-2014 21:36
Ja ik begreep van de vrouw van moeders tot moeders dat het nogal verschilt per verloskundige. Dat de verzekering is aangescherp maar veel verloskundige het ook niet doen omdat je soms zo vroeg het hartje enz nog niet hoort en er dan paniek om niks kan zijn.

Dit is de link van mijne http://www.verloskundigen3b.nl/Zwangersc...roles.html
Jongmoeder

Member

07-05-2014 07:18
Gek dat dat zo kan verschillen per verloskundige he! Ze zullen er allemaal hun redenen voor hebben. Hier vanochtend wakker geworden van gigantische pijnscheut in onderbuik...maakte me behoorlijk zorgen maar verder niks raars. Geen bloedverlies niets...nu heb ik rond gelezen en opzich gerustgesteld. ..moet er zo aan wennen dat je lichaam al zoveel anders voelt terwijl je nog niet zo lang zwanger bent. Heb nu ook al echt zon darmenbuikje vind ik niet erg maar zon gedoe het te verstoppen al zou het me niet verbazen als mn schoonmoeder het gevoelsmatig al weet...vant weekend gaan we eindelijk vertellen aan zus dat zal opluchten! Maken jullie je wel is zorgen over dat het mis kan gaan? Dan lijkt 28ste nog zover weg....misselijkheid op zich onder controle moeheid des te minder vandaag vrije dag dus even opladen! Vinden jullie ook zo moeilijk te plaatsen dat je al zoveel voelt terwijl het nog zo klein is! Zit nu wss op 5wk1d dan is tussen speldenknop en zon gummetje achterop potlood...inieminie!! Vind het wel heel mooi om te merken dat je lichaam zo kan werken voor zon hummeltje mooie natuur hahaha
Gisteren onbedaarlijk liggen huilen...tja waarom eigenlijk.....halloo hormonen! Wink
Marieke rottweiler

Member

07-05-2014 07:49
Net even contact gehad met de verzekering maar wordt inderdaad niet meer vergoed. Ik wil ze wel zeker met het oog op de miskraam van vorige keer waarbij het niet vanzelf afkwam.
Misschien dat er nog een mogelijkheid is bij mij omdat de vorige een mk was.

Hier maak ik me ook vaak zorgen maar juist als ik niets voel omdat ik mijn vorige mk totaal niet gevoeld heb en er pas met de tweede echo achter kwam. En inderdaad de 28ste
lijkt hier ook ver weg. Maar ik kan niet wachten tot ik de 12 weken voorbij ben ook al is dat ook nog geen garantie maar toch weer iets meer zekerheid. Hier ook nog steeds lichte
krampjes, ontzettende gevoelige borsten, met periodes nog duizelig en misselijk en ik ontkom niet aan een middag dutje :-).

Wat leuk dat het je zus gaat vertellen dat zal al wel weer en flinke opluchting zijn!
Lizzy

Member

07-05-2014 07:52
Oh ja ik herken je hoor.
Ik heb al vanaf dag een steeds krampjes enz en had nu twee dagen geen gevoel in baarmoeder ik was ook helemaal in de stress. Terwijl het nu ws helemaal is ingenesteld.
En ja je ziet nog weinig bij mij behalve dat mijn borsten best groter zijn geworden ik had al een e cup en nu zijn ze helemaal groot dat het mensen wel opvalt. Want ik heb verder niet echt een dikke buik ofz.
De oma van mij vriend zei van de week oh malis je bent zwanger. Toen lachten ik maar stom. Zei ze oh je kan lachen maar ik weet het heus wel hoor. Toen zei ik maar nee u wilt het te graag en snel eroverheen gepraat.

Maar hier mega last van mijn hormonen ook. Heel moe! Helemaal geen zin ik sex. Mijn vriend slinger ik constant van alles naar zijn hoofd (maar je doet niet lief tegen mij. En geeft me geen aandacht) slaat allemaal nergens op haha. En ik ben niet vooruit te branden.
Jongmoeder

Member

07-05-2014 08:12
Hahahaha lizzy precies! Minstens een keer per dag slinger ik naar zijn hoofd dat hij wel lief moet zijn en heus aandacht mag hebben voor wat ik voel aangezien het om ons kindje gaat hahahaha slaat nergens op hij doet werkelijk alles voor me XD ik zal ook eens uit gaan zoeken of wel vergoed wordt dan...jaa echt zin om het te vertellen rij nog het liefste nu aan om het te zeggen hahaha
Kim1448

Senior Member

07-05-2014 11:59
Hahaha zoooo herkenbaar allemaal..
Super dat we hier lekker kunnen kletsen erover.
We voelen veel dezelfde dingen en zitten allemaal in dezelfde spanning of het wel goed blijft gaan.
En die middag dutjes... Doe ik ook! Nu best al een tijd thuis van werk, zo niks voor mij! Ben een workaholic! Maar goed.. Dit is nu natuurlijk het allerbelangrijkste.
Lizzy

Member

07-05-2014 13:04
Ja die moeheid is echt het ergst. Ik probeer middag dutjes te laten want anders slaap ik snachts onrustig. En daarbij werk ik 36 uur.
Ik werk zelf in de psychiatrie en moet voor me werk heel de dag naar mensen hun geklaag luisteren en moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar kan denken. Ag hou je mond ik wil naar bed . Hahah oeps

Indd grappig dat we allemaal beetje zelfde hebben en ook zo dichtbij elkaar de afspraken met vk
kim88

Posting Freak

07-05-2014 13:09
hahaha foei lizzy.
Ik heb ook vaak moeite om mn hoofd erbij te houden dwaal lekker af naar baby gezwijmel ahha.
kim88

Posting Freak

07-05-2014 18:47
Vandaag met vriendlief mee gegaan naar zn werk en meteen iemand die zegt. Volgens mij ben jij zwanger.
Kan het aan je zien.
Hoop niet dat iedereen die gave heeft zeg.
Dan wordt het lastig om nog minimaal 2 a 3 weekjes verborgen te houden.
Wilde eigenlijk wachten tot na de 1e echo.
Maar ja.
Lizzy

Member

08-05-2014 06:50
Ja bij mij hebben er ook al een paar gezegd ben je zwanger ofz ik lach het dan gewoon weg. Of zeg als het zo ver is hoor je het wel.
kim88

Posting Freak

08-05-2014 10:56
Wij hebben het gister aan iedereen verteld. Gelukkig reageerde bijna iedereen heel erg leuk.
Jongmoeder

Member

08-05-2014 11:16
Blij dat het hoge woord eruit is? Ik mijd nu de meeste mensen een beetje heb best een darmenbuikje en buikpijn...schoonmoeder vertelt dat het griep is maar veaag me af hoelang en of ze dat geloofd. Morgen zie ik mn zus weer...ga oppassen en zij is druk aan het werk dan dus weinig kans me te verspreken of dat ze het aan me ziet...als ze het niet al doorheeft haha. Ik ben zo blij als het zondag is!
kim88

Posting Freak

08-05-2014 11:22
@jong moeder.
Opzich wel blij dat ik niet meer hoef te liegen als ik geen sigaretje mee doe of een wijntje.
Maar wilden eigenlijk wel wachten tot na een goede echo maar een aantal mensen hadden het al geraden.
En een aantal wisten ook dat we voor behandelingen naar het ziekenhuis gingen zo`n 3x per maand. En ineens gingen we niet meer haha. Smile

Maar jij gaat het zondag vertellen?
Jongmoeder

Member

08-05-2014 13:52
Ohja dan is het fijner dat het eruit is. Ik wist niet dat je in het ziekenhuis liep. Ja zondag gaan we aan mijn zus vertellen maar het liefste rij ik er nu al heen. Ik ben heel close met haar en vind heel moeilijk zoiets groots stil te houden voor haar. En vind het fijn als ik met haar kan praten erover Smile
kim88

Posting Freak

08-05-2014 14:48
Leuk ga je ook nog iets speciaals doen of geven of gewoon vertellen?
Linnie28

Junior Member

08-05-2014 19:28
He meiden,

Ik kom gezellig mee kletsen met jullie! Ik ben op 08 januari uitgerekend van ons tweede wondertje!! Het was eigenlijk nog niet helemaal gepland, maar wel ontzettend welkom.
Wat fijn dat de kwaaltjes bij de meeste wel meevallen, vanaf hier ga ik lekker meekletsen!
kim88

Posting Freak

08-05-2014 20:27
Welkom linnie.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
En leuk dat je komt mee kletsen.
kim88

Posting Freak

08-05-2014 20:30
[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Jongmoeder

Member

09-05-2014 06:46
Hoi linnie welkom!!

Ik weet dus niet zo goed wat ik wil doen zit heel internet af te speuren haha. Misschien zon fotolijstje met gedichtje erin....of hebben jullie nog leuke ideeën? ??? Hoe hebben jullie het vertelt? Ik ben niet zo goed in nieuws vertellen dan durf ik het steeds niet te zeggen haha dus iets geven zou wel handig zijn haha
Gisteren had ik de dokter gebeld zodat ze in mijn dossier konden zetten dat ik zwanger ben. Heel leuk gesprek maar ze gaf aan dat ze het fijn vinden als ik even langs kom. Zo weet de dokter ovee bwgin zwangerschap eb alles. Ga er dinsdag dus maar even heen. Nog iemand die ik kan vertellen van zwangerschap! Haha hoemeer ik we over mag praten of dingen voor kan doen hoe blijer ik ben! Hoe zit dat bij jullie? Gaan jullie ook langs de dokter of was belletje genoeg?
Haha ze hoorde mijn geboortedatum en toen was het GE...mag ik je feliciteren? Ben je er blij mee?
Deze reacties had ik wel een beetje verwacht en weetje ik vind ze niet eens vervelend. Ik vind het leuk om te vertellen waaeom we we juist nu bewust voor kiezen.
Hier beginnen de borsten goed pijn te doen als ik op mn buik lig of iemand me te hard knuffelt. Ij droomde laatst dus dat ik nier zwanger bleek maar door de kwaaltjes ben ik dan weer gerust gesteld. Hopelijk gaat her goed bij jullie! Zo fijn om ee hier gewoon open en bloot over te kunnen vertellen!
Lizzy

Member

09-05-2014 07:35
Hoi linnie gefeliciteerd en welkom!
Jongmoeder ik heb eerlijk gezegd helemaal de dokter nog niet gebeld wist niet dat dat moest hahah.
Ik heb het mijn ouders verteld enkel want wij wonen nu tijdelijk bij hun. We hebben een pakketje gemaakt met een rompertje met oma is mijn dushi (mijn man is antiliaans) en met een shirt met opa is de liefste, en een boek voor opas en omas en twee spenen met i love oma en i love opa.
Ze vonden het erg leuk maar me moeder had het wel nog even weg gelegd gezien ze het nog zo vroeg vind. Ja handig zo moeder in ziekenhuis die echos enz kan regelen maar zij ziet alle verhalen waarin het mis gaat en dat maakt het soms wel lastig. Ik hoor regelmatig maar hou je er wel rekening mee dat het misschien nog....
Derest willen we het pas vertellen na de eerste echo en dan geven we denk gewoon een echo foto ofz.
krullie

Junior Member

09-05-2014 08:44
Hoi meiden hoe is het hier?

Welkom & Gefeliciteerd Linnie28! Wij zitten dicht bij elkaar ik ben 9 Januari uitgerekend.

20 Juni heb ik de 1e echo. Dan ben ik 11 weken. Duurt lang.. maargoed dan is er wel veel op de echo te zien. Smile

Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten.. ben niet misselijk, borsten doen ook niet overdreven pijn. Begin deze week voelde ik nog wel plopjes in m'n buik maar dat is nu ook weg. Stom he dat je je dan meteen zorgen begint te maken. M'n zus is zwanger van de tweede dus die kan ik gelukkig veel vragen. En we hoeven ons dus geen zorgen te maken als je niks voelt. Smile

Willen jullie weten wat het gaat worden?

Hi Jongmoeder, een fotolijstje is leuk! M'n ouders waren bezig met een kinder logeerkamer in hun huis omdat m'n zus ook de 2e verwacht. Toen heb ik stiekem 3 foto lijstjes neergezet met de naam van de 1e van mijn zus, baby # 2 en toen nog een lijstje met "of er nog plek is voor een derde kleinkind?" En toen gingen m'n ouders ons de kinderkamer laten zien en zagen ze het. Ze waren heel blij en eerst geloofde ze het niet. Ik ben 26 en toch vragen ze ook aan mij of het gepland is. Ik denk niet dat dat echt met leeftijd te maken hebt Smile Mensen zijn gewoon altijd nieuwschierig of het gepland is hoe oud je ook bent en hoe lang of kort je ook samen bent.
Heel veel succes met vertellen! Smile
Verder heb ik de huisarts niet gebeld. Ik heb een verloskundige in de buurt gevonden en die vertelde mij dat zij m'n huisarts zou inlichten dus dat is heel fijn.
kim88

Posting Freak

09-05-2014 09:29
@krullie jemig jou geduld wordt op de proef gesteld zeg. Maar er is idd dan al een mooie baby te zien op de echo ipv een klein erwtje Wink.
En leuk hoe je het hebt verteld.

Ik heb de huisarts ook niet gebeld maar goed dat is een bewuste keuze.
Ze heeft er nooit achter gestaan dat ik zwanger wilde worden op deze manier.
Ze had me liever nog jaren zien aanklooien volgens mij.
En Heeft lange tijd gezegd dat ik moest wachten.
Dus vandaar dat ik het mijn huisarts niet heb verteld.

Ik denk dat ik binnenkort ook naar een andere huisarts ga.
Aangezien ik voor de kleine iemand wil die zn patient wel serieus neemt.

Bij mij vroegen sommige ook of het gepland was. Terwijl ze weten dat ik al anderhalf jaar naar een vruchtbaarheids kliniek ga.
Vraag me dan toch af wat ze denken dat ik daar doe als ik geen kinderen wil.
En zelfs na de Mk`s. Bedoel als je niet zwanger zou worden zou je toch zeker na de 2e mk misschien is aan anticonceptie denken.
Maar goed zullen zelf wel een beetje dom zijn haha.

Dus hier krijg ik ook de meest domme reacties en of vragen op me afgevuurd.
Jongmoeder

Member

09-05-2014 10:12
Jeetje kim...hoe raar die verhalen soms over doktors zou je toch niet moeten verwachten van ze...ik snap je keus maar lekker snel naar een ander. Ik had gebeld omdat ik dacht als er nu wat met me gebeurd wil kk dat duidelijk ks dat ik zwanger ben en ze daar rekening mee houden. Wat gek dat iedereen zo vraagt of het gepland is...alsof dat eerder regel dan uitzondering is. Haha krullie we lijken wel veel op elkaar zo XD allebei fotolijstje rond zelfde tijd positief getest haha ik vind het sowieso heel leuk dat iedereen zo dicht bij elkaar zit! Wordt een gezellige boel zo in januari!
kim88

Posting Freak

09-05-2014 11:31
[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Positieve test[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Jongen/Meisje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD][/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD][/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD][/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]01/05/2014[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]Wil het wel weten![/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Lizzy

Member

09-05-2014 12:21
Dat is zeker een orginele manier van vertellen krullie. Leuk.
Om je vraag willen jullie weten wat het word te beantwoorden wij wel. Vinden we handig en ik ben te nieuwschierig om tot januari te wachten.
Ik heb wel gezegd of we weten het allebei niet of iedereen weet het. Ik ben niet goed in me mond houden dus ga er niet geheimzinnig over doen.
Ik ben ook 25. Positieve test had ik 25-04. Eerst bezoek vk is wel de 28e maar niet gelijk een echo hoor. Voor het schema Wink
Linnie28

Junior Member

09-05-2014 12:32
Wij hebben het bij de eerste verteld met een slabbetje, mijn moeder wist toen wel dat we bezig waren, dus dat hadden we ook snel verteld. Nu gaat we het vertellen door Jenn (onze dochter) een broche op te spelden waar op staat: Ik word grote zus. Maar bij de ouders laten we alleen de broche zien, want Jenn weet het nog niet....

Vanochtend is MvM hier geweest, ik mag vanaf woensdag in een kannetje plassen :p!

Vervelend is dat he dat er nu zoveel prive vragen gesteld worden, het lijkt wel of niks meer prive is....
Maar ik ga ook even mee doen:
Kim, hoezo stond de ha er niet achter??
Linnie28

Junior Member

09-05-2014 12:33
[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Positieve test[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Jongen/Meisje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD][/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD][/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD][/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]06-05-2014[/TD]
[TD]30/05[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]01/05/2014[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]Wil het wel weten![/TD]
[/TR]
[/TABLE]
kim88

Posting Freak

09-05-2014 15:25
[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Positieve test[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Jongen/Meisje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD][/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD][/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD]25/04/2014[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]Wel nieuwsgierig[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]06-05-2014[/TD]
[TD]30/05[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD][/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]01/05/2014[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ik heb al heel lang een kinderwens. Ben toen in 2010 met mn ex naar de huisarts gegaan.
Die vond me toen nog veel te jong om door te sturen. Ik was 20 volgens mij.
En had toen al 2 jaar met hem onbeschermd sex en geen cyclus dus ik vond het lang genoeg.
Door gezeurd en uiteindelijk doorgestuurd. Die relatie is voorbij gegaan net voor de ivf behandeling.
En ben toen een jaar later met mn huidige vriend opnieuw naar de huisarts gegaan.
Kreeg geen nieuwe door verwijzing want mn relatie was te nieuw en dus instabiel.
En we konden prima nog een jaar wachten als we dan nog bij elkaar waren konden we terug komen.
Toen ben ik naar een kliniek toe gegaan waar je geen doorverwijzing nodig hebt.
En na lange tijd heel veel mislukte pogingen depressief geraakt.
Toen gekeken of ze me kon helpen bij de depressiviteit..
En toen zei ze ik wil best helpen maar dan mag je niet zwanger worden.
Toen gezegd dat ik juist depressief werd omdat ik het allemaal erg lang vond duren.
En elke keer een negatieve uitslag gewoon een beetje veel was.
Uiteindelijk ook zonder haar hulp weer uitgekomen.
Maar goed heb nu dus eigenlijk gewoon een gigantische hekel aan der gekregen.

Dus we hebben volgens mij een beetje de pest aan elkaar.
Zei aan mij omdat ik eigenwijs ben
Lizzy

Member

09-05-2014 16:51
Zo wat een verhaal zeg heftig!
Maar beter dat je aanhoud hoor want het gaat om jou en niemand die daar beter over kan oordelen als jij zelf!
En zo zie je maar de aanhouder wint!!!

Sinds vanacht en kots misselijk hier. Hopelijk blijft dat niet ik was juist zo blij dat ik nergens last van had.
Jongmoeder

Member

09-05-2014 17:34
Jeetje kim echt erg! Als ik jou was zou ik volgende week nog overstappen zo iemand wil je niet bij dit procea hebben!. Ik weet niet hoe ik het lijstke aan moet passen ik teste 2 mei positief! Heeeel positief haha en 3 mei deed ik cb test die zei 3+ dus ik vraag me soms af of ik niet verder ben dan assistent van verloskundige dacht. We zullen het wel zien. Wij willen denk ik wel weten wat het wordt! Linnie wat leuk met een slabbetje en nu via jullie dochter! Mijn zus heeft twee kindjes die wil ook voorlopig nog niet vertellen dan duurt het npg zo lang voor ze en als het mis gaat moeten ze dat ook meemaken. Dus beetje stil vertellen zondag. Ze vertelde vandaag over een curaus die ze misschien wilde gaan doen om zwangere vrouwen en (ongeboren) kindjes te begeleiden voor en na geboorte. Maar ze zat te twijfelen want ze kende op dit moment helemaal geen zwangere vrouwen...pfff zo moeilijk dan je mond te houden! Haha net allemaal plopjes helemaal onderin buik howww zo spannend allemaal!! Kan niet wachten tot de 28ste duimen duimen duimen dat alles goed is en dat ik misschien iets verder ben dan ze denken. 3+ op de cb test is meestal rond de 5 weken terwijl ze mij net 4 weken schatte...dus even afwachten maar pff ik ben niet zon geduldig mens XD
krullie

Junior Member

09-05-2014 17:44
Wow Kim inderdaad heftig zeg.. Ik zou inderdaad opzoek gaan naar een huisarts waar jij je prettig bij voelt.

Ughh Lizzy vervelend zeg! Hopelijk knap je snel een beetje op!

Ik ben al bezig met mijn lijstje voor de VK. Jullie ook?

Hebben jullie ook dat je kunt kiezen voor individuele korte afspraken met de VK of in een groep met vrouwen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dit is heel uitgebreid, wordt veel besproken, uitgelegd en je leert andere zwangere vrouwen kennen.

Minder leuk om over na te denken: de combinatietest / nekplooimeting. Gaan jullie deze doen? Of willen jullie het kindje sowieso houden als het bv syndroom van down heeft. Als je dat weet dan hoeft het niet. Ik vind het heel lastig maar ga toch de test doen. Deze kosten worden trouwens niet vergoed.

Slikken jullie trouwens allemaal al foliumzuur? Slikken jullie nog meer? Ik ben echt helemaal op de gezonde toer en eet super veel fruit. En denk dan weer; misschien eet ik wel teveel fruit en is dat niet goed voor de baby. Pff, stom he. Maarja heb echt het gevoel het is nu tijd om alles behalve zelfzuchtig te zijn. Smile

Kan iemand mij in het overzichtje zetten? 26 jaar, positieve test op zondag 4 mei, en eerste echo 20 Juni, wil niet weten wat het gaat worden. Maar... het is zo verleidelijk je wilt toch weten wat je kunt shoppen en hoe je de babykamer inricht. Die uni kleuren zijn toch minder leuk Smile Naja we denken er nog even over na. Wink

Fijn weekend allemaal!
Lizzy

Member

09-05-2014 18:04
He krullie.
Ik kan niet kiezen tussen individueel of in groep. Bij ons is alleen individueel.
Ik twijfel mega over de test of ik het wel of niet wil doen.
Ik wil het de ene kant wel weten maar bij een vriendin hadden ze een meting gedaan met een twijfel geval en die heeft de hele zwangerschap in spanning gezeten en een hele nare tijd gehad. Vervolgens heel gezond kind.
Folliumzuur slik ik al sinds februari. Slik mama compleet met omega 3 van davitamon.
En ik hou niet van groente en fruit dus deink nu elke dag een gezonde smoothie 500 ml dat krijg ik makkelijker weg.
krullie

Junior Member

09-05-2014 18:21
Hai Lizzy,

Snap wat je bedoelt.. lastig he! Zo in de stress zitten is ook niet goed voor de zwangerschap. Ze kunnen tegenwoordig zoveel en testen op van alles en nog wat dat ik mij soms afvraag of dat nou wel goed is. Maar ik heb een hele vragenlijst en informatie gehad van m´n VK en die heeft aangegeven dat ik het met m´n vriend moet bespreken.
Ja, ik slik ook al foliumzuur vanaf januari toen wij zwanger wilde raken. Ik denk dat ik ook nog even mama compleet haal.
Stomme vraag misschien maar wanneer begin je met het insmeren van je buik?
Lizzy

Member

09-05-2014 18:59
Tegen stiae bedoel je. Daar ben ik ook in februari mee begonnen mijn buik bovenbenen en borsten. Je kan het niet voorkomen maar goed mis helpt het een beetje. Ik ben nogal stiae gevoelig heb ze al op mijn borsten gezien ik opeen van b naar e ging. En op mijn boven benen van toen ik puber werd en rondigen kreeg.
Dus ik neem het zekeren voor het onzekeren.
Als je mama compleet zoekt hoef je geen foliumzuur meer te slikken dat zit er al in.
kim88

Posting Freak

09-05-2014 19:31

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam[/TD]
[TD]Leeftijd[/TD]
[TD]Uitgerekend[/TD]
[TD]Positieve test[/TD]
[TD]Echo[/TD]
[TD]Kindje[/TD]
[TD]Jongen/Meisje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke[/TD]
[TD][/TD]
[TD]01/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]20/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448[/TD]
[TD][/TD]
[TD]02/01/2015[/TD]
[TD][/TD]
[TD]12/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]04/01/2015[/TD]
[TD]25/04/2014[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]02/05/2014[/TD]
[TD]28/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]08/01/2015[/TD]
[TD]06-05-2014[/TD]
[TD]30/05[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie[/TD]
[TD]26[/TD]
[TD]09/01/2015[/TD]
[TD]04/05/2014[/TD]
[TD]20/06[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]Nee Maar.....[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]10/01/2015[/TD]
[TD]01/05/2014[/TD]
[TD]22/05[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]Wel nieuwsgierig

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ik denk dat ik geen tests laat doen. Mijn vriend wilt het toch wel houden en ik denk dat een abortus voor mij echt niet te doen zou zijn.
Ik slik ook vitamine voor zwangeren en daar zit foliumzuur in. Ik slik wel nog ijzer erbij aangezien ik al eerder bloedarmoede heb gehad en vitamine b12 en d tekort.
Ben ook niet zo`n mega groente eter. Ook geen aardappels trouwens. Dus krijg regelmatig prikjes en drankjes.
Wil wel als de kleine prakjes moet gaan eten weer proberen dat mee te gaan eten.

Zo`n groepje met zwangeren is opzich ook wel leuk.
Wie weet hou je er nog een leuke vriendin aan over kunnen de kindjes samen spelen.
Geen idee of ze dat hier hebben eigenlijk.

@jongmoeder Jij was dan al over de 4 weken hoor. Minimaal 5 en zelfs bijna 6 zou mogelijk kunnen zijn.
Hopelijk blijf je wel in januari met je uitgerekende datum. Maar je wordt met je echo vast een stukje naar voren gezet.
Of je moet wel een mega hoge opbouw hcg hebben gehad.
Jongmoeder

Member

10-05-2014 07:23
Ja ik vond dat dus ook moeilijk was al vroeg in mijn cyclus misselijk heb er zelfs een keer voor getest toen bij wijze van heb ik wel menstruatie gehad. Hele week getwijfeld of ik vk zou bellen maar lees veel mensen die pas met twaalf weken echo hebben. Als ik town 6 weken was geweest ben ik 10wk zwanger met echo. Als dat zo is ben ik 40wk op 26 december (Kerstkindje!) Maar 40wk na eerste dag menstruatie is 1 januari. .. maar het zal er hoe dan ook om hangen. Ben heeel benieuwd!
Ik smeer borsten en buik ook in sinds de test. Heb mama oil van etos die is heel fijn en natuurlijk dus krijg je niet can die chemische troep in je bloed. Vind het heel fijn aangezien mn buik best strak staat door darmen geeft soort ontspanning
Bij ons is ook alleen individueel maar in groep zou me best fijn lijken dan heb je in het echt ook mensen om je heen waar je mew kan praten en vast na de geboorte nog wel is contact mee hebt.
Gisteren belde MvM alleen met privenummer dus had niet opgenomen...nu belt ze maandag terug. Nu zit ik steeds te twijfelen of ik eerst nog een test moet doen hahahaa zwangerschapskwaaltjes zijn duidelijk en op bepaalde manier voel ik gewoon dat ik zwanger ben maar tovh ben ik steeds bang dat het toch niet zo is. Voelen jullie ook zo dat je zwanger bent? Nu kan ik me niet voorstellen dat ik ooit eerder heb gedacht zwanger te zijn omdat dit zo duidelijk voelt. Heb ik het niet eens over misselijkheid en al die andere dingen. Ik voel me gewoon zo ben benieuwd of jullie dat ookhebben misschien ben ik gewoon een beetje gek hihi...
Krullie wat voor lijstje? Wij willen de testen niet....ze wijzen niets aan en sliiten niets uit maar zijn wel gevaarlijk voor de baby. Kindjes mwt down zijn vaak de gelukkigste kindjes wn hebben zeker kans op een mooi leven hier. Daaenaast weet je na zon test alsnog vaak miet echt veel. We willen de echo nu met 8/10weken en dan qeer met 20wk. Verder gewoon de normale controles hoor maar geloof zelf niet zo in dat deel van prenatale diagnostiek. Het brengt vooral stress mee en dat staat jezelf en baby misschien nog wel meer in de weg dan een eventuele aandoening. Sorry heb nogal sterke mening er in. Snap ook dat anderen er wel voor kiezen hoor dat is echt een persoonlijke keus net als met de keus voor inentingen de school thuis willen blijven of willen werken. Iedereen heeft daar zijn eigen gevoel bij en die mag je zeker volgen! Ik heb zelf ook heel lang nagedacht ovee de echo's omdat ik me niet voor kan stellen dat die straling geweldig goed is voor de kleine. Ik denk alleen dat de stress en discussies die zouden komen mewr schade kunnen brengen....nu klink ik misschien als zon zweverige troela misschien ben ik dat ook een beetje maar voor veel dingen zijn ook gewoon (geen) bewijzen alleen is het niet algemeen bekend. Nu kan ik heel verhaal starten over inentingen en dat dat vooral rondom leugens is opgezet maar dat zal ik jullie besparen haha. Nogmaals ieder maakt zijn eigen keuzes op argumenten die voor hun belangrijk zijn gewoon volgen!
Jongmoeder

Member

10-05-2014 07:24
Zo heel verhaal haha sorryy vriendlief valt steeds in slaap dus die ga ik is lekker wakker schudden haha fijne dag!
Lizzy

Member

10-05-2014 08:54
Wow dat is zeker een lang verhaal.
Ik voel me ook mega zwanger hoor ondanks ik niet heel veel klachten heb. Dus herken je gevoel.
Daarbij kan ik wel zeggen dat een echo echt geen schade lijd aan een baby maar goed als je je eigen idee daarover heb dan is dat makkelijk zeggen natuurlijk door andere.

Ik twijfel dus wel over de test. Ik heb zelf in de gehandicapten zorg gewerkt en waar iedereen zegt die mensen zijn het gelukkigst van allemaal heb ik de totaal andere kant gezien dat ze huilend thuis kwamen omdat ze baalde van hun leven omdat ze daadwerkelijk wel door hebben dat ze anders zijn.
Ik heb altijd heel hard gezegd ik gun geen enkel kind dat maar goed ik vraag me af of als je voor zo keuze staat en je ziet je kindje of je dan nog zo hard kan zijn.
Mij houd het vooral tegen omdat de test geen 100 % zekerheid geeft.
Maar goed dat is nog even goed nadenken.

Maar goed meid ik kan je indd alleen aanraden het allemaal wat luchtiger op te pakken zoveel zwangerschappen gaan wel goed! Want anders maak je jezelf gek.
Marieke rottweiler

Member

10-05-2014 09:23
Zo even bij gelezen Big Grin

@ Linnie gefeliciteerd! En welkom

Hier ook de ha niet gebeld als het goed is regelt de vk dat verder, heftig hoor Kim zo een ha ik vindt dat je het nog lang volgehouden hebt.

Hier wil ik ook graag weten wat het gaat worden, ik ben een ontzettend nieuwsgierig mens hahaha. En ik vindt het makkelijker shoppen. Wij hebben ons test gedaan op 27/04.

Hier nog geen lijstje klaar voor de vk zal de avond van te voren worden denk ik :-?. Verder kan het volgens mij alleen individueel bij onze vk. Wij willen graag wel de nekplooimeting doen. Ik weet niet wat mijn beslissing zal zijn op de uitkomst. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik zeg van haal het maar weg. Maar ik hoop niet dat ik voor die keuze komt te staan. Ik ben eigenlijk niet een persoon die daar van te voren over nadenkt en laat het meestal over mij heen komen.

Ik slik de mama plus vitamine van Davitamon. Verder nog steeds onzeker hier door de eerste mk waarvan ik nooit iets van gevoeld heb. Zeker als ik een paar dagen nergens geen last meer van heb. Het liefst zou ik iedere dag testen maar ik weet ook dat het geen nut heeft omdat het hormoon ook na een miskraam nog steeds in je urine zit. Ik kan op de een of andere manier nog niet heel blij zijn maar ik denk dat dat zelfbescherming is. Verder op het moment heel veel last van stemmingswisselingen en vanmorgen weer even misselijk. Gelukkig steunt mijn vriend me hier enorm in en probeert me gerust te stellen maar ik denk dat ik het pas geloof als ik de echo met een kloppend hartje heb gezien.
Marieke rottweiler

Member

10-05-2014 09:27

[TABLE="class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left"]
[TR]
[TD]Naam
[/TD]
[TD]Leeftijd
[/TD]
[TD]Uitgerekend
[/TD]
[TD]Positieve test
[/TD]
[TD]Echo
[/TD]
[TD]Kindje
[/TD]
[TD]Jongen/Meisje
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marieke
[/TD]
[TD]30[/TD]
[TD]01/01/2015
[/TD]
[TD]27/04/2014[/TD]
[TD]20/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kim1448
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]02/01/2015
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]12/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lizzy
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]04/01/2015
[/TD]
[TD]25/04/2014
[/TD]
[TD]28/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD]Wel nieuwsgierig
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jongmoeder
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]08/01/2015
[/TD]
[TD]02/05/2014
[/TD]
[TD]28/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]linnie28
[/TD]
[TD]30
[/TD]
[TD]08/01/2015
[/TD]
[TD]06-05-2014
[/TD]
[TD]30/05
[/TD]
[TD]2
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]krullie
[/TD]
[TD]26
[/TD]
[TD]09/01/2015
[/TD]
[TD]04/05/2014
[/TD]
[TD]20/06
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD]Nee Maar.....
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]kim88
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]10/01/2015
[/TD]
[TD]01/05/2014
[/TD]
[TD]22/05
[/TD]
[TD]1
[/TD]
[TD]Wel nieuwsgierig

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Kim1448

Senior Member

10-05-2014 12:06
Whaaa wat heb ik veel gemist!
Vriend jarig vandaag, straks hok vol visite.
Ben bijgelegen, reageer morgen!

Fijn weekend allemaal.
Kim1448

Senior Member

10-05-2014 12:08
Oh voor het schema kan ik nog wel even zeggen alvast!
25 jaar
Positieve test op 24-4
En JA ik wil het weten. Zit we zelfs aan te denken om rond week 13 al naar dokter papa te gaan! Daar gaan veel BN'ers heen hij ziet het heel snel.
Linnie28

Junior Member

10-05-2014 13:15
Kim, dat is zeker een heftig verhaal zeg, ik zou allang een andere ha gezocht hebben....

Ik heb wel al een afpsraak in het zh staan, vanwege mijn eerste zwangerschap en bevalling, ik moet alleen wel nog een verwijzing regelen bij de ha, maar hij was ziek. Heb je hem een keer nodig is die er weer niet!

Bij ons was de vk ook alleen individueel, als je in een groep wilde dan moest je iets van zwangerschapsfitness, -gym of -joga doen.

Marieke, ik denk dat het heel begrijpelijk is, dat je je niet heel blij 'kan' zijn, een mk is toch heel heftig!

Kim1448, gefeliciteerd met je vriend! Wie is dokter Papa?

Ik smeer mijn buik ook al in met weleda, zwangerschapsbalsem, erg lekker! En ik slik foliumzuur en een andere multivitamine voor de vrouw. Ik weet nog niet of wij de testen gaan doen, hebben we bij de 1e niet gedaan, omdat het maar een kansberekening is en je weet dan eigenlijk nog niks.
kim88

Posting Freak

10-05-2014 13:20
gisteren helaas ff goed misselijk geworden. Heb er vooral in de auto last van.
Hoop wel dat er nog dames bij komen anders blijf ik zo alleen achteraan staan.
Jongmoeder

Member

10-05-2014 13:22
Ja daar denk ik dus anders over niet alles valt te onderzoeken of is op goede manier onderzocht maakt ook niets uit ieder zijn keuzes Smile overigens ben ik 22 voor het lijstje! Als pedagoog ook veel meegemaakt van kindjes met aandoeningen en ik geloof dat ze zeker gelukkig kunnen zijn met de juiste begeleiding. Net als alle andere kinderen zullen ze oik wel is verdrietig zijn. Maar je gumt je kindje natuurlijk gezondheid en zp min mogelijk reden om evt ongelukkig te zijn. Fijn dat ik iig niet enige ben die zich echt zwanger voelt haha bedoel je met dokter papa echt je vader of iemand anders? Haha nog 18 dagen..........
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (8): 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave