wij gaan voor ons eerste kindje. we vinden het allebei spannend. Ik ben in april gestopt met de anticonceptie en mijn cyclus is begonnen op 4 april.
ik hoop dat er meer dames zijn die in april zijn gestopt en voor de eerste ronde gaan.
Ik ben nu ook een aantal dagen op dit forum aan het lezen en het lijkt me super leuk om met wat meiden via dit forum verhalen te delen! Ik ben 11 april gestopt met de pil. Heb de pil 10 jaar geslikt dus ik ben heel benieuwd hoe mijn lichaam er op reageert. Weet eigenlijk ook niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon. Wij gaan ook voor ons eerste kindje en hebben er super veel zin in!! Ook wel leuk om er zo over te schrijven, kan ik het eindelijk delen met andere naast mijn vriend dan!
Vlinder ben je ook al begonnen met foliumzuur slikken?
hoi Birdy.
Leuk dat je er bent.!!!!!
ja ik ben al wel begonnen met foliumzuur. Jij?
idd. daarom zit ik ook op een forum. delen met andere mensen. ervaringen uitwisselen.
ik heb ongeveer 10 jaar aan de pil gezeten en 1,5 jaar een implanon gehad.
ik ben ook heel benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren. mijn cyclus is vaak onregelmatig geweest.
Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur. Gisteren gehaald in eigen dorp op de hoop dat ik geen bekende tegen zou komen haha! Je zou gesnapt worden in de winkel met een doosje foliumzuur :???: Mijn NOD is 16 mei maar eerst maar eens afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen.
Hoop dat er nog meer meiden zich gaan aanmelden gezellig!!
dat is altijd spannend als je zulke spullen in eigen dorp koopt. hihi.
ik hoop ook dat er nog meer mensen zich aanmelden. zou leuk zijn.:-D
ik heb mij ook aangemeld voor mamaapps.nl zo kan ik alles nauwkeurig bijhouden. ideaal.
Ik ben 4 april gestopt met de pil. We gaan ook voor de ons eerste kindje, heel spannend dus. De spullen uit de drogist haal in de andere dorp, ik wil niet dat ik de bekenden tegenkom. Heb de spullen al vorige jaar gekocht, goed voorbereiden haha. Il lees verder heel veel forums op internet. Wie o wie zijn van jullie al zwanger.?.???