Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam Ik ben je kwijt

Ik ben je kwijt
Kaitje2012

Junior Member

Topics: 1
21-01-2014 14:58
Ik heb in 4-9-2013 een miskraam gehad...ik was 9 weken zwanger...is een hele zware tijd geweest en helaas gaat de verdriet niet over...Ik dacht misschien helpt het om erover te praten hier aangezien ik er eigenlijk niet over praat met mijn directe omgeving....
sjaaksterr

Unregistered

21-01-2014 15:20
Lieve Kaitje,

Er zijn hier helaas heel wat meiden die idd ook een miskraam hebben gehad, ik heb er zelf 2 en 1 vroeggeboortte gehad bij de eerste was ik 9 weken en 5 dagen deze kwam uitzich zelf opgang, uit eindelijk is t kindje blijven zitten en moest ik gecurreteerd worden.
Bij de tweede was ik bijna 11 weken en kleine was gestopt met leven bij de 8,5 week.. ook hier moest ik gecurreteerd worden..
En afegelopen nov. Ben ik bevallen van een mooi jongentje die helaas de dag er na is overleden..

Het zal altijd bij je blijven, eene keer wat meer dan de andere keer.. en je mag verdrietig zijn! Is niet zomaar iets!
Nu is mijn verhaal wel een apart verhaal wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat!!!

Gooi lekker je verhaal eruit meissie!!
dinnetje

Posting Freak

Topics: 5
30-01-2014 17:31
kaitje praten helpt idd. Ik heb 2x een vroege mk gehad van 6 wkn. 2 in een jaar tijd. nu ben ik dan 12 wkn zwanger. maar heb het erg moeilijk gevonden die mk iedereen weet maar te vertellen dat je verder moet gaan maar dat lukte mij niet zo goed. Ik ging mijzelf juist afzonderen terwijl ik op dat moment echt moest praten. gelukkig lieve forum vriendinnetjes waar ik goed mijn ei bij kwijt kon.

sjaakster super dat je ook weer actief bent Wink

liefs dinnetje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave