Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend december 2014!

Uitgerekend december 2014!
Daveigh

Posting Freak

Topics: 6
24-03-2014 20:22
Hi dames, ik durf 'm bijna niet te starten maar ik doe het toch :geek: !

Vandaag 2 positieve testen in handen gehad (ochtend en avond) :-o
Het is allemaal zo onwerkelijk! Ons eerste kindje Big Grin !
Dit betekent dat ik 2 december uitgerekend ben.

Wie komt mij vergezellen??

Liefs,
Daveigh
Heleen

Member

Topics: 0
24-03-2014 20:28
Daveigh van harte! Ik kom je hier gezelschap houden. Volgens mijn berekening ben ik 3 december uitgerekend. Voor mij het tweede kindje. Vorige keer had ik zelf uitgerekend dat ik 15 september uitgerekend was. Maar na de termijn echo werd dat 8 september. Dus wie weet komen we nog in november terecht:-)
Daveigh

Posting Freak

24-03-2014 20:32
Heleen schreef:Daveigh van harte! Ik kom je hier gezelschap houden. Volgens mijn berekening ben ik 3 december uitgerekend. Voor mij het tweede kindje. Vorige keer had ik zelf uitgerekend dat ik 15 september uitgerekend was. Maar na de termijn echo werd dat 8 september. Dus wie weet komen we nog in november terecht:-)

Jij ook gefeliciteerd Heleen!
Leuk hoor een 2e Wink Hoe oud is je kindje nu.

Dit is ons 1e kindje dus heeeeel spannend allemaal.
Heb me al aangemeld bij een VK hier in de buurt.
Vind het wel wat vroeg, maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb Wink ...

Ik heb een leuke app die het voor me uitrekent. Zou wel leuk zijn een december kindje!
Heleen

Member

24-03-2014 20:54
Zo spannend en leuk de eerste!
Mijn zoontje is nu ruim 18 maanden.
Ik ga woensdag moeders voor moeders bellen.
Met de verloskundige wacht ik nog even. We willen geen combinatietest laten doen. Dus daarvoor hoef ik er niet op tijd heen. En ik woon in een dorp. Verloskundige zit naast de supermarkt in het gezondheidscentrum....
Daveigh

Posting Freak

24-03-2014 21:02
Heleen schreef:Zo spannend en leuk de eerste!
Mijn zoontje is nu ruim 18 maanden.
Ik ga woensdag moeders voor moeders bellen.
Met de verloskundige wacht ik nog even. We willen geen combinatietest laten doen. Dus daarvoor hoef ik er niet op tijd heen. En ik woon in een dorp. Verloskundige zit naast de supermarkt in het gezondheidscentrum....

Dat wordt bij mij niet eens vergoed geloof ik..
Moeders voor moeders, goed plan! Zou ik ook moeten doen, is voor een goed doel natuurlijk Smile
Ik woon ook in een dorp, gelukkig hebben we er hier een. Anders is de dichtstbijzijnde 10 minuten rijden.
Valt op zich ook wel mee.

Het moet allemaal nog wel een beetje zakken hoor, bij mij dan Wink
Semmie

Posting Freak

24-03-2014 21:16
Gefeliciteerd meiden!
Ik snap wel dat je liever niet hebt dat iedereen je bij de verloskundige naar binnen ziet wandelen.
Kreeg net de kannen voor MVM en sta nu al te bedenken hoe ik die "verdekt" kan neerzetten voor de ophaaldienst...

enne... jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom in het novembertopic hoor mochten jullie vooruitgezet worden ;-)
Daveigh

Posting Freak

24-03-2014 21:22
Semmie schreef:Gefeliciteerd meiden!
Ik snap wel dat je liever niet hebt dat iedereen je bij de verloskundige naar binnen ziet wandelen.
Kreeg net de kannen voor MVM en sta nu al te bedenken hoe ik die "verdekt" kan neerzetten voor de ophaaldienst...

enne... jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom in het novembertopic hoor mochten jullie vooruitgezet worden ;-)

Ooh dat maakt me niet zo heel veel uit.
Kan me alleen wel heel goed voorstellen dar ze mijn aanmelding ontvangen en denken "zo die is vroeg!!". Haha Wink
Ben benieuwd of we moeten schuiven naar november Big Grin
Kiekeboe

Senior Member

Topics: 4
24-03-2014 21:27
Jaaaa.... Ik hoop ook dat jullie eigenlijk nog net in november vallen, veel te gezellig!
En anders doe ik ook wel stiekem mee met december. Ik verwacht nu rond 26-11 te zitten maar kan natuurlijk uiteindelijk ook in december bevallen. ;-)
Daveigh

Posting Freak

24-03-2014 21:29
Kiekeboe schreef:Jaaaa.... Ik hoop ook dat jullie eigenlijk nog net in november vallen, veel te gezellig!
En anders doe ik ook wel stiekem mee met december. Ik verwacht nu rond 26-11 te zitten maar kan natuurlijk uiteindelijk ook in december bevallen. ;-)

Wij kunnen zomaar in november komen en sommige van jullie zomaar in december.
Leuk leuk leuk leuk Wink

Nu ga ik lekker slapen, morgen een CB er tegenaan.
Dan zal het pas echt aankomen denk ik.
Truste dames Big Grin!
Joyce167

Senior Member

Topics: 1
25-03-2014 07:17
Dames van harte gedeliciteerd!!!
Daveigh

Posting Freak

25-03-2014 07:40
Vanochtend een CB gedaan, hartstikke zwanger!! :-D
Het is dus echt waar Big Grin
Heleen

Member

25-03-2014 19:39
Wat goed! Ik geloof mn kruitvat 2v5 en action test. Haha
Ik verwacht stiekem wel in november uit te komen. Hoop het ook. Dan krijg ik een paar dagen cadeau en ben ik al verder. Haha
Daveigh

Posting Freak

25-03-2014 19:40
Heleen schreef:Wat goed! Ik geloof mn kruitvat 2v5 en action test. Haha
Ik verwacht stiekem wel in november uit te komen. Hoop het ook. Dan krijg ik een paar dagen cadeau en ben ik al verder. Haha

Ik ben benieuwd Wink Waarom denk je dat eigenlijk?
Ik heb 22 april een intake en echo bij de VK!
Heleen

Member

26-03-2014 15:13
Dat was bij mn zoontje ook zo. Ik had toen zelf 15 september bedacht en uiteindelijk werd het 8 september
Daveigh

Posting Freak

26-03-2014 20:21
Heleen schreef:Dat was bij mn zoontje ook zo. Ik had toen zelf 15 september bedacht en uiteindelijk werd het 8 september

En wanneer ben je toen uiteindelijk bevallen?
Heleen

Member

27-03-2014 08:34
Daveigh schreef:En wanneer ben je toen uiteindelijk bevallen?
4 september
Daveigh

Posting Freak

28-03-2014 07:27
Heleen schreef:4 september

Nou ben benieuwd dit keer Big Grin

Gister een heel dun streepje oud bloed verloren.
Je moest echt goed kijken wilde je wat zien. Afgelopen zondag ook al (precies 1drup)
Heb verder nergens last van dus ga er vanuit dat het er bij hoort Big Grin
Vind het wel reuze spannend allemaal!
-sunshine-

Senior Member

28-03-2014 07:49
Daveigh en Heleen, nu mag ik me dus officieel ook hier melden ;-)
Kiekeboe

Senior Member

28-03-2014 08:45
Echt gaaf hoor Sunshine!! Nogmaals GEFELICITEERD!

Daveigh en Heleen hebben jullie al een afspraak gemaakt met MvM en/of een VK?
Tessa23

Posting Freak

Topics: 2
28-03-2014 09:00
Gefeliciteerd Dames! Hoop dat ik me mag aanmelden snel.. we wachten af, ons embryo is maandag terug geplaatst dus wie weet
Kiekeboe

Senior Member

28-03-2014 10:31
Dat zou mooi zijn Tessa23, we gaan voor jou duimen!!
Wanneer weet je dan of het een plakkertje is? En dat je dus zwanger bent?
Tessa23

Posting Freak

28-03-2014 12:05
7 april heb ik de bloed test maar vorige keer werd ik dag 10 al ongesteld. Word ik het niet ga ik volgend weekend zelf testen
Kiekeboe

Senior Member

28-03-2014 12:35
Spannend! Het zou inderdaad leuk zijn als jij je hier bij kunt voegen. Nog net op het randje van 2014 een kindje, dat zou toch mooi zijn!
Daveigh

Posting Freak

28-03-2014 13:22
[quote=Kiekeboe]Echt gaaf hoor Sunshine!! Nogmaals GEFELICITEERD!

Daveigh en Heleen hebben jullie al een afspraak gemaakt met MvM en/of een VK?[/QUOTE ]

Ik al wel. 22 april intake en eerste echo Big Grin

Sunshine nogmaals gefeliciteerd!!

Tessa ik zal voor je duimen Wink
Heleen

Member

28-03-2014 13:34
Yeah! Welkom sunshine!!
Tessa, ik ga voor je duimen!

Ik heb me aangemeld bij mvm. Verloskundige wacht ik nog heel even mee.
Kiekeboe

Senior Member

29-03-2014 10:44
Gister mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn.
Ze wisten al dat we bezig waren om te kijken of het zou lukken maar nu het zo ver is waren ze toch echt wel geëmotioneerd. Heel lief!
Mijn schoonvader heeft gelijk een fles prosecco opengetrokken en ik heb in een champagneglas lekker water gedronken.
Ze vinden het bijzonder dat we hen al zo vroeg hebben geïnformeerd en zijn blij dat ze er dus al zo snel bij betrokken zijn.
Uiteraard nog wel een beetje gereserveerd aangezien er dus ook nog genoeg kamsen zijn dat het mis kan gaan.

Erg leuk moment dus.
We hebben ze een grootmoeder en grootvader handboek gegeven. Aangegeven toen we het gaven dat we dat tegen het lijf waren gelopen en toen ze het uitpakte erbij gezegd dat we het pas wilde geven op het moment dat ik echt zwanger zou zijn.
Hahaha... Je had hun ogen moeten zien!
Daveigh

Posting Freak

29-03-2014 15:21
Kiekeboe schreef:Gister mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn.
Ze wisten al dat we bezig waren om te kijken of het zou lukken maar nu het zo ver is waren ze toch echt wel geëmotioneerd. Heel lief!
Mijn schoonvader heeft gelijk een fles prosecco opengetrokken en ik heb in een champagneglas lekker water gedronken.
Ze vinden het bijzonder dat we hen al zo vroeg hebben geïnformeerd en zijn blij dat ze er dus al zo snel bij betrokken zijn.
Uiteraard nog wel een beetje gereserveerd aangezien er dus ook nog genoeg kamsen zijn dat het mis kan gaan.

Erg leuk moment dus.
We hebben ze een grootmoeder en grootvader handboek gegeven. Aangegeven toen we het gaven dat we dat tegen het lijf waren gelopen en toen ze het uitpakte erbij gezegd dat we het pas wilde geven op het moment dat ik echt zwanger zou zijn.
Hahaha... Je had hun ogen moeten zien!

Ooh wat leuk, meid! Mijn moeder was ook vereerd dat ze het als 1e (en voorlopig ook laatste) weet.
Ze moest wel een traantje wegpinken.

Het is zoooo moeilijk om het stil te houden.
Iedereen is wel op de hoogte van onze kinderwens en gesprekken over babys zijn vaker regel dan uitzondering.

Even een andere vraag.
Hoe gaan jullie om met angst voor een miskraam of missed abortion?
Ik merk aan mezelf dat ik echt bang ben, het is ook allemaal zo nieuw en spannend!
Ik droom er gewoon van... En van alle verhalen op internet en om je heen wordt je ook niet vrolijk.
Pffff moet nog 3,5 week wachten tot ik naar de vk mag.
voske

Senior Member

29-03-2014 20:09
*breekt even in*

Daveigh lieve schat, ik volg je ook hier op de voet en hoop stiekem dat ik me de tiende bij je cluppie kan voegen :mrgreen:
Je spreekt over je angst voor een miskraam, dat kan altijd gebeuren en is heel erg triest.
Maar een miskraam gebeurt nooit zonder reden, vaak is er dan echt iets mis met je kindje en wil de natuur voorkomen dat het geboren wordt.
Er is geen enkele reden om te denken dat je een miskraam gaat krijgen, probeer er lekker van te genieten want stress is heel erg ongezond voor je kleine vreemdeling
-sunshine-

Senior Member

30-03-2014 07:44
Tessa, ik duim voor je dat het gelukt is en dat je met ons mee komt kletsen.

Kiekeboe, wat bijzonder dat jullie het al aan je schoonouders hebben verteld. Ik kan ook niet wachten om het met de hele wereld te delen maar vriendlief wil echt wachten tot de 12 weken voorbij zijn, dus dat respecteer ik. Bijna dan.. Heb het vrijdag aan één vriendin verteld want moest het echt kwijt, zij heeft zelf 2 kindjes en was al de hele tijd op de hoogte dat we aan het proberen waren. Bij haar kan ik dus al mijn vragen en onzekerheden kwijt.

Ik ga woensdag op mijn vrije dag de huisarts en VK bellen en hoop dat ik over tweeeneenhalve week terecht kan. Daarna gaan we drie weken naar Canada, en dan zijn de 12 weken al bijna om ;-).

Daveigh, ik ben me wel bewust van de kans dat het mis kan gaan en omdat ik 37 ben realiseer ik me ook dat die kans bij mij zelfs verhoogd is maar ik ben er niet bang voor. Zolang je goed voor jezelf zorgt weet je dat de enige reden dat het mis gaat is dat er echt iets mis is met het kindje. Hoewel ik het vreselijk verdrietig zou vinden en het mijn hart zou breken kan ik dan wel aanvaarden dat het beter is geweest. Momeneteel ben ik simpelweg veel te gelukkig om daar al te veel bij stil te staan.

Ik hen net nog een tweede test gedaan. Ik had een CB gedaan vrijdag en na een dag is daarop de uitslag al niet meer zichtbaar dus heb nu een predictor gedaan en ook die was knal positief, dan kan ik er af en toe naar kijken om mezelf eraan te herinneren dat het ècht gelukt is ;-)
Daveigh

Posting Freak

30-03-2014 10:07
Voske en sunshine bedankt voor de woorden.
Ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat zolang ik groei, het kleintje ook groeit Big Grin

Voske, jou zien we hier straks sowieso toch Wink.

Sunshine heerlijk dat je het aan iemand hebt kunnen vertellen.
Gisteren had ik al m'n vrienden en familie bij elkaar en ik dacht: ik ga het gewoon zeggen!
Maar dat vind vriendlief geen goed idee dus heb ik m'n mond maar gehouden :mrgreen:
Daveigh

Posting Freak

30-03-2014 15:50
Vandaag overigens voor het eerst in een babywinkel geweest.. Even kijken :mrgreen:

Heb 3 rompertjes gekocht, 2 met "I love oma" voor mijn moeder en mijn oma, 1 met "I love opa" voor m'n vader
en een oppasboek voor schoenmoeders (aangezien zij straks onze kinderopvang doet).

Het is zoooo afgezaagd maar het vind te schattig allemaal :geek:
-sunshine-

Senior Member

31-03-2014 07:01
Daveigh, ik kan ook niet wachten om lekker te gaan shoppen maar wacht daar nog maar even mee ;-). Wel een leuke manier om het te gaan vertellen, met rompertjes.

Wij waren gisteren bij mijn schoonmoeder en hoewel het nieuws op het puntje van mijn tong ligt is het toch ook wel bijzonder om dit geheimpje nog even samen te delen. Zij heeft op de schouw allemaal foto's van ons en haar drie kleinkinderen staan. We gaan dus een fotolijstje aan haar geven met daarin;

Je kunt me nog niet horen,
Je kunt me nog niet zien,
Maar als ik in december geboren wordt,
Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Bij mijn eigen ouders doen we waarschijnlijk hetzelfde maar misschien ga ik ook mijn twee nichtjes van 4 en 7 nog wel inschakelen om opa en oma het leuke nieuws te vertellen.

Ik heb me trouwens gisteren aangemeld bij Moeders voor Moeders en ga vandaag de VK bellen, spannend!
VickyS

Posting Freak

31-03-2014 07:29
hoi dames,

ik kom me voorzichtig melden hier.. heb vanmorgen positief getest, na 2 jaar proberen en 1e IUI.. hoop dat ie blijft plakken!!!

zou rond 9-12 uitgerekend zijn dan...
-sunshine-

Senior Member

31-03-2014 10:05
Welkom Vicky, het moet voor jou extra bijzonder zijn dat je positief hebt getest. Ik duim met je mee dat ie blijft plakken en dan kun je lekker met ons mee komen kletsen hier.

Ik heb net de VK gebeld, 17 april hebben we onze intake afspraak en aanstaande woensdag al een informatie avond. het begint wel allemaal heel echt te worden nu.. vind het best spannend allemaal!
Kiekeboe

Senior Member

31-03-2014 10:23
VickyS welkom!
Wat bijzonder na zo'n traject. Ik hoop dat je nu écht een mooie zwangerschap krijgt, je hebt er lang genoeg op gewacht.

Leuk hé Sunshine, maakt het toch weer wat concreter die afspraken.
Vanavond komt iemand van MvM en ik mag 10-04 voor de eerste keer naar de VK (incl. echo). Spannend!
Daveigh

Posting Freak

31-03-2014 17:47
-sunshine- schreef:Daveigh, ik kan ook niet wachten om lekker te gaan shoppen maar wacht daar nog maar even mee ;-). Wel een leuke manier om het te gaan vertellen, met rompertjes.

Wij waren gisteren bij mijn schoonmoeder en hoewel het nieuws op het puntje van mijn tong ligt is het toch ook wel bijzonder om dit geheimpje nog even samen te delen. Zij heeft op de schouw allemaal foto's van ons en haar drie kleinkinderen staan. We gaan dus een fotolijstje aan haar geven met daarin;

Je kunt me nog niet horen,
Je kunt me nog niet zien,
Maar als ik in december geboren wordt,
Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Bij mijn eigen ouders doen we waarschijnlijk hetzelfde maar misschien ga ik ook mijn twee nichtjes van 4 en 7 nog wel inschakelen om opa en oma het leuke nieuws te vertellen.

Ik heb me trouwens gisteren aangemeld bij Moeders voor Moeders en ga vandaag de VK bellen, spannend!

Oh I know.
Zaterdag was ik jarig en toen hadden we iedereen bij elkaar.
Kon het wel uitschreeuwen! Maar heb me goed in kunnen houden :mrgreen:
Ben wel jaloers hoor, dat je eerder naar de VK mag Wink
Ik moet wachten tot de 22e!

Vicky, welkom Big Grin!
Moet vast heeeel bijzonder zijn; eindelijk een posi test!
Voor jou gaan we duimen draaien Wink
-sunshine-

Senior Member

31-03-2014 18:21
Ik kan dan al naar de VK omdat we op 19 april voor drie weken naar Canada gaan. Anders zou de intake pas bij 11 weken plaats vinden, dan kunnen ze de 12 weken echo er meteen aan vast plakken ;-).

Weten jullie of je bij een intake ook al een echo krijgt? En kunnen ze bij 7 weken al een hartje horen?
Daveigh

Posting Freak

31-03-2014 18:59
-sunshine- schreef:Ik kan dan al naar de VK omdat we op 19 april voor drie weken naar Canada gaan. Anders zou de intake pas bij 11 weken plaats vinden, dan kunnen ze de 12 weken echo er meteen aan vast plakken ;-).

Weten jullie of je bij een intake ook al een echo krijgt? En kunnen ze bij 7 weken al een hartje horen?

Ja wij krijgen dan meteen een echo Big Grin
Daar heb ik de VK eigenlijk op uitgekozen, omdat zij het het vroegste doen hier in de buurt. En ik heb hele goede verhalen gehoord.
Vind het echt heel spannend! Zou het liefst morgen al een echo hebben Wink

Ooh Canada, wat gaaf! Krijgen jullie ook een echo de 17e?
beyou

Senior Member

31-03-2014 20:21
Ik meld me hier ook aan vanochtend 2 streepjes Smile
Het is idd niet bij elke vk dat je gelijk echo krijgt.
Sommige hebben zelf ook geen echoapparaat.
Laat maar komen die echo kijk er al na uit en dan wordt echt
een stukje echter van.
iedereen hier gefeliciteerd met zwangerschap en een fijne
Zwangerschap toegewenst.
Leuk sommige van ander topic ken ik al iets.
Groetjes
-sunshine-

Senior Member

01-04-2014 06:32
Welkom Beyou, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Daveigh, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb de VK uitgezocht omdat enkele vriendinnen er zo enthousiast over waren. Heb hen gisterenavond een mailtje gestuurd om het te vragen. Hoop het natuurlijk wel en anders moet ik wachten tot na onze reis. Die drie weken heb ik gelukkig meer dan voldoende afleiding ;-).
VickyS

Posting Freak

01-04-2014 07:14
Beyou, gefeliciteerd!!

is dit voor jullie allemaal de 1e zwangerschap? Ik heb al een zoontje (zoals je in mijn banner kan zien..)
-sunshine-

Senior Member

01-04-2014 08:41
Voor ons is het inderdaad de eerste dus vind het reuze spannend allemaal :-)
beyou

Senior Member

01-04-2014 09:49
voor mij de vijfde! dus als jullie vragen hebben stel ze maar. Smile (al kan het zijn dat niet op alles een antwoord heb Smile )
vickyS leuk al een zoontje die over een tijd voor het eerst na school gaat zo n leuke maar ook grote stap vind dat.
van mij gaan er 3 na school en 1 heb ik nog heerlijk zo n ander half jaar thuis.
-sunshine-

Senior Member

01-04-2014 10:23
Wow Beyou, de vijfde, wat zul jij je handen heerlijk vol hebben.

Ik heb net de VK gesproken en bij deze praktijk nog geen echo bij de intake helaas. Die doen ze pas tussen de 10 en 12 weken dus ik heb op 14 mei een afspraak voor de eerste echo dan ben ik 10 weken en 6 dagen. We weten dus pas na Canada helemaal zeker dat het goed gaat, maar vooralsnog voel ik me kiplekker dus ik hoop dat dat zo blijft.

Voor diegenen die al een kindje hebben gekregen, zijn jullie misselijk geweest en wanneer begon dat?
VickyS

Posting Freak

01-04-2014 11:16
Bij de eerste ben ik niet misselijk geweest (alleen in de auto) en nu ben ik al een dag of 3 misselijk, moet vaak kleine dingen eten.,
Ik heb op 24 april eerste echo (omdat ik in het ziekenhuis loop krijg ik snel een echo, wel heel fijn!

Poeh 5 kids., hahaha das lekker druk!
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
01-04-2014 11:20
JAAAAAAAAAAAAAAAAA VICKY!!! Gefeliciteerd man. Wat een geweldig nieuws!!!
VickyS

Posting Freak

01-04-2014 12:16
:p echt he.. Geloof het echt nog steeds niet hoor..
beyou

Senior Member

01-04-2014 13:00
ik ben nooit ontzettend misselijk geweest.
bij de eerste met auto rijden ook.
bij de tweede viel dat erg mee.
bij de derde heb ik even boven de wc gehangen, maar niks eruit Smile
dat was ergens tussen de 5 en 7 weken. dit weet ik nog goed omdat ik met 5,2 week erg veel buikpijn had en waarschijnlijk toen 1 vruchtje ben verloren met bloed. de dagen er na was het over en dacht ik eerst een miskraam te hebben gehad en toen op een duur bleef ik me zwanger voelen vooral toen ik boven de wc hing. getest en dat was toen een knaltest en mocht ik erg snel op echo komen. en helemaal verbaasd dat ik toch nog zwanger was (of helemaal verbaasd, lichamelijk dacht ik het wel maar dacht toch ook echt dat het fout was gegaan)
bij de vierde ben volgens mij ook heel licht af en toe misselijk geweest met vlagen.
nu nog niks enkele keer dat me niet helemaal oke voel.
mijn klachten zijn nu dat de moeheid komt.
jullie? veel klachten? zal ook de rest even door lezen dan kan ik het wellicht het antwoord alvast lezen.Smile
VickyS

Posting Freak

01-04-2014 14:23
ik ben ook echt moe.. en hele pijnlijke (.)(.), misselijk als ik niet op tijd eet en misselijk in de auto. ook heb ik al wat trekkerige pijn in mijn liezen (vooral langs links..)
-sunshine-

Senior Member

01-04-2014 15:44
Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks ergens last van (dat klop ik nu tegelijkertijd even af ;-) ). Gevoelige borsten maar zeker niet pijnlijk en af en toe voel ik steekjes links en rechts waar mijn eileiders zitten. Ik denk dan natuurlijk toch of dat wel normaal is die steekjes maar kan volgens mij geen kwaad toch? Ik hoop dat ik geen enorme klachten zal krijgen, ben normaal gesproken ook echt nooit ziek, kan me de laatste keer dat ik griep heb gehad echt niet meer herinneren (als ik het al ooit echt gehad heb).
Daveigh

Posting Freak

01-04-2014 17:25
Jaaaa Beyou Big Grin!! Jij mag hier nu ook komen kletsen Big Grin

sunshine ik heb ook niet echt ergens last van.
Heb alleen kwaaltjes gehad tussen bevruchting en posi test (misselijk e.d.).
Nu alleen zere boobs, savonds "steekjes" in m'n baarmoeder en ben een beetje moe aan het einde van de dag.
Maar wie weet komt dat nog Wink
Oh en hongerrrrr!
-sunshine-

Senior Member

02-04-2014 06:22
Vandaag lekker een dagje vrij (ik ben altijd vroeg wakker..). Gisteren de afspraak gemaakt voor onze eerste echo. Mijn VK heeft geen eigen echo apparaat, ze werken samen met een echocentrum, daarom helaas geen echo bij de intake. We moeten wachten tot na de 10 weken en dus pas op 14 mei als we terug zijn uit Canada.

Waar ik gisteren wel van baalde is dat ik er achter kwam dat mijn ouders op 5 mei op vakantie gaan, we wilden hen het weekend na de echo het grote nieuws gaan vertellen. Ze komen 27 mei pas weer terug, dus zullen we nog even geduld moeten hebben want ik wil het ze niet over de telefoon vertellen. Ze wonen in het zuiden, bijna 2 uur rijden bij ons vandaan dus ik denk nu dat we op hemelvaartsdag ineens voor hun neus zullen staan. Dan ben ik al ruim 13 weken, maar het is helaas niet anders.

Ik wil het nu al van de daken schreeuwen maar vriendlief wil echt wachten tot na de echo.. Begrijp ik ook wel eigenlijk.

Ik ga straks lekker shoppen met mijn schoonzusje, er zal door mij weinig gekocht worden met de wetenschap dat ik het binnenkort toch niet meer zal passen ;-).
VickyS

Posting Freak

02-04-2014 09:01
Shop ze sunshine!

Wij gaan het wel al eerder aan onze ouders vertellen, ze weten ondertussen ook dat we al heel lang bezig zijn!

Heb net mijn oude zwangerschapskleren van zolder gehaald, hoef voorlopig nix te kopen (maar doe het waarschijnlijk toch ;-))

Vanmorgen nog een digitale test gedaan en stond toch echt zwanger 2-3 weken op, kan het nog steeds niet geloven...
beyou

Senior Member

02-04-2014 12:17
sunshine veel plezier met shoppen, kijken is ook leuk, maar iets kopen leuker.
ach en anders is voor de gezelligheid toch?!
wij hebben zaterdag geshopt voornamelijk voor de kids.
ik heb met me moeder geskypt en het nieuws maar gelijk gedeeld wordt daar zo zenuwachtig van, dat dacht vertel
het gelijk maar. ze hebben net nieuws van me broer vorige week gekregen dat die ook weer een kleintje krijgt.
nou denk dan dit nieuws er maar gelijk boven op. Smile
misschien dat me broer wel ook nog ga vertellen omdat die toch in zelfde schuitje zitten dan en schelen denk ik zo n 6 weekjes met hun. en andere broer denk gewoon wat later.
de rest gaan we pas denk ik wat vertellen na de echo, dan heb toch wat meer zekerheid.
hoe hebben jullie je partner het verteld of samen getest?
ik heb in spiegelbeeld klein geschreven op me buik baby inside, en toen hij thuis was van het werk, gezegt zie jij dar wat?
hij vond wel leuk idee!
Heleen

Member

02-04-2014 12:43
Gefeliciteerd allemaal!
Wow nummer vijf! Wat geweldig leuk zo een groot gezin!!

Ik voel me prima. Ben zwanger van mn tweede. Heb een zoontje van 19 maanden. Ben bij vlagen wat misselijk. Heb ik vorige zwangerschap nooit gehad.

Vandaag is moeders voor moeders geweest. Dikke positieve test weer dus mag al direct beginnen met urine sparen.

Ik ga me maar eens aanmelden bij de verloskundige!
-sunshine-

Senior Member

02-04-2014 16:40
Heerlijk dagje gehad, eerst naar mijn schoonzusje thuis en twee uurtjes met mijn neefje geknuffeld, daarna op een terrasje lekker geluncht en toen op naar de bijenkorf. We zijn goed geslaagd, een paar leuke dingen gekocht die nog wel even me kunnen groeien ;-).

Ik zou willen dat ik het mijn ouders eerder kon vertellen maar we gaan op 19 april voor drie weken maar Canada en dan ben ik net 7 weken dus dat vinden we wat vroeg, daarna dus mijn ouders drie weken weg, dus we wachten maar gewoon iets langer, misschien vertellen we het voor die tijd al wel aan mijn schoonmoeder en de twee broers van mijn vriend en dan volgen mijn ouders en broer direct daarna.

Wij hebben samen getest, ik had een hele regelmatige cyclus van 29 dagen dus toen ik op donderdag niet ongesteld was geworden wist ik het eigenlijk al maar toch gewacht tot vrijdagochtend met testen en samen zitten wachten tot de tekst verscheen :-).
Daveigh

Posting Freak

02-04-2014 16:50
Ik ga me denk ik ook aanmelden bij MvM.
Lijkt me fantastisch om te kunnen helpen Wink

Wat een ontzettend gaaf idee Beyou!
Waarom heb ik daar niet aan gedacht Big Grin

Mijn vriend kwam thuis van z'n werk, dus ik vroeg hoe zn dag was.
Hij zei dat ie nogal een baaldag gehad had waarop ik zei: Shall I brighten your day?
Dus hij vroeg: hoezo? En toen ik dus: we're having a babyyy!

Sunshine ik begin nu al moeite te krijgen om mn broeken dicht te doen.. Zit gewoon aso met m'n knoop open!
Zal binnenkort toch echt andere broeken moeten kopen denk ik. Ben alleen een beetje bang dat mensen het dan zien en mn geheimpje is verklapt..
VickyS

Posting Freak

02-04-2014 18:55
Ik heb alleen getest en daarna meteen laten zien.. Niet zo speciaal als vorige keer maar na 2 jaar proberen dacht ik mss dat hij toch wel negatief zou zijn..

Onze ouders en schoonouders weten het al omdat zij weten wanneer we de iui hadden. 1 vriendin heb ik het ook al verteld en mijn baas, die wist ook van de iui.

Vorige keer hadden wij het ook verteld met een Fotokader met dat gedichtje in ;-)
VickyS

Posting Freak

02-04-2014 19:04
Oh ja, ik heb me uiteraard ook weer aangemeld bij MvM! Woensdag komt ze langs :-)
beyou

Senior Member

02-04-2014 21:30
Daveigh dan was zijn dag vast stukken beter Smile
beyou

Senior Member

02-04-2014 21:31
Wat een goed mee doen aan mvm.
-sunshine-

Senior Member

03-04-2014 06:15
We zijn gisterenavond naar een vroege voorlichtingsavond geweest, op aangeven van de verloskundige. Was een beetje vreemd om daar te zijn terwijl we net koud de zwangerschapstest in handen hebben gehad maar omdat we op reis gaan en het belangrijk was dat we deze avond hadden bijgewoond voordat we naar de VK gaan zaten we daar dus al voordat ik 5 weken zwanger ben. Veel van de verstrekte info was al wel enigszins bekend maar toch wel erg handig om alles te horen iver de ontwikkeling van de baby, prenataal onderzoek, voeding, beweging, erkenning en fijn om die paar vragen die ik al had te kunnen stellen. Kortom een hele zinvolle avondbesteding ;-).
Daveigh

Posting Freak

03-04-2014 16:37
MvM komt maandag langs hier Big Grin

Sunshine hier hebben ze dat soort avonden ook maar niemand in mijn omgeving die pas een kleintje hebben of verwachten is daar heen gegaan op aanraden van de VK. Wel uit eigen initiatief Wink
beyou

Senior Member

03-04-2014 20:01
Zijn jullie al begonnen met foliumzuur of waren jullie
Al begonnen.
Ik heb gelijk maandag gehaald toen ik positief teste.
Jullie al met namen bezig ik wel:oops:
-sunshine-

Senior Member

04-04-2014 07:06
Ik slik de mama vitaminen van Davitamon, dat doe ik al 6 maanden sinds ik gesropt ben met de pil. We hebben het wel al over namen gehad. Voor een jongen zijn Timo, Jan, Jelle en Tim favoriet en voor een meisje Nina, Nienke, Laura en Lotte.
VickyS

Posting Freak

04-04-2014 08:29
Beyou, ze raden aan foliumzuur te slikken vanaf dat je zwanger wil worden, dus hier heel braaf al 2 jaar lang elke dag., ;-)

Nog niet bezig met namen hoor, eerst maar eens dat hartje zien kloppen..
Heleen

Member

04-04-2014 11:03
Hier ook al braaf een tijd aan de foliumzuur. Gister contact gehad met de verloskundige. 9 mei de eerste echo. Zou dan 10+2 zijn. Spannend!
Namen nog niet echt mee bezig. Vond het de vorige keer ook zo moeilijk! Vind Nina voor een meisje ook heel leuk! Vorige keer hadden we Naud, Rens en Stijn ook op het jongensnamen lijstje staan. Nu vind ik Mats en Jens ook heel leuk... Lastig lastig. Gelukkig hebben we nog even...
VickyS

Posting Freak

04-04-2014 11:31
Rens is uiteraard een super leuke naam ;-) ik vind Stijn en Nils ook heel leuk maar jammer genoeg heten mijn exen zo..
Jelle en Daan stonden ook op mijn lijstje
Nina vind ik ook leuk maar zo heet mijn nichtje al..
Heleen

Member

04-04-2014 11:34
Haha zag inderdaad net dat jij een rens hebt! Ik heb zelf een jongetje Sil.

Haha als je exen zo heten is dat lastig ja...
Heleen

Member

04-04-2014 11:35
Willen jullie trouwens weten wat het wordt?
-sunshine-

Senior Member

04-04-2014 12:21
Ik zou wel graag willen weten wat het wordt maar vriendlief abslouut niet dus hebben we besloten dat we het sinterklaascadeautje ook echt pas op 5 december uitpakken ;-)
beyou

Senior Member

04-04-2014 12:24
Ik denk dat wel wil weten wat het is en aan de andere kant lijkt me
leuk om een verrassing te hebben. Heb 2 meiden en 2 jongens nu.
Alleen bij de eerste wist ik niet wat het werd, toen was dat ook nog minder " in"
Mijn namen lijsje is
Romee, elyane, melinthia, vajenna, vajen, joydjela, djela, raissa, romy, sayen, ryanthe
Rean, nikay, rayden, selwin, dewan, reano, irwan, royin, maeson,ferrin
Ik vind zelf erg leuk als namen niet vaak voorkomen.
Ookal vind ik sommige namen die meer voir komen ook wel leuk, zoals bijv. Esmee lisa
VickyS

Posting Freak

04-04-2014 13:17
Ik wil heeeeel graag weten wat het wordt!!! Ben nu al nieuwsgierig ;-)
Daveigh

Posting Freak

04-04-2014 18:30
Oh ik wil ook heeeeel graag weten wat het wordt.
Ik hoop echt op een jongen. Als ik zelf zou mogen kiezen dan wist ik het wel.
Als het een meisje zou zijn weet ik nog niet hoe ik dat zal vinden.
Niet dat ik meisjes niet leuk vind (ben dolllll op mn petekindje) maar heb zelf nooit een goede band met m'n moeder gehad en weet gewoon niet hoe ik dat moet doen.. Zo'n moeder-dochter band.. Is dat heel slecht Sad ?

Mijn namen lijstje voor een jongen:

- Owen
- Josiah
- Kyan

En voor een meisje:

- Norah
- Isa
- Evy
beyou

Senior Member

04-04-2014 19:53
Daveigh kyan vind ik ook een mooie naam! Alleen mijn ouders hond heet zo en ja dan
Weet niet echt wat er mee moet. Maar anders vind erg leuke naam.
Evy vind ook erg leuke naam, zo heet een vriendin van me.
-sunshine-

Senior Member

05-04-2014 09:35
Vandaag een heerlijk relax dagje voor de boeg, moet eigenlijk nog even een dikke trui kopen voor onze reis naar Canada over twee weken maar heb nog niet eens zin om mijn bedje uit te komen ;-).

Morgen gaan we naar mijn ouders, zou het zoo graag aan mijn moeder vertellen, maar gaan we toch maar niet doen. Mijn vader is namelijk nogal praatgraag en hou het voor je is niet zijn sterkste kant, dus als hij het weet weet binnen een week het hele dorp het en aangezien daar mijn halve familie en nog een oude vriendin wonen, heb ik dat toch liever nog niet, haha. Dan maar liever wat later vertellen en dan kan hij het als trotse opa het dorp rond vertellen ;-).
Daveigh

Posting Freak

05-04-2014 09:59
-sunshine- schreef:Vandaag een heerlijk relax dagje voor de boeg, moet eigenlijk nog even een dikke trui kopen voor onze reis naar Canada over twee weken maar heb nog niet eens zin om mijn bedje uit te komen ;-).

Morgen gaan we naar mijn ouders, zou het zoo graag aan mijn moeder vertellen, maar gaan we toch maar niet doen. Mijn vader is namelijk nogal praatgraag en hou het voor je is niet zijn sterkste kant, dus als hij het weet weet binnen een week het hele dorp het en aangezien daar mijn halve familie en nog een oude vriendin wonen, heb ik dat toch liever nog niet, haha. Dan maar liever wat later vertellen en dan kan hij het als trotse opa het dorp rond vertellen ;-).

Ik was gisteren bij mijn oma op visite.
Zegt ze ineens uit het niets: Goh... Hoeveel dagen ben je al overtijd?

Dusja :mrgreen:
VickyS

Posting Freak

05-04-2014 11:25
Daveigh, zo'n band bouw je automatisch op, gaat vanzelf maar begrijp je twijfels..
Tessa23

Posting Freak

05-04-2014 13:51
Nou meiden ik had al gezegd wie weet schrijf ik mee binnenkort en dat kon ook tot dat ik bloed verlies kreeg vandaag en al 2 dagen bruin , helaas , maandag hcg waardes bepalen , m'n testen blijven wel knallen Sad
VickyS

Posting Freak

05-04-2014 14:15
Oooh Tessa.. :-( het was je zo gegund! Heb je nog wel hoop? Veel bloedverlies?
Daveigh

Posting Freak

05-04-2014 14:34
Vicky bedankt voor je woorden Smile

Tessa balen meid Sad
beyou

Senior Member

06-04-2014 08:18
Tessa wat ontzettend vervelend, ik hoop dat wel goed gaat
maar dat weet je niet natuurlijk.
Die onzekerheid is zo piep.
Tessa23

Posting Freak

06-04-2014 16:57
Dank jullie dames.. Vicky , nog geen maand verbanden vol maar inlegkruisje is ook niet genoeg. Niet zoveel hoop omdat t niet stopt
VickyS

Posting Freak

06-04-2014 17:29
Balen Tessa... Sad knuffel!
VickyS

Posting Freak

06-04-2014 17:30
Zullen wij een mooi lijstje bijhouden met uitgerekende datum? Iemand handig in het maken van lijstjes?
Daveigh

Posting Freak

06-04-2014 18:33
VickyS schreef:Zullen wij een mooi lijstje bijhouden met uitgerekende datum? Iemand handig in het maken van lijstjes?

Leuk idee Big Grin
Maar ik ben echt a-technisch wat lijstjes betreft Sad ...
-sunshine-

Senior Member

06-04-2014 19:37
Tessa, dikke knuffel voor jou, wat zul je balen en verdrietig zijn.

Ik ben wel enigszins handig met lijstjes, maar zit nu te typen op mijn Ipad dus moet het even doen als ik achter de compu zit morgen. Zullen we ook onze leeftijden, hoeveelste kindje en geslacht baby (zodra we dat al dan niet willen weten) erbij zetten?

Posten jullie je gegevens maar dan zet ik het morgen in een lijstje.

Vandaag bij mijn ouders geweest en heb echt een paar keer mijn tong eraf moeten bijten maar we hebben niks gezegd..
Daveigh

Posting Freak

06-04-2014 19:52
-sunshine- schreef:Tessa, dikke knuffel voor jou, wat zul je balen en verdrietig zijn.

Ik ben wel enigszins handig met lijstjes, maar zit nu te typen op mijn Ipad dus moet het even doen als ik achter de compu zit morgen. Zullen we ook onze leeftijden, hoeveelste kindje en geslacht baby (zodra we dat al dan niet willen weten) erbij zetten?

Posten jullie je gegevens maar dan zet ik het morgen in een lijstje.

Vandaag bij mijn ouders geweest en heb echt een paar keer mijn tong eraf moeten bijten maar we hebben niks gezegd..

Knap hoor!!
Ik heb er ook echt heel veel moeite mee Wink

Mijn "gegevens":
- 25 jaar
- 1e kindje
- uitgerekende datum (momenteel) 2 december.

Denk dat dit nog wel een dag of wat kan opschuiven omdat m'n ei later kwam dan bij de standaard berekeningen.
En even afwachten wat de VK zegt natuurlijk Big Grin
Heleen

Member

07-04-2014 07:47
Leuk een lijstje,
Ik ben 27, tweede kindje, 3 dec uitgerekend denk ik. Wil alleen niet weten wat het wordt.

Heel veel knuffels voor tessa!
VickyS

Posting Freak

07-04-2014 08:32
top sunshine!

ik heb het mijn moeder wel verteld, ze begint vandaag met chemo, zo heeft ze toch weer iets om naar uit te kijken..

ik ben 29, 2e kindje, uitgerekend 9-12 (zal vast nog wel wijzigen!) en ik wil zeker weten wat het wordt!
zou een leuk verjaardagskado zijn, ben jarig op 3-12 :-)
beyou

Senior Member

07-04-2014 09:09
[TABLE="class: Cms_table_grid"]
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]uitgerekend
[/TD]
[TD]leeftijd
[/TD]
[TD]kindje
[/TD]
[TD]jongen/ meisje
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daveigh
[/TD]
[TD]02-12-2014
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1ste
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Heleen
[/TD]
[TD]03-12-2014
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2de
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beyou
[/TD]
[TD]08-12-2014
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]5de
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]VickyS
[/TD]
[TD]09-12-2014
[/TD]
[TD]29
[/TD]
[TD]2de
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
beyou

Senior Member

07-04-2014 09:12
ik heb het lijstje ergens anders gekopieerd en aan gepast.
nu de gene die ik kon zien er in gezet, dus als je vergeten ben sorry en
nieuwe aan meldingen kunnen er zo nog bij.
bij jongen meisje weet niemand nog dus leeg. kan ook geheim staan als je het niet wil vertellen en of staan onbekend? als je het niet weet?
zeg maar wat er anders kan staan? mag gerust met voorstellen komen.
beyou

Senior Member

07-04-2014 09:19
[TR]
[TD]naam
[/TD]
[TD]uitgerekend
[/TD]
[TD]leeftijd
[/TD]
[TD]kindje
[/TD]
[TD]jongen/ meisje[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daveigh[/TD]
[TD]02-12-2014[/TD]
[TD]25[/TD]
[TD]1ste[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Heleen[/TD]
[TD]03-12-2014[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]2de[/TD]
[TD]verrassing
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beyou[/TD]
[TD]08-12-2014[/TD]
[TD]27[/TD]
[TD]5de[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]VickyS[/TD]
[TD]09-12-2014[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2de[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/QUOTE]
beyou

Senior Member

07-04-2014 09:21
verrassing heb ik nu voor degen die het niet wil weten! andere optie mag ook hoor Smile
-sunshine-

Senior Member

07-04-2014 11:47
[TR]
[TD]naam

[/TD]
[TD]uitgerekend

[/TD]
[TD]leeftijd

[/TD]
[TD]kindje

[/TD]
[TD]jongen/ meisje
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Daveigh
[/TD]
[TD]02-12-2014
[/TD]
[TD]25
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Heleen
[/TD]
[TD]03-12-2014
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]2e
[/TD]
[TD]verrassing
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sunshine
[/TD]
[TD]05-12-2014
[/TD]
[TD]37
[/TD]
[TD]1e
[/TD]
[TD]verrassing[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beyou
[/TD]
[TD]08-12-2014
[/TD]
[TD]27
[/TD]
[TD]5e
[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]VickyS[/TD]
[TD]09-12-2014[/TD]
[TD]29[/TD]
[TD]2e[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[/QUOTE][/QUOTE] Ik heb mezelf toegevoegd, mijn vriend wil absoluut niet weten wat het wordt, maar ik heb nog een week of 14 tot de 20 weken echo en hopelijk heb ik hem er tegen die tijd van overtuigd dat we het wel willen weten ;-). Vanavond MvM, toch wel fijn om weer een test te krijgen en die bevestiging te krijgen dat je echt zwanger bent. De kwaaltjes blijven bij mij gelukkig nog steeds uit (op de zere (.)(.) na dan).
Kiekeboe

Senior Member

07-04-2014 12:45
@ Sunshine: Mijn man wilde het ook niet weten, met de nadruk op wilde. Ik ben met hem naar de Prenatal gegaan en heb hem allemaal lakentjes e.d. laten zien. "Helaas" kunnen heel veel afbeeldingen alleen voor jongens of alleen voor meisjes. Ik heb hem dus in laten zien dat het echt een stuk praktischer is om het te weten zodat we wel leuke spulletjes kunnen kopen tegen die tijd. ;-)
Heleen

Member

07-04-2014 14:02
Sunshine je vriend heeft gelijk! Bij mn zoontje wisten we het ook niet. En die verrassing was zo ontzettend leuk!
Praktisch, praktisch... Dat is nou eenmaal niet het eerste wat in me opkomt als ik aan een kindje denk. En ik heb bij de hema twee weken voor uitgerekende datum roze en blauwe spullen gekocht. Nog niet gewassen enzo. Manlief heeft alle roze dingen teruggebracht toen ik bevallen was.
En ik ben nu heel blij dat we een neutrale kinderkamer en kinderwagen hebben.
Haha overtuigt? ;-)
Daveigh

Posting Freak

07-04-2014 17:01
Ik vind neutrale kamers enzo wel mooi.
Maar neutrale kleertjes vind ik.. Sorry.. Afschuwelijk.
We willen het niet alleen weten voor het praktische, maar ook omdat we zooooo nieuwsgierig zijn Big Grin
-sunshine-

Senior Member

07-04-2014 18:04
Super idee Heleen, gewoon van beiden wat kopen en dan hetgeen terugbrengen wat je niet zult gaan gebruiken, die ga ik zeker in praktijk brengen!

Net weer even een heerlijke bevestiging gekregen dat ik toch echt zwanger ben. MvM kwam langs en de streep knalde uit de test, zo erg zelfs dat ik nu al mag beginnen terwijl dat eigenlijk pas volgende week zou zijn. Toch fijn zo'n duidelijke bevestiging :-)
Daveigh

Posting Freak

07-04-2014 18:40
-sunshine- schreef:Super idee Heleen, gewoon van beiden wat kopen en dan hetgeen terugbrengen wat je niet zult gaan gebruiken, die ga ik zeker in praktijk brengen!

Net weer even een heerlijke bevestiging gekregen dat ik toch echt zwanger ben. MvM kwam langs en de streep knalde uit de test, zo erg zelfs dat ik nu al mag beginnen terwijl dat eigenlijk pas volgende week zou zijn. Toch fijn zo'n duidelijke bevestiging :-)

Oooh toevallig! Bij mij is ze ook net weg.
Zie hier het resultaat Big Grin

[Afbeelding: imagejpg1_zps0fb2ecd0.jpg]
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (12): 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest