Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Nuvaring

Nuvaring
Vio-Eef

Posting Freak

Topics: 3
18-01-2014 05:18
Hi Smile
Ik ben sinds dec gestopt met de nuvaring. Op 21 dec ben ik ongi geworden en een week later heb ik voor 1 of 2 dagen mijn ringetje weer ingehad. Toen hebben we dus besloten om de ring eruit te halen. Rond 1 jan heb in vermoedelijk mijn onttrekkingen bloeding gehad. En ben nu benieuwd vanaf wanneer ik kan rekenen m'n ongi, stop datum of mijnontrekkingsbloedingsdatum... Kort om zijn er meer meiden die gestopt zijn met de nuvaring? Hoe lang duurde het tot jullie zwanger waren? Hebben jullie ook een ontrekkingsboeding gehad? Wat waren jullie stopklachtjes? Internet word ik namelijk niet geel wijzer van!
Alvast bedankt!
Rowel

Senior Member

Topics: 1
18-01-2014 08:45
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Zoals je in mijn handtekening kunt lezen ben ik daarmee begin mei gestopt. Aangezien ik de laatste nuvaring er gewoon uit heb gehaald na drie weken kreeg ik meteen de eerste bloeding. Daarna was ik meteen regelmatig ongesteld (terwijl ik dat niet altijd geweest ben). In het begin hebben we het nog rustig aan gedaan omdat ik eerst wilde weten hoe mijn cyclus was. Wel al snel zwanger zoals je ziet. Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het is toch afwachten hoe het jou zal gaan. Veel succes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave