Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden wie is nog meer 35+ en wil zwanger worden??

wie is nog meer 35+ en wil zwanger worden??
snoepie

Junior Member

Topics: 1
16-04-2014 19:47
hoi ik zal me even voorstellen, ik ben 36 sinds kort, en wij gaan voor een derde kindje....wel heb ik vind ik zelf niet zolang meer ik wil geen 37 zijn als de derde geboren wordt dus dat is nu nog 2 maandjes hard ons best doenSmile mijn grens was eigenlijk 35, maar ja wil toch nog wel graag wij hebben 2 dochters van 6 en 4 jaar. en zijn al even bezig tenminste niet doel gericht, vanaf februari toch wat meer gericht gaan klussen. afgelopen dinsdag had ik mijn ei als het goed is....dus nu afwachten op nod!
Semmie

Posting Freak

Topics: 0
16-04-2014 20:08
Hoi Snoepie,

Hier bijna 34 (paar weekjes nog) en helaas al bijna 2 jaar bezig voor ons eerste kindje.
Wij hadden ook graag voor mn 35e ons gezinnetje compleet willen hebben, maar helaas loopt het bij ons anders. (tenzij mn net teruggeplaatste cryootje blijft zitten en een tweeling blijkt te zijn ;-))

Spannend in ieder geval!
Zou je stiekem nu hopen dat het een jongetje zou worden?
snoepie

Junior Member

16-04-2014 20:23
Ik zou nog een meisje oom leuk vinden en altijd gezegt ach nog meid is wel makkelijk
weet ik al hoe het werkt Smilemaar moet zeggen dat het nu ook wel kriebelt voor een jongetje
en de meiden roepen altijd mam ik zou best nog wel een broertje willen....maakt ons verder echt niet uit.
Wel zou ik ht mocht het ervan komen wel willen weten wat het is bij de meiden wisten we het niet vond de verassing leuker.
hoop voor jullie dat het nu wel gaat lukken!!!
Saskia1977

Member

Topics: 3
17-04-2014 13:07
Hoi Snoepie,

Ik ben ook 36 en wij hebben een zoontje van bijna 2. Ik heb de pil in april 2010 weggegooid en sindsdien hebben wij nooit meer anticonceptie gebruikt, maar helaas nog steeds niet zwanger van de tweede. Zoals je aan mijn onderschrift kunt zien, heeft de eerste ook even op zich laten wachten ;-)

Net als jullie had ik ook graag op jongere leeftijd (in ieder geval voor mijn 30e) moeder willen zijn, maar ik ben dankbaar dat het ons in ieder geval nog gegund is. Ik hoop in de eerste plaats dat een tweede ons ook gegund is en op welke leeftijd dat is, maakt ons echt niets uit...we zouden misschien zelfs nog voor een derde willen gaan.

Door omstandigheden hebben wij besloten nog even te wachten voordat we weer naar de huisarts stappen, maar dat gaan wij zeker doen als ik voor het eind van het jaar nog niet zwanger ben.

@Semmie: Spannend! Ik hoop voor je dat je cryootje nog een maand of 8 blijft zitten!
snoepie

Junior Member

17-04-2014 17:26
Hoi ik snap dat je ook eerder mama had willen worden....en hoop voor jullie dat de tweede snel werkelijkheid wordt!
ik ben gezegend dat wij bij de 1ste en 2de snel zwanger waren....en heb ook heel vaak
afgevraagd of ik niet gewoon blij moet zijn met onze 2 gezonde dochters...maar het
blijft toch kriebelen vooral nu de kids op school zitten...
Simran

Junior Member

05-05-2014 09:28
Hi

Over een maandje 35 jaar.

Ik heb dec 2013 mijn Mirena laten verwijderen en gelukkig kwam alles goed op gang en krijg ik zeer regelmatig (ik kan er de klok op gelijk zetten!) mijn menstruatie.

Mijn man had even wat koudwatervrees en wilde er nog niet echt mee aan de slag (eerst nog e.e.a in het huis doen....etc etc)

Maar in onze directe omgeving worden er nu totaal 7 kindjes verwacht en dat heeft hem toch wat aangespoord.

Ook heb ik toch meerdere malen met hem gesproken...Ik wordt 35, hij 38 en misschien wil het wel niet meteen lukken!

Daarnaast werkt mijn man offshore en moet hij natuurlijk maar net thuis zijn op het moment dat ik ovuleer....allemaal geen makkelijke dingen als je graag snel zwanger wilt worden....

Dus we gaan nu officieel onze tweede ronde in.... maar heb ik januari en februari ook al ovulatietesten gebruikt, die waren heel duidelijk en geprobeerd aan de hand daarvan te timen, Maar merkte dat mijn man er niet aan toe was. Heb afgelopen maand ook ovulatietesten gebruikt, maar kon het toen bepalen.

Ik kan het vrij goed van me afzetten en ben er niet de hele dag mee bezig......totdat mijn ovulatie nadert.....dan kan ik bijna aan niets anders denken.

Reden te meer om mij aan te sluiten bij dit forum en eens te kijken hoe anderen hiermee omgaan. Ik maak me ook heel erg zorgen om de leeftijd. Ben 34 maar heb ook een bmi van 31 en krijg het maar niet voor elkaar om af te vallen.

« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave