Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Sensi test: zwangerschapstest

Sensi test: zwangerschapstest
Livia

Member

Topics: 4
21-01-2014 22:19
Hoi hoi
Wie is er bekend met de sensitest zwangerschapstest. Heb net getest en zie 1 duidelijke streep (dat de test gelukt is) en in het hartje een lichte streep:-o. Ben je dan zwanger?? Ik weet het niet, morgenvroeg maar eens een test halen bij kruidvat van clear blue. Hopelijk kan ik een beetje slapen vanacht.....................

Liefs, Livia
Nikki

Member

Topics: 1
22-01-2014 19:26
geen ervaring mee maar en? wat zei de clearblue?
Sapphire

Senior Member

Topics: 9
07-02-2014 19:22
Ik bestel al mijn testen bij sensitest. Volgens de beschrijving ben je ook bij een licht streepje in hernhutter zeaner maar is er no maar weinig HCG in je urine. Dus je kan later nog eens testen en mss is het dan duidelijker of inderdaad een digitale test kopen, maar persoonlijk vond ik die veel te duur om zomaar te testen. Ben van plan om pas een digitale test te doen als de eerdere test duidelijk positief is.

Ik hoop dat het helpt ondanks dat het al een ouder bericht is
Sapphire

Senior Member

Topics: 9
07-02-2014 19:23
Ik bestel al mijn testen bij sensitest. Volgens de beschrijving ben je ook bij een licht streepje in hartje zwanger maar is er nog maar weinig HCG in je urine. Dus je kan later nog eens testen en mss is het dan duidelijker of inderdaad een digitale test kopen, maar persoonlijk vond ik die veel te duur om zomaar te testen. Ben van plan om pas een digitale test te doen als de eerdere test duidelijk positief is.

Ik hoop dat het helpt ondanks dat het al een ouder bericht is
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave