Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden met lange cyclus

Zwanger worden met lange cyclus
xJolanda

Member

Topics: 4
22-02-2014 19:13
Hallo dames..

Heb echt lange cyclus, -28-36-40-45- (ronde 2 die van 36 een miskraam gehad) nu ronde 5 inmiddels teunisbloemolie gebruikt ook mee gestopt. En gebruik nu digitale ovulatietesten van clearblue. Maar zit alweer op dag 21 en nog geen smiley.

Nu wel al sinds woensdag slijmverlies, en sinds vrijdag draderig maar nog geen smiley pff....
Mocht ik weer een hele lange cyclus hebben ga ik ff langs huisarts of er wat aan de lange cyclus gedaan kan worden!
liezzle

Posting Freak

Topics: 0
22-02-2014 20:50
Hoi Jolanda,

Ik had een cyclus tussen de 30-40 dagen, dus ook vrij lang. Toen ik van de eerste zwanger wilde worden was het elke x 40, bij de tweede verschilde het. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, 1 maand getempt, maar daar werd ik niet wijzer van dus ben er mee opgehouden.
Het is vervelend als het zo lang duurt, maar er is weinig aan te doen. En ik ben nu zwanger van de tweede, dus het kan echt ;-)
Wij hebben nadat de menstruatie over was om de dag geklust en dat had uiteindelijk dus resultaat.

Probeer geduld te hebben (en ja, ik weet echt hoe moeilijk dat is) en het een beetje los te laten. Succes met zwanger worden iig!
ikke100

Member

Topics: 0
26-02-2014 12:21
verschrikkelijk een lange cyclus, zit op dag 83, en ben het wachten zo beu
Liese1985

Member

Topics: 3
26-02-2014 12:32
He jolanda, ook ik heb lange cyclus. Ontpilronde was 33 dagen, 1ste ronde 38 en zit nu op dag 17 en heb m'n eisprong nog niet gehad. Vorige ronde ook clear blue ovulatietesten gebruikt. Was er op dag 21 mee gestopt omdat ik maar geen smiley kreeg maar bleek dus dat ik m'n eisprong pas rond dag 24 had pffff. Ik temperatuur ook en daar kan ik wel veel uithalen (is natuurlijk wel achteraf). M'n moeder vertelde laatst dat zij na het stoppen met de pil ook lange cyclussen had maar in de 4de ronde zwanger was van mijn zus en mij (ik ben er 1 van een tweeling). Dus ik heb goede hoop! En ik geef mijn lichaam een jaar de tijd om op orde te raken. Maar leuk is anders inderdaad!! Gewoon lekker om de dag blijven klussen hoor! Daar kan het dan iig niet aam liggen!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave